abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81877611
Maar die openingsdatum is dan zeker allesbehalve provocerend?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  dinsdag 25 mei 2010 @ 17:27:52 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81877915
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:22 schreef Amos_ het volgende:
Maar die openingsdatum is dan zeker allesbehalve provocerend?
nee, zo bouwen moslims bruggen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_81893812
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee, zo bouwen moslims bruggen.
Net als Westerlingen in Afghanistan en Irak? Ah jaaaaa. Wacht nee! Wapengekletter is zelfs meer bruggen bouwen, want "we" komen de vrede brengen! Ja, toch, en een provocerende datum kiezen. Nee, dat kan echt niet. Hoeveel slachtoffers zou dat maken?
pi_81904646
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:15 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Je bent niet goed wijs, zit je nou te trollen of heb je teveel van het 1 of ander op of hoe moet ik dit zien?

Ik vind niet dat WIJ moeten beslissen over het inrichten van HUN stukje wereld volgens HUN normen en waarden, ongeacht intelligentie.
Hierop zijn twee antwoorden mogelijk.
Veronderstelling waar we van uit gaan: Wij zijn slim, zij zijn dom.

Antwoord 1:
WIJ zijn slim en kunnen dus goed bedenken hoe we de wereld gaan inrichten. ZIJ zijn dom en moeten zich aan onze inzichten aanpassen.

Antwoord 2:
ZIJ zijn wel dom, maar ze zijn in de meerderheid. Dus WIJ zullen ons aanpassen en gaan handelen overeenkomstig hun bekrompen en domme wereldbeeld.

In dit geval gaat het om een andere zaak:
ZIJ willen een centrum met een bepaalde intentie en dat zal toevallig komen op een plaats die voor HEN een beladen betekenis heeft.
So what?
Als ik een goktent wil beginnen naast de begraafplaats waar een islamitische (of een gokverslaafde) overleden vriend begraven ligt, wat dan nog?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_81905927
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 01:06 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hierop zijn twee antwoorden mogelijk.
Veronderstelling waar we van uit gaan: Wij zijn slim, zij zijn dom.

Antwoord 1:
WIJ zijn slim en kunnen dus goed bedenken hoe we de wereld gaan inrichten. ZIJ zijn dom en moeten zich aan onze inzichten aanpassen.

Antwoord 2:
ZIJ zijn wel dom, maar ze zijn in de meerderheid. Dus WIJ zullen ons aanpassen en gaan handelen overeenkomstig hun bekrompen en domme wereldbeeld.

In dit geval gaat het om een andere zaak:
ZIJ willen een centrum met een bepaalde intentie en dat zal toevallig komen op een plaats die voor HEN een beladen betekenis heeft.
So what?
Als ik een goktent wil beginnen naast de begraafplaats waar een islamitische (of een gokverslaafde) overleden vriend begraven ligt, wat dan nog?
Antwoord 3: je hebt geen fuck begrepen van ethiek en probeert onder alles mogelijke hoeken de discussie met me aan te gaan.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_81909495
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

succes met je overwinning. niet gaan piepen als dit weer een streepje op het lijstje is waardoor mensen moslims steeds vaker achterlijke schijtlijers gaan vinden.

of was je cynisch?
dat domme mensen niet met zoveel vrijheid om kunnen gaan daar kan ik ook niks aan doen.
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:34:18 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81909995
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:18 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

dat domme mensen niet met zoveel vrijheid om kunnen gaan daar kan ik ook niks aan doen.
tuurlijk, noem mij maar dom, nazi whatever. ik heb daar geen last van en het zegt eigenlijk meer over jouw discussiecapaciteiten.
pi_81910185
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tuurlijk, noem mij maar dom, nazi whatever.
ok.

hier komt ie:
domme nazi.
quote:
ik heb daar geen last van en het zegt eigenlijk meer over jouw discussiecapaciteiten.
dank je
pi_81910359
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tuurlijk, noem mij maar dom, nazi whatever. ik heb daar geen last van en het zegt eigenlijk meer over jouw discussiecapaciteiten.
Je lult maar wat. Al slaat het helemaal nergens op wat je beweert, alles is geoorloofd in de strijd tegen de Moslims. Maar goed, als jij jezelf graag voor lul zet...maar verwacht dan ook niet dat mensen vinden dat je slim overkomt ofzo. Ook al denk je dat jij het zo goed ziet, omdat er inderdaad ergernis over en weer is, want dat is natuurlijk wel waar.
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:01:06 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81910999
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:44 schreef OeJ het volgende:

[..]

Je lult maar wat. Al slaat het helemaal nergens op wat je beweert, alles is geoorloofd in de strijd tegen de Moslims. Maar goed, als jij jezelf graag voor lul zet...maar verwacht dan ook niet dat mensen vinden dat je slim overkomt ofzo. Ook al denk je dat jij het zo goed ziet, omdat er inderdaad ergernis over en weer is, want dat is natuurlijk wel waar.
anders lees je mijn posts in dit topic even. stuk voor stuk keurige posts die de discussie bekijkt van de kant van de nabestaanden die liever geen islamitisch centrum hebben zo dicht bij ground zero. om er dan vanalles bij te gaan halen 'in de strijd tegen de moslims' is ridicuul. maar gezien je eerdere vergelijkingen, zal je het buskruit wel niet uitgevonden hebben. simpele ziel.
pi_81911433
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

anders lees je mijn posts in dit topic even. stuk voor stuk keurige posts die de discussie bekijkt van de kant van de nabestaanden die liever geen islamitisch centrum hebben zo dicht bij ground zero. om er dan vanalles bij te gaan halen 'in de strijd tegen de moslims' is ridicuul. maar gezien je eerdere vergelijkingen, zal je het buskruit wel niet uitgevonden hebben. simpele ziel.
Ok, maar als er dan geen strijd is tegen de moslims, zoalshetis, waarom mag daar dan geen Islamitisch centrum komen?

En dan zeg jij, LEZEN: "uit respect voor de nabestaanden!"

Dus denk je wel in: Westerlingen VS. Moslims.

En dan zeg jij weer: "Nee, dat doe ik niet."

Ok, waarom mag er dan geen Islamitisch centrum komen?

Wie is er dan aan het ijlen? Geef eens gewoon toe.
pi_81911808
Je argumentatie is zo krom als een hoepel. Maar blijkbaar weerhoud je dat niet.
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:20:56 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81911919
ik zou een cursus begrijpend lezen volgen.
ja, ik sta in deze zaak helemaal achter de nabestaanden. die hebben wat mij betreft veel meer recht dan die zogenaamde provocerende 'bruggenbouwers'. we gaan het ook niet eens worden, dat weet ik.
pi_81912024
Al zouden de organisatoren achter dit project de allerbeste bedoelingen hebben, het mag toch duidelijk zijn dat zoiets gewoon gevoelig ligt.

Je richt ook geen monumenten ter ere van de kruistochten op naast een moskee bijvoorbeeld.
pi_81912183
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:22 schreef Amos_ het volgende:
Al zouden de organisatoren achter dit project de allerbeste bedoelingen hebben, het mag toch duidelijk zijn dat zoiets gewoon gevoelig ligt.

Je richt ook geen monumenten ter ere van de kruistochten op naast een moskee bijvoorbeeld.
Dan zetten die nabestaanden zich maar over hun gevoeligheid heen. LULKOEK = LULKOEK.
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:39:33 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81912915
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:26 schreef OeJ het volgende:

[..]

Dan zetten die nabestaanden zich maar over hun gevoeligheid heen. LULKOEK = LULKOEK.
wat is dit voor idiote reactie? wie ben jij om dat te zeggen?
pi_81912953
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:26 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ja hoor. Dodenherdenking vind jij dus ook onnodig? Hell, huilen tijdens een begrafenis is ook lulkoek?
pi_81912992
Omdat het lulkoek is, zoalshetis, geen van die Moslims daar is die toren ingevlogen. Conclusie: LULKOEK.
pi_81913050
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:40 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ja hoor. Dodenherdenking vind jij dus ook onnodig? Hell, huilen tijdens een begrafenis is ook lulkoek?
Klopt, ik doe daar nooit aan mee, aan de dodenherdenking. Zal me daar gaan zitten rouwen om mensen die ik niet ken. Dat doet alleen een dwaas.
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:43:25 #70
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81913113
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:41 schreef OeJ het volgende:
Omdat het lulkoek is, zoalshetis, geen van die Moslims daar is die toren ingevlogen. Conclusie: LULKOEK.
ze weten dat het gevoelig ligt en dan toch het plan doorzetten, met de wet aan je zijde. die brutaliteit is ongekend en erg grof.
pi_81913225
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ze weten dat het gevoelig ligt en dan toch het plan doorzetten, met de wet aan je zijde. die brutaliteit is ongekend en erg grof.
Nee hoor, mallerd, van een centrum ergens beginnen, is nog nooit één slachtoffer (bij) te betreuren geweest.
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:46:48 #72
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81913322
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:45 schreef OeJ het volgende:

[..]

Nee hoor, mallerd, van een centrum ergens beginnen, is nog nooit één slachtoffer (bij) te betreuren geweest.
wat zit je over slachtoffers te nuilen? ik heb het over de nabestaanden van de slachtoffers die het blijkbaar niet zo'n respectvol plan vinden. iets waar jij natuurlijk geen boodschap aan hebt omdat je jezelf superieur waant, wellicht zelfs vanwege je religie (?).

zo maak je a. geen vrienden en b. krijg je nog een keer de deksel heel hard op je neus.
pi_81913581
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat zit je over slachtoffers te nuilen? ik heb het over de nabestaanden van de slachtoffers die het blijkbaar niet zo'n respectvol plan vinden. iets waar jij natuurlijk geen boodschap aan hebt omdat je jezelf superieur waant, wellicht zelfs vanwege je religie (?).

zo maak je a. geen vrienden en b. krijg je nog een keer de deksel heel hard op je neus.
Maar jij geeft geen antwoord op de vraag: wat is er dan niet respectvol aan? Dat kun je niet uitleggen. En je weet waarom.
pi_81913700
straks creeert een zwarte Amerikaan een bloedbad in Amerika, bij een bepaald gebouw. paar week later komt in dat gebouw een stand up comedy club met vooral zwarte comedians. moeten die stand up comedians daar dan ook weg, omdat het te grof is tegenover de nabestaanden?
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:54:37 #75
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81913755
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:51 schreef OeJ het volgende:

[..]

Maar jij geeft geen antwoord op de vraag: wat is er dan niet respectvol aan? Dat kun je niet uitleggen. En je weet waarom.

nogmaals, lees het topic eens door. of formuleer je vragen beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')