abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 mei 2010 @ 01:28:05 #151
246650 Roerkoning
Bootjesgast
pi_81608458
Het is wel degelijk een NWS waardige discussie. Hij ontspoort alleen een beetje.
Maar dat heeft ook zijn charme
Stress is voor idioten.
pi_81608464
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:20 schreef fs180 het volgende:

[..]

Kloon, als je dat na de op niet doorhad ligt je niveau niet veel hoger dan ts zn onderwijs
Ik hoop het, misschien is ze toch achterlijk...
pi_81608477
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:21 schreef Roerkoning het volgende:
Met verbijstering zit ik dit topic door te lezen.

Vraagje aan de TS:
Je stelt dat de woordvoerder op de hoogte was van de wietteelt in zijn huis en dat hij door de politie in te lichten, alleen maar de aandacht van zichzelf wil afleiden. Dat is helder.
Nu de vraag: Op welk FEIT baseer je dit?

Eerder in dit topic stel je dat iemand geen kaas heeft gegeten van criminologie, waarmee je impliceert dat jij het wel hebt. Dat is leuk, ik ook. Het is zelfs mijn vak geweest. Ben dus erg benieuwd naar je analyse.
Ik vroeg dat al een aantal keren aan haar maar ze geeft of geen antwoord of begint ergens anders over.
  woensdag 19 mei 2010 @ 01:29:21 #154
303723 Topmodelz
Cohen slechtste debater 2010
pi_81608483
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:26 schreef OllieA het volgende:
Overigens had dit topic natuurlijk allang gesloten moeten zijn. Geen NWS-waardige discussie.
Overigens had je ook inhoudelijk kunnen ingaan op dit topic inplaats van een inhoudloze troll zoals reeds hierboven.

Zeker teveel gevraagd. Ach voorspelbaar als je een discussie niet kunt winnen, dan is dit een laatste strohalm.
"Wat Job Cohen Amsterdam aandeed, wil hij nu heel Nederland aandoen."
  woensdag 19 mei 2010 @ 01:32:00 #155
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_81608510
"Ze" heeft gewoon een piemeltje in dr broek hoor
  woensdag 19 mei 2010 @ 01:32:09 #156
246650 Roerkoning
Bootjesgast
pi_81608512
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:29 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik vroeg dat al een aantal keren aan haar maar ze geeft of geen antwoord of begint ergens anders over.
Dat patroon zag ik inderdaad. Maar ik ben net nieuw in deze discussie. Dat feit kan dat patroon misschien doorbreken.
Stress is voor idioten.
  woensdag 19 mei 2010 @ 01:32:31 #157
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_81608518
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:29 schreef Topmodelz het volgende:

[..]

Overigens had je ook inhoudelijk kunnen ingaan op dit topic inplaats van een inhoudloze troll zoals reeds hierboven.

Zeker teveel gevraagd. Ach voorspelbaar als je een discussie niet kunt winnen, dan is dit een laatste strohalm.
Iedereen is gewoon met stomheid geslagen
  woensdag 19 mei 2010 @ 01:32:43 #158
303723 Topmodelz
pi_81608523
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:21 schreef Roerkoning het volgende:

Vraagje aan de TS:
Je stelt dat de woordvoerder op de hoogte was van de wietteelt in zijn huis en dat hij door de politie in te lichten, alleen maar de aandacht van zichzelf wil afleiden. Dat is helder.
Nu de vraag: Op welk FEIT baseer je dit?

Eerder in dit topic stel je dat iemand geen kaas heeft gegeten van criminologie, waarmee je impliceert dat jij het wel hebt. Dat is leuk, ik ook. Het is zelfs mijn vak geweest. Ben dus erg benieuwd naar je analyse.
Dat blijkt uit de houding van de crimineel. Er zijn duidelijke patronen in zijn houding te zien, die een rechter dagelijks voor zijn kiezen krijgt bij draaideurcriminelen die hetzelfde doen als de crimineel waar het om gaat.

Ontkennen, denken de aandacht af te kunnen leiden door de vermoorde onschuld te spelen, en uiteraard rammelt het aan alle kanten. Je 'voelt' gewoon dat er iets niet klopt.
pi_81608538
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:32 schreef Roerkoning het volgende:

[..]

Dat patroon zag ik inderdaad. Maar ik ben net nieuw in deze discussie. Dat feit kan dat patroon misschien doorbreken.
Succes dan maar...
  woensdag 19 mei 2010 @ 01:34:18 #160
303723 Topmodelz
pi_81608550
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:32 schreef fs180 het volgende:

[..]

De 's beginnen op te raken. Moet je er nog een paar?

Hier:

Heb je hier genoeg aan denk je? Aangezien jij meent je mening constant kracht te moeten bijzetten met emoticons als je er niet meer uitkomt?
pi_81608556
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:26 schreef OllieA het volgende:
Overigens had dit topic natuurlijk allang gesloten moeten zijn. Geen NWS-waardige discussie.
O, sorry, ik was even vergeten dat paddy en frutsel hier mod zijn.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  woensdag 19 mei 2010 @ 01:34:41 #162
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_81608559
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:32 schreef fs180 het volgende:

[..]

Ik bleef maar F5'en en niks nieuws.
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:32 schreef Topmodelz het volgende:

[..]

Dat blijkt uit de houding van de crimineel. Er zijn duidelijke patronen in zijn houding te zien, die een rechter dagelijks voor zijn kiezen krijgt bij draaideurcriminelen die hetzelfde doen als de crimineel waar het om gaat.

Ontkennen, denken de aandacht af te kunnen leiden door de vermoorde onschuld te spelen, en uiteraard rammelt het aan alle kanten. Je 'voelt' gewoon dat er iets niet klopt.
Ja, gelukkig zijn rechters zo dat ze je opsluiten op basis van hun gevoel. Wellicht dat jij dan alsnog wordt opgepakt voor illegale prostitutie.
  woensdag 19 mei 2010 @ 01:35:22 #163
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_81608567
quote:

[..]

Trollen okay. Maar doen alsof je kennis van zaken hebt
pi_81608568
Is Topmodelz irl soms Rita Verdonk?...
Ik zie veel overeenkomsten tussen dit topic en de politiek van Verdonk namelijk. Dat gaat ook nergens over en mist inhoud.
  woensdag 19 mei 2010 @ 01:36:11 #165
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_81608586
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:34 schreef Topmodelz het volgende:

[..]

De 's beginnen op te raken. Moet je er nog een paar?

Hier:

Heb je hier genoeg aan denk je? Aangezien jij meent je mening constant kracht te moeten bijzetten met emoticons als je er niet meer uitkomt?
Graagt ontvang ik er nog een paar extra in mijn pm. Ze raken snel op
  woensdag 19 mei 2010 @ 01:37:30 #166
303723 Topmodelz
pi_81608610
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:34 schreef De_Logica het volgende:

[..]

Ik bleef maar F5'en en niks nieuws.
Omdat je uiteraard niets te doen hebt. Nouja, drugs gebruiken dan.
quote:
Ja, gelukkig zijn rechters zo dat ze je opsluiten op basis van hun gevoel. Wellicht dat jij dan alsnog wordt opgepakt voor illegale prostitutie.
En weer een vrouwonvriendelijke opmerking omdat je de discussie niet de baas bent. Jammer, faalhaas.
  woensdag 19 mei 2010 @ 01:38:22 #167
303723 Topmodelz
pi_81608625
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:36 schreef fs180 het volgende:

[..]

Graagt ontvang ik er nog een paar extra in mijn pm. Ze raken snel op
Pssst olliebollie waar blijf je nou met je spellingchecker?
  woensdag 19 mei 2010 @ 01:38:49 #168
246650 Roerkoning
Bootjesgast
pi_81608637
quote:

[..]

Interessant, wanneer en hoe vaak heb je de verdachte (want daar hebben we het dus over) kunnen observeren om deze patronen vast te stellen?
Kun je de vastgestelde patronen verder specifieren?
En jij weet natuurlijk net zo goed als ik, dat 'een gevoel' in de criminologie als opsporings methode niet écht geaccepteerd is.
Dus rest de vraag welke feiten rammelen.
Stress is voor idioten.
  woensdag 19 mei 2010 @ 01:40:04 #169
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_81608659
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:37 schreef Topmodelz het volgende:

[..]

Omdat je uiteraard niets te doen hebt. Nouja, drugs gebruiken dan.
[..]

En weer een vrouwonvriendelijke opmerking omdat je de discussie niet de baas bent. Jammer, faalhaas.
Je wilde het zelf:
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:18 schreef Topmodelz het volgende:

[..]

Ga zo door, clown.
Dus, alsjeblieft. Niet gaan zeiken he.
  woensdag 19 mei 2010 @ 01:44:50 #170
303723 Topmodelz
pi_81608720
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:38 schreef Roerkoning het volgende:

[..]

Interessant, wanneer en hoe vaak heb je de verdachte (want daar hebben we het dus over) kunnen observeren om deze patronen vast te stellen?
Kun je de vastgestelde patronen verder specifieren?
En jij weet natuurlijk net zo goed als ik, dat 'een gevoel' in de criminologie als opsporings methode niet écht geaccepteerd is.
Het gaat om patronen die overeenkomen met criminelen die vaker voor dit soort delicten worden gepakt. Uiteraard zou verder onderzoek moeten uitwijzen wat deze meneer nog meer op zijn kerfstok heeft. Je gaat een verdachte van een strafbaar feit toch ook niet volledig van geboorte tot aan nu observeren? Beetje raar argument.

Zoals ik al zei, het hele gebeuren is doordrenkt van de vermoorde onschuld. Daar is geen verdere analyse voor nodig. Een kind van 3 kan dit zelfs nog raden.

Nee, uiteraard is intuïtie iets wat achterwege wordt gelaten in een rechtszaal. Reken maar dat veel mensen hun wenkbrouwen fronsen bij het lezen van degelijke berichten.
  woensdag 19 mei 2010 @ 01:55:00 #171
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_81608844
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:44 schreef Topmodelz het volgende:

[..]

Het gaat om patronen die overeenkomen met criminelen die vaker voor dit soort delicten worden gepakt. Uiteraard zou verder onderzoek moeten uitwijzen wat deze meneer nog meer op zijn kerfstok heeft. Je gaat een verdachte van een strafbaar feit toch ook niet volledig van geboorte tot aan nu observeren? Beetje raar argument.
Nee maar ze worden wel geobserveerd zolang het nodig is. Beetje raar argument. En welke patronen gaat het nou over? ( ?)
quote:
Zoals ik al zei, het hele gebeuren is doordrenkt van de vermoorde onschuld. Daar is geen verdere analyse voor nodig. Een kind van 3 kan dit zelfs nog raden.

Nee, uiteraard is intuïtie iets wat achterwege wordt gelaten in een rechtszaal. Reken maar dat veel mensen hun wenkbrouwen fronsen bij het lezen van degelijke berichten.
Bedoel je hier nou mee te zeggen dat intuïtie wél gebruikt wordt, maar verzwegen?
pi_81608847
quote:
Uiteraard zou verder onderzoek moeten uitwijzen wat deze meneer nog meer op zijn kerfstok heeft. Je gaat een verdachte van een strafbaar feit toch ook niet volledig van geboorte tot aan nu observeren?
Het grappigste van dit topic is dat TS niet eens weet wie meneer Lancee is, en waarvan hij in het verleden werd beschuldigd.
TS is lui, intellectueel uitgedaagd, en slordig.

[ Bericht 27% gewijzigd door OllieA op 19-05-2010 02:03:30 ]
And it's only the giving
That makes you
What you are
  woensdag 19 mei 2010 @ 01:55:48 #173
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_81608859
quote:

[..]

Het is ook leuk om reacties hier op fok te lezen bij bepaalde berichten. Vaak werd de primaire straf niet opgelegd, wat natuurlijk een goede reden had, laats was er een bericht waarin moord niet bewezen werd->doodslag. Alle gekken overstuur omdat ze er niets van snappen
  woensdag 19 mei 2010 @ 01:56:37 #174
246650 Roerkoning
Bootjesgast
pi_81608873
quote:

[..]

Je gaat inderdaad op zoek naar overeenkomsten in soortgelijke delicten. Maar dat gebeurt vooral om te kijken of verdachte aan die feiten te linken is. Is dat niet het geval, dan laat je het schieten. Dan gaat het credo op dat elk feit uniek is.
Een verdachte van een strafbaar feit tot aan de geboorte observeren is inderdaad wat lastig. Maar we gaan wel zover terug in het onderzoek als nodig is om een goed profiel van verdachte te kunnen schetsen. Dat gaat soms inderdaad terug tot vlak na de geboorte.
quote:
Juist als er een verdenking van schuld ontstaat, is verdere analyse cq. onderzoek onmisbaar. Je moet de verdenking immers staven met feiten. Echt, een RC stuurt je gelijk terug wanneer je niet met deugdelijk bewijs van feiten komt.
* RC is de Rechter Commissaris
quote:
Inderdaad, dat is die infame onderbuik.. Juist daarom is grondig onderzoek onmisbaar, want daarmee kun je mensen helderheid verschaffen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Roerkoning op 19-05-2010 02:07:00 ]
Stress is voor idioten.
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:03:42 #175
303723 Topmodelz
pi_81608970
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:55 schreef OllieA het volgende:
Het grappigste van dit topic is dat TS niet eens weet wie meneer Lancee is, en waarvan hij in het verleden werd beschuldigd.
TS is lui, intellectueel uitgedaagd, en slordig.
het grappigste

En het feit dat jij slechts selectief mijn fouten eruit haalt terwijl je dit bij een ander nalaat. Ook lui zeker.

hier komen weer 10 reacties op
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2010 @ 02:08:48 #176
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_81609027
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:23 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Je hebt gelijk meissie

Wat waren de argumenten ook al weer waarom René Lance schuldig zou zijn?
quote:
René Lancee
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Simon René Léon Lancee (Rijswijk, 16 februari 1951) is een Nederlands voormalig politiefunctionaris.

Hij was politiechef op Schiermonnikoog toen hij in april 1996 door een arrestatieteam van zijn bed werd gelicht. Daarbij werden ook zijn vrouw, een dochter en aanstaande schoonzoon aangehouden.

De 17-jarige dochter Bianca zou haar ouders, zus en vriend van ontucht beschuldigd hebben. Het meisje bleek alles te hebben verzonnen. Naderhand bleek dat dit was gebeurd onder druk van suggestieve vragen van de rijksrecherche. Drie jaar later kreeg Lancee van minister Korthals van Justitie volledig eerherstel en een schadebedrag van 1,2 miljoen gulden.

De Groningse hoofdcommissaris Jaap Veenstra moest in januari 1998 mede als gevolg van de zaak Lancee opstappen. De Affaire van Sorgdrager en de procureurs-generaal was ook een gevolg van de zaak Lancee. In maart 1998 kwam Lancee met voorkeurstemmen namens Liberalen Schiermonnikoog in de gemeenteraad. In 1999 vertrok hij naar Spanje waar hij de roman Kanonnenvlees: oorlog in Rusland schreef (zie bibliografie) en daarna ging hij in Oostenrijk wonen.

Op 2 december 2008 werd bekend dat René Lancee operationeel manager wordt bij de partij Trots op Nederland van Rita Verdonk en dat hij speciaal voor Verdonk teruggekeerd was naar Nederland. Hij werd daarmee de opvolger van de politiek adviseur ("spindoctor") Kay van de Linde. Bij de Tweede Kamerverkiezingen van 2010 staat hij op de kandidatenlijst op de 24e plaats.
Ik denk dat Lancee het niet wist maar ik kan ernaast zitten.

Waarom denkt TS-er dat hij wel weet had van die wietplantage?
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:09:54 #177
303723 Topmodelz
pi_81609038
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:56 schreef Roerkoning het volgende:

[..]

Je gaat inderdaad op zoek naar overeenkomsten in soortgelijke delicten. Maar dat gebeurt vooral om te kijken of verdachte aan die feiten te linken is. Is dat niet het geval, dan laat je het schieten. Dan gaat het credo op dat elk feit uniek is.
Een verdachte van een strafbaar feit tot aan de geboorte observeren is inderdaad wat lastig. Maar we gaan wel zover terug in het onderzoek als nodig is om een goed profiel van verdachte te kunnen schetsen. Dat gaat soms inderdaad terug tot vlak na de geboorte.
Reken maar dat een OvJ hier wel degelijk naar kijkt inderdaad, terwijl hier mensen zwakzinnigen menen dat deze meneer op voorhand al niet schuldig zou zijn. Waar rook is.....
quote:
Juist als er een verdenking van schuld ontstaat, is verdere analyse cq. onderzoek onmisbaar. Je moet de verdenking immers staven met feiten. Echt een RC stuurt je gelijk terug wanneer je niet met deugdelijk bewijs van feiten komt.
* RC is de Rechter Commissaris
Klopt. Ik stel gewoon al aan de hand van het bericht dat er meer onderzoek moet komen, want het komt op mij nogal verdacht over allemaal.
quote:
Inderdaad, dat is die infame onderbuik.. Juist daarom is grondig onderzoek onmisbaar, want daarmee kun je mensen helderheid verschaffen.
Dat zal denk ik wel gebeuren. De Spaanse justitie is niet zo laks als de Nederlandse. Die doen wat meer moeite, en zullen de onderste steen boven krijgen.
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2010 @ 02:10:33 #178
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_81609048
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:03 schreef Topmodelz het volgende:

hier komen weer 10 reacties op
Kun jij misschien ook reageren op de vraag waarom jij denkt op basis van een krantenberichtje dat de eigenaar van het verhuurde pand wist dat er een wietplantage zat?
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2010 @ 02:11:51 #179
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_81609067
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:09 schreef Topmodelz het volgende:

[..]

Reken maar dat een OvJ hier wel degelijk naar kijkt inderdaad, terwijl hier mensen zwakzinnigen menen dat deze meneer op voorhand al niet schuldig zou zijn. Waar rook is.....
[..]

want het komt op mij nogal verdacht over allemaal.
[..]
Dat zei men ook toen Lancee opgepakt was voor de incest met zijn dochter. Achteraf bleek er geen hol van te kloppen.
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:14:01 #180
303723 Topmodelz
pi_81609092
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:10 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Kun jij misschien ook reageren op de vraag waarom jij denkt op basis van een krantenberichtje dat de eigenaar van het verhuurde pand wist dat er een wietplantage zat?
Oh daar had ik al op geantwoord eigenlijk in dit topic.

Nogmaals, vanwege ik overeenkomsten zie qua gedrag en duidelijke patronen die een crimineel van degelijke activiteiten er ook op nahoudt. En waar rook is, is immers vuur. Nu ik jouw bovenstaande bericht lees is dit alleen maar een bevestiging.
pi_81609094
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:10 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ze ziet patronen en of heeft onderbuik gevoelens, ik denk dat ze of stoned is of dronken of een combinatie van die 2.
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:14:58 #182
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_81609104
quote:
Dat zal denk ik wel gebeuren. De Spaanse justitie is niet zo laks als de Nederlandse. Die doen wat meer moeite, en zullen de onderste steen boven krijgen.
Ik moest weer lachen. Alsof telers hier in Nederland niets te vrezen hebben. Die worden zowat nog zwaarder veroordeeld dan moordenaars.
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:15:47 #183
303723 Topmodelz
pi_81609115
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:11 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dat zei men ook toen Lancee opgepakt was voor de incest met zijn dochter. Achteraf bleek er geen hol van te kloppen.
Dat kan gebeuren. Toch altijd de kat uit de boom kijken, voornamelijk vanwege zijn houding. Je ziet dit zo vaak bij criminelen die wél weet hadden van een wietplantage in een van hun panden. Zogenaamd wisten ze dit niet. Veel krantenberichten er over gelezen en het verhaal wat ze bij de rechter deden.
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2010 @ 02:16:36 #184
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_81609130
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:55 schreef OllieA het volgende:

[..]

Heb het boek gelezen , die man is door een diep emotioneel dal gegaan .
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:16:59 #185
303723 Topmodelz
pi_81609135
Oh en trek je niets aan van die trolls Loedertje, die menen hun gelijk te kunnen halen door mij hoer te noemen of een ander domme niet relevante opmerking....
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:17:53 #186
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_81609149
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:16 schreef Topmodelz het volgende:
Oh en trek je niets aan van die trolls Loedertje, die menen hun gelijk te kunnen halen door mij hoer te noemen of een ander domme niet relevante opmerking....
Het feest begint weer! Heb je weer behoefte aan een breezer, dat je dit weer naar boven haalt?
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2010 @ 02:19:18 #187
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_81609166
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:14 schreef Topmodelz het volgende:

[..]

Oh daar had ik al op geantwoord eigenlijk in dit topic.
Dat is mij door het gejengel onderling dan ontgaan tijdens het snelscrollen door de virtuele woordenwisselingen
quote:
Nogmaals, vanwege ik overeenkomsten zie qua gedrag en duidelijke patronen die een crimineel van degelijke activiteiten er ook op nahoudt. En waar rook is, is immers vuur. Nu ik jouw bovenstaande bericht lees is dit alleen maar een bevestiging.
Overeenkomsten qua gedrag en duidelijke patronen?
Licht eens toe want dit begrijp ik niet.
pi_81609176
quote:
[b]Op woensdag 19 mei 2010 02:09 schreef Topmodelz het volgende:[/b

Nee, het is pas dom om op voorhand al te roepen dat hij hardstikke schuldig is. Je hebt geen bewijzen, je denkt dingen te zien, maar dat is geen bewijs. Ik en alle anderen hebben niet gezegd dat deze meneer schuldig of onschuldig is. Jij roept de hele tijd dat hij schuldig is en ik vraag waarop jij dat baseert. Blijkbaar wordt je afgeleid door 1 of meerdere emoticons en kan je je niet meer concentreren op de vraag die ik stel?

Speciaal voor jou plaats ik ff geen emoticons meer, misschien krijg ik dan toch een inhoudelijke reactie terug?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2010 02:22:00 ]
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:20:46 #189
246650 Roerkoning
Bootjesgast
pi_81609181
quote:

Als deze meneer al dan niet schuldig zou zijn, dan moet onderzoek dat uitwijzen.Naar aanleiding van de feiten voortgekomen uit dat onderzoek,gaat de OVJ zijn aanklacht voorbereiden. Maar ook hier geldt dat feiten de verdenking moeten staven. Een gevoel is gewoon niet genoeg om een zaak te starten.
quote:
Klopt. Ik stel gewoon al aan de hand van het bericht dat er meer onderzoek moet komen, want het komt op mij nogal verdacht over allemaal.
[...]

Ik leef met het motto, 'vertrouwen is goed, controle is beter' Daarom inderdaad een grondig onderzoek. Maar de werkwijze van de spaanse collega's kennende, prijs ik me gelukkig dat we in NL leven.
Stress is voor idioten.
pi_81609220
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:20 schreef Roerkoning het volgende:

[..]

Als deze meneer al dan niet schuldig zou zijn, dan moet onderzoek dat uitwijzen.Naar aanleiding van de feiten voortgekomen uit dat onderzoek,gaat de OVJ zijn aanklacht voorbereiden. Maar ook hier geldt dat feiten de verdenking moeten staven. Een gevoel is gewoon niet genoeg om een zaak te starten.
[..]

Ik leef met het motto, 'vertrouwen is goed, controle is beter' Daarom inderdaad een grondig onderzoek. Maar de werkwijze van de spaanse collega's kennende, prijs ik me gelukkig dat we in NL leven.
Ze schrijft: waar rook is is vuur. Ze schrijft de hele tijd dat die meneer wel schuldig moet zijn omdat ze patronen (blabla) ziet. Ben jij het daarmee eens? Als mijn buurmeisje aangifte doet van ontucht met mij moet ik wel schuldig zijn want waar rook is is vuur volgens Topmodelz

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2010 02:25:50 ]
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2010 @ 02:25:30 #191
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_81609235
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:24 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ze schrijft: waar rook is is vuur. Ben jij het daarmee eens? Als mijn buurmeisje aangifte doet van ontucht met mij moet ik wel schuldig zijn want waar rook is is vuur volgens Topmodelz
Zij/hij schreef ook
quote:
Nu ik jouw bovenstaande bericht lees is dit alleen maar een bevestiging
.

Ik begrijp die denkwijze dus echt niet.
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:26:44 #192
303723 Topmodelz
pi_81609245
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:19 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dat is mij door het gejengel onderling dan ontgaan tijdens het snelscrollen door de virtuele woordenwisselingen
[..]

Overeenkomsten qua gedrag en duidelijke patronen?
Licht eens toe want dit begrijp ik niet.
Dat deze meneer in kwestie zogenaamd niets wist van de activiteiten en huurders had voor zijn pand. Op zich zou je kunnen zeggen van, kan gebeuren. Maar juist doordat je dit vaker ziet, met name in Nederland (en het hier ook om een Nederlander gaat), dat criminelen zogenoemde 'stromannen' gebruikt om de aandacht van zichzelf af te leiden. Vaak lees je dan als een dader voor moet komen hetzelfde verhaal en dezelfde argumenten als 'sorry meneer de rechter, ik wist dit niet. Sorry het waren mijn huurders'.

Vandaar
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:26:47 #193
246650 Roerkoning
Bootjesgast
pi_81609246
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:24 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ze schrijft: waar rook is is vuur. Ben jij het daarmee eens? Als mijn buurmeisje aangifte doet van ontucht met mij moet ik wel schuldig zijn want waar rook is is vuur volgens Topmodelz
Waar rook is is vuur, nee daar ben ik het absoluut niet mee eens. Ik heb te vaak meegemaakt dat iemand verdacht leek maar na onderzoek volkomen onschuldig bleek.
Dus nee, onderzoek, altijd.
Stress is voor idioten.
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2010 @ 02:29:33 #194
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_81609278
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:26 schreef Topmodelz het volgende:

[..]

Dat deze meneer in kwestie zogenaamd niets wist van de activiteiten en huurders had voor zijn pand. Op zich zou je kunnen zeggen van, kan gebeuren. Maar juist doordat je dit vaker ziet, met name in Nederland (en het hier ook om een Nederlander gaat), dat criminelen zogenoemde 'stromannen' gebruikt om de aandacht van zichzelf af te leiden. Vaak lees je dan als een dader voor moet komen hetzelfde verhaal en dezelfde argumenten als 'sorry meneer de rechter, ik wist dit niet. Sorry het waren mijn huurders'.

Vandaar
Je hebt gelijk dat er vele verhuurders zijn die achteraf dondersgoed wisten waarvoor hun pand gebruikt zou gaan worden maar als jij een Spaanse villa gaat verhuren dan denk ik niet 1,2 3 dat er zoiets gaat gebeuren en ga je niet ALS je er eens langsgaat de politie verwittigen omdat je niet naar binnen mag en vermoedens hebt dat er binnen iets gaande is wat het daglicht niet kan verdragen.

Juist deze feiten hierboven maken hem niet verdacht.
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:29:38 #195
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_81609279
quote:

[..]

Vandaar
Nu begrijp ik je volledig. Hij is schuldig omdat het wel eens gebeurt dat huurders misbruik maken van een huurpand. In de cel rotten zal hij!
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:29:45 #196
246650 Roerkoning
Bootjesgast
pi_81609281
quote:

[..]

Vandaar
Begrijpelijke denkwijze, maar niet correct.
Als je hardop wil zeggen dat verdachte inderdaad strafbaar is, zul je dat met feiten moeten staven. Anders heb je geen zaak en geen bewijs.
Dat het 'nou eenmaal vaker voorkomt' is geen bewijs in deze. Zoals ik al eerder zei, elk feit is uniek.
Stress is voor idioten.
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2010 @ 02:31:41 #197
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_81609291
TS, is deze passage uit het bericht je ontgaan?
quote:
Toen potentiële kopers een kijkje wilde nemen in het huis, vielen de huurders door de mand. Ze wilden de kopers namelijk niet binnenlaten, waardoor Lancee onraad rook en direct heeft ingegrepen.
pi_81609308
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:26 schreef Roerkoning het volgende:

[..]

Waar rook is is vuur, nee daar ben ik het absoluut niet mee eens. Ik heb te vaak meegemaakt dat iemand verdacht leek maar na onderzoek volkomen onschuldig bleek.
Dus nee, onderzoek, altijd.
Oke, en daar gaat het heen en weer gepost dus over. Waarom zij zegt dat die man een crimineel is die zijn straf probeert te ontlopen. Is dat een feit of een vermoeden, ik vraag naar een bron maar de discussie waar ik steeds naar wilt is pas begonnen toen jij deelnam aan het topic... (ik kan nu ff geen emoticons gebruiken want dat leid haar teveel af merk ik)
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:34:56 #199
303723 Topmodelz
pi_81609317
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:29 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Je hebt gelijk dat er vele verhuurders zijn die achteraf dondersgoed wisten waarvoor hun pand gebruikt zou gaan worden maar als jij een Spaanse villa gaat verhuren dan denk ik niet 1,2 3 dat er zoiets gaat gebeuren en ga je niet ALS je er eens langsgaat de politie verwittigen omdat je niet naar binnen mag en vermoedens hebt dat er binnen iets gaande is wat het daglicht niet kan verdragen.

Juist deze feiten hierboven maken hem niet verdacht.
Daar denk ik dus anders over. Juist doordat het hier gaat om een voormalig politiefunctionaris weet deze van het reilen en zeilen. Juist daarom zou je, door bijvoorbeeld een onderlinge meningsverschil of discussie over de teelt met de mededaders (waarbij hij zich onder druk gezet voelde), zo handelen om de geloofwaardigheid kracht bij te zetten.

En zoals gezegd door Roerkoning moet er meer onderzoek komen, want ik vertrouw het gewoon niet. Het gaat mij allemaal te makkelijk zo.
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:35:36 #200
246650 Roerkoning
Bootjesgast
pi_81609319
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:33 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Oke, en daar gaat het heen en weer gepost dus over. Waarom zij zegt dat die man een crimineel is die zijn straf probeert te ontlopen. Is dat een feit of een vermoeden, ik vraag naar een bron maar de discussie waar ik steeds naar wilt is pas begonnen toen jij deelnam aan het topic... (ik kan nu ff geen emoticons gebruiken want dat leid haar teveel af merk ik)
Heheh.. blijkbaar is er een (oud) rechercheur nodig om dit 'onderzoek' in goede banen te leiden
Stress is voor idioten.
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:35:47 #201
303723 Topmodelz
pi_81609322
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:31 schreef Loedertje het volgende:
TS, is deze passage uit het bericht je ontgaan?
[..]

Nee zeker niet, heb ik zojuist antwoord op gegeven.
pi_81609329
Waarom belt Lancee ZELF de politie zodat er een inval in ZIJN huis in Spanje komt waardoor de wietteelt ontdekt wordt en dus strafbare feiten naar boven komen drijven?

Het klinkt niet logisch, of wel dan?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2010 02:39:50 ]
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:39:09 #203
246650 Roerkoning
Bootjesgast
pi_81609355
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:34 schreef Topmodelz het volgende:

[..]

Daar denk ik dus anders over. Juist doordat het hier gaat om een voormalig politiefunctionaris weet deze van het reilen en zeilen. Juist daarom zou je, door bijvoorbeeld een onderlinge meningsverschil of discussie over de teelt met de mededaders (waarbij hij zich onder druk gezet voelde), zo handelen om de geloofwaardigheid kracht bij te zetten.

En zoals gezegd door Roerkoning moet er meer onderzoek komen, want ik vertrouw het gewoon niet. Het gaat mij allemaal te makkelijk zo.
Dat mag, sterker nog, een dergelijk gevoel is vaak aanleiding om een onderzoek te starten..
Maar hou goed voor ogen, Topmodelz, eerst feiten verzamelen, dan pas beschuldigen. Dát is de volgorde en niet anders. Want daar krijg je gerechtelijke dwalingen van. En dat is voor niemand goed.
Stress is voor idioten.
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:41:34 #204
303723 Topmodelz
pi_81609372
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:36 schreef SolidasRock het volgende:
Waarom belt die beste man ZELF de politie zodat er een inval in ZIJN huis in Spanje komt waardoor de wietteelt ontdekt wordt en dus strafbare feiten naar boven komen drijven?

Je zou zeggen van niet op de manier waarop jij het interpreteert inderdaad. Alleen is dat nu juist het hele punt. Het feit dat de beste man zogenaamd op zaken stuit waar hij zogenaamd geen weet van had. Het kan zijn dat hij is geconfronteerd, en bang is zelf door de mand te vallen als mededader. Dus is dit nog een uitweg om de zaak te verdoezelen. Alles heeft de schijn van onschuldig zijn, maar juist dit zie je vaker met dit soort zaken.
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:43:34 #205
303723 Topmodelz
pi_81609383
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:39 schreef Roerkoning het volgende:

[..]

Dat mag, sterker nog, een dergelijk gevoel is vaak aanleiding om een onderzoek te starten..
Maar hou goed voor ogen, Topmodelz, eerst feiten verzamelen, dan pas beschuldigen. Dát is de volgorde en niet anders. Want daar krijg je gerechtelijke dwalingen van. En dat is voor niemand goed.
Oke, nou goed. Laten we het onderzoek maar afwachten (als dat er komt). Ergens hebben jullie ook wel gelijk als het aankomt op de feiten.
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:45:48 #206
246650 Roerkoning
Bootjesgast
pi_81609392
quote:
Waarom belt Lancee ZELF de politie zodat er een inval in ZIJN huis in Spanje komt waardoor de wietteelt ontdekt wordt en dus strafbare feiten naar boven komen drijven?

Toch zijn er dergelijke gevallen bekend. Politie bellen en zo de aandacht afleiden. Maar gelukkig zijn er methoden om dit soort kunsten heel snel te onmaskeren.
Waarmee ik dus NIET zeg dat dit hier ook het geval is.
Stress is voor idioten.
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:46:44 #207
246650 Roerkoning
Bootjesgast
pi_81609400
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:43 schreef Topmodelz het volgende:

[..]

Oke, nou goed. Laten we het onderzoek maar afwachten (als dat er komt). Ergens hebben jullie ook wel gelijk als het aankomt op de feiten.
Mooi Mag ik dan nu naar bed?
Stress is voor idioten.
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:48:20 #208
303723 Topmodelz
pi_81609411
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:46 schreef Roerkoning het volgende:

[..]

Mooi Mag ik dan nu naar bed?
Wat mij betreft. Ik ga er ook maar eens in.
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:48:56 #209
246650 Roerkoning
Bootjesgast
pi_81609416
Truste
Stress is voor idioten.
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:49:08 #210
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_81609420
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:45 schreef Roerkoning het volgende:

[..]

Toch zijn er dergelijke gevallen bekend. Politie bellen en zo de aandacht afleiden. Maar gelukkig zijn er methoden om dit soort kunsten heel snel te onmaskeren.
Wordt voornamelijk gebruikt bij drugssmokkel, krijg je als nietswetende toerist een pakketje onder je auto waarna jij van de weg gehaald wordt. Helaas worden ze dan niet zo gauw ontmaskerd en krijg jij de straf.
pi_81609441
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:45 schreef Roerkoning het volgende:

[..]

Tuurlijk dacht ik daar aan. Dit is min of meer jezelf een alibi verschaffen (ja maar ik heb jullie gebeld, dus ik kan niet schuldig zijn). Maar dan had hij de wiet gewoon kunnen vernietigen. Er zijn teveel maars en als. Ik was gewoon verwonderd dat TS hardnekkig volhoudt dat die man schuldig is zonder goed uit te kunnen leggen waarom en zonder te willen accepteren dat die man misschien wel onschuldig is.
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:52:14 #212
303723 Topmodelz
pi_81609443
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:49 schreef De_Logica het volgende:

[..]

Wordt voornamelijk gebruikt bij drugssmokkel, krijg je als nietswetende toerist een pakketje onder je auto waarna jij van de weg gehaald wordt. Helaas worden ze dan niet zo gauw ontmaskerd en krijg jij de straf.

Doei PVV ertje
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:52:50 #213
246650 Roerkoning
Bootjesgast
pi_81609447
Klopt. Wat ook vaak voorkomt; dealer benadert iemand (meestal mentaal zwak persoon) om een paar kilo shit over de grens te brengen. Persoon hapt en gaat rijden. Dealer tipt KMAR en terwijl de eerste persoon met 3 kilo aan de kant staat rijdt de andere auto met tig kilo's ongehinderd door.
Heb er veel gearresteerd, maar blijft triest dat soort gevallen..
Stress is voor idioten.
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:53:57 #214
303723 Topmodelz
pi_81609453
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:52 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Tuurlijk dacht ik daar aan. Dit is min of meer jezelf een alibi verschaffen (ja maar ik heb jullie gebeld, dus ik kan niet schuldig zijn). Maar dan had hij de wiet gewoon kunnen vernietigen. Er zijn teveel maars en als. Ik was gewoon verwonderd dat TS hardnekkig volhoudt dat die man schuldig is zonder goed uit te kunnen leggen waarom en zonder te willen accepteren dat die man misschien wel onschuldig is.
Had ik best eerder willen uitleggen als er niet getrolt werd. Maar goed, hopelijk zijn we het nu eens.

Trusten.
pi_81609463
quote:

Lijkt me geen doorgewinterde crimineel of hij denkt extra slim te zijn maar dat lijkt me niet logisch in dit geval.
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:56:14 #216
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_81609473
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:52 schreef Topmodelz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Doei PVV ertje
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:53 schreef Topmodelz het volgende:

[..]

Had ik best eerder willen uitleggen als er niet getrolt werd. Maar goed, hopelijk zijn we het nu eens.

Trusten.

Dat jij héél lang blijft slapen, liefst dat ik je niet meer meemaak.
  woensdag 19 mei 2010 @ 02:57:59 #217
246650 Roerkoning
Bootjesgast
pi_81609484
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:56 schreef De_Logica het volgende:

[..]

[..]

Dat jij héél lang blijft slapen, liefst dat ik je niet meer meemaak.
You Ninja, you
Stress is voor idioten.
pi_81609494
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:53 schreef Topmodelz het volgende:

[..]

Trusten.
Nee dat wou je niet. Je ging liever trollen. Ik zie dit ook in je andere topicjes dus het gebeurd niet alleen in dit topic.
pi_81609499
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 02:57 schreef Roerkoning het volgende:

[..]

You Ninja, you
wat bedoel je?
  woensdag 19 mei 2010 @ 03:03:05 #220
246650 Roerkoning
Bootjesgast
pi_81609507
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 03:02 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

wat bedoel je?
Ging over een snelle edit
Maar was niet aan jou gericht.

nou edit ik zelf ook
Stress is voor idioten.
pi_81609521
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 03:03 schreef Roerkoning het volgende:

[..]

Die hele snelle edit
O een ninjaedit. Oke...
pi_81612060
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 00:43 schreef Topmodelz het volgende:

[..]

Tekenend dat je maar inhoudloos blijft reageren inderdaad.
Verzin even je eigen argumenten, je zit nu gewoon mijn zinnen te papagaaien.
pi_81612163
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:07 schreef Topmodelz het volgende:

[..]

Ga nou eens in op de discussie in plaats van door te trollen? Lukt je niet he? Oehh laaaasstuuuuuugggg !!!!!

Tip: gebruik minder drugs, snap je ook waar het over gaat.
Nogmaals, ga een keer voor een spiegel staan. Anderen beschuldig van trollen en zelf afwijkende meningen vastplakken aan drugsgebruik om vervolgens serieus genomen te willen worden is faal. Helemaal als je die bullshit doorzet in andere topics, dat maakt je namelijk gewoon een triest stuk snot.
Wat je, laten we even wel wezen, ook gewoon bent als je die vent al vierkant gaan beschuldigen van drugsteelt zonder enige vorm van bewijs.
  woensdag 19 mei 2010 @ 09:45:25 #224
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81612529
het is prima om ton belachelijk te maken. echter is het vooral ts die zich belachelijk maakt. best wel een flinke fail.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 12:16:38 #225
8781 crew  Frutsel
pi_81618714
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 09:45 schreef zoalshetis het volgende:
het is prima om ton belachelijk te maken. echter is het vooral ts die zich belachelijk maakt. best wel een flinke fail.
Niet alleen de TS... anderen kunnen er helaas ook niet 'normaal ' op reageren.
Daarom stoppen we maar met deze discussie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')