Nuttig manquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:45 schreef Koepert het volgende:
" Voor te koken"
"ingedrienten"
echt... wtf..
Bekijk wat je gaat maken > koop die spullen in > dan bouw je vanzelf een voorraad op en kom je er vanzelf achter wat je nodig hebt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:41 schreef akadoenka het volgende:
Hoi,
Welke middelen / ingedrienten / kruiden etc heb jij standaard in huis voor basis koken?
Beter dan andersom EINZquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:56 schreef Brerius het volgende:
de lokale chinees zit in mijn keuken
Zeker. Waar moeten die aardappeltjes anders in?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:30 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Zeker. Waar moeten die aardappeltjes anders in?
Als ik van iets het laatste uit de voorraadkast haal, dan zet ik het meteen op een boodschappenbriefje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb trouwens ook handige lijsten aan de binnenkant van mn kast hangen
met op alfabet daarop wat er in de kast zit
is iets op streep je het door!
heel handig hoef je niet de hele kast overhoop te halen
Het is meer voor het zoekenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik van iets het laatste uit de voorraadkast haal, dan zet ik het meteen op een boodschappenbriefje.
Vrouwen en lijstjes, je zou er neurotisch van wordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb trouwens ook handige lijsten aan de binnenkant van mn kast hangen
met op alfabet daarop wat er in de kast zit
is iets op streep je het door!
heel handig hoef je niet de hele kast overhoop te halen
erg hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:04 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Vrouwen en lijstjes, je zou er neurotisch van worden
Wat ben jij secuur daarinquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is meer voor het zoeken
Want als ik tussen alle pakjes cup-a-soup moet gaan zoeken of we die ene smaak nog hebben...
snap je?
nee sufferd die staan op type potjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat ben jij secuur daarin....heb je ook de kruiden alfabetisch in de kast staan?
![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee sufferd die staan op type potje
Ik ben een beetje een kastautist geloof ik
Wedden dat er meer keukens zijn die Chutney hebben dan keukens waar conimex gebruikt wordtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:33 schreef trovey het volgende:
Chutney is trouwens ook niet echt een standaardprodukt in de meeste keukens.
Met één miljard Indiers tegenover 15 miljoen Nederlanders zal dat wel lukken. Zeker aangezien minimaal 1 van die Nederlanders ook Chutney in huis heeft en geen Conimexquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wedden dat er meer keukens zijn die Chutney hebben dan keukens waar conimex gebruikt wordt
Ohja, die natuurlijk ook! Kippen, rund en groente, gewoon van die blokjes.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:50 schreef Cherryblossom het volgende:
bouiilon(ooit in de aanbieding 2 gekocht terwijl ik maar 1 nodig had)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |