quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:21 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
definitief rijbewijs houden
![]()
![]()
is het geen schitterende dag vandaag
dealquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:45 schreef Anne het volgende:
[..]. Kijken of dat over een jaar nog zo is
?
dat is voor mij het belangrijkste dat ik mijn rijbewijs mag houden, dan maar wat meer de staatskas spekkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'gefeli'![]()
kost wat, maar dan mag je wel blijven rijden
thanxzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken meer dan de helft niet eens
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
quote:
Ik ken het gevoel... zoooo kut is dat .. ik kreeg hem met een toffe brief van mijn werkgever binnen recordtijd terug (48 uur/eerste keer (dat ik gesnaaid werdquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is voor mij het belangrijkste dat ik mijn rijbewijs mag houden, dan maar wat meer de staatskas spekken![]()
wordt voortaan zeker heel erg oppassenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ken het gevoel... zoooo kut is dat .. ik kreeg hem met een toffe brief van mijn werkgever binnen recordtijd terug (48 uur/eerste keer (dat ik gesnaaid werd)), maar ow wat kneep ik hem.. had er toen ook een lieve duit voor over om de band even terug te kunnen spoelen
![]()
snel vergeten, en die bout onder het gaspedaal he
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:50 schreef invine het volgende:
newbieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken meer dan de helft niet eens
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:50 schreef invine het volgende:
Je kunt wel zien dat je Turq zijn kont achterna looptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken meer dan de helft niet eens.
Ik kan er niet zo goed tegen, na een half uurtje had ik t wel weer gezien.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Lekker man. Ik heb net 2 uurtjes geslapen in de zon.
Ik ben 60m² terras in de bankiraiolie aan het zetten; heer-lijk !!quote:
Same here, en dan nu nog wat leuke feestjes in de zon met lekker biertje in me handquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dit soort dagen kunnen me niet lang genoeg duren
quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Anne
Alexxxxx
Rossdale
Sjoegerd
Nouk84
Sounddragon
CantFazeMe
Paladijn
PeuRac
ArTiC
knip
m'n baas heeft een landrover dus heb ik een hekel aan landrover.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:06 schreef Sjoegerd het volgende:
Wat zijn die Land Rover tijdschriften toch tof om te lezen
Hoe kun je nou hekel aan Land Rovers hebbenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
m'n baas heeft een landrover dus heb ik een hekel aan landrover.
Daarbij staat dat ding continu bij de garage
Zo'n nieuwe landrover kun je toch niet vrolijk van worden?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe kun je nou hekel aan Land Rovers hebben... Ik ben er dol op
Ik ben ook dol op Series, Defenders, RR Classics en oudere Discovery'squote:Op woensdag 19 mei 2010 17:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo'n nieuwe landrover kun je toch niet vrolijk van worden?
Die Alexxxx z'n broer koopt kan ik absoluut waarderen.
Zo'n Range Rover en Range Rover sport rijden alleen maar mensen in die willen patsen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op Series, Defenders, RR Classics en oudere Discovery's.. Nieuwe Disco en Freelander enzo vind ik een stuk minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |