quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Alexxxxx
Anne
Sounddragon
oshiro
Ou-Tannu
Turquaz52
Barcaconia
Sjoegerd
Erasmo
JH87
T42
Marijkezwolle
maok
ChipsZak.
nietzman
Luco
Bob.
Grulez
Peterselieman
MaxMark
TARAraboemdijee
nijnja
RealZeus
swarmahoer
Maruna
Dingest
LoudGirl
invine
Googolplexian
Pietverdriet
Slaif
freecell
Q.E.D.
MaGNeT
PeuRac
GizartFRL
Houniet
Paladijn
Mirjam
ThaFreak
Jesse_
kikoooooo
bietelboer
kanovinnie
BrandX
OxygeneFRL
mighty_myte
Renesite
mstr
Tjabbo
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
DevilsWhore
justmattie
Marijkezwolle
Anne
Trevland
2cv
Sjoegerd
Ensaf
Barcaconia
Huppelmuts
suikertaartje
Sounddragon
neen
Pingwingei
Stoeprand
Peterselieman
Paladijn
DeLuna
PeuRac
Ezechielk
naatje_1
ChipsZak.
Klonk
Dingest
Turquaz52
remlof
ThaFreak
NoBody122
invine
PeZu
Luco
BeefRWijker
RealZeus
8108139dpths
AskMe
Tjabbo
Ou-Tannu
JH87
Misstique
Maharbal
Gotrick
Bob.
Ofyles2
Biogarde
Renesite
Desunoto
PownijN
nietzman
OxygeneFRL
Edwinuss
Jahquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Alexxxxx
Sounddragon
2cv
Sjoegerd
Ml-etje
Barcaconia
Marijkezwolle
Rewimo
invine
BrandX
PeuRac
remlof
Dingest
Paladijn
BaraCuda
ThaFreak
Mirjam
Turquaz52
Greys
z80
Harajuku.
Biogarde
senesta
yvonne
Snakey
Surveillance-Fiets
Alfisti
qltel
Klonk
Tjabbo
AQuila360
Renesite
motorbloempje
Danny
T42
vosss
swarmahoer
static
daNpy
rubbereend
lipje
Dubbeldrank
Notorious_Roy
Adelante
Netsplitter
ueberduitser
GlowMouse
Five_Horizons
siemi
Re
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:34 schreef Dingest het volgende:
Weer terug van de tocht (al sinds zaterdag, maar ik had even een paar dagen zin om niets te doen). Was erg leuk, maar wel erg koud dit jaar![]()
-knip-
En vrijdag de jongens met kar voor de fietsen teruggebracht naar Breda. 550 km @ 90 km/u schiet niet erg op. Zeker niet toen 20 km voordat we weer terug waren de band lek ging. Gelukkig waren we op een autoweg, want ik had net de nieuwe 121 opgehaaldKar had geen reserveband dus die hebben we een paar dagen achter moeten laten.
Tot slot: foto's van de nieuwe 121. Ik moet hem nog wassen, maar hij ziet er echt heel erg netjes uit voor een auto van 19 jaar oud. En hij rijdt ook soepeler dan die verlepte rode
-knip-
We hebben het wel eens vaker koud of nat gehad, maar dat was vooral 's nachts. Dit was voor het eerst dat het de hele week zo bleef. In voorgaande jaren hadden we altijd wel één of meerdere dagen zelfs 20+ graden en zon gehad. Zelfs een keer 29 graden bij vertrek en de hele week heerlijk weer. Dit was een beetje een tegenvallerquote:Op woensdag 19 mei 2010 07:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen
[..]dat jullie het leuk gehad hebben
Het was ook echt koud vorige week, dus ik snap dat dat toch net iets minder was
Ik vind em echt tof, vooral het kleurtjeIk vind het altijd schattige autootjes
En die velgen
Want dat onderscheid hoor je toch niet?quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:24 schreef Anne het volgende:
Ik klink dronken/als een mongool. Vanavond maar geen Duitse cursus.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:24 schreef Anne het volgende:
Ik klink dronken/als een mongool. Vanavond maar geen Duitse cursus.
Oeh dat is echt naar, als alles zo koud blijft... Vooral je handen en voeten. En dan is het inderdaad een tegenvaller vergeleken met dat andere weerquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:03 schreef Dingest het volgende:
[..]
We hebben het wel eens vaker koud of nat gehad, maar dat was vooral 's nachts. Dit was voor het eerst dat het de hele week zo bleef. In voorgaande jaren hadden we altijd wel één of meerdere dagen zelfs 20+ graden en zon gehad. Zelfs een keer 29 graden bij vertrek en de hele week heerlijk weer. Dit was een beetje een tegenvallerVooral woensdag, toen het maar 7 graden was of zo, hadden we afgesproken dat als het weer hard ging regenen we die dag maar over zouden slaan qua fietsen. Gelukkig bleef het droog.
Enige nadeel was dat het een half uur tot uur duurde voordat mijn vingers en tenen weer warm waren, en juist dan moest er door de rest weer uitgerust worden. Koelden we weer af en kon ik weer met koude vingers/tenen fietsen![]()
[..]
Want dat onderscheid hoor je toch niet?![]()
Overigens, qua zeldzaamheid zijn er ook nog de koala(beer)velgen. Eén keer in Nederland tegengekomen, bij een advertentie voor een 121 uiteraard. Foto komt uit Bulgarije kennelijk, maar volgens mij zitten ze daar óók onder een 121![]()
[ afbeelding ]
Linkje van Alexquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:43 schreef invine het volgende:
Morgeuhh tijd voor koffie en wiskunde bijles
Hoe kom je aan je fok vriendjes
Wat Marijke zegtquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:43 schreef invine het volgende:
Morgeuhh tijd voor koffie en wiskunde bijles
Hoe kom je aan je fok vriendjes
Mwoah... ik mis er een paar en er staan een paar op die ik helemaal niet zo heel leuk vindquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat Marijke zegt![]()
Leuk kunstje, klopt best heel aardig
*SD gaat zijn 2e bakkie tappen
Mjah.. ik denk dat dat scriptje uitvlooit met welke users je in dezelfde topics hangt; het is ook alleen maar de top 50 hequote:Op woensdag 19 mei 2010 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mwoah... ik mis er een paar en er staan een paar op die ik helemaal niet zo heel leuk vind
Ja, ik hecht er ook niet veel waarde aan eigenlijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah.. ik denk dat dat scriptje uitvlooit met welke users je in dezelfde topics hangt; het is ook alleen maar de top 50 he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leuke, er zit geen user tussen waarvan ik denk, wtf is dat
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
'gefeli'quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:21 schreef ThaFreak het volgende:![]()
definitief rijbewijs houden
![]()
![]()
is het geen schitterende dag vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |