quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
2/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptie
3/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
jajajaquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
jajaja
Ze zijn al weg
Heb ik nou trouwens één van je sigquotes om zeep geholpen ??![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:58 schreef Anne het volgende:
[..]![]()
.
Het was niet de bedoeling dat die sig TEGEN mij gebruikt zou worden.
Strrrrak blauwquote:
Ik heb ook zulke wolkenquote:
Veluwe hehquote:
Daar woon ik redelijk vlakbij jaquote:
Ik midden er op zo ongeveerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar woon ik redelijk vlakbij ja![]()
Dat had ik ook! Alleen zijn er nu paar van die witte dingen in gekomenquote:
Jij zit toch ook regio 010 ?? of zit ik me nou ernstig te vergipsen ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:14 schreef invine het volgende:
[..]
Dat had ik ook! Alleen zijn er nu paar van die witte dingen in gekomen
Vergipsen dusquote:
Hey Piet hein. Jij ouwe motorexpertquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vergipsen dus![]()
Had hier vanmiddag ook wel wat wolkjes heel sporadisch, maar nu is het blauw, maar wel een beetje heiïg.. LBhet is heerlijk weer
Ik ben dan wel niet een oude motorexpert, maar ik zou zeggen: motorforum.nl?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hey Piet hein. Jij ouwe motorexpert
Ik had paar topic terug je advies gevraagd over een motor voor rond de 1000 euro.
Heb jij enige betrouwbare opties?
Kan misschien van het vacuum systeem.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb net een rondje gemaakt met de auto en heb de motorkap eerst open gehad. Heb alles even aangeduwd en zag daarbij dat er een grijs plastic buisje doorgesneden is (tenminste zo ziet het eruit, het ziet er niet uit als ouderdom oid), dus daar zal ik eens een fotootje van maken... Misschien dat jullie weten waar dat grijze buisje voor dientEr komt geen vloeistof oid uit, dus ik hoop niets ernstigs
De auto reed wel weer volledig normaalGek ding, volgens mij is het echt een meisje en was ze van slag door mijn geklungel met de handmatige choke
Hoe dan ook, heb de vorige eigenaar gevraagd of hij een kleine of een grote beurt heeft laten doen vorig jaar, de auto heeft sindsdien max 8000 km gereden, dus afhankelijk daarvan laat ik wel of niet een beurt doen. Al zal ik de garage van de week nog wel even bellen om te overleggen
Ja, daar kijk ik regelmatig, maar iemand met veel kennis weet vaak welke motoren niet kapot te krijgen zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Motorforum.nl?Mijn ex vriend heeft daar z'n huidige motor vandaan, die was iets van 750 euro ofzo en die rijd prima. Het is een Yamaha Diversion. Hoe dan ook, via het forum worden de motoren vaak voor een vriendelijker prijsje aangeboden dan op MP, dus ik gok dat je daar meer succes hebt
En wat doet het vacuüm systeem?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kan misschien van het vacuum systeem.
Ik heb me ook ooit klem gezocht naar een breuk in een slangetje. Toen ik dit gemaakt had liep de auto beter en werkte m'n kleppen van de kachel weer
In mijn auto deed het heel veel. Een amerikaanse golf uit 84. De kleppen die de luchtstroom richten in de kachel bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat doet het vacuüm systeem?![]()
Ik had al gedacht om em te plakken met wat ducttape, misschien wat simplistisch, maar het werkt vast tot 1 juni
![]()
De luchtventilatie is in mijn auto geen probleem, er komt zelfs lekkere koude lucht uit als het warm isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In mijn auto deed het heel veel. Een amerikaanse golf uit 84. De kleppen die de luchtstroom richten in de kachel bijvoorbeeld.
Maar de motor liep ook lager in toeren als ik met een vinger het gat dicht had.
Dat is altijd handig om te wetenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, daar kijk ik regelmatig, maar iemand met veel kennis weet vaak welke motoren niet kapot te krijgen zijn.
Honda blokjes bijvoorbeeld. Maar misschien zijn er zo nog wel meer.
Ja, heb ook vrij lange benen, dus zitpositie is absoluut belangrijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is altijd handig om te wetenMaar ik zou vooral veel proefritten maken, kijken welke motoren jij fijn vindt rijden, dat is volgens mij ook erg belangrijk
das meer groenquote:
Een lekkere grote motor dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, heb ook vrij lange benen, dus zitpositie is absoluut belangrijk.
http://www.motor-forum.nl(...)CB500-four-72-1.html zoiets lijkt me wel leuk, echt een oud lijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een lekkere grote motor dus![]()
Ikzelf ben wild van Kawasaki's
En stiekem vond ik de paarse Harley ook wel mooi
Heb je al iets gezien dan, waarvan je dacht die heeft potentie?
Volgens mij zijn die redelijk klein toch? Of vergis ik mequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl(...)CB500-four-72-1.html zoiets lijkt me wel leuk, echt een oud lijk
Maar het is verstandig om iets moderners te kopen denk ik
Geen idee of het een klein ding is. Opzich waren de motoren destijds zo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die redelijk klein toch? Of vergis ik meIk vind dat soort fietsen ook mooi, maar ik heb liever iets breders en groters
Maar niet te groot, geen Honda Goldwing oid
Dat geneuzel over die marktplaatslink daarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.motor-forum.nl(...)CB500-four-72-1.html zoiets lijkt me wel leuk, echt een oud lijk
Maar het is verstandig om iets moderners te kopen denk ik
Ja, geen ideequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat geneuzel over die marktplaatslink daar.. Wat maakt het nou uit of je alles kopieert naar het forum of de link plakt?
Ja, volgens mij zijn dat echt relatief kleine modelletjes, heb ze wel eens gezien...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Geen idee of het een klein ding is. Opzich waren de motoren destijds zo.
Echt heel comfortabel zal het niet zijn, maar ik ga er ook geen tig kilometer mee rijden.
Meer voor de fun.
http://www.motor-forum.nl(...)-Gpx-600r-899-1.html
Zoiets is ook wel een optie, geen idee of dat een betrouwbaar hok is.
Zal wel beleid zijn, net als dat ze op Tweakers gaan zaniken over dat je eigenlijk alles zelf moet opzoeken enzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat geneuzel over die marktplaatslink daar.. Wat maakt het nou uit of je alles kopieert naar het forum of de link plakt?
Volgens mij was dat groen in 91 nog nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zijn dat echt relatief kleine modelletjes, heb ze wel eens gezien...
Oeh oeh oeh, Kawasaki Ninja!!!![]()
Maar dan kermit de kikker groen please
![]()
Al is zwart ook tof hoor
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgens mij was dat groen in 91 nog nietBij de GPX in elk geval.
Wat zoek je precies ??quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hey Piet hein. Jij ouwe motorexpert
Ik had paar topic terug je advies gevraagd over een motor voor rond de 1000 euro.
Heb jij enige betrouwbare opties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had je daar niet een topic over ??![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Sounddragon op 18-05-2010 18:33:53 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Nee, dat gewoon strontirritant, en meestal zijn het nog van die figuren die er speciaal voor registreren ook; het is gewoon spamquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat zoek je precies ??Nee heb hier hier geen topic over lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had je daar niet een topic over ??![]()
En wat ga ik er mee doen, vooral mooi weer rijden. Af en toe naar m'n werk en zo eens in de tijd een klein toerritje. Ik gok 2000 a 4000km per jaar.
Geen vakanties naar timboektoe of iets dergelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |