je moet ze dan wel in papieren geld buizen gaan doen ...buizen van 1 euro 50ct euro...snap je een beetje wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:58 schreef shifto het volgende:
Heuj,
Ik heb dus zo'n potje waar ik altijd mijn losgeld in knikker. Nu zat hij vol dus dacht ik laat ik de buit een gaan tellenNu zit er dus iets van 10 euro in ofzo die ik wil storten op eigen rekening. Meeste zijn goudkleurige muntjes dus niks koper.
Gaan ze dan zeuren? nee toch? is toch mijn geld!!en staat het er dan pas na een week op ofzo?
Storten op eigen rekening is altijd gratis. Bij de meeste grote bankkantoren hebben ze een muntentelmachine die in veel gevallen ook nog het geld direct op je rekening kan storten kosteloos!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:58 schreef shifto het volgende:
Heuj,
Ik heb dus zo'n potje waar ik altijd mijn losgeld in knikker. Nu zat hij vol dus dacht ik laat ik de buit een gaan tellenNu zit er dus iets van 10 euro in ofzo die ik wil storten op eigen rekening. Meeste zijn goudkleurige muntjes dus niks koper.
Gaan ze dan zeuren? nee toch? is toch mijn geld!!en staat het er dan pas na een week op ofzo?
Bij welke pauper bank zit jij dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:00 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
je moet ze dan wel in papieren geld buizen gaan doen ...buizen van 1 euro 50ct euro...snap je een beetje wat ik bedoel?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Weet niet of het slim is om je eigen losgeld te storten... Vaak kan je dat gewoon beter in een koffer in het bos begraven. En na een aantal jaar kan je het wel uit gaan geven.
Helaas zijn die van de ING altijd stuk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:17 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Bij welke pauper bank zit jij dan?![]()
Gewoon in de stortingsautomaat flikkeren en die gaat voor je tellen.
Wat hij bedoelt is als je munt geld opneemt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:17 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Bij welke pauper bank zit jij dan?![]()
Gewoon in de stortingsautomaat flikkeren en die gaat voor je tellen.
Nee dat bedoeld die niet. Hij/zij bedoeld dat die in een dorp woont met een bank zonder stortmachine.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:34 schreef onderjas het volgende:
[..]
Wat hij bedoelt is als je munt geld opneemt.
Mijn gedachten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |