GORILLAAAAAAAAAAZquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:34 schreef -SG- het volgende:
I ain't happy, I'm feeling glad
I got sunshine, in a bag
I'm useless,but not for long
The future is coming on
Wil je in de zon inversterenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:54 schreef -SG- het volgende:
Zou het slim zijn om nu al in alternatieve (dus anders dan olie e.d.) energie te investeren.
Jaren 90 hitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:55 schreef NoelGallagher het volgende:
WHAT IS LOVE, BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOOORE, WOOWWOWOWOWOWWWOWOWOOWW
Ich habe keine ahnung.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:58 schreef -SG- het volgende:
Is dat niet No Mercy NG?
Best gek. Wij vinden de zon echt verschrikkelijk groot. Maar eigenlijk is de zon fucking kleinquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Opschieten hoor, want de zon wordt steeds kleiner!
Ligt eraan. Welke verhoudingen je neemt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Best gek. Wij vinden de zon echt verschrikkelijk groot. Maar eigenlijk is de zon fucking klein
Kun je nagaan hoe klein de mens eigenlijk is. En hoe klein een molecuul dan is...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Best gek. Wij vinden de zon echt verschrikkelijk groot. Maar eigenlijk is de zon fucking klein
En we vinden ons zelf maar zo verschrikkelijk grootquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe klein de mens eigenlijk is. En hoe klein een molecuul dan is...
Dat kan ik me al niet eens meer voorstellen. Ik wil ook niet weten hoe groot het heelal is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En we vinden ons zelf maar zo verschrikkelijk groot![]()
Was laatst zo'n docu op NG over planeten en sterren. En zelfs de zon is miljoenen keren kleiner dan sommige andere sterren
One tree hill, gossip girl, two and a half man, the big bang theory en how i met your mother!quote:
zo groot als een tennisbalquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat kan ik me al niet eens meer voorstellen. Ik wil ook niet weten hoe groot het heelal is.
moet je maar ff opzoeken. Het werd volgens mij wel beweerd maar heb me erf nooit echt in verdieptquote:
quote:He! Ik dacht what is this fuzz all about, dus ik heb even ge-google'd. Er stond meteen bovenaan torrents (wtf!) maar wat blijkt nu! De muziek uit het beruchte filmpje is Pendulum - Blood Sugar (YEUUUUUUH!). Ik heb het filmpje niet gezien verder en heb daar ook niet de behoefte aan, maar ik vond het wel stoer om te weten ^.^
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:00 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb dat hele Kelly blabla blijkbaar gemist, maar wat googelen deed wonderen
[..]
linkje?quote:
Oh ik heb de verkeerde kelly, krijg nu een of ander oud wijfquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
linkje?
Of is dit dat bagger low-res filmpje waar vorig jaar ofzo zo'n fuss over was?
+ een hele hoop virussenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik heb de verkeerde kelly, krijg nu een of ander oud wijf
Maar je wist wel dat de glazenwasser langs kwam?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:14 schreef tliciouz het volgende:
Oh my, schrok me dood! Hoor ineens geklop op de ramen, staat de glazenwasser er met het scherm omhoog ben van schrik de kamer uit gelopen en toen bleef hij maar op het raam kloppen. Idioot.
Neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar je wist wel dat de glazenwasser langs kwam?
wattan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:01 schreef mstr het volgende:
Wat zijn mensen soms snel op hun teentjes getrapt.
Ik zou misschien iets eerder naar m'n college gaan om haar nog even te zien, maar het college gaat nergens over, dus ik ga niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
wattan?
wee rje vriendin? gaat lekker...
Ach.. Vrouwen.... (heb net ook nog contact gehad met die persoon van eind april.. ik heb eindelijk een fatsoenlijke reden gekregen.)
Het is wel lastig allemaalquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou misschien iets eerder naar m'n college gaan om haar nog even te zien, maar het college gaat nergens over, dus ik ga niet.
Dus ik sms: Ik ga niet, want het is een saai college en ben nu maar even aan het werk.
Krijg ik een smsje terug: Okee, leuk!
Dus ik: Maar vanavond ben ik wel gewoon de hele avond thuis..
Zij: Ik niet, maar boeiend.
Ik zo: Wat ga je doen?
Zij: Niks, maar ik zeg niet met zekerheid dat ik er ben.. Moet rijlessen en voor school dingen doen. Valt me gewoon weer even tegen!
En wat was de reden?
vrouwen....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou misschien iets eerder naar m'n college gaan om haar nog even te zien, maar het college gaat nergens over, dus ik ga niet.
Dus ik sms: Ik ga niet, want het is een saai college en ben nu maar even aan het werk.
Krijg ik een smsje terug: Okee, leuk!
Dus ik: Maar vanavond ben ik wel gewoon de hele avond thuis..
Zij: Ik niet, maar boeiend.
Ik zo: Wat ga je doen?
Zij: Niks, maar ik zeg niet met zekerheid dat ik er ben.. Moet rijlessen en voor school dingen doen. Valt me gewoon weer even tegen!
En wat was de reden?
Nee, ik zou niet naar haar toe gaan, maar gewoon een beetje MSN'enquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
vrouwen....
Nah, lekker weer van haar. Puur omdat jij niet naar een nutteloos college wilt(wat ik ook niet zou doen) hoef je vanaaf dus niet bij haar te komen? Ik denk namelijk niet dat ze de hele avond bezig is met alleen rijlessen en schoolstuff..
Epic failquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Varkens komen om bij ongeval met vrachtwagen
mjah inderdaad.. Ik denk dat het haar tegenvalt dat je niet even naar schoo lwilt om 15 minuten ofzo bij haar te zijn..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet naar haar toe gaan, maar gewoon een beetje MSN'en
Maar dit zijn van die dingen dat ik denk van: Waar maak je je in vredesnaam druk over? En wat loop je te zeiken dat het je tegenvalt?
Neeeee dat gaat nou juist niet goed samenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah inderdaad.. Ik denk dat het haar tegenvalt dat je niet even naar schoo lwilt om 15 minuten ofzo bij haar te zijn..
maar MSN + schoolwerk, dat gaat toch heel goed samen lijkt mij? helemaal met voicechat..
Ja, dat is ook wat haar tegen valt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah inderdaad.. Ik denk dat het haar tegenvalt dat je niet even naar schoo lwilt om 15 minuten ofzo bij haar te zijn..
maar MSN + schoolwerk, dat gaat toch heel goed samen lijkt mij? helemaal met voicechat..
mwah, ik kan het altijd perfect combineren.. Maargoed, er staat dan ook vrijwel niemand interresant in mijn msn dus... die 2 meiden van laatst, ze hadden me ooit toegevoegd, maar voordat ik ook maar een woord tegen ze kon zeggen ook weer verwijderd.. XDquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neeeee dat gaat nou juist niet goed samen![]()
Aha, mjah, ik wee tniet hoe het bij jou is qua reistijd, maar voor een kwartiertje elkaar zien, ga ik geen 2 uur reizen...quote:
Bij mij ook niet, er is toch haast niemand die tegen me praat, maar ik ben juist afgeleid als het aanstaatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, ik kan het altijd perfect combineren.. Maargoed, er staat dan ook vrijwel niemand interresant in mijn msn dus... die 2 meiden van laatst, ze hadden me ooit toegevoegd, maar voordat ik ook maar een woord tegen ze kon zeggen ook weer verwijderd.. XD
Tuurlijk nietquote:
Een uur heen en een uur terug.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Aha, mjah, ik wee tniet hoe het bij jou is qua reistijd, maar voor een kwartiertje elkaar zien, ga ik geen 2 uur reizen...
ah, hoezo dat?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, er is toch haast niemand die tegen me praat, maar ik ben juist afgeleid als het aanstaat
ah, makkelijk toch? zou ik vanmiddag ofzo bij d'r langs gaan..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Een uur heen en een uur terug.
Terwijl ze zelf maar een kwartier van me af woont.
Wat een grap manquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar jij zou sowieso alles doen voor wat aandacht.
Ja dat verandert hetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Een uur heen en een uur terug.
Terwijl ze zelf maar een kwartier van me af woont.
Waarom is de heenweg langer dan de terugweg?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ah, makkelijk toch? zou ik vanmiddag ofzo bij d'r langs gaan..
hier ook, uur heen(iets meer zelfs) uur terug..
Misschien dat ik vanavond wel even langs rij bij der, mits ze zich een beetje normaal gedraagt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ah, makkelijk toch? zou ik vanmiddag ofzo bij d'r langs gaan..
hier ook, uur heen(iets meer zelfs) uur terug..
Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:27 schreef mstr het volgende:
Ik krijg een smsje: Maar ja, ieder zijn eigen ding. Sorry, misschien had ik niet zo moeten doen...
Lijkt net of ze het meentquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:27 schreef mstr het volgende:
Ik krijg een smsje: Maar ja, ieder zijn eigen ding. Sorry, misschien had ik niet zo moeten doen...
Ah, duidelijk..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:27 schreef mstr het volgende:
mwah, eigenlijk beide ongeveer evenlang, maar terugreis meer kans om trein te missen..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom is de heenweg langer dan de terugweg?
Carestraat 1337quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:39 schreef Marco001 het volgende:
podver.. weet iemand het adres van de live-machine waarvan ik de poorten moest controleren?
nope, geeft een error..quote:
JA NIET TE ZUINIG!quote:
Je ergert me!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/irriteer.php
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:59 schreef Marco001 het volgende:
net gesolliciteerd voor een supergave baan![]()
"In Nederland draait het UMTS netwerk. In veel andere Europese landen nog niet. Het is jouw taak om de netwerken te testen voor de opvolger van UMTS, namelijk het 4G-netwerk, wat vele malen sneller is. Dit doe je voornamelijk met laptop en meetapparatuur mobiel vanuit een auto waarbij je over een chauffeur beschikt! De werkzaamheden vinden veelal plaats in het buitenland. Oost-Europa en Scandinavië zijn regelmatig de gebieden waarin je verblijft. "
van welk nummer is het?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Thunder only happens when it's raining
Players only love you when they're playing
They say, women, they will come and they will go
When the rain washes you clean, you'll know
You will know
Iets van voor jouw tijdquote:
Ook van voor mijn tijd man. Maar het is zo'n relaxt nummer om op de achtergrond te hebben als je leert.quote:
hoe weet jij dat?quote:
Ik vond The Corrs altijd ZO geweldig en toen kwamen ze ineens nooit meer op TVquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:07 schreef Bravebart het volgende:
Hoewel The Corrs het trouwens wel puick gecoverd hebben
The Corrsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Thunder only happens when it's raining
Players only love you when they're playing
They say, women, they will come and they will go
When the rain washes you clean, you'll know
You will know
Ja true, komt het niet uit mijn geboortejaar?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ook van voor mijn tijd man. Maar het is zo'n relaxt nummer om op de achtergrond te hebben als je leert.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
The Corrs![]()
Is dat niet van het nummer Radio?
Ik snap geen bal van je zinquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vond The Corrs altijd ZO geweldig en toen kwamen ze ineens nooit meer op TVEn toen ineens wel en nu weet ik dat dat geweldige liedje van toen wat ik nu echt een kutlied vind van hen was.
Geen idee?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bart, waarom ontvang jij mijn sms'je weer eens niet?
juuh, lijkt mij echt te vet, die baan..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:00 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat je aangenomen wordt
lijkt mij ook wel een leuke baan
Van Breathless manquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
The Corrs![]()
Is dat niet van het nummer Radio?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja true, komt het niet uit mijn geboortejaar?Of is het van voor 1965?
* Marco001 heeft een The Corrs album op z'n mp3 speler....quote:
Kut man, toen was ik -10quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]! Ik weet het niet.
1977 zegt wikipedia.
Go Your Own Way is ook al zo fijn.
Juh, al blijft Would you be happier? het tofst.quote:
U bent 45?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja true, komt het niet uit mijn geboortejaar?Of is het van voor 1965?
Ja nou ik vond dus zo'n liedje heel leuk. Maar toen kwam dat leuke liedje nooit meer op TV en ik wist niet meer wie de artiest was. En toen zag ik hem een paar jaar geleden weer eens. En wist ik "Heuj dit is dat liedje.". Alleen toen vond ik het geen leuk liedje meer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik snap geen bal van je zin
[..]
Geen idee?
quote:
Gefopt!quote:
Oh zoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nou ik vond dus zo'n liedje heel leuk. Maar toen kwam dat leuke liedje nooit meer op TV en ik wist niet meer wie de artiest was. En toen zag ik hem een paar jaar geleden weer eens. En wist ik "Heuj dit is dat liedje.". Alleen toen vond ik het geen leuk liedje meer.
Ja nou ik had gestuurd: "Vergeet Extrawelt, Estroe, M.A.N.D.Y., A-Trak en Dennis Ferrer niet!"
Jeps.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maareh tubaaa ofzoiets, het is van Fleetwood Mac jwt.
Nee een uur geleden ofzo. Mara dat heb je wel vaker, dan ontvang je mijn smsjes eerst gewoon goed en dan ineens niet meer en dat heb ik dan niet door en stuur ik er nog twee omdat ik me verveel. En dan krijg ik ineens drie afleveringsrapporten EN een sms van jou terug.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh zo
Ja, die namen heb ik ook gezienWanneer had je die gestuurd, gisteravond zeker?
Kut mobielquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee een uur geleden ofzo. Mara dat heb je wel vaker, dan ontvang je mijn smsjes eerst gewoon goed en dan ineens niet meer en dat heb ik dan niet door en stuur ik er nog twee omdat ik me verveel. En dan krijg ik ineens drie afleveringsrapporten EN een sms van jou terug.
Stuur maar. Hij komt op Lowlands.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:13 schreef Bravebart het volgende:
Nieuwe mixtape van A-Trak trouwens Noor!
Ja weet ik.quote:
Ja best wel. Je wilt ook inet weten hoe vaak ik een smsje dubbel ontvang.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kut mobielMijn mobiel faalt echt enorm
Oh, ff zippen en uppen dan hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Stuur maar. Hij komt op Lowlands.
Pascalquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maareh tubaaa ofzoiets, het is van Fleetwood Mac jwt.
Godverdommequote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja best wel. Je wilt ook inet weten hoe vaak ik een smsje dubbel ontvang.
Hallo!quote:
Mijn vader noemt het ook steeds 'minimal music' als hij het over minimal heeft, super vervelendquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kunstgeschiedenis gaat nu over minimal music.
Want? Anders kan hij het ook over minimale kunst en opera hebben!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn vader noemt het ook steeds 'minimal music' als hij het over minimal heeft, super vervelend
Maar die muziek heet toch minimal manquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Want? Anders kan hij het ook over minimale kunst en opera hebben!
Jodel!quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik ga je naam niet onthouden hoor. 8)
Dreams.
"Bijna parallel aan de opkomst van de minimale beeldende kunst ontstaat er ook in de muziek behoefte door te dringen tot de basis. Waar het minimalisme in de beeldende kunst leidt tot een industriële, bijna onmenseljike stijl, voert de MINIMAL MUSIC juist terug naar primitieve culturen."quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar die muziek heet toch minimal manJe luistert toch niet naar een schilderij
Naja kan wel, maar die zeggen nog minder dan een duif.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
"Bijna parallel aan de opkomst van de minimale beeldende kunst ontstaat er ook in de muziek behoefte door te dringen tot de basis. Waar het minimalisme in de beeldende kunst leidt tot een industriële, bijna onmenseljike stijl, voert de MINIMAL MUSIC juist terug naar primitieve culturen."
En het boek spreekt wel over techno en niet techno-muziek dus je vader en ik hebben gewoon gelijk. 8)
OKDOEI!quote:
Misschien wisten die mensen niet dat jij er woonde.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:25 schreef Hyman het volgende:
Wat een grappenmakers, kreeg ik een brief met 3 condooms erin, en ik weet niet van wie, er zat alleen een coupon bij om een ps3 te winnen
Inderdaad, die dingen zijn houdbaar tot 11-2011, dus ik moet nog snel doen ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Misschien wisten die mensen niet dat jij er woonde.
Wat raar, wat moet jij nou met condoomsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:25 schreef Hyman het volgende:
Wat een grappenmakers, kreeg ik een brief met 3 condooms erin, en ik weet niet van wie, er zat alleen een coupon bij om een ps3 te winnen
Ja, ik denk hetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat raar, wat moet jij nou met condoomsVoor je zusje misschien en dan voor jou die ps3?
Geef ze maar aan mij, ik heb straks Werchter en Lowlands.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Inderdaad, die dingen zijn houdbaar tot 11-2011, dus ik moet nog snel doen ook.
Sletquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geef ze maar aan mij, ik heb straks Werchter en Lowlands.
Michel heeft er vast nog wel een stuk of 200...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geef ze maar aan mij, ik heb straks Werchter en Lowlands.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Michel heeft er vast nog wel een stuk of 200...
Doenquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DoenIk heb er ook 10 van hem gekregen want z'n zakken zaten te vol. Ofzo. Of z'n zak, dat weet ik niet meer. Nee, dat zal niet dan.
Ja ehhh maar als de jongen er niet voor zorgt en ik heb zin in seks maar geen zin in een soa, WAT DAN HÈ? HEB JE DAAR WELEENS ANA GEDACHT?quote:
Dude, wtf heb jij vandaag.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DoenIk heb er ook 10 van hem gekregen want z'n zakken zaten te vol. Ofzo. Of z'n zak, dat weet ik niet meer. Nee, dat zal niet dan.
Varkensmaag? Er lopen daar genoeg zeugen rond...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ehhh maar als de jongen er niet voor zorgt en ik heb zin in seks maar geen zin in een soa, WAT DAN HÈ? HEB JE DAAR WELEENS ANA GEDACHT?
Wegrennenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ehhh maar als de jongen er niet voor zorgt en ik heb zin in seks maar geen zin in een soa, WAT DAN HÈ? HEB JE DAAR WELEENS ANA GEDACHT?
Ik weet het nietquote:
Epic post is epicquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Varkensmaag? Er lopen daar genoeg zeugen rond...
Vorige week maandag 13:56 belde.quote:
En irritant en kutgrapperig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:37 schreef Bravebart het volgende:
Ik moet toch beter lunchen voordat ik ga zuipen, ik heb nu echt een after-bier dag waarin ik veel te hyper ben
mjah, zoiets moet ik ook hebben.. een flesje met van dat blauwe energydrink(gathorade ofzo) is te klein voor de bidonhouder.. 1 hobbeltje en het flesje valt alweer. XDquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:32 schreef tubacloud het volgende:
ik kocht een camelbak achtig iets, maar dan minder duur
handig voor bij het mountainbiken
Walgelijk slecht jaquote:
Heeft je leven nog wel zin?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:20 schreef Marco001 het volgende:
klote hotmail.. waarom worden leesbevestiging aanvragen niet behandeld bij hun(dus met outlook mail met leesbevestiging naar hotmail sturen, in hotmail mailtje gelezen, maa rik krijg in outlook geen bevestiging daarvan.
''tan?quote:
wat voor 1? geslacht, prijs?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, ik heb er ook nog wel een in de aanbieding
Je mag niet zuipen in de trein wou je zeggenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:44 schreef -SG- het volgende:
oh geniaal, zit hier in de trein en naast mij zit iemand met een hele backpack tas vol grolsch lentebok en flinkt te zuipen jonge. Nog leuker conducteur komt eraan
nee meer de dronkenmansverhalenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je mag niet zuipen in de trein wou je zeggen?
Wie ben jij?quote:
hoiquote:
Heyquote:
Goedquote:
Mooiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Goed. Twee dagen vrij nu
.
En daarzo?
Kijk 'es aan.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:08 schreef Ravenous- het volgende:
Is hier iemand met wie ik mijn examenfrustraties kan delen?
School & Studiequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:08 schreef Ravenous- het volgende:
Ben je een vrouw?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:08 schreef Ravenous- het volgende:
Ligt eraan waaroverquote:
Daar ontkom je helaas niet aan op dit moment.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:11 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Over die kerel met blafhoest die naast me zat
'Ons mam'quote:
True,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar ontkom je helaas niet aan op dit moment.
BAM!quote:
Hahahquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)amsey_in_afrika.html
Ik vind dat zo dom hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:27 schreef Zeroku het volgende:, 28.000 klachten al, over het examen waarvan meer dan de helft voor Havo Nederlands.
Ik vond Nederlands best te doen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:27 schreef Zeroku het volgende:, 28.000 klachten al, over het examen waarvan meer dan de helft voor Havo Nederlands.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een 5.5 staat.(en je moet hem halen!)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik vind dat zo dom he, als je maar slaagt dan boeit het toch niets
?
tja, dit is en blijft Nederland he... Land van de klagers...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik vind dat zo dom he, als je maar slaagt dan boeit het toch niets
?
Maar dat is niet bij 28.000 mensen zoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Als je een 5.5 staat.(en je moet hem halen!)
en je de toets echt net/net hebt gemaakt. zou ik ook klagen.
inderdaad.. dat zou meer als 10% van alle examendeelnemers zijn... lijkt mij een beetje veel, niet? (er doen dit jaar zo'n 240.000 mensen eindexamen)quote:
Daar is het normaal dat je kloten erafvriezenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja, dit is en blijft Nederland he... Land van de klagers...
Serieus, in FInland werd er lang niet zoveel geklaagd.. Helemaal niet over het weer, ze vonden het wel enorm koud(-30 dus tja..) maar ze hadden allemaal gewoon zoiets van, ach, het is niet anders.. Ze praten daar ook amper over het weer. Terwijl men in Nederland bij 2 vlokken sneeuw al gaat lopen klagen en doen tegen alles en iedereen(bij wijze van spreke dan..)
Daar kan jij geen last van hebben.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Daar is het normaal dat je kloten erafvriezen
Achquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik wist dat jij zo'n kutgrap ging maken. Beetje jammer weer dat ik het goed heb.
Rik, hoe is het met die kutjes van je?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik wist dat jij zo'n kutgrap ging maken. Beetje jammer weer dat ik het goed heb.
Is het al zover in jullie relatie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ach![]()
Zelfs aan voorspelbaarheid raak je gewend.
En wie is welke?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
1) Gelukkig niet goed,
2) Gelukkig prima.
Fijn dat jij je wel altijd aangesproken voelt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wel leuk dat je jezelf nooit aangesproken voelt. en altijd de drama bij andere neerlegt.
Christenkutje?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Met wie denk je dat ik het niet erg vind dat het minder gaat?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |