GORILLAAAAAAAAAAZquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:34 schreef -SG- het volgende:
I ain't happy, I'm feeling glad
I got sunshine, in a bag
I'm useless,but not for long
The future is coming on
Wil je in de zon inversterenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:54 schreef -SG- het volgende:
Zou het slim zijn om nu al in alternatieve (dus anders dan olie e.d.) energie te investeren.
Jaren 90 hitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:55 schreef NoelGallagher het volgende:
WHAT IS LOVE, BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOOORE, WOOWWOWOWOWOWWWOWOWOOWW
Ich habe keine ahnung.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:58 schreef -SG- het volgende:
Is dat niet No Mercy NG?
Best gek. Wij vinden de zon echt verschrikkelijk groot. Maar eigenlijk is de zon fucking kleinquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Opschieten hoor, want de zon wordt steeds kleiner!
Ligt eraan. Welke verhoudingen je neemt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Best gek. Wij vinden de zon echt verschrikkelijk groot. Maar eigenlijk is de zon fucking klein
Kun je nagaan hoe klein de mens eigenlijk is. En hoe klein een molecuul dan is...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Best gek. Wij vinden de zon echt verschrikkelijk groot. Maar eigenlijk is de zon fucking klein
En we vinden ons zelf maar zo verschrikkelijk grootquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe klein de mens eigenlijk is. En hoe klein een molecuul dan is...
Dat kan ik me al niet eens meer voorstellen. Ik wil ook niet weten hoe groot het heelal is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En we vinden ons zelf maar zo verschrikkelijk groot![]()
Was laatst zo'n docu op NG over planeten en sterren. En zelfs de zon is miljoenen keren kleiner dan sommige andere sterren
One tree hill, gossip girl, two and a half man, the big bang theory en how i met your mother!quote:
zo groot als een tennisbalquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat kan ik me al niet eens meer voorstellen. Ik wil ook niet weten hoe groot het heelal is.
moet je maar ff opzoeken. Het werd volgens mij wel beweerd maar heb me erf nooit echt in verdieptquote:
quote:He! Ik dacht what is this fuzz all about, dus ik heb even ge-google'd. Er stond meteen bovenaan torrents (wtf!) maar wat blijkt nu! De muziek uit het beruchte filmpje is Pendulum - Blood Sugar (YEUUUUUUH!). Ik heb het filmpje niet gezien verder en heb daar ook niet de behoefte aan, maar ik vond het wel stoer om te weten ^.^
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:00 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb dat hele Kelly blabla blijkbaar gemist, maar wat googelen deed wonderen
[..]
linkje?quote:
Oh ik heb de verkeerde kelly, krijg nu een of ander oud wijfquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
linkje?
Of is dit dat bagger low-res filmpje waar vorig jaar ofzo zo'n fuss over was?
+ een hele hoop virussenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik heb de verkeerde kelly, krijg nu een of ander oud wijf
Maar je wist wel dat de glazenwasser langs kwam?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:14 schreef tliciouz het volgende:
Oh my, schrok me dood! Hoor ineens geklop op de ramen, staat de glazenwasser er met het scherm omhoog ben van schrik de kamer uit gelopen en toen bleef hij maar op het raam kloppen. Idioot.
Neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar je wist wel dat de glazenwasser langs kwam?
wattan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:01 schreef mstr het volgende:
Wat zijn mensen soms snel op hun teentjes getrapt.
Ik zou misschien iets eerder naar m'n college gaan om haar nog even te zien, maar het college gaat nergens over, dus ik ga niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
wattan?
wee rje vriendin? gaat lekker...
Ach.. Vrouwen.... (heb net ook nog contact gehad met die persoon van eind april.. ik heb eindelijk een fatsoenlijke reden gekregen.)
Het is wel lastig allemaalquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou misschien iets eerder naar m'n college gaan om haar nog even te zien, maar het college gaat nergens over, dus ik ga niet.
Dus ik sms: Ik ga niet, want het is een saai college en ben nu maar even aan het werk.
Krijg ik een smsje terug: Okee, leuk!
Dus ik: Maar vanavond ben ik wel gewoon de hele avond thuis..
Zij: Ik niet, maar boeiend.
Ik zo: Wat ga je doen?
Zij: Niks, maar ik zeg niet met zekerheid dat ik er ben.. Moet rijlessen en voor school dingen doen. Valt me gewoon weer even tegen!
En wat was de reden?
vrouwen....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou misschien iets eerder naar m'n college gaan om haar nog even te zien, maar het college gaat nergens over, dus ik ga niet.
Dus ik sms: Ik ga niet, want het is een saai college en ben nu maar even aan het werk.
Krijg ik een smsje terug: Okee, leuk!
Dus ik: Maar vanavond ben ik wel gewoon de hele avond thuis..
Zij: Ik niet, maar boeiend.
Ik zo: Wat ga je doen?
Zij: Niks, maar ik zeg niet met zekerheid dat ik er ben.. Moet rijlessen en voor school dingen doen. Valt me gewoon weer even tegen!
En wat was de reden?
Nee, ik zou niet naar haar toe gaan, maar gewoon een beetje MSN'enquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
vrouwen....
Nah, lekker weer van haar. Puur omdat jij niet naar een nutteloos college wilt(wat ik ook niet zou doen) hoef je vanaaf dus niet bij haar te komen? Ik denk namelijk niet dat ze de hele avond bezig is met alleen rijlessen en schoolstuff..
Epic failquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Varkens komen om bij ongeval met vrachtwagen
mjah inderdaad.. Ik denk dat het haar tegenvalt dat je niet even naar schoo lwilt om 15 minuten ofzo bij haar te zijn..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet naar haar toe gaan, maar gewoon een beetje MSN'en
Maar dit zijn van die dingen dat ik denk van: Waar maak je je in vredesnaam druk over? En wat loop je te zeiken dat het je tegenvalt?
Neeeee dat gaat nou juist niet goed samenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah inderdaad.. Ik denk dat het haar tegenvalt dat je niet even naar schoo lwilt om 15 minuten ofzo bij haar te zijn..
maar MSN + schoolwerk, dat gaat toch heel goed samen lijkt mij? helemaal met voicechat..
Ja, dat is ook wat haar tegen valt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah inderdaad.. Ik denk dat het haar tegenvalt dat je niet even naar schoo lwilt om 15 minuten ofzo bij haar te zijn..
maar MSN + schoolwerk, dat gaat toch heel goed samen lijkt mij? helemaal met voicechat..
mwah, ik kan het altijd perfect combineren.. Maargoed, er staat dan ook vrijwel niemand interresant in mijn msn dus... die 2 meiden van laatst, ze hadden me ooit toegevoegd, maar voordat ik ook maar een woord tegen ze kon zeggen ook weer verwijderd.. XDquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neeeee dat gaat nou juist niet goed samen![]()
Aha, mjah, ik wee tniet hoe het bij jou is qua reistijd, maar voor een kwartiertje elkaar zien, ga ik geen 2 uur reizen...quote:
Bij mij ook niet, er is toch haast niemand die tegen me praat, maar ik ben juist afgeleid als het aanstaatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, ik kan het altijd perfect combineren.. Maargoed, er staat dan ook vrijwel niemand interresant in mijn msn dus... die 2 meiden van laatst, ze hadden me ooit toegevoegd, maar voordat ik ook maar een woord tegen ze kon zeggen ook weer verwijderd.. XD
Tuurlijk nietquote:
Een uur heen en een uur terug.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Aha, mjah, ik wee tniet hoe het bij jou is qua reistijd, maar voor een kwartiertje elkaar zien, ga ik geen 2 uur reizen...
ah, hoezo dat?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, er is toch haast niemand die tegen me praat, maar ik ben juist afgeleid als het aanstaat
ah, makkelijk toch? zou ik vanmiddag ofzo bij d'r langs gaan..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Een uur heen en een uur terug.
Terwijl ze zelf maar een kwartier van me af woont.
Wat een grap manquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar jij zou sowieso alles doen voor wat aandacht.
Ja dat verandert hetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Een uur heen en een uur terug.
Terwijl ze zelf maar een kwartier van me af woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |