GORILLAAAAAAAAAAZquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:34 schreef -SG- het volgende:
I ain't happy, I'm feeling glad
I got sunshine, in a bag
I'm useless,but not for long
The future is coming on
Wil je in de zon inversterenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:54 schreef -SG- het volgende:
Zou het slim zijn om nu al in alternatieve (dus anders dan olie e.d.) energie te investeren.
Jaren 90 hitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:55 schreef NoelGallagher het volgende:
WHAT IS LOVE, BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOOORE, WOOWWOWOWOWOWWWOWOWOOWW
Ich habe keine ahnung.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:58 schreef -SG- het volgende:
Is dat niet No Mercy NG?
Best gek. Wij vinden de zon echt verschrikkelijk groot. Maar eigenlijk is de zon fucking kleinquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Opschieten hoor, want de zon wordt steeds kleiner!
Ligt eraan. Welke verhoudingen je neemt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Best gek. Wij vinden de zon echt verschrikkelijk groot. Maar eigenlijk is de zon fucking klein
Kun je nagaan hoe klein de mens eigenlijk is. En hoe klein een molecuul dan is...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Best gek. Wij vinden de zon echt verschrikkelijk groot. Maar eigenlijk is de zon fucking klein
En we vinden ons zelf maar zo verschrikkelijk grootquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe klein de mens eigenlijk is. En hoe klein een molecuul dan is...
Dat kan ik me al niet eens meer voorstellen. Ik wil ook niet weten hoe groot het heelal is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En we vinden ons zelf maar zo verschrikkelijk groot![]()
Was laatst zo'n docu op NG over planeten en sterren. En zelfs de zon is miljoenen keren kleiner dan sommige andere sterren
One tree hill, gossip girl, two and a half man, the big bang theory en how i met your mother!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |