Waarom ben je dan geen aap gebleven? Of er een wel een god is of niet weet ik niet en zullen we ook nooit weten. OT dit gaat over mensen in hun huidige staat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:17 schreef nattermann het volgende:
Er is geen god.
Hier stopte ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:14 schreef Dibble het volgende:
Waarom zijn mensen zo een onwijze faal ras?
Echt waar. Volgens mij stond God
evolutie enzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:18 schreef Dibble het volgende:
[..]
Waarom ben je dan geen aap gebleven? Of er een wel een god is of niet weet ik niet en zullen we ook nooit weten. OT dit gaat over mensen in hun huidige staat.
Evolutietheorie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:18 schreef Dibble het volgende:
[..]
Waarom ben je dan geen aap gebleven? Of er een wel een god is of niet weet ik niet en zullen we ook nooit weten. OT dit gaat over mensen in hun huidige staat.
Als jij dat zo ziet, dan heeft die theorie inderdaad gefaald.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:21 schreef Dibble het volgende:
[..]
Whatever, als jij het wil. Dan is evolutie dus gefaald
Als er ooit een god was is hij nu dood.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:18 schreef Dibble het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Theo Maassenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:40 schreef HugoChavez het volgende:
In de Bijbel staat: 'En God zag dat het goed was'.
Dit is echter een vertaalfout vanuit het oud Grieks.
De correcte vertaling moet zijn: 'God keek naar de aarde en alles dat Hij geschapen had en dacht "Het is wel goed zo"'.
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:14 schreef Dibble het volgende:
.... Misschien lijdt ik een beetje aan autisme of hoe je het ook noemen wilt ....
Dit is inderdaad een goed voorbeeld van de hedendaagse 'beschaving'. De reden waarom ik me dus maar niet aan kan passen aan de domheid van de massa.quote:
Ongetwijfeld, maar in welk deel precies, weet ik niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:50 schreef Sportex het volgende:
[..]
Staat ie op YouTube? Kan hem niet vinden.
Inspreken met stemvervormerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 03:11 schreef HugoChavez het volgende:
Hij is van Theo Maassen idd.
Ik heb gezocht op youtube, maar kon de aflevering niet vinden. Ik heb het op cassettebandje, maar dat is lastig te posten hier.
Jouw onderschrift: die is van 'The Secret'.quote:Onze diepste angst is niet dat we niet goed genoeg zijn,
onze diepste angst is dat we bovenmatig krachtig zijn.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:55 schreef HugoChavez het volgende:
Verder nog een serieuze reactie:
Ik heb ook veel moeite met de mensheid. Had men in de jaren '70 nog idealen, nu volgt de massa blind de media (pulpzenders als SBS) en mensen die zelf na durven te denken zijn een uitstervend ras geworden.
Ik wil graag een redelijk normaal bestaan opbouwen, echter omdat ik zie dat de samenleving en de media er zo ver naast zitten en zulk debiel geblaat laten horen, lukt het me gewoonweg niet af te zakken naar dit niveau. Omwille van de lieve vrede ben ik best bereid wat water bij de wijn te doen, maar hoe zeer ik ook probeer mijn niveau aan te passen aan dat van de massa (handig als je maatschappelijk iets wilt bereiken), het lukt me niet.
Twintig jaar geleden was het me wel gelukt denk ik, toen had je ook domme mensen, maar nu zijn mensen die zelf nadenken dermate zeldzaam (inclusief in universiteiten), dat het eenzaam is aan de top.
Ik was liever wat dommer geweest, dan had ik nu maatschappelijke carrière gemaakt en had ik lekker met iedereen mee kunnen blaten dat er toch echt strenger gestraft moet worden, dat Griekenland de oorzaak is van de val van de euro en dat het hedendaags westers feminisme een Zegen voor de mensheid is.
Maar ik kan het niet. Een half uurtje, prima, maar daarna wil ik er echt vandoor en me weer omringen met intelligente mensen, mensen met inzicht (intelligentie heeft niet veel met IQ of schoolprestaties van doen, ik ken een ingenieur die echt ongelooflijk dom is bijvoorbeeld).
Grote denkers, het zijn allemaal mensen uit het verleden. Wanneer staat er in deze tijd een grote denker op?
Het klinkt erg arrogant, maar echt, het is eenzaam aan de top. Ik had liever dit inzicht niet.
Ik ken zoveel mensen met goede banen, diploma's, echter de meesten hebben totaal geen inzicht en zijn met al hun diploma's ongelooflijk dom. Soms vind je wijsheid bij een zwerver op straat, veel eerder dan bij een doctorandus verbonden aan de universiteit van Leiden.
bevestigtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 03:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ongelofelijk wat ben jij dom. Dat je dat zelf niet inziet bevestigd het punt.
Ik volg de media niet klakkeloos en ben derhalve erg dom?quote:
Ja, want daar had ik het overquote:Op dinsdag 18 mei 2010 03:24 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik volg de media niet klakkeloos en ben derhalve erg dom?![]()
Ik kijk niet dagelijks 'Hart van Nederland' of RTL Boulevard, sterker nog, ik bezit in het geheel geen televisie. Verschrikkelijk al die kennis die ik hierdoor moet missen.![]()
Nu weet ik helemaal niet wat er precies in de vuilniszak van Femke Halsema zit en met wie Gerard Joling dit keer is vreemdgegaan.
Ik stel dat intelligente mensen, mensen met inzicht een zeldzaamheid zijn. Nergens heb ik vermeld dat deze niet zouden bestaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 03:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, want daar had ik het over
Als je media gebruikt dan volg je die ook meteen klakkeloos? Wat dat betreft moet je maar snel wegwezen van Fok!. Immers, dit forum is ook een medium en aangezien hier toch alleen maar van die simpele zielen zitten heb jij er niks aan. Toch? Wegwezen dan, naar je intelligente vriendjes.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:55 schreef HugoChavez het volgende:
Verder nog een serieuze reactie:
Ik heb ook veel moeite met de mensheid. Had men in de jaren '70 nog idealen, nu volgt de massa blind de media (pulpzenders als SBS) en mensen die zelf na durven te denken zijn een uitstervend ras geworden.
Ik wil graag een redelijk normaal bestaan opbouwen, echter omdat ik zie dat de samenleving en de media er zo ver naast zitten en zulk debiel geblaat laten horen, lukt het me gewoonweg niet af te zakken naar dit niveau. Omwille van de lieve vrede ben ik best bereid wat water bij de wijn te doen, maar hoe zeer ik ook probeer mijn niveau aan te passen aan dat van de massa (handig als je maatschappelijk iets wilt bereiken), het lukt me niet.
Twintig jaar geleden was het me wel gelukt denk ik, toen had je ook domme mensen, maar nu zijn mensen die zelf nadenken dermate zeldzaam (inclusief in universiteiten), dat het eenzaam is aan de top.
Ik was liever wat dommer geweest, dan had ik nu maatschappelijke carrière gemaakt en had ik lekker met iedereen mee kunnen blaten dat er toch echt strenger gestraft moet worden, dat Griekenland de oorzaak is van de val van de euro en dat het hedendaags westers feminisme een Zegen voor de mensheid is.
Maar ik kan het niet. Een half uurtje, prima, maar daarna wil ik er echt vandoor en me weer omringen met intelligente mensen, mensen met inzicht (intelligentie heeft niet veel met IQ of schoolprestaties van doen, ik ken een ingenieur die echt ongelooflijk dom is bijvoorbeeld).
Grote denkers, het zijn allemaal mensen uit het verleden. Wanneer staat er in deze tijd een grote denker op?
Het klinkt erg arrogant, maar echt, het is eenzaam aan de top. Ik had liever dit inzicht niet.
Ik ken zoveel mensen met goede banen, diploma's, echter de meesten hebben totaal geen inzicht en zijn met al hun diploma's ongelooflijk dom. Soms vind je wijsheid bij een zwerver op straat, veel eerder dan bij een doctorandus verbonden aan de universiteit van Leiden.
quote:
Ben het met je verhaal eens, maar dat wil in mijn ogen niet zeggen dat mensen die nu gewoon meedoen dom zijn. Ik denk als er bepaalde dingen op je pad komen waardoor je altijd wat te doen hebt of een erg avontuurlijk en druk bestaan, dat je minder over dit gaat nadenken. Omdat er zoveel mensen zijn, is de mensheid op zoek naar verschillen, waardoor mensen ergens naar toe kunnen werken. Ik vind dit ook een hele domme ontwikkeling en sta meer open voor dat we samen tot een goede ontwikkeling komen dan mensen in een bepaalde rol te stoppen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 03:24 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik volg de media niet klakkeloos en ben derhalve erg dom?![]()
Ik kijk niet dagelijks 'Hart van Nederland' of RTL Boulevard, sterker nog, ik bezit in het geheel geen televisie. Verschrikkelijk al die kennis die ik hierdoor moet missen.![]()
Nu weet ik helemaal niet wat er precies in de vuilniszak van Femke Halsema zit en met wie Gerard Joling dit keer is vreemdgegaan.
Want jij denkt te kunnen weten op welke manier ik mijn mening vorm?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 03:31 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik stel dat intelligente mensen, mensen met inzicht een zeldzaamheid zijn. Nergens heb ik vermeld dat deze niet zouden bestaan.
Ik begrijp niet precies waarom jij je specifiek aangesproken voelt.
Op FOK! zitten wel intelligente users, niet veel, maar ze zijn er wel degelijk. Gelukkig maar en hulde voor deze users!
Ho, dan heb ik een topic buiten KLB in mijn AT lijst staan. Dat mag niet gebeurenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 03:36 schreef nattermann het volgende:
Dit topic verdient overigens een kick richting filosofie & levensbeschouwing
Het klinkt misschien als arrogant en als een verwijt. Zo is het niet bedoeld.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 03:33 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ben het met je verhaal eens, maar dat wil in mijn ogen niet zeggen dat mensen die nu gewoon meedoen dom zijn. Ik denk als er bepaalde dingen op je pad komen waardoor je altijd wat te doen hebt of een erg avontuurlijk en druk bestaan, dat je minder over dit gaat nadenken. Omdat er zoveel mensen zijn, is de mensheid op zoek naar verschillen, waardoor mensen ergens naar toe kunnen werken. Ik vind dit ook een hele domme ontwikkeling en sta meer open voor dat we samen tot een goede ontwikkeling komen dan mensen in een bepaalde rol te stoppen.
Zéér herkenbaarquote:Ik ken veel mensen, maar slechts enkelen van hen, zijn eigenlijk de moeite van het contact waard. De meesten missen elk inzicht en ik leer graag van anderen. Er zijn mensen die meer inzicht, veel meer inzicht hebben, met hen ga ik graag om, omdat ik kan leren. Ik had graag gehad dat er meer mensen bestonden zoals hen.
En die zijn er zeker ook. Heb je F&L al geprobeerd? Daar zijn echt heel veel mensen die echt heel diep nadenken met verschillende meningen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 03:40 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Het klinkt misschien als arrogant en als een verwijt. Zo is het niet bedoeld.
Ik vind het erg jammer dat er weinig mensen zijn die zelf na durven te denken, die hiervoor het lef hebben. Zelf nadenken is meer een kwestie van lef dan van intelligentie.
Een Ronald Plasterk bijvoorbeeld met al zijn titels is het sublieme voorbeeld van iemand die na veel studeren, erg dom is gebleven.
Als je een betere wereld wenst, is inzicht essentieel. En juist dit ontbreekt bij zoveel mensen. Het is teleurstellend en eenzaam.
Ik ken veel mensen, maar slechts enkelen van hen, zijn eigenlijk de moeite van het contact waard. De meesten missen elk inzicht en ik leer graag van anderen. Er zijn mensen die meer inzicht, veel meer inzicht hebben, met hen ga ik graag om, omdat ik kan leren. Ik had graag gehad dat er meer mensen bestonden zoals zij.
Ik begrijp nog altijd niet waarom je je aangesproken voelt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 03:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Want jij denkt te kunnen weten op welke manier ik mijn mening vorm?
Vertel me dan eens, van wie kopieër ik mijn gedachtegoed?
Ik voel me niet aangesproken hoor. Ik weet namelijk dat ik mijn eigen mening vorm (overigens, voor het menselijk brein daar uberhaupt toe in staat is - ja, ook dat van jou - psychologisch gezien. Sla er eens wat boeken op na), ik merk alleen op dat jij, zeker sociaal, bijzonder onhandig overkomt.
Misschien moet ik inderdaad eens verder kijken dan ONZ en KLB.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 03:45 schreef Sportex het volgende:
[..]
En die zijn er zeker ook. Heb je F&L al geprobeerd? Daar zijn echt heel veel mensen die echt heel diep nadenken met verschillende meningen.
Datzelfde heb ik ook. Ik praat er vooral met m'n neef over. Wat dat betreft denken wij hetzelfde en vullen we elkaar ook aan. Het is ook lastig om over dit soort onderwerpen te beginnen, als je er zelf heel veel mee bezig bent. Ik heb ook een tijd gehad dat ik me aan alle uitspraken van mensen begon te ergeren en daardoor heel weinig sociaal contact had.
Later ben ik die mensen meer gaan respecteren. Iedereen heeft recht op zijn eigen leven en mag er mee doen wat hij wilt. Als ze niet met dit soort dingen bezig houden, prima. Maar ga dan ook gewoon in discussie als je er over begint.
En zo heeft iedereen weer andere kwaliteiten. Je moet dan zorgen dat je met elkaar leert van ander. Iedereen kan het leren. De één iets eerder dan de ander, omdat die persoon op een andere, op dat gebied incorrecte manier.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 03:45 schreef BlackLining het volgende:
Ben het overigens wel met HugoChavez eens dat "intelligentie" voor een groot deel door inzicht wordt bepaald.
Zie je in (een deel van) mijn werk ook terug. Ik doe namelijk wel eens wat programmeerwerk en je ziet daar duidelijk het verschil tussen mensen die netjes alle code kennen, en mensen die ook daadwerkelijk probleemoplossend kunnen denken. De eerste categorie krijgt niets voor elkaar. De tweede moet wellicht af en toe even een boek erop naslaan, maar komt veel verder.
Ik doelde meer op de houding van HugoChavez die totaal niet getuigt van enige vorm van mensenkennis en wereldinzicht.
Klopt, met dit deel ben ik het helemaal met je eens. Het is alleen zo dat sommige mensen door omstandigheden niet over dit nadenkt. Als je er geen tijd en aandacht aan besteedt, ontwikkel je het ook niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 03:49 schreef BlackLining het volgende:
Nee, ik voel me niet persoonlijk aangesproken. Ik erger me alleen aan de manier waarop jij een groep mensen definieërt die duidelijk "onder" jou staat. Ik had in plaats van "mijn gedachtegoed" ook "het gedachtegoed van Bakker de Vliet hier twee straten verderop" kunnen noemen. Dat generaliseren van "het gemiddelde volk" getuigt wat mij betreft dus juist niet van enig inzicht, inlevingsvermogen of wereld- en mensenkennis
Ik denk dat je vele mensen erg onderschat. Natuurlijk, sommige mensen missen elke vorm van inzicht. Maar dat een mening zo nu en dan overeen komt met wat er in de eenzijdige media (dus TV, krant, etc) wordt gemeld wil nog niet meteen zeggen dat men niet zelf kan nadenken. Ik denk dat je veel te snel het idee hebt dat iemand geen eigen mening kan vormen.
En bedankt natuurlijk.
3e optie: te "dom" om door te hebben dat je in die illusie leeft en dat alles fake is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:14 schreef Dibble het volgende:
Je hebt twee opties in het leven. Meegaan met alles in die illusie en faken terwijl je weet dat er een heel ander wereld achter schuilt. Of het contact ermee verbreken en gaan zoeken, zoeken naar hetgeen waar je tevreden mee zal zijn, ook al wordt je omringd door die illusie.
Ga er maar van uit dat een heel groot deel van de zogenaamde actualiteiten en nieuwsrubrieken, zeker van de commerciële zenders, zo naar 'ONZ' kan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 03:59 schreef schijffie het volgende:
[..]
3e optie: te "dom" om door te hebben dat je in die illusie leeft en dat alles fake is.
Ik zal zelf ook niet de meest heldere denker zijn die er rond loopt, maar heb wel door dat dingen als SBS shownieuws, de Privé en 'het nieuwste wondercremepje" allemaal bullshit zijn. Sommige zullen er misschien blij van worden, maar het blijft klik klare onzin.
quote:mee kunnen blaten dat er toch echt strenger gestraft moet worden, dat Griekenland de oorzaak is van de val van de euro en dat het hedendaags westers feminisme een Zegen voor de mensheid is.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 04:39 schreef omg-rmc het volgende:
(tevens TS, afsluiten met my 2 cents.. kom op... wat een faal)
Hij heeft juist aangegeven dat hij graag van mensen leert.quote:Wellicht is Iran een mooie nieuwe woonplaats voor u. Ook vol intolerante mensen die hun eigen wijsheid de enige belangrijke vinden, en vrouwen ook als minder zien.
Veel 'Hart van Nederland' en 'Shownieuws' kijken en alles komt goed.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 04:39 schreef omg-rmc het volgende:
Altijd genieten zo'n inzicht in een autistisch brein. Jammer dat we net een manisch depressieve te pakken hebben die zich puur focussed op de negatieve aspecten van het menselijk ras. Zoals al eerder genoemd, het vermogen om te denken brengt al snel aspecten mee als Jaloezie, Hebzuchtigheid (loller wtf doe maar gewoon hebzucht?), Domheid, Verraad, Wreedheid en Onlogisch denken.
Veel belangrijker is dan ook de positieve aspecten die het meebrengt. Zelf-reflectie, humor en sociaal vermogen zijn dan ook unieke talenten, die niet vergeten moeten worden. Dat de mens niet perfect is spreekt voor zich, maar aangezien de voordelen zo opwegen tegen de nadelen is de klacht naar mijn mening toch ongegrond.
(tevens TS, afsluiten met my 2 cents.. kom op... wat een faal)
Verder, HugoChaves, meneer heeft moeite met de mensheid. Aangezien jij een dergelijk intolerant, egocentrisch en zelfingenomen mannetje lijkt te zijn kan ik me indenken dat de mensheid ook moeite met jou heeft. Tegen IQ weegt dan ook EQ op, iets wat bij jou niet zo evenwichtig verdeeld is lijkt me.
[..]
Ik kan me hier niet in vinden. (je hebt gelijk, ook op de universiteit zitten domme mongolen, dat is namelijk waar ik ook studeer...) Er moet niet strenger gestraft worden???? (dit is trouwens ook wel een beetje een knullige stelling zonder context)
De euro is er nog volgens de tv die ik wel heb, en Griekenland loopt lekker volgens jou?
En vrouwenemancipatie is geen zegen? U wil graag terug naar de middeleeuwen?
Wellicht is Iran een mooie nieuwe woonplaats voor u. Ook vol intolerante mensen die hun eigen wijsheid de enige belangrijke vinden, en vrouwen ook als minder zien.
Hij heeft aangegeven van mening te zijn dat hij eenzaam aan de top van de beschaving staat en neer kijk op het gewone volk. Hij kan zich maar niet aan die mensen aanpassen en kan het alleen proberen met de 'happy few' die hij intelligent acht.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 04:46 schreef Sportex het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft juist aangegeven dat hij graag van mensen leert.
Ja, diepzinnige reactie waarin u uw klasse toont. Een beetje de conspiracy theorist uithangen terwijl u vol medelijden neerkijkt op het simpele volk om u heen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 04:56 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Veel 'Hart van Nederland' en 'Shownieuws' kijken en alles komt goed.![]()
De regering waakt over u en heeft het erg goed met u voor! De media is onafhankelijk en doet haar uiterste best betrouwbaar nieuws te brengen.
Een veelgemaakte 'fout'.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 06:28 schreef Pharkus het volgende:
Volgens mij projecteer je je eigen leegheid op anderen, met een te groot moreel eigendunk om dat onder ogen te zien.
Want? Iemand die positief tegen de mensheid aan kijkt is per definitie dom en niet in staat een eigen mening te vormen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 04:56 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Veel 'Hart van Nederland' en 'Shownieuws' kijken en alles komt goed.![]()
De regering waakt over u en heeft het erg goed met u voor! De media is onafhankelijk en doet haar uiterste best betrouwbaar nieuws te brengen.
En hoe verklaar je mode dan? Iedereen draagt een bepaalde soort kleding omdat iemand anders zegt dat dat 'in' is. Dat vind ik schapen gedrag. Ongetwijfeld ben zelf onbewust net zo hard bezig met sommige dingen, maar mijn kleding selecteer ik niet op bijvoorbeeld 'dat leuke streepjespatroon' wat in de mode is.quote:
Jij bent zeker zo'n 13 in een dozijn kut alto.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:30 schreef schijffie het volgende:
[..]
En hoe verklaar je mode dan? Iedereen draagt een bepaalde soort kleding omdat iemand anders zegt dat dat 'in' is. Dat vind ik schapen gedrag. Ongetwijfeld ben zelf onbewust net zo hard bezig met sommige dingen, maar mijn kleding selecteer ik niet op bijvoorbeeld 'dat leuke streepjespatroon' wat in de mode is.
+1 Ik snap veel mensen niet. Ing. ¤4000+ salaris , goede intelligentie: Kom je bij ze op bezoek: 1 groot plasma scherm, 4 computers, een design keuken waar NOOIT gekookt wordt, GEEN boekenkast. (Heeft ooit Lord of the Rings gekregen op zijn verjaardag, maar niet uitgelezen) Altijd een stapel ongelezen kranten op de bank. werkt, slaapt en speelt online games.quote:
Eng he, mensen die met simpele dingen, toch lol kunnen hebben?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:37 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
+1 Ik snap veel mensen niet. Ing. ¤4000+ salaris , goede intelligentie: Kom je bij ze op bezoek: 1 groot plasma scherm, 4 computers, een design keuken waar NOOIT gekookt wordt, GEEN boekenkast. (Heeft ooit Lord of the Rings gekregen op zijn verjaardag, maar niet uitgelezen) Altijd een stapel ongelezen kranten op de bank. werkt, slaapt en speelt online games.
Life is wonderful.
consumeer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:37 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
+1 Ik snap veel mensen niet. Ing. ¤4000+ salaris , goede intelligentie: Kom je bij ze op bezoek: 1 groot plasma scherm, 4 computers, een design keuken waar NOOIT gekookt wordt, GEEN boekenkast. (Heeft ooit Lord of the Rings gekregen op zijn verjaardag, maar niet uitgelezen) Altijd een stapel ongelezen kranten op de bank. werkt, slaapt en speelt online games.
Life is wonderful.
Ik had dit antwoord verwacht en nee, ik beschouw mezelf niet als alto en heb nog nooit iemand me een alto horen noemen. Ik zelf mag alto's ook niet echt omdat zij anders doen om het anders doen, stelletje aandachtshoeren als je het mij vraagt. Ik koop mijn kleding gewoon bij normale winkels en pak wat ik er leuk uit vind zien. Wat waarschijnlijk onbewust ook door de mode beïnvloed wordt. Ik zal zelf net zo'n "schaap" zijn als de rest, maar ik plaats er mijn kanttekens bij.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:34 schreef CarolusV het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n 13 in een dozijn kut alto.
Wat goed van je. En nu?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:37 schreef schijffie het volgende:
[..]
maar ik plaats er mijn kanttekens bij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |