abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 mei 2010 @ 02:14:17 #1
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_81565486
Waarom zijn mensen zo een onwijze faal ras?

Echt waar. Volgens mij stond God de dag der Creatie op zijn verkeerde been op want ik kan geen enkel ander
reden bedenken om zo'n inefficiënte irrationele pauper soort te creëren.

Ten eerste de fysieke eigenschappen.

Dieren bijvoorbeeld zijn volledig zelfvoorzienend in hoe ze geschapen zijn. Hebben een vacht die hun lekker warm houd. Scherpe reuk, goede zicht, zijn leniger en sterker.

Wat zijn wij?

Naakt, we hebben helemaal tot klein beetje lichaamshaar wat totaal niet logisch is. Klungelige lichaam wat alle kanten op zwaait. Hoofden zijn disproportioneel groot ten opzicht van van het rest van het lichaam. Fragiele botten, gevoeliger voor ziekten, aandoeningen, botbreuken etc.

We consumeren meer dan dat we nodig hebben. Ca. 10 hectare per persoon op aarde op jaarbasis. Terwijl 0.5 al genoeg moet zijn.

Sociale eigenschappen

We zijn een immens kutsoort als het hierbij aankomt. Alleen maar conflicten, gekanker op elkaar en proberen zoveel mogelijk bloed onder elkaars nagels van te halen.

Jaloezie
Hebzuchtigheid
Domheid
Verraad
Wreedheid
Onlogisch denken

en zo kunnen we nog een hele pagina volkalken tot aan de maan.

Serieus. Als ik over straat loopt hekel ik echt aan bijna iedere kop die ik zie. De nepheid ervan. Mensen kun je toch zo makkelijk doorzien man. Het primitieve gedrag kun je op 1 km afstand al herkennen en dat terwijl we onszelf zo volmaakt, complex in integer vinden. Ik kots er op.

Misschien lijdt ik een beetje aan autisme of hoe je het ook noemen wilt ( wel altijd vrienden gehad en gezonde jeugd) maar merk naarmate ik verder ga in het leven dat alles zo makkelijker wordt dan moeilijker en minder begrijpbaar.

Als kind had je van die gedachten, lette je op elk detail, vroeg jeje af waarom de zon nou opkwam elke dag toen je voor school naar buiten keek door het keukenraam tijdens je snelle ontbijt.

Wat is er met deze maatschappij? Je ziet gewoon overal zielen die niets anders doen dan hun lege leventje opvullen met nog meer leegheid. Pure illussie leven de meesten in. Ik weet ook niet wat de waarheid is maar blijf er tenminste niet steken, niet in die fake wereldje die de meesten voor zichzelf maken. Daarom ben ik ook meestal binnen 3/4 min met iemand uitgeluld. Echtwaar.

Je hebt twee opties in het leven. Meegaan met alles in die illusie en faken terwijl je weet dat er een heel ander wereld achter schuilt. Of het contact ermee verbreken en gaan zoeken, zoeken naar hetgeen waar je tevreden mee zal zijn, ook al wordt je omringd door die illusie.

My 2 cents
*Hosselcopter*
pi_81565491
Doe mij de eenden.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 02:17:18 #3
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81565501
Er is geen god.
Tics van je petten.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 02:18:39 #5
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_81565512
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 02:17 schreef nattermann het volgende:
Er is geen god.
Waarom ben je dan geen aap gebleven? Of er een wel een god is of niet weet ik niet en zullen we ook nooit weten. OT dit gaat over mensen in hun huidige staat.
*Hosselcopter*
pi_81565513
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 02:14 schreef Dibble het volgende:
Waarom zijn mensen zo een onwijze faal ras?

Echt waar. Volgens mij stond God
Hier stopte ik.
pi_81565518
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 02:18 schreef Dibble het volgende:

[..]

Waarom ben je dan geen aap gebleven? Of er een wel een god is of niet weet ik niet en zullen we ook nooit weten. OT dit gaat over mensen in hun huidige staat.
evolutie enzo
  dinsdag 18 mei 2010 @ 02:20:31 #8
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81565523
quote:

[..]

Evolutietheorie.
Tics van je petten.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 02:20:48 #9
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_81565526
Ik zou hier wel op in willen gaan, maar heb het gevoel dat wij ons in een discussie alleen maar zouden ingraven in onze eigen standpunten.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  dinsdag 18 mei 2010 @ 02:21:25 #10
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_81565531
quote:
en zullen we ook nooit weten.
Nou...
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  dinsdag 18 mei 2010 @ 02:21:25 #11
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_81565532
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 02:20 schreef nattermann het volgende:

[..]

Evolutietheorie.
Whatever, als jij het wil. Dan is evolutie dus gefaald
*Hosselcopter*
  dinsdag 18 mei 2010 @ 02:22:25 #12
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81565537
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 02:21 schreef Dibble het volgende:

[..]

Whatever, als jij het wil. Dan is evolutie dus gefaald
Als jij dat zo ziet, dan heeft die theorie inderdaad gefaald.

God overigens ook, als er al sprake is van een god, want de mens kan veel meer op een veel efficiëntere manier.
Tics van je petten.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 02:22:33 #13
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_81565538
quote:

[..]

Als er ooit een god was is hij nu dood.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do androids dream of electric sheep?
pi_81565542
Haha, zo moet je niet denken man, lekker meegaan met de flow.
De gemiddelde mens is nou eenmaal dom, egoïstisch en lelijk, maar om je daar nou druk over te maken.
Gewoon lekker misbruik maken van de situatie omdat jij toch zo slim bent en je zakken vullen.

Just my 2 cents!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 02:25:50 #15
244933 trovey
Nachtoele
pi_81565553
We waren gewoon een uitprobeersel van de Natuur (of God als die leer aanhangt), beetje mislukt op het lichamelijk vlak maar ja ....die ontwikkeling van die hersenen moest ergens vandaan komen dan maar wat fysieke eigenschappen minder
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 18 mei 2010 @ 02:27:15 #16
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81565560
Wij als mensen horen niet op deze planeet. Als je kijkt hoe we alles verneuken hier
Tics van je petten.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 02:28:20 #17
265154 Ezio
Koekert
pi_81565564
Je hier druk over maken

DE WERELD ZIT VOL GEILE WIJVEN MAN!
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_81565597
Deels eens met de klacht.

Maar als mensen hebben wij de mogelijkheid tot logisch nadenken en zelfreflectie. Een koe zal na jaren in hetzelfde grasveld niet ineens denken: Wat schiet ik hier eigenlijk mee op? Een leeuw zal nooit medelijden hebben met de zebra die hij opeet. Een otter zal nooit lachen om een goeie grap.

Mensen kunnen dat soort dingen wel, en dan kom je op jouw betoog terug... Daar wordt eigenlijk veel te weinig gebruik van gemaakt Mensen blijven steken in negatieve emoties en niet-constructieve gedachtes. Als we daar massaal wat aan veranderen, kan het best leuk worden hier. Ik begin alvast, doe je mee?

Veel te diepgaande reactie voor KLB, dus om te compenseren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  dinsdag 18 mei 2010 @ 02:40:26 #19
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_81565602
In de Bijbel staat: 'En God zag dat het goed was'.

Dit is echter een vertaalfout vanuit het oud Grieks.

De correcte vertaling moet zijn: 'God keek naar de aarde en alles dat Hij geschapen had en dacht "Het is wel goed zo"'.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
pi_81565610
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 02:40 schreef HugoChavez het volgende:
In de Bijbel staat: 'En God zag dat het goed was'.

Dit is echter een vertaalfout vanuit het oud Grieks.

De correcte vertaling moet zijn: 'God keek naar de aarde en alles dat Hij geschapen had en dacht "Het is wel goed zo"'.
Theo Maassen
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_81565626
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 02:42 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Theo Maassen
Staat ie op YouTube? Kan hem niet vinden.
pi_81565629
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 02:14 schreef Dibble het volgende:
.... Misschien lijdt ik een beetje aan autisme of hoe je het ook noemen wilt ....
Ik weet het wel zeker
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 02:55:53 #23
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_81565643
Verder nog een serieuze reactie:

Ik heb ook veel moeite met de mensheid. Had men in de jaren '70 nog idealen, nu volgt de massa blind de media (pulpzenders als SBS) en mensen die zelf na durven te denken zijn een uitstervend ras geworden.

Ik wil graag een redelijk normaal bestaan opbouwen, echter omdat ik zie dat de samenleving en de media er zo ver naast zitten en zulk debiel geblaat laten horen, lukt het me gewoonweg niet af te zakken naar dit niveau. Omwille van de lieve vrede ben ik best bereid wat water bij de wijn te doen, maar hoe zeer ik ook probeer mijn niveau aan te passen aan dat van de massa (handig als je maatschappelijk iets wilt bereiken), het lukt me niet.

Twintig jaar geleden was het me wel gelukt denk ik, toen had je ook domme mensen, maar nu zijn mensen die zelf nadenken dermate zeldzaam (inclusief in universiteiten), dat het eenzaam is aan de top.

Ik was liever wat dommer geweest, dan had ik nu maatschappelijke carrière gemaakt en had ik lekker met iedereen mee kunnen blaten dat er toch echt strenger gestraft moet worden, dat Griekenland de oorzaak is van de val van de euro en dat het hedendaags westers feminisme een Zegen voor de mensheid is.

Maar ik kan het niet. Een half uurtje, prima, maar daarna wil ik er echt vandoor en me weer omringen met intelligente mensen, mensen met inzicht (intelligentie heeft niet veel met IQ of schoolprestaties van doen, ik ken een ingenieur die echt ongelooflijk dom is bijvoorbeeld).

Grote denkers, het zijn allemaal mensen uit het verleden. Wanneer staat er in deze tijd een grote denker op?

Het klinkt erg arrogant, maar echt, het is eenzaam aan de top. Ik had liever dit inzicht niet.

Ik ken zoveel mensen met goede banen, diploma's, echter de meesten hebben totaal geen inzicht en zijn met al hun diploma's ongelooflijk dom. Soms vind je wijsheid bij een zwerver op straat, veel eerder dan bij een doctorandus verbonden aan de universiteit van Leiden.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 02:57:06 #24
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_81565645
STERF
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 03:01:14 #25
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_81565652
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 02:57 schreef Q.E.D. het volgende:
STERF
Dit is inderdaad een goed voorbeeld van de hedendaagse 'beschaving'. De reden waarom ik me dus maar niet aan kan passen aan de domheid van de massa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')