1. Journalistiek, psychologie of dus het leger. Ook wil ik een leuk huis met een leuke tuin, en wellicht over 15 jaar kinderen en een man.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:02 schreef Rave_NL het volgende:
Oké TS,
1. Wat zijn je aspiraties?
2. Wat zijn je verwachtingen?
3. Welk onderdeel spreekt jou het meeste aan?
4. In hoeverre denk je dat jouw geslacht een belemmering is voor het uitoefenen van je functie?
5. Friet of patat?
Mvg,
misschien een collega?
1. Dat zijn 2 hele verschillende dingen. Vergeet ook niet dat je als je je hele leven bij de baas wilt blijven, je dus kinderen moet combineren met uitzendingen e.d.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
1. Journalistiek, psychologie of dus het leger. Ook wil ik een leuk huis met een leuke tuin, en wellicht over 15 jaar kinderen en een man.
2. Mijn verwachtingen over/van het leger heb ik eigenlijk niet echt. Ik denk vooral dat het avontuurlijk is en dat het zwaar is. Maar dat is wel iets leuks vind ik.
3. Eh, moeilijke. Ik denk dat ik mezelf wil overtreffen door iets stoers te doen, door iets te doen waarvan ik denk, kan ik dat wel. En daarbij horend dus alle onderdelen van het leger.
4.Niet. Althans, misschien heel soms. Maar met veel oefenen en motivatie kom je een end.
5. Patat.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef Gierigesloeber het volgende:
OH, en naar de mods: Mag ik nou eindelijk een positieve note, voor mijn 1e echt serieuze reactie in DEF, en dat ik voor het eerst behulpzaam ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]_!
Ik heb 35 negatieve notesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:06 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil in het leger.
klacht 1. ik ben een vrouw.
klacht 2. niemand denkt dat ik het aankan.
klacht 3. het is zo'n verandering! en daar hou ik eigenlijk niet van.
klacht 4. Ik weet niet hoe of waar.
klacht 5. ik ben bahang.
Haha, op dit account 3 bans, op vorige geloof ik 2 en daarna nog 1perma bann, en die daarvoor weet ik nietquote:
Zeg, praat hier even over mij of mijn ambities en niet over dat soort onbelangrijke zaken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:54 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Haha, op dit account 3 bans, op vorige geloof ik 2 en daarna nog 1perma bann, en die daarvoor weet ik niet
2 zijn van mijquote:
doe jij gewoon je school afmakenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg, praat hier even over mij of mijn ambities en niet over dat soort onbelangrijke zaken.
Zeg, ik zit nog niet in het leger, dus je mag me niet bevelen.quote:
Hij ook nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg, ik zit nog niet in het leger, dus je mag me niet bevelen.
Dan zegt deze veteraan: "kop dicht en eerst je school afmaken" Studie eerst, dan pas Defensie. Gezien jij een langdurige carriere bij DEF niet ziet zitten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben jij dan iemand met ervaring of een oudgediende? In dat laatste geval heb je ook geen recht om dit te zeggen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan zegt deze veteraan: "kop dicht en eerst je school afmaken" Studie eerst, dan pas Defensie. Gezien jij een langdurige carriere bij DEF niet ziet zitten.
Studeren kreng
ik ben de baas van fok!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik had nog nooit een post van je gezien voordat dit topic hier werd neer gezetquote:
Misschien heb ik nu even gemist welke opleiding/school je nu doet...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben jij dan iemand met ervaring of een oudgediende? In dat laatste geval heb je ook geen recht om dit te zeggen.En ik heb even pauze van leren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |