Ooh helemaal vergeten, PICSquote:
Succesquote:Soldates moeten condooms mee
Het Britse ministerie van Defensie verzoekt zijn vrouwelijke soldaten vriendelijk om genoeg condooms mee te nemen als ze naar Afghanistan gaan. Een officier waarschuwt de dames in een defensietijdschrift dat er vijftig kerels per vrouw op het kamp zijn.
Tussen 2003 en 2009 raakten maar liefst 133 soldaten zwanger terwijl zij op missie in Afghanistan op Irak waren. Officieel is het verboden om seks te hebben in een oorlogsgebied.
Toch zijn in Kamp Bastion sinds kort condooms verkrijgbaar. In het kamp zijn 7800 mannelijke en 700 vrouwelijke soldaten.
Patrick Mercer, voormalig legerofficier, zegt tegen The Sun: "Zwangerschappen zijn ongelovelijk duur voor het leger. Ik snap niet dat Defensie er niet eerder aandacht aan heeft besteed".
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:10 schreef Tamashii het volgende:
jamaar ik hou van uniformen, ik hou van die banen met moeilijke dingen waar je dan doorheen/over/op moet en ik hou van regelmaat. nee ik haat regelmaat, maar het is wel heel goed voor je!
echt? graag!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:11 schreef capricia het volgende:
Schopje def? Daar zul je met open armen ontvangen worden...
Niet! althans, politie mss, maar niet het leger.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:12 schreef Synthesist het volgende:
heb je geen ambitie ga bij het leger of politie
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:08 schreef El_jefe07 het volgende:
En dus?
Iig: De FARC zoekt nog nieuwe Nederlandse sletjes.
quote:
Dit.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:15 schreef Hard_Feesten het volgende:
Ze hebben altijd gangbanghoertjes nodig hoor, in de officiersmess!
Dan moet ik je teleurstellenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:19 schreef Tamashii het volgende:
Nee, ik wil soldaat zijn. En geen sekssisme!
[_] Geschiktquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:06 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil in het leger.
klacht 1. ik ben een vrouw.
klacht 2. niemand denkt dat ik het aankan.
klacht 3. het is zo'n verandering! en daar hou ik eigenlijk niet van.
klacht 4. Ik weet niet hoe of waar.
klacht 5. ik ben bahang.
Je zult het sletje van je compagnie zijn, wees trots.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:19 schreef Tamashii het volgende:
Nee, ik wil soldaat zijn. En geen sekssisme!
Eensquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:30 schreef capricia het volgende:
ik kick dan weer wel op vrouwen in uniform...
Pics van TS in uniform graag...quote:
er zijn meer vrouwen in het leger hoor! en het is laat. morgen een uitgebreider verslag waarom ik het wil.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je zult het sletje van je compagnie zijn, wees trots.
Ook daarvan zul je het sletje worden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
er zijn meer vrouwen in het leger hoor! en het is laat. morgen een uitgebreider verslag waarom ik het wil.
Nee, denk er al een paar jaar aan maar twijfel steeds omdat het zo'n andere stap is. Ik kan ook gewoon journalistiek studeren weet je.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:28 schreef Balgehakt het volgende:
GI Jane gekeken en inspiratie opgedaan ofzo?
Je kan ook het leger in gaan , en daar verslag doen over de gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, denk er al een paar jaar aan maar twijfel steeds omdat het zo'n andere stap is. Ik kan ook gewoon journalistiek studeren weet je.
hoe weet je dat nou? is het er zo erg? :/quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook daarvan zul je het sletje worden.
Tip van de dag: DOEN!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon journalistiek studeren weet je.
ik heb geen uniform behalve schoolmeisjesquote:
waarom? het leger lijkt me avontuurlijker.quote:
Ook goedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ik heb geen uniform behalve schoolmeisjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |