Ik hou sowieso niet van geweldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor, nooit een probleem van gemaakt. Ik houd alleen niet van huishoudelijk geweld, en zeker niet in relaties waarin de man sterker dan de vrouw is. En dat is natuurlijk gewoon een punt, meestal is de man sterker dan de vrouw. En dan is het oneerlijk.
Ik ben geen seksverslaafde ofzo, ik kan wel even zonder en daarnaast is er altijd nog je eigen hand he, moet je vast ervaring mee hebben.quote:
Maar jij zit wel in het leger?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van geweldHet was meer een slecht punt grappig te zijn.
Jazeker. Dat ik in het leger zit, betekent automatisch niet dat je van geweld moet houden, of het fijn vind te gebruiken. Als het nodig is, zal ik zonder twijfel over stappen op het gebruik van GEPAST geweld, maar het geeft je sowieso een fijner gevoel, om het geweldloos op te lossen. Geweld, hoort altijd tot je laatste middel.quote:
Ja, dat begrijp ik wel. Maar waarom is je keuze dan op het leger gevallen en bijvoorbeeld niet de politie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:47 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Jazeker. Dat ik in het leger zit, betekent automatisch niet dat je van geweld moet houden, of het fijn vind te gebruiken. Als het nodig is, zal ik zonder twijfel over stappen op het gebruik van GEPAST geweld, maar het geeft je sowieso een fijner gevoel, om het geweldloos op te lossen. Geweld, hoort altijd tot je laatste middel.
ik heb het, vrijwel altijd over mezelfquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
heb je het nu weer over mij of over jou?
of ben je nu weer zat?
Omdat je als politie agent nog minder betaald krijgt dan bij de landmacht, en omdat ik het, tja niet zo heb op zevquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel. Maar waarom is je keuze dan op het leger gevallen en bijvoorbeeld niet de politie?Of is dat heel raar om te zeggen.... Bij het leger denk ik toch meer aan missies in Uruzgan waar je volgens mij absoluut geweld moet gebruiken (en soms erger, zoals mensen doodschieten) en bij de politie niet....
ik denk eigenlijk niet dat het elkaar heel erg veel ontlooptquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel. Maar waarom is je keuze dan op het leger gevallen en bijvoorbeeld niet de politie?Of is dat heel raar om te zeggen.... Bij het leger denk ik toch meer aan missies in Uruzgan waar je volgens mij absoluut geweld moet gebruiken (en soms erger, zoals mensen doodschieten) en bij de politie niet....
Ligt er absoluut aan waar je politie-agent bent. Ik kende iemand die bij de politie werkte en bij het ene district was hij gestopt wegens het alleen nog maar in elkaar slaan van moddergooiende allochtonen. En bij het andere district was er geen enkel probleem en ging hij alleen maar mensen helpen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk eigenlijk niet dat het elkaar heel erg veel ontloopt
denk zelfs dat de gemiddelde militair minder vaak geweld moet gebruiken dan de gemiddelde agent alleen heeft het bij militairen vaker/sneller een dodelijke afloop
Hehe.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Omdat je als politie agent nog minder betaald krijgt dan bij de landmacht, en omdat ik het, tja niet zo heb op zev
Ja, maar ik wil eigenlijk schieten en moeite doen en rennen en ja.quote:
Vrouwen kunnen dat toch helemaal nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil eigenlijk schieten en moeite doen en rennen en ja.
Ohnee? En wat kan jij dan wat ik niet kan?quote:
Mannen zijn veeeeeul sterker en kunnen schieten enzo. Ruimtelijk inzichtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohnee? En wat kan jij dan wat ik niet kan?
Er zijn ook sexy soldaten! Daarnaast heb ik een heel goed ruimtelijk inzicht en kan ik ook schieten. Ik was altijd goed in Vietcong.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mannen zijn veeeeeul sterker en kunnen schieten enzo. Ruimtelijk inzicht
vrouwen zijn betere verpleegsters, en verpleegsters zijn vaak hothihi
pics !quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Er zijn ook sexy soldaten! Daarnaast heb ik een heel goed ruimtelijk inzicht en kan ik ook schieten. Ik was altijd goed in Vietcong.
Dan zal ik het herhalen als actief dienende...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben jij dan iemand met ervaring of een oudgediende? In dat laatste geval heb je ook geen recht om dit te zeggen.En ik heb even pauze van leren.
Heul nee. Dit topic is serieus bedoeld!quote:
Ja Yvonne wilde graag dat ik serieus het leger inging, waardoor ze het verplaatste naar Defensie zodat ik een betere kans had om met soortgelijke in contact te komen. Lieve Yvonne.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:48 schreef EggsTC het volgende:
Ik ging ook een keer voor zo'n test voor luchtmobiel, maar werd afgekeurd op "TE SOEPELE ENKELS" wtf
Ja, maar das al jaren geleden, nu zou ik bij voorbaat al afgekeurd worden. M'n conditie is niet echt op pijl enzo.quote:
Dat zullen ze dan gelijk bij die eerste psychologische test al merken dan. En dan val je daar al voor af, naja weet je gelijk waar je staat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:51 schreef Tamashii het volgende:
Ja, ik ben dus sowieso van te voren al bang dat ik word afgekeurd op : 'Je bent te zwak of je bent te jong of je bent te naïef.' Jaja, een manier is oplossend; zelf achterkomen. Weet ik ook wel. Maar dat is zo'n grote stap.
Mijne ook niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar das al jaren geleden, nu zou ik bij voorbaat al afgekeurd worden. M'n conditie is niet echt op pijl enzo.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:57 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat doet dit topic in DEF?
Lijkt me meer iets voor KLB. Jezus hee, wat een teringtopic.
het komt uit klaagbaakquote:Op woensdag 19 mei 2010 06:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Waarom stuur je dit topic dan niet met een enkeltje naar KLB? Deze onzin hoort hier toch niet?
jij ook maar jou laten we doorgaans ook gewoon je gang gaanquote:Tamashii gedraagt zich alsof ze een dom 14-jarig blond huppelkutje is met een ernstig tekort aan aandacht.
Lightning is sowieso wel vaak puberaal, word vanzelf beter hoop ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
het komt uit klaagbaak
[..]
jij ook maar jou laten we doorgaans ook gewoon je gang gaan
Nee dat heeft sowieso geen zin meer, ik denk wel dat al je vragen zijn beantwoord, dit topic begint steeds meer te lijken op een slowchat topic dan echt een serieuze.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:07 schreef Tamashii het volgende:
Nogmaals, dit topic komt uit klaagbaak, vandaar mijn semi serieuze reacties. Als ik hem zelf hier had geopend was hij wel serieus. Moet ik dat anders even doen?
Overwogen om dan een echte studie te gaan doen ipv havo waar je geen kont aan hebt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heul nee. Dit topic is serieus bedoeld!
En ja jongens, ik ga eerst mijn school afmaken hoor. Maar als ik slaag ben ik dus over 2 weken klaar met mijn studie. Dan moet je toch toekomstplannen hebben he?
VMBO kan jij prima mee op 't HBO komen, je zult alleen even een tussenstap moeten doen. Maar aan HAVO heb je geen kont, het is geen startdiploma, je kunt er geen kont mee behalve een vervolgopleiding doen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:24 schreef Pro_Shifty het volgende:
ow je hebt geen kont aan de havo? Ja ik kom ook op een HBO opleiding met vmbo zwakstroom.
Thanks for noticing, captain obviousquote:
Er is een verschil tussen dat gedrag dat TS hier vertoont en gewoon een beetje arrogantie. Ik krijg aandacht voldoende hoor, daar doe ik het niet voor, en al helemaal niet op een forum.quote:jij ook maar jou laten we doorgaans ook gewoon je gang gaan
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:42 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je nageltjes lakken ofzo.
In het voordeel van dit topic; het grootste deel stond in ONZ. Dat zal veel van de opmerkingen verklaren.quote:
Lijkt mij ook.quote:
Dat is zo lang geleden dat ik het was vergeten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:56 schreef sp3c het volgende:
das dat ding waar je ouders je opzetten na je melkje
En na het boertje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:56 schreef sp3c het volgende:
das dat ding waar je ouders je opzetten na je melkje
Nee, maar dames lakken ook hun nagels. Dus schijnbaar zitten er andere vrouwen in het leger die wel boeren...quote:
Psychologisch onderzoek.quote:
nee dat klopt niet hoor volgens mij, ze lakken allemaal hun nageltjesquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar dames lakken ook hun nagels. Dus schijnbaar zitten er andere vrouwen in het leger die wel boeren...
camopatroonquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat klopt niet hoor volgens mij, ze lakken allemaal hun nageltjes
Visstick soms vraag ik me af hoe jij goedgekeurd bent...quote:
Weer wat geleerdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |