Je kunt beter vragen wat hij goed heeft gedaan. McCain had het sowieso beter gedaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat heeft hij verkeerd gedaan en hoe had McCain het beter gedaan?
Dat dus.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat hij goed heeft gedaan. McCain had het sowieso beter gedaan.
Goede argumenten, man.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat hij goed heeft gedaan. McCain had het sowieso beter gedaan.
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als ze Palin er tegenover zetten?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:46 schreef smiksmaksmek het volgende:
Nu alleen nog hopen dat die 69.456.897 mensen niet zó dom zijn dat ze met z'n allen nog eens gaan stemmen op dezelfde.
Is een beetje de situatie als Bush vs Kerry. Je wilt niet op Bush stemmen, maar ja, Kerry is ook niet bepaald een zegen. Bij Bush weet je tenminste waar je aan toe bent.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:48 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als ze Palin er tegenover zetten?
fappenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:48 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als ze Palin er tegenover zetten?
Valt mee hoor. Twee presidenten geleden.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Is een beetje de situatie als Bush vs Kerry. Je wilt niet op Bush stemmen, maar ja, Kerry is ook niet bepaald een zegen. Bij Bush weet je tenminste waar je aan toe bent.
Obama zal ook echt wel herkozen worden. Het is alweer even geleden dat een president verkiesbaar was en niet herkozen werd.
Hmm, ja, dacht dat Bush Sr. ook herkozen was voor Clinton het overnam. Voor hem was Carter ook al niet herkozen.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Twee presidenten geleden.
Net als heel veel blanken niet op hem hebben gestemd, gewoon omdat...quote:Op maandag 17 mei 2010 22:59 schreef ebke het volgende:
Met een goeie speech kom je er in Amerika altijd wel.
Lijkt wel of die mensen daar alles slikken wat een aanstormend presidentje blaert![]()
En sowieso hebben bijna alle negers op heb gestemd, gewoon omdat...
Allemaal....allemaal.....quote:Op maandag 17 mei 2010 22:59 schreef ebke het volgende:
Lijkt wel of die mensen daar alles slikken wat een aanstormend presidentje blaert![]()
quote:"You know, YOUR President, the one with the big ears -- he ain't my President
Kijk dan naar de vraag van Glenn Beck en het antwoord wat hij dan krijgt.......quote:"people didn't vote for Obama not because he is black, but first because he is a Democrat because once you become a conservative you're no longer black and we all know what that's about"
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:57 schreef ethiraseth het volgende:
Mensen die naar Fox en Glenn Beck kijken om zich te informeren.
Dat is gewoon niet waar wat je zegt. Noch McCain, noch Palin hebben zich ooit geuit over de mogelijke islamitische achtergrond van Obama (wel over de dominee affaire, maar dat mocht ook wel) noch hebben ze zich ooit geuit over zijn geboortegrond. Dat hij tot het linkerdeel van de Democraten hoort natuurlijk wel, maar dat mag natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:00 schreef Cyclonis het volgende:
Wat een onzin. Ik was tijdens die hele verkiezingsperiode in California en heb echt heel veel debatten gevolgd. Obama is overduidelijk de meer intelligente politicus die er nu rondloopt. Die MacCain en Palin die konden alleen maar een smear-campaign voeren tegen Obama door zich te focussen op of hij een moslim was, of hij wel een Amerikaan is, suggereren dat hij een communist is of zelfs dat hij links heeft met terroristen.
Als je je tot dat niveau verlaagt ben je of zelf dom, of ga je uit van de domheid van je volk dat ze trappen in je onzin, en in dat laatste geval ben je niet dom, maar slecht.
Agh, dat hoort bij de Amerikaanse verkiezingen. Daar kan ik me niet zo druk over maken. Zolang ze inhoudelijk geen leugens vertellen zoals met de zorgwet over de deathsquads of hoe ze ook mochten heten. Dat was pas echt treurig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:00 schreef Cyclonis het volgende:
Wat een onzin. Ik was tijdens die hele verkiezingsperiode in California en heb echt heel veel debatten gevolgd. Obama is overduidelijk de meer intelligente politicus die er nu rondloopt. Die MacCain en Palin die konden alleen maar een smear-campaign voeren tegen Obama door zich te focussen op of hij een moslim was, of hij wel een Amerikaan is, suggereren dat hij een communist is of zelfs dat hij links heeft met terroristen.
Als je je tot dat niveau verlaagt ben je of zelf dom, of ga je uit van de domheid van je volk dat ze trappen in je onzin, en in dat laatste geval ben je niet dom, maar slecht.
Heb jij toevallig andere verkiezingen gevolgd. Obama werd wel degelijk besmeurd door de republikeinen. Ik weet niet of McCain Obama letterlijk heeft aangevallen tijdens een van zijn speeches, maar er verschijnen bijvoorbeeld wel ads op de buis waarin duidelijk werd gemaakt dat de Amerikaan vooral niet op Obama moest stemmen. En dan wat er een blik valse beschuldigingen opengetrokken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:19 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar wat je zegt. Noch McCain, noch Palin hebben zich ooit geuit over de mogelijke islamitische achtergrond van Obama (wel over de dominee affaire, maar dat mocht ook wel) noch hebben ze zich ooit geuit over zijn geboortegrond. Dat hij tot het linkerdeel van de Democraten hoort natuurlijk wel, maar dat mag natuurlijk.
Persoonlijk vond ik McCain intelligenter dan de holle kretologie van Obama, maar Obama bracht het beter en dan vallen mensen er voor.
Eens!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:00 schreef Cyclonis het volgende:
Maar wel klagen over het bestuurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:18 schreef Basp1 het volgende:
Hoe kan meer dan 50% van de amerikaanse bevolking zo dom zijn om niet eens te gaan stemmen.
De laatste verkiezingen hadden een opkomst van dik 60% (geloof ergens rond de 63-64%).quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:18 schreef Basp1 het volgende:
Hoe kan meer dan 50% van de amerikaanse bevolking zo dom zijn om niet eens te gaan stemmen.
Gelukkig zijn er nog wat mensen met verstand die zijn idioterie wat kunnen dwarsbomen.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:50 schreef Desunoto het volgende:
Ik volg zijn bezigheden niet zo hoor maar ik lees wel eens dat als hij wat wil veranderen er eerst gestemd moet worden en dat er dan een grote groep zijn plannen dwarsboomt. Kijk, als dat gebeurt dan kan je het hem ook niet allemaal kwalijk nemen.
Spanningen met Iran en Noord-Korea is niets mis mee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Onder McCain zouden er veel meer spanningen zijn met Rusland, Iran, Noord-Korea en China
Agh, Iran heeft nu toch al een deal met Turijke en Brazilië voor zijn kernprogramma, dus spanningen schiet je helemaal niks meer mee op.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Spanningen met Iran en Noord-Korea is niets mis mee.
Het zijn Amerikanen. Dat zijn per definitie domme mensen. Ik haat ze.quote:Hoe konden 69.456.897 mensen zo dom zijn?
Het zijn ongeïnteresseerde zakken hooi. Volgevreten calorieencontainers die zelfs in hun luie stoel blijven terwijl een communistische Keniaan het land naar de afgrond brengt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:06 schreef heiden6 het volgende:
Je kunt je beter verbazen over het feit dat hij president is terwijl 212 miljoen inwoners van de VS blijkbaar niet op hem gestemd hebben.
En Acorn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:09 schreef Montov het volgende:
[..]
Het zijn ongeïnteresseerde zakken hooi. Volgevreten calorieencontainers die zelfs in hun luie stoel blijven terwijl een communistische Keniaan het land naar de afgrond brengt.
Ik denk dat je Keniaan met Keynesiaan verwart.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:09 schreef Montov het volgende:
[..]
Het zijn ongeïnteresseerde zakken hooi. Volgevreten calorieencontainers die zelfs in hun luie stoel blijven terwijl een communistische Keniaan het land naar de afgrond brengt.
Ik vind dit argument altijd zooooo hilarisch!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:59 schreef ebke het volgende:
Joh, das veeeeels te moeilijk voor die lui. Val ze ook maar niet lastig met de evolutietheorie, broeikaseffect, eerstejaars economie, enzo, snappen ze ook al niets van. Enne ... als ze het vragen, gewoon zeggen dat de Aarde plat is, anders worden ze zo onrustig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Keniaan met Keynesiaan verwart.
Ik vind je best zielig hoor! och arme, kom maar hier hoor!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:19 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar wat je zegt. Noch McCain, noch Palin hebben zich ooit geuit over de mogelijke islamitische achtergrond van Obama (wel over de dominee affaire, maar dat mocht ook wel) noch hebben ze zich ooit geuit over zijn geboortegrond. Dat hij tot het linkerdeel van de Democraten hoort natuurlijk wel, maar dat mag natuurlijk.
Persoonlijk vond ik McCain intelligenter dan de holle kretologie van Obama, maar Obama bracht het beter en dan vallen mensen er voor.
Top reactie! Zo lul j iemand finaal de grond inquote:Op maandag 17 mei 2010 23:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Net als heel veel blanken op hem hebben gestemd, gewoon omdat...
En veel vrouwen hebben op McCain/Palin gestemd, gewoon omdat...
En veel Arizonians hebben op McCain gestemd, gewoon omdat...
En het zijn tegelijk de mensen die nog steeds de wetenschap het meeste vooruit helpen, het beste presteren in veel sporten en het meest sociaal zijn ten opzichte van hun medeburgers.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:09 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, want een wereldmacht die steeds verder verdeeld raakt is wat we nodig hebbenquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:47 schreef Pool het volgende:
Obama is een zegen voor de wereld. Zelfs als hij uiteindelijk niets klaarspeelt is het alleen al mooi dat de conservatieve en racistische Amerikanen en andere hillbillies en tea party-figuren zich nu 4 jaar zitten te ergeren.
Ik heb liever een wereldmacht die intern eens nadenkt over wat er beter kan en daarbij wat verdeeld raakt, dan een wereldmacht die eensgezind landen illegaal binnenvalt, mensen martelt en mensen zonder proces op een illegale basis vasthoudt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, want een wereldmacht die steeds verder verdeeld raakt is wat we nodig hebben
Ik hoop nog steeds dat hij republikeinen en democraten met elkaar kan verenigen, want het land is inmiddels verdeelder dan België en over elk belangrijk issue.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Keniaan met Keynesiaan verwart.
Niets mis met Kenianen!quote:
Yeah, right. John "What American needs is a fighter" McCain.:')quote:Op maandag 17 mei 2010 22:42 schreef Halcon het volgende:
Nee hoor, ouwe Bush staat in de hall of shame.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:57 schreef Morthill het volgende:
Hmm, ja, dacht dat Bush Sr. ook herkozen was voor Clinton het overnam.
tvpquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:56 schreef WJMW het volgende:
Obama is de minst gruwelijke president in decennia.
Eindelijk iemand die het aandurft om bedrijven aan te spreken op hun morele verantwoordelijkheid, en strengere regels opstelt.
Eindelijk een sociaal zorgstelsel waarin mensen niet eerst praktisch terminaal hoeven te zijn voordat ze zorg kunnen krijgen als ze niet genoeg geld hebben. Helaas gaat het stelsel lang niet ver genoeg, maar ja ik denk dat het het meest haalbare was op dit moment.
Eindelijk een president die begrijpt dat internationale samenwerking de enige kans is op een meer vreedzame
wereld.
Maar boven alles, na 8 jaar Bush, eindelijk een intellectueel en een rationeel mens in het witte huis, die niet wordt geleid door godsdienstwaanzin.
holy shit... mensen die echt denken dat Obama communist of uberhaupt sociaal democraat is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:09 schreef Montov het volgende:
[..]
Weer een discussie van niveau. Heb je je eigenlijk wel verdiept in de conservatieve en libertarische kritieken op Obama?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:08 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed misschien kan Halcon eens op de inhoud ingaan
Wat wil hij eigenlijk wel voor beleid zien om problemen zoals rondom de onverzekerden of rondom de banken op te lossen.
Oh'wacht. Conservatieven zitten helemaal niet in de politiek voor een goede samenleving maar vooral voor zichzelf en hun vriendjes. En dat verbloemen ze met wat halfagekloven cliche's en holle retoriek.
Ja, conservatieven vinden een zorgstelsel immoreel omdat het de macht van de overheid vergroot. Een overheid die anale seks verbiedt, burgers ter dood veroordeelt en buitenlanders martelt is dan weer geen probleem, maar goed.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:24 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Weer een discussie van niveau. Heb je je eigenlijk wel verdiept in de conservatieve en libertarische kritieken op Obama?
Volgens mij begrijp je me nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 03:22 schreef h4ck3rn00b het volgende:
[..]
Ik vind dit argument altijd zooooo hilarisch!
Je aanname is dat als negers op je stemmen het een brevet van onvermogen is????
Tot nu toe hebben die negers gewoon gelijk gehad, de ziektekostensituatie is zwaar verbeterd, de rechtsorde in de wereld is hersteld, israelis praten met palestijnen, etc.
Negentig procent van de wereldbevolking snapt dat Obama een veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel betere president is dan McCain. Clinton en Edwards zouden net zo goed zijn geweest. (insert stale, lame, boilerplate aldultery remark HERE).
McCain .... stemde onlangs nog PRO-groepsverkrachting:
KBR personeel in Irak verkrachtten een vrouwelijk collega. Beetje gangrape tussen co-werkers, je kent dat wel. Nu had die vrouw een verklaring getekend dat ze haar eigen bedrijf niet voor de rechter mocht slepen. De Am. Senaat vond dit een onwettig contract. 30 senatoren stemden TEGEN!?!?!? Tussen hen zat ook??? Onze vriend McCain!
PS
De racisten onder jullie denken natuurlijk: och dat is van dat lokale KBR-personeel, dat zijn van die moslim onder mekaar, dat verkracht elkaar maar, boeiuh!
Tsja.
Al het betrokken personeel is Amerikaans en blond bovendien.
Ja, wat zijn ze toch gemeen die conservatieven: http://www.roadmap.republicans.budget.house.gov/quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:54 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, conservatieven vinden een zorgstelsel immoreel omdat het de macht van de overheid vergroot. Een overheid die anale seks verbiedt, burgers ter dood veroordeelt en buitenlanders martelt is dan weer geen probleem, maar goed.
Wat moet ik daarmee? Kun je zelf niet argumenteren?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:31 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ja, wat zijn ze toch gemeen die conservatieven: http://www.roadmap.republicans.budget.house.gov/
Volgens mij heb ik nog geen antwoord gehad Halcon.. Komt dat nog?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Halcon, wat vind jijeigenlijk zoaan Obama?
Ben ik ook wel benieuwd naar. Keihard roepen, maar argumentatie ho maarquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog geen antwoord gehad Halcon.. Komt dat nog?
Tja.....het totalitairisme is weer helemaal in......quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:56 schreef WJMW het volgende:
Obama is de minst gruwelijke president in decennia.
Eindelijk iemand die het aandurft om bedrijven aan te spreken op hun morele verantwoordelijkheid, en strengere regels opstelt.
Eindelijk een sociaal zorgstelsel waarin mensen niet eerst praktisch terminaal hoeven te zijn voordat ze zorg kunnen krijgen als ze niet genoeg geld hebben. Helaas gaat het stelsel lang niet ver genoeg, maar ja ik denk dat het het meest haalbare was op dit moment.
Eindelijk een president die begrijpt dat internationale samenwerking de enige kans is op een meer vreedzame
wereld.
Maar boven alles, na 8 jaar Bush, eindelijk een intellectueel en een rationeel mens in het witte huis, die niet wordt geleid door godsdienstwaanzin.
Dat de staat of een religie / ideologie de volledige identiteit van vrije mensen wil sturen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:45 schreef Sloggi het volgende:
Waarde Tarak. Heb je enig idee wat 'totalitarisme' inhoudt?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:03 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat de staat of een religie / ideologie de volledige identiteit van vrije mensen wil sturen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Totalitarianismquote:Totalitarianism (or totalitarian rule) is a political system where the state, usually under the control of a single political person, faction, or class, recognizes no limits to its authority and strives to regulate every aspect of public and private life wherever feasible.[2] Totalitarianism is generally characterised by the coincidence of authoritarianism (where ordinary citizens have no significant share in state decision-making) and ideology (a pervasive scheme of values promulgated by institutional means to direct the most significant aspects of public and private life).[3]
Maar dat zei ik niet, ik vond de reactie van de reageerder waar ik op reageerde getuigen van een slavenmentaliteit, behoefte aan totalitairisme. Totalitairisme kan niet bestaan zonder masochistische mensen die het heerlijk vinden om niet zelf na te denken, het heerlijk vinden dat een ander invloed op hen uitoefent.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Totalitarianism
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Origins_of_Totalitarianism
Op basis hiervan kan ik het niet eens zijn met je stelling dat Obama een totalitair heerser is. Maar goed, je geloofde zelf dat lulverhaal van je ook niet mag ik hopen.
Inderdaad, ik wil weer wat te klagen hebbenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:49 schreef Monidique het volgende:
Mja, niet al te bijzonder debiel buitenlands beleid, binnenlandse successen. Mijn anti-amerikanisme begint toch echt te hunkeren naar een nieuwe, liefst conservatieve president a la Bush.
Arizona?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:07 schreef Zith het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil weer wat te klagen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |