quote:
quote:
Jij bent niet zo van het slikken..?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef Etcetera het volgende:
TIp van de dag: als je een dropje naar binnen gooit, en het schiet in je verkeerde keelgat, vooral ophoesten en niet proberen te slikken
Zolang ik maar bovenaan sta vind ik het pimaquote:
Gezelligquote:
1 |
Die loopt geen stagequote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:15 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
Zeg dat wel. Wel vaak op de koppeling gereden..
Nooit last vanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:44 schreef PieterBas het volgende:
Veilingroute en A4 en N14 stond redelijk vast
Ellende begint meestal na het Prins Clausplein.. Ik heb dan wel weer gelukt, dat ik de volgende afslag moet nemen, maar daar schoot het ook niet echt op.quote:
Met een 2-asser is het daar pas leuk. Automobilisten snappen niet dat je je vrachtwagen van 17,50 meter niet even om een bocht heen trekt als een autoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ellende begint meestal na het Prins Clausplein.. Ik heb dan wel weer gelukt, dat ik de volgende afslag moet nemen, maar daar schoot het ook niet echt op.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Met een 2-asser is het daar pas leuk. Automobilisten snappen niet dat je je vrachtwagen van 17,50 meter niet even om een bocht heen trekt als een auto
't Was druk op 't fietspadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:44 schreef Etcetera het volgende:
Het was druk op de A28Kwartier later in de stad dan normaal
Kan ik ook wel, alleen moet er niemand in de buitenbocht hangen, anders word die opzij geduwdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tuuk wel, ding heeft gewoon een stuur. Een beetje vent hoekt dat ding ook zo een bochtje om.
Zolang 't maar geen toffe auto's (opel crossa'squote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan ik ook wel, alleen moet er niemand in de buitenbocht hangen, anders word die opzij geduwd
Alleen Vauxhallsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zolang 't maar geen toffe auto's (opel crossa's) zijn doe je maar lekker.
Opel Corsaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zolang 't maar geen toffe auto's (opel crossa's) zijn doe je maar lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Opel CorsaCrossa C is veel tofferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:21 schreef Isdatzo het volgende:
Aprilia RSV1000R Factory met racemapping FTW.
Beat that!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn fietsenvanger beat dat al
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ik zou weleens een keertje een wedstrijd willen doen met een racevrachtwagen en een motor op een circuit..Op de rechte stukken zal je vermoedelijk wel harder gaan, maar in de bochten denk ik toch niet..?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:24 schreef Isdatzo het volgende:
Denk niet dat je in m'n buurt komt met dat trage bakbeest.
quote:SuperRaceTruck
De SuperRaceTruck (SRT) mag niet gebaseerd zijn op een seriematig gebouwde vrachtwagen, weegt 5000 kg en heeft een vermogen van 1500 pk met een koppel van 5000 Nm. Alle trucks hebben een ZF HP500 automatische versnellingsbak. In 7.5 seconden wordt de maximaal toegestane snelheid van 160km per uur bereikt. De truck verbruikt 1 liter diesel per kilometer. De zeer grote schijfremmen worden met water gekoeld. In een weekend wordt twee keer geraced, een kwalificatie wedstrijd en de cupwedstrijd.
RaceTruck
De RaceTruck (RT) is een aangepaste, seriematig gebouwde vrachtwagen. Ze wegen 5800 kg en die met trommelremmen 5500 kg en hebben 1100 pk met ook een koppel van 5000 nm. Alle trucks hebben dezelfde ZF 16-versnellingsbak, die hier nog handmatig geschakeld wordt en waarvan voornamelijk alleen de hoogst versnelling gebruikt wordt. De RaceTruck racet zowel op zaterdag als zondag in een kwalificatiewedstrijd en een cupwedstrijd.
7.5 sec tot 160? Wat een traag hokquote:
Die motor weegt ook geen 5 tonquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
7.5 sec tot 160? Wat een traag hok.
De standaard RSV doet 0-200 in 8.8 sec, een factory (lichter, meer vermogen) moet daar nog wel wat vanaf snoepen.
0-100kmh in 3.1.
0-100mph in 6.4.
Oh, met een motor lukt het je dus wel..? Een fiets (15 kilo ?) lukte het nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:44 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, gelukkig niet. Nu kan ik er tenminste een bocht mee om.
Heuj!quote:
Ongeveer 10 kiloquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oh, met een motor lukt het je dus wel..? Een fiets (15 kilo ?) lukte het niet
En dat niet een bocht in kunnen wringen?quote:
quote:
Bootmans!quote:
Whats up?quote:
Ik ging te snel voor de fietsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En dat niet een bocht in kunnen wringen?
De fiets kon jou niet bijhouden?quote:
Volgende keer met racefiets door de bossen?quote:
Slicksquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
Weet niet of die snel genoeg is. Misschien toch maar de motor pakken?
Met circuitbanden door de bossen.
Die groeven zitten er een beetje voor de sier?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:30 schreef Isdatzo het volgende:
Bijna-slick ook goed?
[ afbeelding ]
Setje van deze jongens is onderweg ondertussen.
Voor de sier dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:42 schreef Isdatzo het volgende:
Niet helemaal.. is wel voor de afvoer van water maar in de regen wil je er nog steeds niet mee rijden nee. Eigenlijk hadden ze ze wmb net zo goed weg kunnen laten
.
Wel superfijne bandjes.
Kan beter.. Zit voor jan lul op mn vrije dag op school alleen kom er pas net achter..quote:
Niet zo hendig hèquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kan beter.. Zit voor jan lul op mn vrije dag op school alleen kom er pas net achter..![]()
Daar dan?
Klasgenoot die opeens niet komt opdagen omdat zn laptop overleden is.. Maar hij zou mij helpen aangezien ik hier de ballen verstand van heb.. Nu dus zelf maar wat aankloten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet zo hendig hè
Hier zitten we de scriptie te verbeteren. Al heb ik moeite me te concentreren op mn scriptie
je bent er bijnaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet zo hendig hè
Hier zitten we de scriptie te verbeteren. Al heb ik moeite me te concentreren op mn scriptie
Bart loopt toch geen stage meer manquote:
Wat?quote:
quote:
Ik ben soms gewoon te lui om te lunchen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:39 schreef Bravebart het volgende:
Soms doe ik het pas om 4 uur, als ik toch niks te doen heb, zoals vandaagToch die Surinaamse roots hè!
Ja en op dit soort momenten als het brood op is en ik dus naar de C1000 moet fietsen wil dat wel eens lang gaan durenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga pas lunchen als de honger de luiheid overwint.
Goeie, ff pizza bestellen!quote:
Daar krijg ik puisten van!quote:
Niet slecht!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:50 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)es-film-pirates.html
WAT EEN BAAS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Mocht je willenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:39 schreef Bravebart het volgende:
Soms doe ik het pas om 4 uur, als ik toch niks te doen heb, zoals vandaagToch die Surinaamse roots hè!
Jij weet helemaal niks van mijn rootsquote:
Pizzaquote:
Snijbonen met witte bonen en een soort van cordon blue. Alleen in plaats van de kaas en ham zat er saté tussen.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:15 schreef DjRex89 het volgende:
Een paar foto's van zondag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mn pa had het opgenomen voor me dus heb het nog wel terug gezienquote:
Jup, de Super Formula Leaguequote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mn pa had het opgenomen voor me dus heb het nog wel terug gezien
Geen ideequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En was het een beetje goede race voor je manager
http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/#quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen idee
Er was toch een site die dat voor je kon uitrekenen?
Ik toch ook niet en Dean en zo zijn er volgens mij nog wel een paar.quote:
178 punten, valt nie tegenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/#
Nice!quote:
Note the "quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik toch ook niet en Dean en zo zijn er volgens mij nog wel een paar.
Ik had ook te weinig geld nog om Trulli te vervangen, voor een normale rijder (geen nieuwe teams). Heb nu Alguersuari vervangen voor Buemi en hoop dan na de volgende race Trulli te kunnen vervangen voor een betere.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nice!
Ik heb ook net te weinig geld om trulli/glock te verkopen om er wat beters voor te kopen..
Dat merk ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:50 schreef DjRex89 het volgende:
Luctor, L.no is er niet om op je te reageren
Ik verveel me ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:10 schreef DjRex89 het volgende:
Ik verveel me dood.. Geen zin om een serie/film te kijken en er zijn nie veel gezellige mensen op msn
Ik zit er zelfs over te denken om uit verveling maar naar bed te gaan.. Maar ben bang dat ik toch nie kan slapen en me dan alsnog zit te vervelen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verveel me ook.
Heb geen idee wat ik eens zal gaan doen.
Ik ga me maar eens scheren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zit er zelfs over te denken om uit verveling maar naar bed te gaan.. Maar ben bang dat ik toch nie kan slapen en me dan alsnog zit te vervelen.
Lord of the ringsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:31 schreef DjRex89 het volgende:
Ik krijg de geniale ingeving om een boek te gaan lezen, nu nog een goed boek zoeken
Ik ben er in bezig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef Etcetera het volgende:
Heb je die al eens gelezen? Het is soms nogal ehm... slaapverwekkend
Nah, die heb ik al eens gelezen en vond 1x wel genoeg..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lord of the rings
Kan ik op zich ook wel doen.![]()
Het is ook niet echt een boek dat je eventjes leest.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nah, die heb ik al eens gelezen en vond 1x wel genoeg..
Daarom ook..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een boek dat je eventjes leest.![]()
Als het einde maar beter is dan die van Angels and Demons want dat was echt slecht..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef Etcetera het volgende:
Als je de rest van Dan Brown hebt gelezen, voorspel ik bij deze dat je op een gegeven moment het einde zo'n beetje kunt voorspellen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daarom ook..
Maar ik heb een boek gevonden. Een tijd terug al gekocht maar nog niet gelezen. The Lost Symbol, de nieuwe van Dan Brown dus
Picobello BVquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef Isdatzo het volgende:
Ahhh tyfus hey.. ff remvloeistof en koppelingsvloeistof (ook remvloeistof) vervangen. Nou nou nou.. ben er fucking bijna 3 uur mee bezig geweest.
Eerst bleek dat 1 of andere mongol (wasn't me) het ontluchtingsnippel gesloopt van de koppelingscilinder had. Of iig, de schroefdraad daarvan. Joy.
Mazzel dat ik er nog 1 van m'n R6 had liggen die zowaar pastte. Goed, koppelingsvloeistof vervangen.. ding opnieuw afgesteld.
Toen de remmen.. nog een domme actie uitgehaald (ff klauwen/blokjes schoonmaken, zuigers terugduwen.. vergeten dat dan je reservoir overstroomt). Kon ik die troep als een gek weer opruimen (remvloeistof is killing voor je lak).
Halverwege nog m'n poten open gehaald.. da's vooral erg lekker met agressieve remvloeistof.
En nu vrees ik dat m'n koppelingscilinder 't nog niet fatsoenlijk doet. Mgoed, kan 't niet testen want ik ben een borgpennetje van m'n linker remklauw kwijt () dus zo ga ik niet rijden.
Samenvatting: fucking geweldig allemaal.
Blijkbaar was het niet al te best?quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:07 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen volk!
We hebben weer wat te doen. Heb feedback gekregen van de 2e lezer.
Mwah.. Zie PMquote:
Ja, voornamelijk van deze SC..quote:
Ik vooral van de AKQ SCquote:
Je staat in mijn lijstjequote:
Ik heb helemaal geen vrienden.. daarom zit ik ook op Fok!.quote:
Jij ook in die van mijquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vooral van de AKQ SC
[..]
Je staat in mijn lijstje
quote:
quote:
Bootmans!quote:
Wat voor hok?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bootmans!
Het onmogelijk is zojuist gebeurd!
Een vrouw in het TI hok die ook daadwerkelijk aan een eerste jaars TI project werkt
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:11 schreef jna het volgende:
Wtf zijn fok vriendjes?
Ohja, goedemorgen deze morgen
quote:
De hele stage scquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
Mjaquote:
54.quote:
Jij bij mij op 4. Ik heb die 3 buitenlanders op 1,2 en 3 staanquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MjaJij staat op 2 bij mij
-edit- Onee, 3
Zeker door de Suri reeks!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:19 schreef jna het volgende:
[..]
Jij bij mij op 4. Ik heb die 3 buitenlanders op 1,2 en 3 staan
Waarom zou ik dat niet durrefen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:18 schreef Etcetera het volgende:
jna, post die lijst gewoonOf durref je niet
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
The_Dean
L.no
Luctor.et.Emergo
Bravebart
DjRex89
Puala
Bootje84
Milou__
Piles
PieterBas
Isdatzo
AMDB
Psychonikeo
Houniet
Kuno_van_Dijk
Etcetera
Dzjenn.
Broekpaling
motorbloempje
ManianMan
rhubarbje
vencodark
-Dirk-
Stevennn
donthate
Zephyroz
Kn0x
brtausi
Californium
Messenga
MvdZ
Nashje
Heroinjunk
Cue_
Desunoto
Skrull
Daph_
Jasza
Aanvoerder
bloodysunday
HeinekenAFCA
HostiMeister
EddyAlbena
BliksemSchigt
Cyberia18
kevin6188
Frankz0rz
Silenus
denthemen
Dvm86
Oh Gronings is ook al buitenlands tegenwoordig zekerquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:22 schreef Bravebart het volgende:
Mja, het gros hier is buitenlandsVolgens mij zijn alleen Jan en ik Hollanders.
IKR!quote:
Dat is misschien nog wel erger van Brabants jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh Gronings is ook al buitenlands tegenwoordig zeker
No shizzlequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:23 schreef jna het volgende:
Conclusie: ik moet wat meer buiten de sc posten
Zegquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel erger van Brabants ja
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:24 schreef Isdatzo het volgende:
Rex, etcetera en ik zijn volgens mij de enige brabanders.
The_Dean
Luctor.et.Emergo
Puala
L.no
jna
AMDB
Bootje84
Bravebart
Psychonikeo
Isdatzo
Milou__
PieterBas
Kuno_van_Dijk
motorbloempje
Houniet
Piles
goldfinger1963
ManianMan
Etcetera
-Dirk-
Dzjenn.
Stevennn
Ladylike
rhubarbje
vencodark
Wtf sinds wanneer ben ik brabander gewordenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:24 schreef Isdatzo het volgende:
Rex, etcetera en ik zijn volgens mij de enige brabanders.
Dat was een verkapt compliment jonge!quote:
Zou je willenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wtf sinds wanneer ben ik brabander geworden
Dat dus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen, wij hebben iig de gezelligste provincie.
Oh, dacht ik ff.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wtf sinds wanneer ben ik brabander geworden
DjRex89
The_Dean
Luctor.et.Emergo
jna
AMDB
L.no
Bootje84
Psychonikeo
Isdatzo
ManianMan
PdeHoog
Bravebart
PieterBas
Netsplitter
Milou__
Kuno_van_Dijk
motorbloempje
Houniet
Piles
Chanty
RonaldV
Daph_
Harajuku.
CasB
Meddo
Flappekz
automatic_
Outpost76
SuperrrTuxxx
1UP
brtausi
Timmos
RealBizkit666
Cat22
NelisZ
Erasmo
djayzz
Ceased2Be
EchnaDarr
-Dirk-
Dark_Angelus
Kremers
trainfreak
Cryothic
HMaster-II
MrMoon
Sarabi
lorteti
fFarl
DeVinger
Dat denk jijquote:
Zo'n enorm nietszeggende lijstquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Surveillance-Fiets
mstr
jna
Jotcha
The_Dean
Zeroku
Mexicaantje.
Hyman
Luctor.et.Emergo
Tijgertje.
Renesite
L.no
RenRen-
-SG-
Piles
Heroinjunk
Blaxje
nijnja
DjRex89
Desunoto
Houniet
Noortje.
MarkM
Milou__
Sjoegerd
tliciouz
Tazar_Yoot
DeLuna
Jimbo
Rauw.
PieterBas
Bootje84
naatje_1
Etcetera
KingGone
Mozy
Isdatzo?
Dark_Angelus
BurnaBoy
TwyLight
Daniane
Mr.DD
Schieganger
Puala
Susi
Onorgineel
suikertaartje
Dzjenn.
Myraela
Kuno_van_Dijk
Dan moeten wij het fort maar bewakenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat dus.
Zijn er echt niet meer Brabanders?
quote:
Dat weet ik zekerquote:
Ik ben ongeveer 1x per jaar 2 weken lang een Brabander - inclusief 'Houdoe'quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, dacht ik ff.
Je zou je vereerd moeten voelen.
Ja er zit niks anders op hequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan moeten wij het fort maar bewaken.
REX, HET IS EEN INFILTRANT!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer 1x per jaar 2 weken lang een Brabander - inclusief 'Houdoe'- en dat vind ik wel genoeg
NEGEREN!!! HET IS NOG NIET TE LAAT!quote:
Dit jaar zeer waarschijnlijk voor het laatstquote:
De volgende keer als ze in ons fort aan 't spioneren is houden we haar gewoon gevangen in de bierkelder.quote:
Gelukkig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dit jaar zeer waarschijnlijk voor het laatst
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De volgende keer als ze in ons fort aan 't spioneren is houden we haar gewoon gevangen in de bierkelder.
Bierveld, ook prima. Ons fort heeft ook een bierveld! Duidelijk brabantquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:32 schreef Etcetera het volgende:
Bierkelder? Ik 'woon' dan op een bierveld geloof ik
Probeer ons terrein maar eens af te komen!quote:En probeer het terrein maar op te komen![]()
We houden de noorderlingen graag op een afgebakend stukje land. We kunnen 't natuurlijk niet zomaar laten gebeuren dat dat volk vrij in brabant rondwandeltquote:Ik vraag me wel eens af of wij worden beschermd tegen de buitenwereld of de buitenwereld tegen ons
Het bierveld is wel mobiel, we hebben eerst een paar jaar bij Walibi gezetenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:36 schreef Isdatzo het volgende:
Bierveld, ook prima. Ons fort heeft ook een bierveld! Duidelijk brabant.
Da's niet zo moeilijk, mag praktisch dag en nachtquote:Probeer ons terrein maar eens af te komen!
Er komen ook een hoop uit de rest van het land, en organisatie is Brabants dacht ikquote:We houden de noorderlingen graag op een afgebakend stukje land. We kunnen 't natuurlijk niet zomaar laten gebeuren dat dat volk vrij in brabant rondwandelt.
Want daar brandt nog lichchchchcht!quote:
jnaquote:
Dat bierveld komt meer doordat er grote hoeveelheden worden gekocht hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Duh.
Wat had je dan verwacht.. met een bierveld.
Ja, dat vinden ze zo bijzonder dat ze er er heel liedje over maken. Hier brandt gewoon de hele nacht licht...quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Want daar brandt nog lichchchchcht!
Dat blijkt wel weer, ik krijg een beetje medelijden met ze..quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, dat vinden ze zo bijzonder dat ze er er heel liedje over maken. Hier brandt gewoon de hele nacht licht...
Er staan echt mensen tussen die ik amper gezien heb op het forumquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
The_Dean
L.no
Luctor.et.Emergo
jna
DjRex89
Isdatzo
PieterBas
Puala
Psychonikeo
Bravebart
AMDB
Daph_
motorbloempje
Piles
Houniet
Etcetera
Milou__
Californium
Kuno_van_Dijk
Broekpaling
Scorpie
ManianMan
-Dirk-
rhubarbje
Stevennn
vrolijke-frits
Solique
bigbass
Blik
Dzjenn.
HostiMeister
AlligatorNL
porsche1
MvdZ
Deetch
Angel_of_Dth
Harajuku.
Ezechielk
Kn0x
CasB
Zephyroz
Netsplitter
de_boswachter
Dibble
dikke_donder
CantFazeMe
Messenga
xxiessiexx
Renesite
Reflectionne
Daar hebben ze nog een avondklok he, anders komt de veldwachter je even anaal verkrachten in de gierput.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, dat vinden ze zo bijzonder dat ze er er heel liedje over maken. Hier brandt gewoon de hele nacht licht...
Komt vast doordat hij de grootste spammert isquote:
Daar zit toch bier in johquote:
Waarom moet ik daar wel in danquote:
Ja, dát weet ik nietquote:
Zo kan je zwemmen en dronken worden tegelijk. Iets met Pieter van den Hoogenbandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daar gaat mijn hongerklopquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:15 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)plastic-surgery.html
Botox FTW
Je kan ook een beetje te ver doorschieten met knutselenquote:
Je wilt gewoon een note zetten zekerquote:
Beetje wel inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan ook een beetje te ver doorschieten met knutselen
Heb ik geen plaatjes voor nodig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je wilt gewoon een note zetten zeker
Ik heb (of had ondertussenquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:33 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb nog steeds honger.
Je moet van goede huize komen wil je mijn eetlust verpesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]De dikke en de dunneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]Die foto zou je toch niet openbaar maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Mocht dat niet van Piles?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:07 schreef jna het volgende:
[..]
Die foto zou je toch niet openbaar maken!
quote:
Brabant FTW!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:03 schreef Isdatzo het volgende:
Hier ook! In brabant is alles beter, rex.
En godverdomme, wat jeukt mijn arm zeg.
Tijd voor weekend dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |