quote:
quote:
Jij bent niet zo van het slikken..?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:04 schreef Etcetera het volgende:
TIp van de dag: als je een dropje naar binnen gooit, en het schiet in je verkeerde keelgat, vooral ophoesten en niet proberen te slikken
Zolang ik maar bovenaan sta vind ik het pimaquote:
Gezelligquote:
1 |
Die loopt geen stagequote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:15 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
Zeg dat wel. Wel vaak op de koppeling gereden..
Nooit last vanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:44 schreef PieterBas het volgende:
Veilingroute en A4 en N14 stond redelijk vast
Ellende begint meestal na het Prins Clausplein.. Ik heb dan wel weer gelukt, dat ik de volgende afslag moet nemen, maar daar schoot het ook niet echt op.quote:
Met een 2-asser is het daar pas leuk. Automobilisten snappen niet dat je je vrachtwagen van 17,50 meter niet even om een bocht heen trekt als een autoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ellende begint meestal na het Prins Clausplein.. Ik heb dan wel weer gelukt, dat ik de volgende afslag moet nemen, maar daar schoot het ook niet echt op.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Met een 2-asser is het daar pas leuk. Automobilisten snappen niet dat je je vrachtwagen van 17,50 meter niet even om een bocht heen trekt als een auto
't Was druk op 't fietspadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:44 schreef Etcetera het volgende:
Het was druk op de A28Kwartier later in de stad dan normaal
Kan ik ook wel, alleen moet er niemand in de buitenbocht hangen, anders word die opzij geduwdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tuuk wel, ding heeft gewoon een stuur. Een beetje vent hoekt dat ding ook zo een bochtje om.
Zolang 't maar geen toffe auto's (opel crossa'squote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan ik ook wel, alleen moet er niemand in de buitenbocht hangen, anders word die opzij geduwd
Alleen Vauxhallsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zolang 't maar geen toffe auto's (opel crossa's) zijn doe je maar lekker.
Opel Corsaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zolang 't maar geen toffe auto's (opel crossa's) zijn doe je maar lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Opel CorsaCrossa C is veel tofferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:21 schreef Isdatzo het volgende:
Aprilia RSV1000R Factory met racemapping FTW.
Beat that!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn fietsenvanger beat dat al
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Ik zou weleens een keertje een wedstrijd willen doen met een racevrachtwagen en een motor op een circuit..Op de rechte stukken zal je vermoedelijk wel harder gaan, maar in de bochten denk ik toch niet..?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:24 schreef Isdatzo het volgende:
Denk niet dat je in m'n buurt komt met dat trage bakbeest.
quote:SuperRaceTruck
De SuperRaceTruck (SRT) mag niet gebaseerd zijn op een seriematig gebouwde vrachtwagen, weegt 5000 kg en heeft een vermogen van 1500 pk met een koppel van 5000 Nm. Alle trucks hebben een ZF HP500 automatische versnellingsbak. In 7.5 seconden wordt de maximaal toegestane snelheid van 160km per uur bereikt. De truck verbruikt 1 liter diesel per kilometer. De zeer grote schijfremmen worden met water gekoeld. In een weekend wordt twee keer geraced, een kwalificatie wedstrijd en de cupwedstrijd.
RaceTruck
De RaceTruck (RT) is een aangepaste, seriematig gebouwde vrachtwagen. Ze wegen 5800 kg en die met trommelremmen 5500 kg en hebben 1100 pk met ook een koppel van 5000 nm. Alle trucks hebben dezelfde ZF 16-versnellingsbak, die hier nog handmatig geschakeld wordt en waarvan voornamelijk alleen de hoogst versnelling gebruikt wordt. De RaceTruck racet zowel op zaterdag als zondag in een kwalificatiewedstrijd en een cupwedstrijd.
7.5 sec tot 160? Wat een traag hokquote:
Die motor weegt ook geen 5 tonquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
7.5 sec tot 160? Wat een traag hok.
De standaard RSV doet 0-200 in 8.8 sec, een factory (lichter, meer vermogen) moet daar nog wel wat vanaf snoepen.
0-100kmh in 3.1.
0-100mph in 6.4.
Oh, met een motor lukt het je dus wel..? Een fiets (15 kilo ?) lukte het nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:44 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, gelukkig niet. Nu kan ik er tenminste een bocht mee om.
Heuj!quote:
Ongeveer 10 kiloquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oh, met een motor lukt het je dus wel..? Een fiets (15 kilo ?) lukte het niet
En dat niet een bocht in kunnen wringen?quote:
quote:
Bootmans!quote:
Whats up?quote:
Ik ging te snel voor de fietsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En dat niet een bocht in kunnen wringen?
De fiets kon jou niet bijhouden?quote:
Volgende keer met racefiets door de bossen?quote:
Slicksquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:17 schreef Isdatzo het volgende:
Weet niet of die snel genoeg is. Misschien toch maar de motor pakken?
Met circuitbanden door de bossen.
Die groeven zitten er een beetje voor de sier?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:30 schreef Isdatzo het volgende:
Bijna-slick ook goed?
[ afbeelding ]
Setje van deze jongens is onderweg ondertussen.
Voor de sier dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:42 schreef Isdatzo het volgende:
Niet helemaal.. is wel voor de afvoer van water maar in de regen wil je er nog steeds niet mee rijden nee. Eigenlijk hadden ze ze wmb net zo goed weg kunnen laten
.
Wel superfijne bandjes.
Kan beter.. Zit voor jan lul op mn vrije dag op school alleen kom er pas net achter..quote:
Niet zo hendig hèquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kan beter.. Zit voor jan lul op mn vrije dag op school alleen kom er pas net achter..![]()
Daar dan?
Klasgenoot die opeens niet komt opdagen omdat zn laptop overleden is.. Maar hij zou mij helpen aangezien ik hier de ballen verstand van heb.. Nu dus zelf maar wat aankloten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet zo hendig hè
Hier zitten we de scriptie te verbeteren. Al heb ik moeite me te concentreren op mn scriptie
je bent er bijnaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet zo hendig hè
Hier zitten we de scriptie te verbeteren. Al heb ik moeite me te concentreren op mn scriptie
Bart loopt toch geen stage meer manquote:
Wat?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |