Dat is de drang om ''iets in je'' te hebben.quote:
Maar die drang heb ik helemaal niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat is de drang om ''iets in je'' te hebben.
Weet ik. Ik bedoel maar, wat een motivatie!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik, en Con niet doen? Ik zou jou nog eerder dumpen
Grapje
Jij wilde ook ontmaagd worden hè?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:18 schreef Myraela het volgende:
Stoeprand praat weer eens poep. Gefrustreerd pubertje die eens moet ontmaagd worden door een onhandig maagdje van 12 ofzo.
Hihi, ja.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:18 schreef Myraela het volgende:
Stoeprand praat weer eens poep. Gefrustreerd pubertje die eens moet ontmaagd worden door een onhandig maagdje van 12 ofzo.
Ik wil ;m ontmaagdenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:18 schreef Myraela het volgende:
Jij wil ruzie met c0n he?quote:
Have fun.quote:
Verdomme.quote:
Die doet mee.quote:
Maar nu snap ik nog steeds niks van jou.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hihi, ja.
Wat een hilarische analyse van je weer.
Gekke meid.
Snoep is niet te snappen. Stoep is uniek. Stoep is speciaal.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar nu snap ik nog steeds niks van jou.
Oke.quote:
Alsof jullie dan nog oog voor haar hebbenquote:[..]
Die doet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik snap mezelf ook niet. Dit is een erg moeilijke tijd voor me. Toon begrip.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar nu snap ik nog steeds niks van jou.
Snoepquote:Op maandag 17 mei 2010 17:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Snoep is niet te snappen. Stoep is uniek. Stoep is speciaal.
WIE IS NIET TE SNAPPEN? HAHAAAAHHAAHAHAquote:Op maandag 17 mei 2010 17:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Snoepjequote:Op maandag 17 mei 2010 17:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
WIE IS NIET TE SNAPPEN? HAHAAAAHHAAHAHA
Dan moet hij ook niks tegen mij zeggen want ik wil dan weten wat hij bedoelt.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Soms krijgt je leven een rare wending als je het dak van een strandtent van bovenaf ziet.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan moet hij ook niks tegen mij zeggen want ik wil dan weten wat hij bedoelt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsof jullie dan nog oog voor haar hebbenJa. Duh. We moeten de Eiffeltoren doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deal. Wanneer kan ik langskomen?quote:Typoquote:
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Gekkie.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Soms krijgt je leven een rare wending als je het dak van een strandtent van bovenaf ziet.
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. Duh. We moeten de Eiffeltoren doenEiffeltoren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Deal. Wanneer kan ik langskomen?
[..]
TypoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:
Die zijn wel lekker maar ik krijg na zo'n zak altijd altijd van mijn gehemeltequote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eiffeltoren?Ja, Eiffeltoren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Dit is een triootje met ten minste twee mannen. De vrouw gaat op handen en voeten zitten, terwijl ze een man oraal bevredigt die rechtstaat, de andere man penetreert haar. De twee mannen houden elkaars handen hoog vast, zodat je de vorm van de Eiffeltoren krijgtThere is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ik ook.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die zijn wel lekker maar ik krijg na zo'n zak altijd altijd van mijn gehemelte![]()
Kip aan ;t spit maar dan anders? Dan kunnen jullie elkaar diep, in de ogen kijken.quote:
Mja 1 persoon van fok telt niet, het moeten er meerdere zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 17:38 schreef Myraela het volgende:
Over neuken gesproken, waarom staan jullie niet in het neuklijstje?
Geen idee. Ik sta er niet 1x in zelfs.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:38 schreef Myraela het volgende:
Wie van FOK! heb jij allemaal gedaan dan.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee. Ik sta er niet 1x in zelfs.
Hoe komt dat zo?quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:53 schreef DevilsWhore het volgende:
WTF iemand heeft een foto van m;n tieten gemaakt met ;t bevrijdingsfestival
Ik zag 'm op hyves.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Het zijn maar 5 mensen. En ik ga niet zeggen wie.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie van FOK! heb jij allemaal gedaan dan.
Serieus.quote:
Dat klopt..quote:
Ja.quote:
Ik weet het.quote:
Goed dat je 'm hier post, want op hyves kon ik 'm niet zo groot bekijken.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Serieus.
[ afbeelding ]
[..]
Dat klopt..
Omdat ik met niemand van FOK! heb geneukt.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:38 schreef Myraela het volgende:
Ik ook nietquote:Op maandag 17 mei 2010 18:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ik met niemand van FOK! heb geneukt.
ik zag et op haivesquote:Op maandag 17 mei 2010 17:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Goede. Ik heb het er wel eens gepostquote:Op maandag 17 mei 2010 17:38 schreef Myraela het volgende:
Het zijn vooral oude namen nu, ik wil nieuwe namen zien, dan is die lijst tenminste nog tof.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goede. Ik heb het er wel eens gepost
En ik sta er ook niet
Goed bezig jij.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goede. Ik heb het er wel eens gepost
En ik sta er ook meer dan 1 keer in
Iedereen weet het van ons, waarom niet?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed bezig jij.
Ik zie je niet staan
ik ben sowieso al niet zo dol op schweppes dus ik zal dat ook niet snel drinkenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:23 schreef Panda72 het volgende:
ik heb net cream soda geproefd gadverdamme wat een bocht
[ afbeelding ]
Ik hoor er ook meerdere keren in te staan en ik sta er helemaal niet in.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Iedereen weet het van ons, waarom niet?
Ik bedoel dat ik er meerdere keren in hoor te staan.
Gadverdammequote:Op maandag 17 mei 2010 18:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben sowieso al niet zo dol op schweppes dus ik zal dat ook niet snel drinken
ik had laatst rootbeer dat smaakte naar tijgerbalsem
mja dat was zeker gadverdammequote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
GadverdammeIk vind de bitter lemon van Schweppes wel lekker. De rest drink ik nooit.
Ik sta er ook niet in. Volgens mij.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik hoor er ook meerdere keren in te staan en ik sta er helemaal niet in.Ik hoor er sowieso vaker dan jij in te staan.
gewoon dubbel :pquote:Op maandag 17 mei 2010 18:36 schreef Ezechielk het volgende:
Hoe zetten ze je er eigenlijk in als je een trio met 2 fokkers hebt gehad?Con, Dw en Ez
Waarom?quote:
Ghehe, nee. Alleen DW.quote:
Je staat er neit in.quote:
Alleen de ginger ale!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
GadverdammeIk vind de bitter lemon van Schweppes wel lekker. De rest drink ik nooit.
Mocht ikw illen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:36 schreef Ezechielk het volgende:
Hoe zetten ze je er eigenlijk in als je een trio met 2 fokkers hebt gehad?Con, Dw en Ez
alleen met zijn 2en een trio?quote:
Kut is goedquote:Op maandag 17 mei 2010 18:40 schreef Myraela het volgende:
Omdat ik een nieuwsgierig kutkind ben.
Maakt niet uit.quote:
Ik neit, ze stinken.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:41 schreef Trevland het volgende:
Avond Luitjes![]()
![]()
Is er iemand die mijn voeten wil masseren?
Ja. MPS, jewaids.quote:
Dat blijft ons geheimpje.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt niet uit.Van 1 weet je het, 2 ken je waarschijnlijk niet (en ik weet niet onder welke naam ze nu posten
) en 2 ga ik niet vertellen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:41 schreef Trevland het volgende:
Avond Luitjes![]()
![]()
Is er iemand die mijn voeten wil masseren?
Voor als ik zo onder de douche vandaan komquote:
coelie joeiliequote:
1 teen hier hangt er half afquote:
Da's gaaf man! Getrokken worden, alleen maar trio's en kwartetten enzo.quote:
kanonnen zeg, dan kan ik wel een gang bang doen straksquote:Op maandag 17 mei 2010 18:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's gaaf man! Getrokken worden, alleen maar trio's en kwartetten enzo.
Alsnog wil ik niet aan je voeten zitten. Ik haat voeten.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor als ik zo onder de douche vandaan komen ik denk dat je mijn voeten nog wel vind mee vallen
Daar kan ik weinig aan doenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsnog wil ik niet aan je voeten zitten. Ik haat voeten.
* Ezechielk agrees.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:48 schreef Myraela het volgende:
Voeten zijn echt het minst aantrekkelijke gedeelte van mensen.
sommige wel jaquote:Op maandag 17 mei 2010 18:48 schreef Myraela het volgende:
quote:
Dat dus! En viesquote:Op maandag 17 mei 2010 18:48 schreef Myraela het volgende:
Helaas heb ik er vandaag 9 uur opgestaanquote:Op maandag 17 mei 2010 18:48 schreef Myraela het volgende:
En teenhaarquote:Op maandag 17 mei 2010 18:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommige wel jamet bulten knobbels en bergen eelt
![]()
[..]
met blote voeten in glas dansen daar kunnen je voeten kennelijk niet tegen, heel vreemd
wie gaat er nu op zijn eigen voeten staanquote:Op maandag 17 mei 2010 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas heb ik er vandaag 9 uur opgestaan
Dat maakt ze niet minder ranzig.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
hobbitsquote:
Ik moet ook op een manier aan geld komenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie gaat er nu op zijn eigen voeten staan_!
Dat valt nog mee.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
indeedquote:Op maandag 17 mei 2010 18:48 schreef Myraela het volgende:
kan ook liggendquote:Op maandag 17 mei 2010 18:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet ook op een manier aan geld komen
Ja bahquote:
Je staat er maar 1x in. Met Sandra.quote:
ja vrouwen met rughaarquote:Op maandag 17 mei 2010 18:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja bahvoethaar is echt het smerigste wat er is, op rughaar na.
Ja, alleen ik mag tegen je aan slapen. En c0n.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:51 schreef Ezechielk het volgende:
Er ligt iemand tegen me aan te slapen in de bus. Zal ik d'r een zetje geven?
Mannen met rughaarquote:
Helaas vind mijn baas dat niet goedquote:
Doe eens voor de geinquote:Op maandag 17 mei 2010 18:51 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, klopt. Voor de rest hoefde het niet zo nodigquote:Op maandag 17 mei 2010 18:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je staat er maar 1x in. Met Sandra.
doeeenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:51 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mannen met rughaartegen borsthaar kan ik tegenwoordig wel. Ik meot ook wel.
Serieus?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, klopt. Voor de rest hoefde het niet zo nodig![]()
En Dangel staat er ook inUit de tijd dat iedereen nog dacht dat dat echt een kraspanda was
En ik vind ;t wel sexy bij je stiekemquote:
Ja,met een kloon van iemand andersquote:
Hahahah wat flauuwwwquote:Op maandag 17 mei 2010 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja,met een kloon van iemand andersook nog een R&P topic gehad met "mijn vriend slaat me" en kwam die andere kloon ineens in het topic dreigen en zo, te gaar en flauw
Raam open, en doei!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:51 schreef Ezechielk het volgende:
Inderdaad vooral in sommige gevallenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:48 schreef Myraela het volgende:
ik niet, vrouwen met borsthaarquote:Op maandag 17 mei 2010 18:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mannen met rughaartegen borsthaar kan ik tegenwoordig wel. Ik meot ook wel.
Moest dat nou?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad vooral in sommige gevallen![]()
[ afbeelding ]
en bedankt hee, nu heb ik gelijk geen zin meer in mijn soepquote:Op maandag 17 mei 2010 19:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad vooral in sommige gevallen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Gelukkig val ik voor het overgrote deel op mannen.quote:
Nou ik vind mannen met een harige rug wel een stukje erger dan vrouwen met borsthaarquote:
vrouwen zijn eigenlijk veel mooierquote:Op maandag 17 mei 2010 19:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig val ik voor het overgrote deel op mannen.
ik niet want daar heb ik geen last vanquote:Op maandag 17 mei 2010 19:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou ik vind mannen met een harige rug wel een stukje erger dan vrouwen met borsthaar
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op maandag 17 mei 2010 19:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
en bedankt hee, nu heb ik gelijk geen zin meer in mijn soep![]()
[..]
shin
ik blieb hem straks wel als ik weer honger krijg, ik ben nu echt misselijk gewordenquote:
Klopt.quote:
tijd voor bikini babesquote:
Ik wil een nieuwe bikiniquote:
dan moet je naar de winkelquote:
Ik ga volgende week de sapph bikini halen denk ik.quote:
De kans is groot dat ik dat ook volgende week ga doenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga volgende week de sapph bikini halen denk ik.
Wat is er leuk aan een lingerie winkel?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan moet je naar de winkel![]()
lingerie winkels
lingerie is mooiquote:Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans is groot dat ik dat ook volgende week ga doen
[..]
Wat is er leuk aan een lingerie winkel?
Als je dinsdag of woensdag komt (als ik niet hoef te werken) dan mag je mee.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans is groot dat ik dat ook volgende week ga doen
[..]
Wat is er leuk aan een lingerie winkel?
Lingeriequote:
plus tettenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
LingerieDat is het beste aan vrouw zijn, lingerie kunnen dragen
Ligt eraan welke winkel je gaat.quote:
Dan kan ik maandag niet komenquote:[mg=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op maandag 17 mei 2010 19:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je dinsdag of woensdag komt (als ik niet hoef te werken) dan mag je mee.
Hey freggelquote:
Ik heb heul geen lang haarquote:Op maandag 17 mei 2010 19:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
plus tetten![]()
plus lang haar
plus plus plus en plus
kloptquote:Op maandag 17 mei 2010 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan welke winkel je gaat.
Ik vind hukemoller bijvoorbeeld echt verschrikkelijk
ik welquote:
Tetten!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
plus tetten![]()
plus lang haar
plus plus plus en plus
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan welke winkel je gaat.
Ik vind hukemoller bijvoorbeeld echt verschrikkelijk
Als ik maandag nog rijk ben, kan ;t dan ook wel.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kan ik maandag niet komen
[..]
Hey freggel
Jij bent kaalquote:
mooi verschijnsel vind ik datquote:
Sorry maar ga daar eens kijken met het idee dat je een DD of groter hebt.quote:
haa, dat zijn geen recente foto'squote:Op maandag 17 mei 2010 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik maandag nog rijk ben, kan ;t dan ook wel.
[..]
Jij bent kaal
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry maar ga daar eens kijken met het idee dat je een DD of groter hebt.
Dan kan ik bijna alleen nog kiezen uit bejaardenbh's
http://www.happytown.nl/AmersfoortRoos/roos.htmquote:Op maandag 17 mei 2010 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn veel zaken waar ik niet hoef te gaan shoppen hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 19:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat ben ik blij met m;n normale tietjes opeens.Bijna al m;n bh;s komen bij de hunkemoller vandaan
Ik heb zelfs een hunkemoller membercard
eens glurenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.happytown.nl/AmersfoortRoos/roos.htm
hier welquote:
True. Die leuke gaan altijd maar tot Cquote:Op maandag 17 mei 2010 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ben ik blij met mijn tietjesquote:Op maandag 17 mei 2010 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn veel zaken waar ik niet hoef te gaan shoppen hoor
[..]
eens gluren
laat eens zienquote:Op maandag 17 mei 2010 19:33 schreef Panda72 het volgende:
ik vind Hunkemoller ook niet zo. Sapph daar in tegen
Helemaal verslaafd aan Sapph hierquote:Op maandag 17 mei 2010 19:33 schreef Panda72 het volgende:
Heb jij ook al grote tieten?quote:
Ik vind Sapph steeds minder leuk wordenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:33 schreef Panda72 het volgende:
Hoezo?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb jij ook al grote tieten?
[..]
Ik vind Sapph steeds minder leuk worden
Omdat teveel van hetzelfde. En teveel mensen die het dragen en er te koop mee lopen.quote:
niet geheel wat ik bedoelde maar toch bedanktquote:
Dat wel. Maar ik heb eindelijk een bh's gevonden die goede ondersteuning bieden en geen omabh's zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat teveel van hetzelfde. En teveel mensen die het dragen en er te koop mee lopen.
Een andere maat proberen wil best helpenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Vind Sapph best leuk.. mits het past en dat doet het niet, dus ik vind het niet leuk
Ik heb maar 1 sapph die ondersteuning geeft en die is te klein.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik heb eindelijk een bh's gevonden die goede ondersteuning bieden en geen omabh's zijn
dat ze dat nog niet zelf heeft bedacht heequote:Op maandag 17 mei 2010 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een andere maat proberen wil best helpen
Niet als sapph niet verder gaat dan 85quote:Op maandag 17 mei 2010 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb zo'n beetje alles geprobeerd wat er hingquote:Op maandag 17 mei 2010 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet heus wel wat jij bedoeldequote:Op maandag 17 mei 2010 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet geheel wat ik bedoelde maar toch bedankt
wist ikquote:
Tering.quote:
klopt, dinges heet iequote:Op maandag 17 mei 2010 19:44 schreef Neelix het volgende:
Volgens mij hebben ze in Utrecht vlakbij het station nog wel een grote maten lingerie winkel.
waarom denk je dat er silicone borsten bestaan pitjequote:
Je moest eens weten hoeveel vrouwen er zijn die 1 bh maat 80C hebben en meteen denken dat dat de maat is die ze bij elk merk moeten hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ze dat nog niet zelf heeft bedacht hee![]()
kanonnen zeg
Omdat er mannen zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom denk je dat er silicone borsten bestaan pitje_!
80 Bquote:Op maandag 17 mei 2010 19:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tering.Ik voel me opeens plat.
Pandalief, hoe zit ;t met jou?
Volgens mij is dat Doutzen ja.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:46 schreef Panda72 het volgende:
Victoria's Secrets heeft trouwens ook mooi spul. Is dit trouwens Doutzen Kroes (zie link)
http://www2.victoriassecret.com/commerce/onlineProductDisplay.vs?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=GN-255912&cgname=OSBRPPUPPOP&rfnbr=7125&atp=a
lekker slimquote:Op maandag 17 mei 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel vrouwen er zijn die 1 bh maat 80C hebben en meteen denken dat dat de maat is die ze bij elk merk moeten hebben.
Sapph valt heel klein, daar ben ik opeens 3 cupmaten groter
quote:
Heel erg maar je hebt wel gelijkquote:
correctquote:
Inderdaad geen enkel merk is dezelfde maatquote:Op maandag 17 mei 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel vrouwen er zijn die 1 bh maat 80C hebben en meteen denken dat dat de maat is die ze bij elk merk moeten hebben.
Ik maar 1 groter.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Wat een mooie vrouw is dat toch.quote:
Ow ik was al blij met mn Sapph setje en nu lees ik dat ze gewoon klein vallenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben van DD naar F gegaanquote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik maar 1 groter.Geloof ik.
En bij hunkemoller is ;t tenminste wel altijd enigszins stabiel.
ja heel natuurlijk mooiquote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Wat een mooie vrouw is dat toch.
Fries bloed hequote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Wat een mooie vrouw is dat toch.
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ow ik was al blij met mn Sapph setje en nu lees ik dat ze gewoon klein vallen![]()
Dacht dat ze gegroeit waren
Sorry maar ik moest lachenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ow ik was al blij met mn Sapph setje en nu lees ik dat ze gewoon klein vallen![]()
Sapph valt echt heel klein.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Sowieso gaan ze veel te snel kapot.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:51 schreef DeLuna het volgende:
Trouwens, ik koop nooit weer een Bh bij de Hema. Die kun je daar niet passen
Ja nou ik kan me niet voorstellen dat jij tietnijd hebt.quote:
Het kan wel maar ja als je je uitkleed midden in een overvolle winkel lijkt mij dat voor jou niet zo prettig. Voor het mannelijke publiek daar in tegenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:51 schreef DeLuna het volgende:
Trouwens, ik koop nooit weer een Bh bij de Hema. Die kun je daar niet passen
20-22 cm vreschil in dikte vanaf de borstkas gemeten ongeveer danquote:
Ze zijn ook gegroeidquote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Sistyria het volgende:
[..]
dat ligt er ook maar net aanquote:Op maandag 17 mei 2010 19:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het kan wel maar ja als je je uitkleed midden in een overvolle winkel lijkt mij dat voor jou niet zo prettig. Voor het mannelijke publiek daar in tegen
Mwa, dat gaat opzich nog wel. Ik heb 1 goeie van de Hema, maar ik heb er nog een paar nodig want ik heb nog maar 2 paar. En ik heb nog geen geld, vandaar dat ik daar even ging kijken. Prijzen zijn laag daar maar daarmee is alles gezegdquote:Op maandag 17 mei 2010 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso gaan ze veel te snel kapot.
Ja dat is zoquote:
Ik zou ze heel graag wat kleiner willenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja nou ik kan me niet voorstellen dat jij tietnijd hebt.Siliconen
Wrijf het er maar weer in.quote:
Daarom!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het kan wel maar ja als je je uitkleed midden in een overvolle winkel lijkt mij dat voor jou niet zo prettig. Voor het mannelijke publiek daar in tegen
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou ze heel graag wat kleiner willen
ajaquote:Op maandag 17 mei 2010 19:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
20-22 cm vreschil in dikte vanaf de borstkas gemeten ongeveer dan
Ik ga mn boobz toch niet tegen jou aanwrijvenquote:
eh wat?quote:
Oh nee.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou ze heel graag wat kleiner willen
House ookquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga mn boobz toch niet tegen jou aanwrijven
house heeft altijd gelijkquote:
quote:
quote:
die linksequote:
Mjah? So? Ik krijg geen stuiver en kan zomers niet meer genieten van zeeleeuwen en olifantjes als ik op het terras zitquote:Op maandag 17 mei 2010 20:04 schreef Ezechielk het volgende:
Chantal!
8,5 miljoen oprotpremie dierenpark
kan welquote:Op maandag 17 mei 2010 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah? So? Ik krijg geen stuiver en kan zomers niet meer genieten van zeeleeuwen en olifantjes als ik op het terras zit
Je vind die tetten niet lekker?quote:
nee mangquote:
You serious, dude?quote:
ja manquote:
Vind het niks dat de zoo uit het centrum gaat. Niemand eigenlijk, alleen de hoge heren in het gemeentehuisquote:Op maandag 17 mei 2010 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan wel
moet je alleen op het terras in de dierentuin gaan zitten_!
er zal wel iemand een goed belegde boterham aan over houdenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind het niks dat de zoo uit het centrum gaat. Niemand eigenlijk, alleen de hoge heren in het gemeentehuis
blond?quote:
Vast wel.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zal wel iemand een goed belegde boterham aan over houden_!
omdat die hangen als een mallequote:
welke?quote:
Niet iedereen wil ze asociaal grootquote:
Ze zitten niet goed.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, dat gaat opzich nog wel. Ik heb 1 goeie van de Hema, maar ik heb er nog een paar nodig want ik heb nog maar 2 paar. En ik heb nog geen geld, vandaar dat ik daar even ging kijken. Prijzen zijn laag daar maar daarmee is alles gezegd
Wat heb jij met haar tieten te maken?quote:
En bedankt hequote:
Die uitleg wil ik ook zienquote:Op maandag 17 mei 2010 20:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze zitten niet goed.
[..]
Wat heb jij met haar tieten te maken?
Die rechtse zijn inderdaad wel asociaal groot, die linkse gaat nog net geloof ik.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet iedereen wil ze asociaal groot
fok die uitleg, ik wil vooral tieten zienquote:
Moet ik al jaloers worden?quote:
andere welkequote:Op maandag 17 mei 2010 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
graag gedaan hoor
[..]
roodzwart (ofzoiets)
Nee hoor wijffiequote:
Staan er genoeg op internet, kwestie van googlenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
fok die uitleg, ik wil vooral tieten zien![]()
_!
ik weet niet hoe dat moet, kun je ze niet gewoon hier plaatsen?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor wijffie
[..]
Staan er genoeg op internet, kwestie van googlen
Gelukkigquote:Op maandag 17 mei 2010 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor wijffie
[..]
Staan er genoeg op internet, kwestie van googlen
Weinig. Maar anders heeft ze niets epics meer, en hoort ze er dus niet meer bij.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat heb jij met haar tieten te maken?
Nee dan wordt murp boosquote:Op maandag 17 mei 2010 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dat moet, kun je ze niet gewoon hier plaatsen?
Je weet toch dat ik van jou houquote:
Epic blondiequote:Op maandag 17 mei 2010 20:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weinig. Maar anders heeft ze niets epics meer, en hoort ze er dus niet meer bij.
Ik wil er bij horen!!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weinig. Maar anders heeft ze niets epics meer, en hoort ze er dus niet meer bij.
Nee, vertel het mij.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dan wordt murp boos
[..]
Je weet toch dat ik van jou hou
quote:
welk haarquote:Op maandag 17 mei 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
had ik toch maar blond gekozen want ik snap het niet meer
andere welke?
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dan wordt murp boos