Dat is de drang om ''iets in je'' te hebben.quote:
Maar die drang heb ik helemaal niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat is de drang om ''iets in je'' te hebben.
Weet ik. Ik bedoel maar, wat een motivatie!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik, en Con niet doen? Ik zou jou nog eerder dumpen
Grapje
Jij wilde ook ontmaagd worden hè?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:18 schreef Myraela het volgende:
Stoeprand praat weer eens poep. Gefrustreerd pubertje die eens moet ontmaagd worden door een onhandig maagdje van 12 ofzo.
Hihi, ja.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:18 schreef Myraela het volgende:
Stoeprand praat weer eens poep. Gefrustreerd pubertje die eens moet ontmaagd worden door een onhandig maagdje van 12 ofzo.
Ik wil ;m ontmaagdenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:18 schreef Myraela het volgende:
Jij wil ruzie met c0n he?quote:
Have fun.quote:
Verdomme.quote:
Die doet mee.quote:
Maar nu snap ik nog steeds niks van jou.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hihi, ja.
Wat een hilarische analyse van je weer.
Gekke meid.
Snoep is niet te snappen. Stoep is uniek. Stoep is speciaal.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar nu snap ik nog steeds niks van jou.
Oke.quote:
Alsof jullie dan nog oog voor haar hebbenquote:[..]
Die doet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik snap mezelf ook niet. Dit is een erg moeilijke tijd voor me. Toon begrip.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar nu snap ik nog steeds niks van jou.
Snoepquote:Op maandag 17 mei 2010 17:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Snoep is niet te snappen. Stoep is uniek. Stoep is speciaal.
WIE IS NIET TE SNAPPEN? HAHAAAAHHAAHAHAquote:Op maandag 17 mei 2010 17:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Snoepjequote:Op maandag 17 mei 2010 17:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
WIE IS NIET TE SNAPPEN? HAHAAAAHHAAHAHA
Dan moet hij ook niks tegen mij zeggen want ik wil dan weten wat hij bedoelt.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Soms krijgt je leven een rare wending als je het dak van een strandtent van bovenaf ziet.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan moet hij ook niks tegen mij zeggen want ik wil dan weten wat hij bedoelt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsof jullie dan nog oog voor haar hebbenJa. Duh. We moeten de Eiffeltoren doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deal. Wanneer kan ik langskomen?quote:Typoquote:
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Gekkie.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Soms krijgt je leven een rare wending als je het dak van een strandtent van bovenaf ziet.
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. Duh. We moeten de Eiffeltoren doenEiffeltoren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Deal. Wanneer kan ik langskomen?
[..]
TypoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:
Die zijn wel lekker maar ik krijg na zo'n zak altijd altijd van mijn gehemeltequote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eiffeltoren?Ja, Eiffeltoren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Dit is een triootje met ten minste twee mannen. De vrouw gaat op handen en voeten zitten, terwijl ze een man oraal bevredigt die rechtstaat, de andere man penetreert haar. De twee mannen houden elkaars handen hoog vast, zodat je de vorm van de Eiffeltoren krijgtThere is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ik ook.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die zijn wel lekker maar ik krijg na zo'n zak altijd altijd van mijn gehemelte![]()
Kip aan ;t spit maar dan anders? Dan kunnen jullie elkaar diep, in de ogen kijken.quote:
Mja 1 persoon van fok telt niet, het moeten er meerdere zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 17:38 schreef Myraela het volgende:
Over neuken gesproken, waarom staan jullie niet in het neuklijstje?
Geen idee. Ik sta er niet 1x in zelfs.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:38 schreef Myraela het volgende:
Over neuken gesproken, waarom staan jullie niet in het neuklijstje?
Wie van FOK! heb jij allemaal gedaan dan.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee. Ik sta er niet 1x in zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |