Dat wel. Maar ik heb eindelijk een bh's gevonden die goede ondersteuning bieden en geen omabh's zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat teveel van hetzelfde. En teveel mensen die het dragen en er te koop mee lopen.
Een andere maat proberen wil best helpenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Vind Sapph best leuk.. mits het past en dat doet het niet, dus ik vind het niet leuk
Ik heb maar 1 sapph die ondersteuning geeft en die is te klein.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik heb eindelijk een bh's gevonden die goede ondersteuning bieden en geen omabh's zijn
dat ze dat nog niet zelf heeft bedacht heequote:Op maandag 17 mei 2010 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een andere maat proberen wil best helpen
Niet als sapph niet verder gaat dan 85quote:Op maandag 17 mei 2010 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb zo'n beetje alles geprobeerd wat er hingquote:Op maandag 17 mei 2010 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet heus wel wat jij bedoeldequote:Op maandag 17 mei 2010 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet geheel wat ik bedoelde maar toch bedankt
wist ikquote:
Tering.quote:
klopt, dinges heet iequote:Op maandag 17 mei 2010 19:44 schreef Neelix het volgende:
Volgens mij hebben ze in Utrecht vlakbij het station nog wel een grote maten lingerie winkel.
waarom denk je dat er silicone borsten bestaan pitjequote:
Je moest eens weten hoeveel vrouwen er zijn die 1 bh maat 80C hebben en meteen denken dat dat de maat is die ze bij elk merk moeten hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ze dat nog niet zelf heeft bedacht hee![]()
kanonnen zeg
Omdat er mannen zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom denk je dat er silicone borsten bestaan pitje_!
80 Bquote:Op maandag 17 mei 2010 19:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tering.Ik voel me opeens plat.
Pandalief, hoe zit ;t met jou?
Volgens mij is dat Doutzen ja.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:46 schreef Panda72 het volgende:
Victoria's Secrets heeft trouwens ook mooi spul. Is dit trouwens Doutzen Kroes (zie link)
http://www2.victoriassecret.com/commerce/onlineProductDisplay.vs?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=GN-255912&cgname=OSBRPPUPPOP&rfnbr=7125&atp=a
lekker slimquote:Op maandag 17 mei 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel vrouwen er zijn die 1 bh maat 80C hebben en meteen denken dat dat de maat is die ze bij elk merk moeten hebben.
Sapph valt heel klein, daar ben ik opeens 3 cupmaten groter
quote:
Heel erg maar je hebt wel gelijkquote:
correctquote:
Inderdaad geen enkel merk is dezelfde maatquote:Op maandag 17 mei 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel vrouwen er zijn die 1 bh maat 80C hebben en meteen denken dat dat de maat is die ze bij elk merk moeten hebben.
Sapph valt heel klein, daar ben ik opeens 3 cupmaten groter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |