Dat wel. Maar ik heb eindelijk een bh's gevonden die goede ondersteuning bieden en geen omabh's zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat teveel van hetzelfde. En teveel mensen die het dragen en er te koop mee lopen.
Een andere maat proberen wil best helpenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
Vind Sapph best leuk.. mits het past en dat doet het niet, dus ik vind het niet leuk
Ik heb maar 1 sapph die ondersteuning geeft en die is te klein.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik heb eindelijk een bh's gevonden die goede ondersteuning bieden en geen omabh's zijn
dat ze dat nog niet zelf heeft bedacht heequote:Op maandag 17 mei 2010 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een andere maat proberen wil best helpen
Niet als sapph niet verder gaat dan 85quote:Op maandag 17 mei 2010 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb zo'n beetje alles geprobeerd wat er hingquote:Op maandag 17 mei 2010 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet heus wel wat jij bedoeldequote:Op maandag 17 mei 2010 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet geheel wat ik bedoelde maar toch bedankt
wist ikquote:
Tering.quote:
klopt, dinges heet iequote:Op maandag 17 mei 2010 19:44 schreef Neelix het volgende:
Volgens mij hebben ze in Utrecht vlakbij het station nog wel een grote maten lingerie winkel.
waarom denk je dat er silicone borsten bestaan pitjequote:
Je moest eens weten hoeveel vrouwen er zijn die 1 bh maat 80C hebben en meteen denken dat dat de maat is die ze bij elk merk moeten hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ze dat nog niet zelf heeft bedacht hee![]()
kanonnen zeg
Omdat er mannen zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom denk je dat er silicone borsten bestaan pitje_!
80 Bquote:Op maandag 17 mei 2010 19:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tering.Ik voel me opeens plat.
Pandalief, hoe zit ;t met jou?
Volgens mij is dat Doutzen ja.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:46 schreef Panda72 het volgende:
Victoria's Secrets heeft trouwens ook mooi spul. Is dit trouwens Doutzen Kroes (zie link)
http://www2.victoriassecret.com/commerce/onlineProductDisplay.vs?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=GN-255912&cgname=OSBRPPUPPOP&rfnbr=7125&atp=a
lekker slimquote:Op maandag 17 mei 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel vrouwen er zijn die 1 bh maat 80C hebben en meteen denken dat dat de maat is die ze bij elk merk moeten hebben.
Sapph valt heel klein, daar ben ik opeens 3 cupmaten groter
quote:
Heel erg maar je hebt wel gelijkquote:
correctquote:
Inderdaad geen enkel merk is dezelfde maatquote:Op maandag 17 mei 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel vrouwen er zijn die 1 bh maat 80C hebben en meteen denken dat dat de maat is die ze bij elk merk moeten hebben.
Ik maar 1 groter.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Wat een mooie vrouw is dat toch.quote:
Ow ik was al blij met mn Sapph setje en nu lees ik dat ze gewoon klein vallenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben van DD naar F gegaanquote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik maar 1 groter.Geloof ik.
En bij hunkemoller is ;t tenminste wel altijd enigszins stabiel.
ja heel natuurlijk mooiquote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Wat een mooie vrouw is dat toch.
Fries bloed hequote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Wat een mooie vrouw is dat toch.
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ow ik was al blij met mn Sapph setje en nu lees ik dat ze gewoon klein vallen![]()
Dacht dat ze gegroeit waren
Sorry maar ik moest lachenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ow ik was al blij met mn Sapph setje en nu lees ik dat ze gewoon klein vallen![]()
Sapph valt echt heel klein.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Sowieso gaan ze veel te snel kapot.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:51 schreef DeLuna het volgende:
Trouwens, ik koop nooit weer een Bh bij de Hema. Die kun je daar niet passen
Ja nou ik kan me niet voorstellen dat jij tietnijd hebt.quote:
Het kan wel maar ja als je je uitkleed midden in een overvolle winkel lijkt mij dat voor jou niet zo prettig. Voor het mannelijke publiek daar in tegenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:51 schreef DeLuna het volgende:
Trouwens, ik koop nooit weer een Bh bij de Hema. Die kun je daar niet passen
20-22 cm vreschil in dikte vanaf de borstkas gemeten ongeveer danquote:
Ze zijn ook gegroeidquote:Op maandag 17 mei 2010 19:50 schreef Sistyria het volgende:
[..]
dat ligt er ook maar net aanquote:Op maandag 17 mei 2010 19:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het kan wel maar ja als je je uitkleed midden in een overvolle winkel lijkt mij dat voor jou niet zo prettig. Voor het mannelijke publiek daar in tegen
Mwa, dat gaat opzich nog wel. Ik heb 1 goeie van de Hema, maar ik heb er nog een paar nodig want ik heb nog maar 2 paar. En ik heb nog geen geld, vandaar dat ik daar even ging kijken. Prijzen zijn laag daar maar daarmee is alles gezegdquote:Op maandag 17 mei 2010 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso gaan ze veel te snel kapot.
Ja dat is zoquote:
Ik zou ze heel graag wat kleiner willenquote:Op maandag 17 mei 2010 19:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja nou ik kan me niet voorstellen dat jij tietnijd hebt.Siliconen
Wrijf het er maar weer in.quote:
Daarom!quote:Op maandag 17 mei 2010 19:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het kan wel maar ja als je je uitkleed midden in een overvolle winkel lijkt mij dat voor jou niet zo prettig. Voor het mannelijke publiek daar in tegen
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou ze heel graag wat kleiner willen
ajaquote:Op maandag 17 mei 2010 19:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
20-22 cm vreschil in dikte vanaf de borstkas gemeten ongeveer dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |