quote:Op maandag 17 mei 2010 17:53 schreef DevilsWhore het volgende:
WTF iemand heeft een foto van m;n tieten gemaakt met ;t bevrijdingsfestival
Ik zag 'm op hyves.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Het zijn maar 5 mensen. En ik ga niet zeggen wie.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie van FOK! heb jij allemaal gedaan dan.
Serieus.quote:
Dat klopt..quote:
Ja.quote:
Ik weet het.quote:
Goed dat je 'm hier post, want op hyves kon ik 'm niet zo groot bekijken.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Serieus.
[ afbeelding ]
[..]
Dat klopt..
Omdat ik met niemand van FOK! heb geneukt.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:38 schreef Myraela het volgende:
Over neuken gesproken, waarom staan jullie niet in het neuklijstje?
Ik ook nietquote:Op maandag 17 mei 2010 18:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ik met niemand van FOK! heb geneukt.
ik zag et op haivesquote:Op maandag 17 mei 2010 17:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Goede. Ik heb het er wel eens gepostquote:Op maandag 17 mei 2010 17:38 schreef Myraela het volgende:
Over neuken gesproken, waarom staan jullie niet in het neuklijstje?
Het zijn vooral oude namen nu, ik wil nieuwe namen zien, dan is die lijst tenminste nog tof.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goede. Ik heb het er wel eens gepost
En ik sta er ook niet
Goed bezig jij.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goede. Ik heb het er wel eens gepost
En ik sta er ook meer dan 1 keer in
Iedereen weet het van ons, waarom niet?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed bezig jij.
Ik zie je niet staan
ik ben sowieso al niet zo dol op schweppes dus ik zal dat ook niet snel drinkenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:23 schreef Panda72 het volgende:
ik heb net cream soda geproefd gadverdamme wat een bocht
[ afbeelding ]
Ik hoor er ook meerdere keren in te staan en ik sta er helemaal niet in.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Iedereen weet het van ons, waarom niet?
Ik bedoel dat ik er meerdere keren in hoor te staan.
Gadverdammequote:Op maandag 17 mei 2010 18:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben sowieso al niet zo dol op schweppes dus ik zal dat ook niet snel drinken
ik had laatst rootbeer dat smaakte naar tijgerbalsem
mja dat was zeker gadverdammequote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
GadverdammeIk vind de bitter lemon van Schweppes wel lekker. De rest drink ik nooit.
Ik sta er ook niet in. Volgens mij.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik hoor er ook meerdere keren in te staan en ik sta er helemaal niet in.Ik hoor er sowieso vaker dan jij in te staan.
gewoon dubbel :pquote:Op maandag 17 mei 2010 18:36 schreef Ezechielk het volgende:
Hoe zetten ze je er eigenlijk in als je een trio met 2 fokkers hebt gehad?Con, Dw en Ez
Waarom?quote:
Ghehe, nee. Alleen DW.quote:
Je staat er neit in.quote:
Alleen de ginger ale!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
GadverdammeIk vind de bitter lemon van Schweppes wel lekker. De rest drink ik nooit.
Mocht ikw illen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:36 schreef Ezechielk het volgende:
Hoe zetten ze je er eigenlijk in als je een trio met 2 fokkers hebt gehad?Con, Dw en Ez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |