bedankt voor de tip!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
bedankt voor de tip!Kun je die ekte pipa's bestellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
www.hoodboyz.de voor bijpassende kleding
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
als die kerel zo doorgaat niet lang meer neequote:
HOAX!quote:
Die komt er ook wel hoor. Standaard backfiretopic, net als met de Black Bandana Crew.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:55 schreef Giertje het volgende:
ik zit mee telezen op die mods bash topic kan iemand dat figuur geen ban geven wat een annoying figuur
Gangster Stoeprand in het huis! Yeh! Yeh!quote:
black bandana crew heb ik niet meegekregenquote:Op maandag 17 mei 2010 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die komt er ook wel hoor. Standaard backfiretopic, net als met de Black Bandana Crew.
Linkje?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die komt er ook wel hoor. Standaard backfiretopic, net als met de Black Bandana Crew.
pipashop of hoodboyz?quote:
es kijkenquote:Op maandag 17 mei 2010 12:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kansjongeren op hyves 4: Black Bandana Crew
Eerste die ik kon vinden. Eerdere topics in de OP.
Video's verwijderd en linkjes doodquote:Op maandag 17 mei 2010 12:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
samenvatting?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:22 schreef Ezechielk het volgende:
Rotterdams kansjongetje, die hosselt voor zijn bestaan.
www.blackbandanacrew.nl. <--- Fotosjops van hem en z'n matties
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:22 schreef Ezechielk het volgende:
Rotterdams kansjongetje, die hosselt voor zijn bestaan.
www.blackbandanacrew.nl. <--- Fotosjops van hem en z'n matties
ai dat is balen zegquote:Op maandag 17 mei 2010 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
vlekjes voor mijn ogen waren voorbode van migraine
dan doe je goed werkquote:Op maandag 17 mei 2010 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog maar 10 dagen een playmobilhandje
Wel grappig, ik word de hele tijd gebeld door bejaarden waar ik werk. Ze willen me terug
Uiteraardquote:
Maar dat gaat niet gebeuren dus? Heb je al wat nieuws gevonden?quote:
Jawel als ik niks nieuws vind ben ik de eerste week van juni weer druk met plee's schrobbenquote:Op maandag 17 mei 2010 12:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar dat gaat niet gebeuren dus? Heb je al wat nieuws gevonden?
Que?quote:
Oke en nu kun je dus lekker thuis chillenquote:Op maandag 17 mei 2010 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel als ik niks nieuws vind ben ik de eerste week van juni weer druk met plee's schrobben
Ik ben zat van emo's dus nu ga ik voor Chavettesquote:
Kamperwijven dusquote:Op maandag 17 mei 2010 12:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ben zat van emo's dus nu ga ik voor Chavettes
female chav.sterotypical chavette has bleached hair,short skirts,fake designer tops.and ugg boots.also has scraped back hair,fake gold hoops,smokes continulously,drinks,admires her fellow chavs.
quote:
Volgens Het_hupt ben ik een kamperwijfquote:Op maandag 17 mei 2010 12:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind ze er erg knap en sportief uitzien.
Leuke haar ook vaak.
Het_Hupt. Dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 17 mei 2010 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens Het_hupt ben ik een kamperwijf
Hij durfde de waarheid te spreken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij durfde de waarheid te spreken.Kan er niet wakker van liggen hoor stoepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Neequote:Op maandag 17 mei 2010 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
post eens een foto, opdat we niet vergeten
Hehehe ja maar jij bent ookquote:Op maandag 17 mei 2010 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van haar wel. Maar hupt gaat dan danny mailen en dan verdwijnen er weer topicsquote:Op maandag 17 mei 2010 13:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oja, dat mag niet heh, van adminnetje yvonne
Dat was het, jaquote:Op maandag 17 mei 2010 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van haar wel. Maar hupt gaat dan danny mailen en dan verdwijnen er weer topics
Ik ben waarschijnlijk al een vast adres?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij wie mogen DW en ik allemaal een bakkie komen doen als we gaan roadtrippen?
Heb ik ook nog inbreng of ontvoer je me?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Als je wil, mag wel bij mijquote:Op maandag 17 mei 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo, wat ben jij een omhooggevallen arrogante teef.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk al een vast adres?
Niet nodig, examens zijn makkelijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:16 schreef Stoeprand het volgende:
Oei, morgen m'n eerste examen.
Ik ben zo zenuwachtig.
Inderdaad. Hoop ik.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet nodig, examens zijn makkelijk.
Natuurlijk niet, hij hoopt op epic trio natuurlijkquote:Op maandag 17 mei 2010 13:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zo, wat ben jij een omhooggevallen arrogante teef.
Dan vraag je toch netjes of ze ook bij jou langs willen komen?
Komt wel goedquote:Op maandag 17 mei 2010 13:16 schreef Stoeprand het volgende:
Oei, morgen m'n eerste examen.
Ik ben zo zenuwachtig.
Ah.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij hoopt op epic trio natuurlijk
Ik vraag ook wat, zie het vraagteken aan het einde van de zin.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zo, wat ben jij een omhooggevallen arrogante teef.
Dan vraag je toch netjes of ze ook bij jou langs willen komen?
Vast wel. Ik hoef maar een vier te halen om te slagen voor dat vak, dus dat komt wel goed.quote:
Been there, done th... Oh, wacht, epic. Nee, dat nog niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij hoopt op epic trio natuurlijk
Je vraagt om een bevestiging. Dat is wat anders.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vraag ook wat, zie het vraagteken aan het einde van de zin.
Hier welquote:Op maandag 17 mei 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat heb je morgen?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Vast wel. Ik hoef maar een vier te halen om te slagen voor dat vak, dus dat komt wel goed.
Nederlands. Dat moet wel goed komen denk ik.quote:
Vast welquote:Op maandag 17 mei 2010 13:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nederlands. Dat moet wel goed komen denk ik.
Ik heb alleen een zelfmoordfiets atmquote:Op maandag 17 mei 2010 13:30 schreef DevilsWhore het volgende:
Chantal? Kom hier! Ik kijk een chickflick
Waar ben je dan zenuwachtig voor ?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Vast wel. Ik hoef maar een vier te halen om te slagen voor dat vak, dus dat komt wel goed.
Uiteraard heb jij inbreng, al klinkt ontvoering ook wel leukquote:Op maandag 17 mei 2010 13:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb ik ook nog inbreng of ontvoer je me?
Mooi paars is niet lelijk.quote:
Darnit. Volgende week maandag dan maar?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alleen een zelfmoordfiets atm
Bind je me dan vast en gooi je me in de kofferbak?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard heb jij inbreng, al klinkt ontvoering ook wel leuk
Dan meteen roadtrippen ook?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mooi paars is niet lelijk.
[..]
Darnit. Volgende week maandag dan maar?
Nee op de achterbank, makkelijker seksen dan in de kofferbakquote:Op maandag 17 mei 2010 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bind je me dan vast en gooi je me in de kofferbak?
Kan opzich wel als ik niet hoef te werken. Maar dan ben ik net thuisquote:
Ga je me ook blinddoeken en een gagbal indoen?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee op de achterbank, makkelijker seksen dan in de kofferbak
Hangt van de auto afquote:Op maandag 17 mei 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee op de achterbank, makkelijker seksen dan in de kofferbak
We ehbben ;t over George hequote:
Als jij dat wil welquote:Op maandag 17 mei 2010 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan opzich wel als ik niet hoef te werken. Maar dan ben ik net thuis
[..]
Ga je me ook blinddoeken en een gagbal indoen?
Natuurlijkquote:
Waar ga je heen dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:48 schreef laforest het volgende:
Yeah net tickets geboekt voor naar Nederland volgende maand.
Ga je dan ook mee met een roadtrip?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:48 schreef laforest het volgende:
Yeah net tickets geboekt voor naar Nederland volgende maand.
Ohh wanneer is die dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga je dan ook mee met een roadtrip?
Geen ideequote:
Weten we nog niet.quote:
Whut?quote:
ben bij de tandarts geweestquote:
Neuh, niet echt. Straks even wat doorkijken denk ik.quote:
Ja, zo redt je het niet hehquote:Op maandag 17 mei 2010 13:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Straks even wat doorkijken denk ik.
Was het fijn?quote:
Wat? Waar heb je het over? Hoezo? Wat heb ik er mee te maken?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ow K, hoor jij ook niet in dat modjes topic te zitten van die user vertrouwelijk
quote:
fijn is anders maar de schade valt meequote:
hahah de moderators zijn nog het zieligstquote:Op maandag 17 mei 2010 14:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat? Waar heb je het over? Hoezo? Wat heb ik er mee te maken?
Volgens mij heb ik daar niks te zoeken.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hahah de moderators zijn nog het zieligst
Het is een typisch topic waar stoep en naatje kunnen gaan rellen
dan nietquote:Op maandag 17 mei 2010 14:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar niks te zoeken.
Ik haat jequote:Op maandag 17 mei 2010 14:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je bent zo'n lul.
Ik wil een ruzie. Nu.
Oke gelukkigquote:
Sorry, ik ben nu al aan het rellen met vertrouwelijkquote:Op maandag 17 mei 2010 14:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je bent zo'n lul.
Ik wil een ruzie. Nu.
Wie is vertrouwelijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nu al aan het rellen met vertrouwelijk
Een user in het topic dat Naatje en ik posten.quote:
ik volg het welquote:Op maandag 17 mei 2010 14:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een user in het topic dat Naatje en ik posten.
Gelukkig niet neequote:
Ohh ik ben er 17 Juniquote:
Ik nietquote:
het is grappigquote:
Ik kijk Coyote Uglyquote:
Oehlalaquote:
das lang geleden dak die gezien hebquote:
Is het ook, maar het is wel een leuke film.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
das lang geleden dak die gezien heb
is wel een chickflick wat mij betreft
quote:
Naatje wel volgens mijquote:Op maandag 17 mei 2010 14:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Vertrouwelijk trollt niet volgens mij.
maar ik welquote:Op maandag 17 mei 2010 14:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Vertrouwelijk trollt niet volgens mij.
ow, nja, andere mensen doen het ook, dus dan zal het hier wel toegestaan wordenquote:
^____^quote:
dat wil ik ookquote:Op maandag 17 mei 2010 14:34 schreef laforest het volgende:
[..]
^____^
Was maar 40 euro inclusief kosten voor een retour.
quote:
Zonder aanhang zeker?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja ik verwacht jou en huppel nog wel een keer in Dublin hoor.
Denk je dat hij er serieus op ingaat? Hij zal het wel weer als een bash zienquote:Op maandag 17 mei 2010 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, bart, je verklapt het hele eiereneten
BIJ EEN BEVALLING IS CAPSLOCK TOEGESTAANquote:Op maandag 17 mei 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
MIJN ZUS IS AAN HET BEVALLEN!![]()
![]()
![]()
sorry voor de capslock...![]()
OEH, gefeliciteerdquote:Op maandag 17 mei 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
quote:
TANTE TAARTJEquote:Op maandag 17 mei 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
Waar boek je zo goedkoop een vlucht?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:34 schreef laforest het volgende:
[..]
^____^
Was maar 40 euro inclusief kosten voor een retour.
FELI ALVASTquote:Op maandag 17 mei 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 17 mei 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
Iedereen is welkomquote:
Stapelslapen dus?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Iedereen is welkom
Weet niet of iedereen wel in huis past, maar hoe meer mensen komen, des te gezelliger.
Ik heb een extra bed en een bank, maar wel plek voor een luchtbed ofzoquote:
quote:
ok, fijnquote:Op maandag 17 mei 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tussen het mama zijn en taxi voor zus zijn als ze naar het ziekenhuis moet en dat soort dingen door gooi ik het wel in de groep als mijn neefje
er is
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tussen het mama zijn en taxi voor zus zijn als ze naar het ziekenhuis moet en dat soort dingen door gooi ik het wel in de groep als mijn neefje
er is
Feliquote:Op maandag 17 mei 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
Oh, en ja, inderdaad, daar denkt ze nu even anders overquote:Op maandag 17 mei 2010 14:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
BIJ EEN BEVALLING IS CAPSLOCK TOEGESTAAN![]()
Nee, leuk hoor voor je en vooral voor haarAlhoewel ze daar nu misschien iets anders over denkt.
Gezellig met zn allen in jouw bed?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb een extra bed en een bank, maar wel plek voor een luchtbed ofzo
Dus ja stapelslapen dan maar
GA RENNEN DANquote:Op maandag 17 mei 2010 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
en dankjulliewel voor de felicitaties![]()
![]()
dan ga ik nu weer even als een kip zonder kop rondrennen
en dan ga je aan je tweede, en dan denk je, dit nooit meer, en dan komt er nog een derde en een vierde of niet?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, en ja, inderdaad, daar denkt ze nu even anders over![]()
Maar ooit vergeet je dat weer min of meer zo'n beetje ongeveer
nee.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dan ga je aan je tweede, en dan denk je, dit nooit meer, en dan komt er nog een derde en een vierde of niet?
Het gillen niet vergetenquote:
Wordt drukquote:Op maandag 17 mei 2010 14:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gezellig met zn allen in jouw bed?
zie je welquote:Op maandag 17 mei 2010 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee.
meer dan twee ECHT niet voor mij![]()
hoewel ik wel na nummer één al zei: dit nooit meer!
en nu wil ik toch wel ooit nog eentje![]()
en nu ben ik weg![]()
Stapelen tochquote:
quote:
Dat duurt wel heel lang danquote:Op maandag 17 mei 2010 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, en ja, inderdaad, daar denkt ze nu even anders over![]()
Maar ooit vergeet je dat weer min of meer zo'n beetje ongeveer
quote:
wel gezelligquote:
jij bent de pijn nooit vergeten?quote:
Neuh dat niet hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zware bevalling? dan maakt het uit ja
Ik weet het allemaal nog alsof het de dag van gisteren wasquote:
en ik ben blij dat ik dat niet hoef te ervaren in ieder gevalquote:Op maandag 17 mei 2010 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh dat niet hoor
[..]
Ik weet het allemaal nog alsof het de dag van gisteren was
Ik heb een tweepersoonsbed, dus daar kan opzich nog 1 iemand bij.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gezellig met zn allen in jouw bed?
In een 2 persoonsbed kan je makkelijk met 3 slapenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:10 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb een tweepersoonsbed, dus daar kan opzich nog 1 iemand bij.
Mar ik heb ook nog een andere kamer met een bed
Modder worstelen en degene die wint mag erbijquote:Op maandag 17 mei 2010 15:10 schreef laforest het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
Chantal!
It;s nightmare on elmstreet and guess who;s playing freddy
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
Chantal!
It;s nightmare on elmstreet and guess who;s playing freddy
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In een 2 persoonsbed kan je makkelijk met 3 slapen
Ja die roadtrip moet maar langs Maastricht gaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:10 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Modder worstelen en degene die wint mag erbij
In een 2persoons bed kan je ook met z;n 3en slapenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:10 schreef laforest het volgende:
[..]
in een eenpersoon bed ook welquote:Op maandag 17 mei 2010 15:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In een 2persoons bed kan je ook met z;n 3en slapen
George rijdt niet op waterquote:Op maandag 17 mei 2010 15:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja die roadtrip moet maar langs Maastricht gaan.
Das wel handig
Dat zei ik ook alquote:Op maandag 17 mei 2010 15:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij gaan modderworstelenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:10 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Modder worstelen en degene die wint mag erbij
Doe jij de benzine betalen?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja die roadtrip moet maar langs Maastricht gaan.
Das wel handig
Ja ik lees het net.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kom al via Brussel binnen.quote:
dat kost je een vermogenquote:
Nou en?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
George rijdt niet op water
[..]
Dat zei ik ook al
Jij wintquote:Op maandag 17 mei 2010 15:14 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Haha is goed
Dat win ik never nooit niet![]()
Past primaquote:
lol de prijzen zijn behoorlijk omhoog gegaan hoor. 1,50 voor ee literquote:Op maandag 17 mei 2010 15:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou en?
Zo duur is benzine niet en je hebt er wel een mooie modderworstelwedstrijd voor
1.52quote:Op maandag 17 mei 2010 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
lol de prijzen zijn behoorlijk omhoog gegaan hoor. 1,50 voor ee liter
quote:
Dan zal het in amsterdam eo wel veel duurder zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 15:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
1.52
In het buiten... Eh. Friesland that is
Hier ook al 1.40quote:Op maandag 17 mei 2010 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
lol de prijzen zijn behoorlijk omhoog gegaan hoor. 1,50 voor ee liter
Als je alleen gaat wel. Met 2 of meer is de auto weer goedkoperquote:Op maandag 17 mei 2010 15:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat kost je een vermogen
ik ben vanaf hier goedkoper uit met de trein dan met de auto
vertrouwelijkquote:
Dan ben ik 5 uur en 13 minuten onderweg. Ik dank je vriendelijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:16 schreef Sistyria het volgende:
Ff de grens over hier om bij te tanken, stukken goedkoper in België
En we hebben ook een station hoor
Waarom is die gast een kettingzaag aan het startenquote:
Ludacrisquote:
Ja je moet er wel wat voor over hebben hèquote:Op maandag 17 mei 2010 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan ben ik 5 uur en 13 minuten onderweg. Ik dank je vriendelijk.
Mag ik dan bij jou in bed slapen?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:21 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ja je moet er wel wat voor over hebben hè
Ik heb em hier hard nodig, sorryquote:Op maandag 17 mei 2010 15:20 schreef Sistyria het volgende:
Kan iemand nog ff die zon terug sturen trouwens?
Het regent alweer
Hier staat de deur nog wagenwijd open, en iedereen in een t-shirtquote:Op maandag 17 mei 2010 15:20 schreef Sistyria het volgende:
Het regent alweer
als je de kosten deelt wel jaquote:Op maandag 17 mei 2010 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je alleen gaat wel. Met 2 of meer is de auto weer goedkoper
Je mag ;m wel komen halenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:20 schreef Sistyria het volgende:
Het regent alweer
Ja lekker ver wegquote:
Jij wilt ook niks.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan ben ik 5 uur en 13 minuten onderweg. Ik dank je vriendelijk.
quote:
Gezelligquote:
Hij is al onderweg, hier is ;ei namelijk niet meerquote:Op maandag 17 mei 2010 15:25 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ja lekker ver weg![]()
Ik wilde nog wat groente gaan zaaien in de tuin, geen zin om dat in de regen te doen
Ben eens benieuwd of hij hier langskomt danquote:Op maandag 17 mei 2010 15:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Hij is al onderweg, hier is ;ei namelijk niet meer
Ik zal hem volgende maand achter het vliegtuig binden en meenemen.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:26 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ben eens benieuwd of hij hier langskomt dan
Echtwel.quote:
Ja dan blijf je toch gewoon slapen?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Echtwel.Maar in dik 5 uur tijd maar 2x overstappen, dus niet roken.
Komt door die midget he, waardoor je aan mij moest denkenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zn clip van stand up is ook geweldig
Natuurlijk. Maar alsnog, verveling.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja dan blijf je toch gewoon slapen?
Doe ik ook.
psp nintendo ds?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar alsnog, verveling.
Betaal jij?quote:
Ik moet uren op het vliegveld niksen en vliegen.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar alsnog, verveling.
quote:
Oud.quote:
Wtfquote:Op maandag 17 mei 2010 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Betaal jij?
Bart, mag ik je PSP lenen?
ik ga meestal lezen tijdens het reizen of slapenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Betaal jij?
Bart, mag ik je PSP lenen?
Ik wil het nadoen. Jou aan een ketting om Bart zn nek hagen ofzoquote:Op maandag 17 mei 2010 15:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Komt door die midget he, waardoor je aan mij moest denken
True. Medelijden.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik moet uren op het vliegveld niksen en vliegen.
OT:
Godverdomme ik haat het om geil te zijn op maandag tijdens het werk.
Je had toch def jamquote:Op maandag 17 mei 2010 15:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wtf
Staan geeneens spellen op volgens mij
Je wilt Bart echt dood hebben hequote:Op maandag 17 mei 2010 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil het nadoen. Jou aan een ketting om Bart zn nek hagen ofzo
Angel of Deathquote:
Nee hoorquote:
Ja maar dan slaap ik wel een paar dagen bij Sistyria.quote:
Als je mij aan een ketting om Bart heen hangt dan wordt z;n hoofd zo heel mooi van z;n romp afgesnedenquote:
Jaloers.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja maar dan slaap ik wel een paar dagen bij Sistyria.
Dus das het wel waard al dat rondsuffen op het vliegveld.
Kusjekroelquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil het nadoen. Jou aan een ketting om Bart zn nek hagen ofzo
Ja, op mijn PC. Mijn dode PC.quote:
Darnit.quote:
Nope. Misschien LocoRoco 1 en 2 nog.quote:
Wie?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nope. Misschien LocoRoco 1 en 2 nog.
quote:
quote:
Wtf?quote:
Dat klopt. Tijd voor een nieuwe?quote:
Geen dankquote:Op maandag 17 mei 2010 16:26 schreef Sistyria het volgende:
Zon zonnnnnn *snel de tuin ingaat om groente te zaaien*
Thnx DW
Misschien wel.quote:
Dat zal ik doen. Waarom heb jij geen sig?quote:
Nee. Als je braaf doet wat je moet doen, pijp ik je. Werkt dat ook?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:37 schreef c0nd0r het volgende:
Heeft er iemand een blik motivatie voor mij?
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:37 schreef c0nd0r het volgende:
Heeft er iemand een blik motivatie voor mij?
Jammer dan het in blik zit. Maar alsnog, het moest een blik motivatie zijnquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Als je braaf doet wat je moet doen, pijp ik je. Werkt dat ook?
Ik wel.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
![]()
als dat geen motivatie meer is dan weet ik het ook niet
Dat vind ik onzin.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zal ik doen. Waarom heb jij geen sig?
Ez die condor doetquote:Op maandag 17 mei 2010 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel.
Ez die hem niet meer wil doen.
Ik, en Con niet doen? Ik zou jou nog eerder dumpenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel.
Ez die hem niet meer wil doen.
Jij en ik voor altijd, ntb schatje.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij weet ook altijd precies wat ik nodig heb
Con en ik hebben al jaren een relatie.quote:
Gelukkig weten wij wel beterquote:Op maandag 17 mei 2010 16:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik, en Con niet doen? Ik zou jou nog eerder dumpen
Grapje
JEWEETTOGZELLUFquote:[..]
Jij en ik voor altijd, ntb schatje.
Die achterste ken ikquote:
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hallo. In wat voor rare bui ben jij?
Forum Opties | |
---|---|