Waar ben je dan zenuwachtig voor ?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Vast wel. Ik hoef maar een vier te halen om te slagen voor dat vak, dus dat komt wel goed.
Uiteraard heb jij inbreng, al klinkt ontvoering ook wel leukquote:Op maandag 17 mei 2010 13:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb ik ook nog inbreng of ontvoer je me?
Mooi paars is niet lelijk.quote:
Darnit. Volgende week maandag dan maar?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alleen een zelfmoordfiets atm
Bind je me dan vast en gooi je me in de kofferbak?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard heb jij inbreng, al klinkt ontvoering ook wel leuk
Dan meteen roadtrippen ook?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mooi paars is niet lelijk.
[..]
Darnit. Volgende week maandag dan maar?
Nee op de achterbank, makkelijker seksen dan in de kofferbakquote:Op maandag 17 mei 2010 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bind je me dan vast en gooi je me in de kofferbak?
Kan opzich wel als ik niet hoef te werken. Maar dan ben ik net thuisquote:
Ga je me ook blinddoeken en een gagbal indoen?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee op de achterbank, makkelijker seksen dan in de kofferbak
Hangt van de auto afquote:Op maandag 17 mei 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee op de achterbank, makkelijker seksen dan in de kofferbak
We ehbben ;t over George hequote:
Als jij dat wil welquote:Op maandag 17 mei 2010 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan opzich wel als ik niet hoef te werken. Maar dan ben ik net thuis
[..]
Ga je me ook blinddoeken en een gagbal indoen?
Natuurlijkquote:
Waar ga je heen dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:48 schreef laforest het volgende:
Yeah net tickets geboekt voor naar Nederland volgende maand.
Ga je dan ook mee met een roadtrip?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:48 schreef laforest het volgende:
Yeah net tickets geboekt voor naar Nederland volgende maand.
Ohh wanneer is die dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga je dan ook mee met een roadtrip?
Geen ideequote:
Weten we nog niet.quote:
Whut?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |