Van haar wel. Maar hupt gaat dan danny mailen en dan verdwijnen er weer topicsquote:Op maandag 17 mei 2010 13:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oja, dat mag niet heh, van adminnetje yvonne
Dat was het, jaquote:Op maandag 17 mei 2010 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van haar wel. Maar hupt gaat dan danny mailen en dan verdwijnen er weer topics
Ik ben waarschijnlijk al een vast adres?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Bij wie mogen DW en ik allemaal een bakkie komen doen als we gaan roadtrippen?
Heb ik ook nog inbreng of ontvoer je me?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Als je wil, mag wel bij mijquote:Op maandag 17 mei 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo, wat ben jij een omhooggevallen arrogante teef.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk al een vast adres?
Niet nodig, examens zijn makkelijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:16 schreef Stoeprand het volgende:
Oei, morgen m'n eerste examen.
Ik ben zo zenuwachtig.
Inderdaad. Hoop ik.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet nodig, examens zijn makkelijk.
Natuurlijk niet, hij hoopt op epic trio natuurlijkquote:Op maandag 17 mei 2010 13:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zo, wat ben jij een omhooggevallen arrogante teef.
Dan vraag je toch netjes of ze ook bij jou langs willen komen?
Komt wel goedquote:Op maandag 17 mei 2010 13:16 schreef Stoeprand het volgende:
Oei, morgen m'n eerste examen.
Ik ben zo zenuwachtig.
Ah.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij hoopt op epic trio natuurlijk
Ik vraag ook wat, zie het vraagteken aan het einde van de zin.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:24 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zo, wat ben jij een omhooggevallen arrogante teef.
Dan vraag je toch netjes of ze ook bij jou langs willen komen?
Vast wel. Ik hoef maar een vier te halen om te slagen voor dat vak, dus dat komt wel goed.quote:
Been there, done th... Oh, wacht, epic. Nee, dat nog niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij hoopt op epic trio natuurlijk
Je vraagt om een bevestiging. Dat is wat anders.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vraag ook wat, zie het vraagteken aan het einde van de zin.
Hier welquote:Op maandag 17 mei 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat heb je morgen?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Vast wel. Ik hoef maar een vier te halen om te slagen voor dat vak, dus dat komt wel goed.
Nederlands. Dat moet wel goed komen denk ik.quote:
Vast welquote:Op maandag 17 mei 2010 13:29 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nederlands. Dat moet wel goed komen denk ik.
Ik heb alleen een zelfmoordfiets atmquote:Op maandag 17 mei 2010 13:30 schreef DevilsWhore het volgende:
Chantal? Kom hier! Ik kijk een chickflick
Waar ben je dan zenuwachtig voor ?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Vast wel. Ik hoef maar een vier te halen om te slagen voor dat vak, dus dat komt wel goed.
Uiteraard heb jij inbreng, al klinkt ontvoering ook wel leukquote:Op maandag 17 mei 2010 13:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb ik ook nog inbreng of ontvoer je me?
Mooi paars is niet lelijk.quote:
Darnit. Volgende week maandag dan maar?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alleen een zelfmoordfiets atm
Bind je me dan vast en gooi je me in de kofferbak?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard heb jij inbreng, al klinkt ontvoering ook wel leuk
Dan meteen roadtrippen ook?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mooi paars is niet lelijk.
[..]
Darnit. Volgende week maandag dan maar?
Nee op de achterbank, makkelijker seksen dan in de kofferbakquote:Op maandag 17 mei 2010 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bind je me dan vast en gooi je me in de kofferbak?
Kan opzich wel als ik niet hoef te werken. Maar dan ben ik net thuisquote:
Ga je me ook blinddoeken en een gagbal indoen?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee op de achterbank, makkelijker seksen dan in de kofferbak
Hangt van de auto afquote:Op maandag 17 mei 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee op de achterbank, makkelijker seksen dan in de kofferbak
We ehbben ;t over George hequote:
Als jij dat wil welquote:Op maandag 17 mei 2010 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan opzich wel als ik niet hoef te werken. Maar dan ben ik net thuis
[..]
Ga je me ook blinddoeken en een gagbal indoen?
Natuurlijkquote:
Waar ga je heen dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:48 schreef laforest het volgende:
Yeah net tickets geboekt voor naar Nederland volgende maand.
Ga je dan ook mee met een roadtrip?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:48 schreef laforest het volgende:
Yeah net tickets geboekt voor naar Nederland volgende maand.
Ohh wanneer is die dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 13:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga je dan ook mee met een roadtrip?
Geen ideequote:
Weten we nog niet.quote:
Whut?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |