whahaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja, dat deed ik... Persweeen tussendoor wegpuffen omdat ik opeens bang werd.. Toen erd de VK boos.. Dat was niet zo leuk voor mn kindje hoor ik haar nog zeggen. Fuck you mens, jouw kut gaat er niet aan binnen 5 minuten!Maar dat dacht ik alleen...
Na de video die ik gisteren gezien heb weet ik dat die er al aan is voordat het kind eruit gefloept is. Daarna ziet het er volgens mij allemaal een stuk beter uit. Volgens de leidster komt het allemaal weer goed.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja, dat deed ik... Persweeen tussendoor wegpuffen omdat ik opeens bang werd.. Toen erd de VK boos.. Dat was niet zo leuk voor mn kindje hoor ik haar nog zeggen. Fuck you mens, jouw kut gaat er niet aan binnen 5 minuten!Maar dat dacht ik alleen...
Ja maar daar denk je niet aan hoor, je denkt alleen PIJN!!!!! ONDER!!!!! NEE!!!!! Of het al aanflarden ligt doet er dan niet toe..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:12 schreef pessie het volgende:
[..]
Na de video die ik gisteren gezien heb weet ik dat die er al aan is voordat het kind eruit gefloept is. Daarna ziet het er volgens mij allemaal een stuk beter uit. Volgens de leidster komt het allemaal weer goed.
Haha das waar, maar t stond er zo grappigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:54 schreef Orea het volgende:ja maar zo is het toch! Het gaat zo hard nu ineens
![]()
Jemig Tes, jij moet echt nog lang(zit net zoveel tussen jou en mij als tussen Son en mij
)
Oh dan ga ik pas met verlof... Zie je duurt nog heeeeeeel lang.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Haha das waar, maar t stond er zo grappig
Kan me ook nog niet voorstellen dat over max 9 weken mijn kind geboren gaat worden...
Daar zou ik inderdaad ook niet al te veel van verwachten.. Denken dat endorfines als een morfine werken is wat naief..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:24 schreef tessie het volgende:
Als je het over mijn stoned heb... dat was niet door endorfines hoor. Zo geweldig zijn die dingen ook weer niet... Ik had gewoon allerlei zooi gekregen waar ik niet eens tegen kan...
Whahaha!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:41 schreef huuphuup het volgende:
Ik was anders goed stoned van mn eigen lijf![]()
(dat was van korte duur wel though...
)
en och, jullie gaan gewoon allemaal zonder knip of scheur bevallen, gewoon zo
ja hij s oud maar hij blijft leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |