quote:Op maandag 17 mei 2010 17:41 schreef draculettetje het volgende:
even zonder bij te lezen,
Voor diegene die niet helemaal het bericht van vamp hebben begrepen,
ik kom onze kleine meid even voorstellen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zaterdagavond 15 mei om 21.28 geboren, ze woog 3285 gram en is 49 cm lang
Ik ga haar naam verder niet online gebruiken, vandaar nu er even een spatie tussen:
Ze heet Lis zie maar zal haar afkorten las lis of nog mini draak!
Verhaal volgt nog nu lekker bijkomen, ging allemaal wat te snel en heb aardig wat hechtingen.
tot gauw
chloor ruikt zo lekker en dettol is ook zo ongelofelijk onweerstaanbaarquote:Op maandag 17 mei 2010 23:18 schreef tessie het volgende:
Ja ik ben ook wel benieuwd naar pessies pufclubverhalen
Ik moet woensdag al voor het eerst naar pufclubyoga!![]()
Ik snapte nooit dat mensen als ze zwanger waren ineens aan schoonmaakmiddelen gingen ruiken en dat zo lekker vinden, maar nu heb ik menthol zakdoekjes van Etos, en die ruiken naar allesreiniger, en ik zit er de hele tijd aan te ruiken, zooooo lekker! Ik ben ook raar hahaha!
Toen ik van Graeme zwanger was, bleef ik maar ruiken aan die lipton bosvruchten thee, in die piramide zakjes, ik dronk die thee de hele dag, eigenlijk alleen maar om de geur.
Dit gebeurt nauwelijks meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat als er geknipt moet worden dat je gewoon moet liggen pessie... Bij een baarkruk kunnen ze er nooit goed bij..
Ik zet trouwens in mij bevallingsplan dat ik scheuren prefereer boven knippen... Kijk soms is het gewoon een noodzaak om te knippen omdat het anders gewoon niet gaat lukken, de andere keer knippen ze omdat het anders scheurt en dan is een knip wat meer gecontroleerd... Maar ik heb gewoon liever niet dat mn doos aan flarden wordt geknipt...
Ik denk dat jij beter even niets kan zeggen!quote:
ik dacht dat k et tegen iemand anders hadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter even niets kan zeggen!
Ik dacht dat knippen toch vrij standaard was ja...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dit gebeurt nauwelijks meer tegenwoordig.
Een knip kan net zo goed verder scheuren en dat brengt weer meer risico's met zich mee en daar zijn verloskundigen en gyn's ook van op de hoogte.
99,9% van de knippen die tegenwoordig gezet worden, worden gezet omdat er een geval is van foetale nood.
En mocht je wel op het punt staan om een totaalruptuur op te lopen en de vk kan dat opvangen door een knip naar opzij te zetten dan zul je vast blij zijn dat ze dat gedaan heeft.
Wat is dat toch? Waarom lijkt iedereen toch te denken dat vk's en gyn's voor de lol en uit routine knippen? Das echt bull.
En knippen gaat idd niet op de baarkruk.
Ik heb er gelukkig geen ervaring mee... Mijn idee is inderdaad dat ze vrij standaard willen knippen om de boel in de hand te kunnen houden...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik dacht dat k et tegen iemand anders had![]()
maar desalniettemin denk k et wel zo.
vroeger ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik dacht dat knippen toch vrij standaard was ja...
Ik en mn ouderwetse opvattingenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
vroeger ja.
Dat valt tegenwoordig echt mee.
Nee eerst mn haar in de krulspelden... Dat kan alleen als mijn man naar het werk is, anders schokt het hem misschien..quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee eerst mn haar in de krulspelden... Dat kan alleen als mijn man naar het werk is, anders schokt het hem misschien..
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:59 schreef Stiemie het volgende:
Pessie ik heb trouwens een baarkruk geprobeert, maar ik vond het niet zo fijn. Was meer een soort baarplank ofzo Moest in het ziekenhuis op dat ding op bed zitten en was steeds als de dood dat ik van dat bed zou vallen. Lekker ontspannen dan
Overigens heeft de verloskundige van de beatrijs smulders-praktijk me keurig naar het ziekenhuis gebracht
Oh ja, dat deed ik... Persweeen tussendoor wegpuffen omdat ik opeens bang werd.. Toen erd de VK boos.. Dat was niet zo leuk voor mn kindje hoor ik haar nog zeggen. Fuck you mens, jouw kut gaat er niet aan binnen 5 minuten!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
vergeet je lintje niet in je haar
En dus Pessie, daar kun je toch uit concluderen dat je je verder niet druk hoeft te maken om die knip?
Weet je wanneer ze wel knippen en op je buik duwen? als jij niet durft te persen omdat je bang bent om te scheurendan wordt er wel actie ondernomen.
Ik moest trouwens echt wel nu nu nu van die baarkruk afkomen en gaan liggen voor de knip waarna er een verpleegster heel hard op mn buik heeft staan duwen.... als de vk denkt dat ze het nog wat tijd kan gunnen door je te laten hurken dan doen ze dat vast (ik kreeg ook de tijd om t nog op de kruk te proberen); maar die knip is echt gezet omdat t zonder niet ging en t kind er NU uit moest. Geen tijd meer om wat anders te proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |