Maar even zonder gekkigheid?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
En niemand die het ziet!![]()
Behalve bij de ingang en bij de kassa
Vertel!!!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb mensen met gekkere dingen in de trein gezien hoor
Oh, snoepen doe ik eigenlijk vrij weinig. Ik eet gewoon graag en veel (en vetquote:Op zondag 16 mei 2010 23:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zit me nu helemaal misselijk te eten aan drop. Stomme Makro met hun 1KG zakken
Mijn moeder heeft een Makro pasjequote:
Frituren in de trein?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je denkt in problemen, niet in oplossingen.
Misschien moeten we een verkapte SBS reeks maken en daar stiekem discussiëren over de meetquote:Op zondag 16 mei 2010 23:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kan dat allemaal niet bijhouden hoor
Jawel! Pen en papier pakken!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
xxiessiexx,maraca,superrrtuxxx ,piraniaquote:Op zondag 16 mei 2010 23:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oef..quote:Op zondag 16 mei 2010 23:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je denkt in problemen, niet in oplossingen.
Zijn we dat eigenlijk nu niet aan het doen?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien moeten we een verkapte SBS reeks maken en daar stiekem discussiëren over de meet
Jor_Dii!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
xxiessiexx,maraca,superrrtuxxx ,pirania
de rest weet ik niet meer.
Stefan1337, sinterklaaskapoentjequote:Op zondag 16 mei 2010 23:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Eeeh, ik ga niks meenemen hoor .. moet 3 uur met de treinquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik kan lief kijkenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
T'is nog een beetje chaotisch, ik zal volgende week met ideeen voor activiteiten komen. Irritatie zorgt voor precieze tijden en meetingpoint + bier en evt. eten.
Voelen mensen zich nog geroepen om iets te doen?
Het is niet zo'n groot doosje hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 00:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eeeh, ik ga niks meenemen hoor .. moet 3 uur met de trein
Spijkerpoepen?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
T'is nog een beetje chaotisch, ik zal volgende week met ideeen voor activiteiten komen. Irritatie zorgt voor precieze tijden en meetingpoint + bier en evt. eten.
Klinkt als kampquote:Op maandag 17 mei 2010 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dan moeten we echt toevallig gaan.. ga namelijk zo'n 2x per jaarquote:
Laat het even weten andersquote:Op maandag 17 mei 2010 00:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan moeten we echt toevallig gaan.. ga namelijk zo'n 2x per jaar
Het einde van wie?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Met wat geluk wel voor het einde van Repo
Het gaat goed, zolang Jor_Dii en Alberto elkaar maar niet tegenkomenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Eigenlijk is de mens ook niet gemaakt om monogaam te zijn
Ja, dan wil het niet meer, heb jij wel eens dronken gepoept? Moet je dat nog eens doen maar dan in een colafles. Succes.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, er zullen genoeg lege flesjes beschikbaar zijn moet ik zeggen
Klinkt als de Paralympicsquote:
Ik poep altijd als ik dronken thuiskom, heerlijkquote:Op maandag 17 mei 2010 00:03 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Ja, dan wil het niet meer, heb jij wel eens dronken gepoept? Moet je dat nog eens doen maar dan in een colafles. Succes.
Dan zou ik bijna nooit poepen...quote:Op maandag 17 mei 2010 00:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik poep altijd als ik dronken thuiskom, heerlijk
Ik wacht met spanningquote:Op maandag 17 mei 2010 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wacht mijn activiteiten plan maar af
Same herequote:Op maandag 17 mei 2010 00:05 schreef dubidub het volgende:
Ik ben trouwens als dit topic vol is, echt naar bed.
Kutdag, morgen
Sterktequote:Op maandag 17 mei 2010 00:05 schreef dubidub het volgende:
Kutdag, morgen
Ik ookquote:Op maandag 17 mei 2010 00:05 schreef dubidub het volgende:
Kutdag, morgen
Ik moet er wel bijzeggen dat ik een half uur met de nachtbus moet en dan nog een kwartier lopen dus vaak is de dronkenheid wel een beetje weg. Maar tochquote:
Onder voorwaarde dat m'n laptop 't dan nog doet. Er staat nu al zo'n geel driehoekje bij m'n batterijstatusquote:Op maandag 17 mei 2010 00:05 schreef dubidub het volgende:
Kutdag, morgen
Dan zou ik het allang in de bosjes hebben gedaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik moet er wel bijzeggen dat ik een half uur met de nachtbus moet en dan nog een kwartier lopen dus vaak is de dronkenheid wel een beetje weg. Maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boooooooringquote:Op maandag 17 mei 2010 00:06 schreef Maraca het volgende:
We krijgen nog dat Urban Legends verhaal straks!
quote:Op maandag 17 mei 2010 00:06 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Dan zou ik het allang in de bosjes hebben gedaan.Zonder pasje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op maandag 17 mei 2010 00:06 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Dan zou ik het allang in de bosjes hebben gedaan.Brandnetels langs je ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is leuk!quote:
Waar gaat het over dit keer....quote:Op maandag 17 mei 2010 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Omg urban legends, we hebben wel eens gehad dat we die shit echt keken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |