Ik kan lief kijkenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
T'is nog een beetje chaotisch, ik zal volgende week met ideeen voor activiteiten komen. Irritatie zorgt voor precieze tijden en meetingpoint + bier en evt. eten.
Voelen mensen zich nog geroepen om iets te doen?
Het is niet zo'n groot doosje hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 00:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eeeh, ik ga niks meenemen hoor .. moet 3 uur met de trein
Spijkerpoepen?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
T'is nog een beetje chaotisch, ik zal volgende week met ideeen voor activiteiten komen. Irritatie zorgt voor precieze tijden en meetingpoint + bier en evt. eten.
Klinkt als kampquote:Op maandag 17 mei 2010 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dan moeten we echt toevallig gaan.. ga namelijk zo'n 2x per jaarquote:
Laat het even weten andersquote:Op maandag 17 mei 2010 00:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan moeten we echt toevallig gaan.. ga namelijk zo'n 2x per jaar
Het einde van wie?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Met wat geluk wel voor het einde van Repo
Het gaat goed, zolang Jor_Dii en Alberto elkaar maar niet tegenkomenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Eigenlijk is de mens ook niet gemaakt om monogaam te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |