Je denkt in problemen, niet in oplossingen.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:57 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Ja, lekker met een frituurpan in de trein...
Omgquote:Op zondag 16 mei 2010 23:57 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Ja, lekker met een frituurpan in de trein...
Maar even zonder gekkigheid?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
En niemand die het ziet!![]()
Behalve bij de ingang en bij de kassa
Vertel!!!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb mensen met gekkere dingen in de trein gezien hoor
Oh, snoepen doe ik eigenlijk vrij weinig. Ik eet gewoon graag en veel (en vetquote:Op zondag 16 mei 2010 23:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zit me nu helemaal misselijk te eten aan drop. Stomme Makro met hun 1KG zakken
Mijn moeder heeft een Makro pasjequote:
Frituren in de trein?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je denkt in problemen, niet in oplossingen.
Misschien moeten we een verkapte SBS reeks maken en daar stiekem discussiëren over de meetquote:Op zondag 16 mei 2010 23:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kan dat allemaal niet bijhouden hoor
Jawel! Pen en papier pakken!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
xxiessiexx,maraca,superrrtuxxx ,piraniaquote:Op zondag 16 mei 2010 23:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oef..quote:Op zondag 16 mei 2010 23:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je denkt in problemen, niet in oplossingen.
Zijn we dat eigenlijk nu niet aan het doen?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien moeten we een verkapte SBS reeks maken en daar stiekem discussiëren over de meet
Jor_Dii!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
xxiessiexx,maraca,superrrtuxxx ,pirania
de rest weet ik niet meer.
Stefan1337, sinterklaaskapoentjequote:Op zondag 16 mei 2010 23:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Eeeh, ik ga niks meenemen hoor .. moet 3 uur met de treinquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik kan lief kijkenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
T'is nog een beetje chaotisch, ik zal volgende week met ideeen voor activiteiten komen. Irritatie zorgt voor precieze tijden en meetingpoint + bier en evt. eten.
Voelen mensen zich nog geroepen om iets te doen?
Het is niet zo'n groot doosje hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 00:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eeeh, ik ga niks meenemen hoor .. moet 3 uur met de trein
Spijkerpoepen?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
T'is nog een beetje chaotisch, ik zal volgende week met ideeen voor activiteiten komen. Irritatie zorgt voor precieze tijden en meetingpoint + bier en evt. eten.
Klinkt als kampquote:Op maandag 17 mei 2010 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dan moeten we echt toevallig gaan.. ga namelijk zo'n 2x per jaarquote:
Laat het even weten andersquote:Op maandag 17 mei 2010 00:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan moeten we echt toevallig gaan.. ga namelijk zo'n 2x per jaar
Het einde van wie?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Met wat geluk wel voor het einde van Repo
Het gaat goed, zolang Jor_Dii en Alberto elkaar maar niet tegenkomenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Eigenlijk is de mens ook niet gemaakt om monogaam te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |