Sorry, komt door Alberto. hij noemt ons steeds fokkersquote:
Bier en eten dan zeker?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Activiteiten:
O.a.
- Bierspelen
- Maak je eigen wmb/uin bingokaart (en win!)
- Koos tekenwedstrijd
- Frikandellen eetwedstrijd
- Krantenmepper met usernames
- Blauw blauw/koos/artikel 5 schreeuw wedstrijd
Irritatie, als jij voor het bier zorgt zorgen wij allemaal voor een cadeau twv. 5 euro die we dan dmv SBS6 spelen aan elkaar kunnen doorgeven enz.
Paard.. appel.. ik zie een verbandquote:Op zondag 16 mei 2010 23:55 schreef dubidub het volgende:
[..]
En toevallig verwikkeld in een rechtszaak met ene A. Stegeman en een turbospoedappel?
Ik zit me nu helemaal misselijk te eten aan drop. Stomme Makro met hun 1KG zakkenquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:57 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Want? Doet het je teveel aan een banaan denken?
Vrouwen en suikerquote:Op zondag 16 mei 2010 23:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zit me nu helemaal misselijk te eten aan drop. Stomme Makro met hun 1KG zakken
Frikandellen kunnen in geval van nood ook in de koekepan.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou, dan maar niet als edit, maar als post: Ik eet trouwens geen frikandellen, dat vind ik echt niet te vreten. En tot mijn grote spijt moet ik ook toegeven dat ik geen frituurpan heb, dus als iemand dat ook kan regelen...
Heb je een makro-PASJE?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zit me nu helemaal misselijk te eten aan drop. Stomme Makro met hun 1KG zakken
Maar die zijn toch lekker?quote:
Ja, lekker met een frituurpan in de trein...quote:Op zondag 16 mei 2010 23:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou, dan maar niet als edit, maar als post: Ik eet trouwens geen frikandellen, dat vind ik echt niet te vreten. En tot mijn grote spijt moet ik ook toegeven dat ik geen frituurpan heb, dus als iemand dat ook kan regelen...
En niemand die het ziet!quote:
Ik heb mensen met gekkere dingen in de trein gezien hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 23:57 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Ja, lekker met een frituurpan in de trein...
PM jij iedereen die langs wil komen??quote:Op zondag 16 mei 2010 23:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |