Ja, dan wil het niet meer, heb jij wel eens dronken gepoept? Moet je dat nog eens doen maar dan in een colafles. Succes.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, er zullen genoeg lege flesjes beschikbaar zijn moet ik zeggen
Klinkt als de Paralympicsquote:
Ik poep altijd als ik dronken thuiskom, heerlijkquote:Op maandag 17 mei 2010 00:03 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Ja, dan wil het niet meer, heb jij wel eens dronken gepoept? Moet je dat nog eens doen maar dan in een colafles. Succes.
Dan zou ik bijna nooit poepen...quote:Op maandag 17 mei 2010 00:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik poep altijd als ik dronken thuiskom, heerlijk
Ik wacht met spanningquote:Op maandag 17 mei 2010 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wacht mijn activiteiten plan maar af
Same herequote:Op maandag 17 mei 2010 00:05 schreef dubidub het volgende:
Ik ben trouwens als dit topic vol is, echt naar bed.
Kutdag, morgen
Sterktequote:Op maandag 17 mei 2010 00:05 schreef dubidub het volgende:
Kutdag, morgen
Ik ookquote:Op maandag 17 mei 2010 00:05 schreef dubidub het volgende:
Kutdag, morgen
Ik moet er wel bijzeggen dat ik een half uur met de nachtbus moet en dan nog een kwartier lopen dus vaak is de dronkenheid wel een beetje weg. Maar tochquote:
Onder voorwaarde dat m'n laptop 't dan nog doet. Er staat nu al zo'n geel driehoekje bij m'n batterijstatusquote:Op maandag 17 mei 2010 00:05 schreef dubidub het volgende:
Kutdag, morgen
Dan zou ik het allang in de bosjes hebben gedaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik moet er wel bijzeggen dat ik een half uur met de nachtbus moet en dan nog een kwartier lopen dus vaak is de dronkenheid wel een beetje weg. Maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boooooooringquote:Op maandag 17 mei 2010 00:06 schreef Maraca het volgende:
We krijgen nog dat Urban Legends verhaal straks!
quote:Op maandag 17 mei 2010 00:06 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Dan zou ik het allang in de bosjes hebben gedaan.Zonder pasje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op maandag 17 mei 2010 00:06 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Dan zou ik het allang in de bosjes hebben gedaan.Brandnetels langs je ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is leuk!quote:
Waar gaat het over dit keer....quote:Op maandag 17 mei 2010 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Omg urban legends, we hebben wel eens gehad dat we die shit echt keken
Vind die mevrouw wel aardig...quote:Op maandag 17 mei 2010 00:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is leuk!Alleen al vanwege de slechte acteurs
Ikkequote:
En wat is het probleem?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:08 schreef dubidub het volgende:
GVD nou moet ik poepen en ik lig al in bed![]()
Ik heb er geenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:08 schreef PiRANiA het volgende:
Neemt iedereen zijn SBS6 goodies mee naar de meet?
quote:Op maandag 17 mei 2010 00:08 schreef PiRANiA het volgende:
Maraca denkt dat ze in de dagcijfers staat....
Ik doe niet aan dronken rijden hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 00:08 schreef Maraca het volgende:
Dat lijkt onze meet wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |