quote:bakvissen van in de twintig die de Viva/Yes/Libelle lezen en lekker in hun vel zitten. Met je 100+ kilo in felgekleurde bloemtunieken van Miss Etam over straat lopen moet wel getuigen van zelfvertrouwen.
quote:Omdat ze zo spontaan en lekker gek zijn, gaan ze na het stappen (Een lekker hapje en drankje doen met de meiden.) met een kerel genaamd Bert mee naar huis voor een lekker ouderwets potje rampetampen. "We zaten op dezelfde lijn en het voelde gewoon goed", dus voor je het weet trouwen ze en zijn ze zwanger van hun eerste kindje.
quote:de buit (man en kind) is toch al binnen, dus waarom nog moeite doen om er degelijk en niet kotsopwekkend uit te zien? Ze stapt de kapsalon binnen en laat zich een lekker kort koppie met rode plukken en highlights aanmeten! Weer eens wat anders en lekker makkelijk! De kapper beschrijft haar nieuwe coupe als pittig, vlot, speels, stoer, maar toch vrouwelijk! Natuurlijk delen normale heteromannen dezelfde mening als homoseksuele haarstylisten die zichzelf namen als Pépé of Lafayette geven en slissen, dus mevrouw is ook blij!
quote:Het gebruik van het woord pittig (wat in eerste instantie gekruid en krachtig betekende, maar nu visioenen oplevert van dit:is een excuus om een totaal verpest kapsel te romantiseren en op te hemelen
Dit is vast niet geschreven door een huisvrouwquote:Hallo lieve meid,
Ik heb ook een lekker kort en pittig kapsel en ik sta midden in het leven. Ik hou van lekker gekke en spontane dingen. Zo gaan we lekker elk weekend met de kids naar de stacaravan en hebben het altijd ontzettend gezellig. Dan neemt mijn man (die overigens niet Bert maar Henk heet) elke keer weer een andere route naar de camping. Dat zijn de kleine dingetjes in het leven waar ik heel erg van kan genieten. Jammer dat jij niet openstaat voor mensen met een andere levensvisie. Dat vind ik jammer en een tikkeltje kortzichtig. Dat verwacht je niet van zo'n jonge en frisse meid. Nou dit wou ik gewoon even kwijt.
Groetjes en alvast een fijn weekend,
Ria
Wat vreselijk... het gaat maar door.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:08 schreef Pulzzar het volgende:
subject is een beetje doodgebloed. het gaat op den duur ook vervelen.
toch maar ff een samenvatting gemaakt met deze gif:
[ afbeelding ]
De meest traumatische .gif ooit gemaaktquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:08 schreef Pulzzar het volgende:
subject is een beetje doodgebloed. het gaat op den duur ook vervelen.
toch maar ff een samenvatting gemaakt met deze gif:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:12 schreef Rectum het volgende:
Fotoboek van Knetterkrankjorum
Ze zitten tegenwoordig ook op FOK!_!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:12 schreef Rectum het volgende:
Fotoboek van Knetterkrankjorum
Ze zitten tegenwoordig ook op FOK!_!!!!!!!!!!!!
Wat ben jij vals zeg!quote:Op 16-01-2011 om 13:03 schreef Rectum het volgende:
Lekker gek, lekker anders, lekker vlot, lekker pittig. Helemaal super meid.
quote:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef Pulzzar het volgende:
http://www.inspirationfm.nl/2010/05/2495/
Hier een geweldig artikel over dit soort vrouwen!
enkele quotes:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik vind dit hier niet thuishorenquote:
quote:Lekkere gekke 50-plus pubers
PURMEREND - 'Prinses Daisy en Barones van Purmersteyn van de Secondhand Red Hatters.' In eerste instantie lijkt het hier te gaan over een stripverhaal of een filmkomedie. Niets in minder waar, het gaat over twee 'gewone' dames die lid zijn van de Red Hat Society, een wereldwijde club van 'lekkere gekke vrouwen'.
quote:In dit gedicht waarschuwt de ik-persoon dat ze gekke 'lekker puh' dingen gaat doen als ze 50 is, zoals het dragen van een rode hoed die haar niet staat en paarse kleding.
quote:Tijdens deze uitjes dossen alle vrouwen zich uit met een rode hoed en paarse kleding en gedragen ze zich lekker gek. Als een stel pubers.
Bah!quote:Tierlantijntjes halen we overal. Zo heb ik met kerst mijn hele hoed versierd met kerstballen.'' zegt Désirée.
Kan toch niet echt zijn dat fobo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dit hier niet thuishoren
Nee, doe niet zo ordinair, dit zijn gewoon degelijke vrouwen die na het zien van hun eerste kind de lol van het leven niet opgeven. Ze gaan gewoon door alsof ze nogsteeds jong zijn, lekker gek, lekker pittig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:28 schreef Steve-O het volgende:
Is dit de libelle variant van de Breezersletten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |