quote:
Of heel onschuldig in beide knieën schieten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Opvallend weer hoe lelijk korte pittige kapsels zijn!
Waarom doen vrouwen dat toch in Nederland??????
Zijn die kappers gek oid.....
HET ZIET ER NIET UIT GEWOON!
Jezus wat een verschrikking...brilletje...korte stekels op de kop...zeemansjasjes aan...ULKKKKKKK
Buitenlandse dames weten zich vaak toch beter te kleden en te makeuppen...dit is echt intens triest!
Die kappers zouden ze neer moeten knallen echt!
Kwaliteitskick, was de hele hype alweer vergeten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:34 schreef Pulzzar het volgende:
ff een kick, want ik heb me zojuist een foto gevonden.![]()
[ afbeelding ]
En dit exemplaar is serieus gek ook:
"Het licht van lucifer, wit licht is vals, een kopie van Jezus, waarschuwde.Ik heb veel onderzoekingen gedaan naar volle evangelische, charismatische bewegingen, ik heb met mijn ogen de duivel gezien en geroken."
Nee joh, dat is een man. Toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:34 schreef Pulzzar het volgende:
ff een kick, want ik heb me zojuist een foto gevonden.![]()
[ afbeelding ]
En dit exemplaar is serieus gek ook:
"Het licht van lucifer, wit licht is vals, een kopie van Jezus, waarschuwde.Ik heb veel onderzoekingen gedaan naar volle evangelische, charismatische bewegingen, ik heb met mijn ogen de duivel gezien en geroken."
Voor een travestiet zou ze wel erg lelijk zijn dan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee joh, dat is een man. Toch?
Maar er zijn grenzenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:35 schreef Pulzzar het volgende:
In dit filmpje komen ook wat exemplaren voorbij.
Zoals je in de muziek hoort: "Gek zijn is gezond!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |