Louter één van de grootste zangers ooitquote:Op zondag 16 mei 2010 22:08 schreef guitarist het volgende:
Wie?
Fixedquote:Op zondag 16 mei 2010 22:33 schreef The_Dean het volgende:
Classic rock? Dan kan je aan dingen als Heaven & Hell, Rainbow, DIO enzo denken. Zitten wel lastige dingen in, maar door te leren ga je vooruit
whole lotta love van zeppelin!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:28 schreef Schuifpui het volgende:
Ik heb gisteren een elektrische gitaar gekocht.![]()
![]()
Stond niet echt in de planning, maar het leek me wel leuk en heb hem tweedehands, dus het kost niet zo veel. Ik heb een keyboard met line in, waarover ik zo'n beetje alle denkbare effecten kan gooien, dus voorlopig kyan ik vooruit. Nu het belangrijkste nog, leren gitaar spelen.![]()
Hebben jullie tips voor een beginnend gitarist? Ik ben ook nog opzoek naar liefst bekende nummers (classic rock bijv) die goed te doen zijn, ideeën? Ik heb al wel eerder af en toe eens op een gitaar gespeeld, dus ik kan wel een heel klein beetje spelen, maar nog niet echt vloeiend. Ik kan noten lezen en tabs zijn ook duidelijk.
Kostdat?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:04 schreef KaMo het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)n_en_Volumeregelaar/
Iemand interesse? Ik hoef er maar 1 namelijk
10 exclusief verzending (is ongeveer helft namelijk)quote:
PM maar als je hem wilt, ik heb zo net besteldquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 00:19 schreef -Menn0- het volgende:
![]()
Nou ik zei op dag 1 al tegen Brian: wordt em nie..... Meiden zijn veel beter!
Wat vet!![]()
Thanks voor het stemmen mensen!![]()
HELL YEAH!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 00:13 schreef genakt het volgende:
GEFELICITEERD MENNO
hij heeft gewonnen
De winnaar van FOK!Idols 2010 is geworden...
Tja dat krijg je als er zoveel op vriendjes wordt gestemdquote:Op maandag 17 mei 2010 00:13 schreef genakt het volgende:
GEFELICITEERD MENNO
hij heeft gewonnen
De winnaar van FOK!Idols 2010 is geworden...
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:17 schreef genakt het volgende:
er word hier teveel op vriendjes gestemd![]()
uitslag kan je van te voren al bepalen
De mic heeft hij al!quote:Op maandag 17 mei 2010 10:09 schreef Patrijz het volgende:
Gefeliciteerd Menno!Goed bezig! Nu die band oprichten!
Hoe kun je een onvoldoende krijgen voor je stagequote:Op maandag 17 mei 2010 16:15 schreef -Menn0- het volgende:
Onvoldoende gekregen voor m'n stage
Studie droppen en vol op de muziek storten ?
Nou ik doe de ALO (gymleraar dus) en mijn Basisonderwijs stage is onvoldoende dus mag ik nog geen Voortgezet onderwijs stage doen...... Tja hoe het onvoldoende kan weet ik ook niet, SLB-er is gewoon een kuthoerquote:Op maandag 17 mei 2010 16:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoe kun je een onvoldoende krijgen voor je stageWat voor een stage dan?
Ja, net zoals Michael Jackson zeker?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Louter één van de grootste zangers ooit.
Waar haal jij het feit vandaan dat niemand naar Dio luistert?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:58 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja, net zoals Michael Jackson zeker?
Niemand/weinigen luisterde er (meer) naar maar nu die dood is gaat iedereen opeens janken.
Ik heb het fokidol2010 gekwoot!quote:
Naar Michael Jackson luisterde niemand?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:58 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja, net zoals Michael Jackson zeker?
Niemand/weinigen luisterde er (meer) naar maar nu die dood is gaat iedereen opeens janken.
Die gozer heeft amper platen verkocht...quote:Op maandag 17 mei 2010 17:06 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Naar Michael Jackson luisterde niemand?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Voor zijn dood jaquote:Op maandag 17 mei 2010 17:06 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Naar Michael Jackson luisterde niemand?![]()
Liev blijven, dadelijk kijkt ze hier!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou ik doe de ALO (gymleraar dus) en mijn Basisonderwijs stage is onvoldoende dus mag ik nog geen Voortgezet onderwijs stage doen...... Tja hoe het onvoldoende kan weet ik ook niet, SLB-er is gewoon een kuthoer
En weer een icoon gevallen. Ontzettend treurigquote:Op zondag 16 mei 2010 22:01 schreef The_Dean het volgende:
Rust zacht lieve Dio
Give 'em some hell up in heaven!
[ afbeelding ]
Maar halverwege hebben ze niet aangegeven dat er iets beter kan of zo?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou ik doe de ALO (gymleraar dus) en mijn Basisonderwijs stage is onvoldoende dus mag ik nog geen Voortgezet onderwijs stage doen...... Tja hoe het onvoldoende kan weet ik ook niet, SLB-er is gewoon een kuthoer
Mooi, die was ik al kwijt.quote:
Het is dat het op 19 juni is, anders had ik hem wel willen hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:48 schreef The_Dean het volgende:
Iemand interesse in een Muse ticket voor 50 euro?
[TK] 1x Muse ticket [19 juni Goffertpark Nijmegen]
Ga je naar Tsjechië?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is dat het op 19 juni is, anders had ik hem wel willen hebben.
Dat was eerst wel het plan, om na Zürich door te rijden naar Tsjechië.quote:
Word een lange zitquote:Op maandag 17 mei 2010 19:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat was eerst wel het plan, om na Zürich door te rijden naar Tsjechië.
Sonisphere is pas om 6 uur 's ochtends afgelopen. Ik red het dus nooit om dan op tijd in Nijmegen te zijn.
In de derde fret bedoel je? Ligt eraan. begin je hem in drie dan staat de toonladder in Gquote:Op maandag 17 mei 2010 20:34 schreef Lespaulspelert het volgende:
En figuurtje 1 begint dan in 3? Serieus, ik ben hier zo bagger in.
Ik lees geen noot, en snap ook niet wanneer iets in G ofzo is (heb dat (nog) niet gehad), is er een site met praktische info, want ikheb tot nu toe na een lange zoektocht niets kunnen vinden.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:36 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
In de derde fret bedoel je? Ligt eraan. begin je hem in drie dan staat de toonladder in G
Ja is tofquote:Op maandag 17 mei 2010 21:31 schreef KaMo het volgende:
Vandaag voor het eerst gesnowboard
Echt gaaf, nog niet echt afgedaald, maar ging wel erg lekker
Nieuwe hobby erbij
Das meer een struik dan een boom hequote:Op maandag 17 mei 2010 21:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja is tof
Behalve als je je knie kneust
Of offpiste gaan en een boom koppen
[ afbeelding ]
Tsjaa, misschien moet je gewoon wachten tot je iets meer van noten weet, want volgens mij begrijp je ook geen woord van het advies dat iedereen je geeft...quote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Ik lees geen noot, en snap ook niet wanneer iets in G ofzo is (heb dat (nog) niet gehad), is er een site met praktische info, want ikheb tot nu toe na een lange zoektocht niets kunnen vinden.
hij blijft leukquote:Op maandag 17 mei 2010 21:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja is tof
Behalve als je je knie kneust
Of offpiste gaan en een boom koppen
[ afbeelding ]
Niet altijd, maar meestal is de eerste toon van een stuk ook de toon waar het stuk in staat. Als je dus op een E begint, staat het stuk in E en zijn de opvolgende tonen ook tonen die in een bepaalde toonladder (mineur of majeur meestalquote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Ik lees geen noot, en snap ook niet wanneer iets in G ofzo is (heb dat (nog) niet gehad), is er een site met praktische info, want ikheb tot nu toe na een lange zoektocht niets kunnen vinden.
En voor de rest kun je natuurlijk gewoon lekker altijd soleren op Metallica, want die spelen alles in E.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Niet altijd, maar meestal is de eerste toon van een stuk ook de toon waar het stuk in staat. Als je dus op een E begint, staat het stuk in E en zijn de opvolgende tonen ook tonen die in een bepaalde toonladder (mineur of majeur meestal).
En altijd dezelfde soloquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En voor de rest kun je natuurlijk gewoon lekker altijd soleren op Metallica, want die spelen alles in E.
quote:
Super cool man!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:48 schreef guitarist het volgende:
Hebben julllie spotify al?
Je kan ons album nu dus helemaal gratis luisteren!!
http://open.spotify.com/album/0EORwJZEG2knTH74ZUNvFo
[/spam]
Ik kan de ritme van Whiskey In The Jar, en de intro's van Master Of Puppets, Sad But True en Enter Sandman, en dat is het dan.quote:
Die is tof ja. Is ook door een geweldig bandlid geschrevenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:02 schreef The_Dean het volgende:
Oh, en een riffje van The Four Horsemen. Die is bruut, misschien eens helemaal leren
Dave Mustainequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die is tof ja. Is ook door een geweldig bandlid geschreven. Maar of je nu The Four Horsemen of Mechanix beluistert, beiden zijn tof
.
Thanks. Ik ken Ataris niet, maar ik zal het eens luisteren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:58 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Super cool man!
Ik weet niet waarom, maar om de een of andere reden doet het me lichtelijk aan The Ataris (heb het al een goede 8 jaar niet meer geluisterd, maar goed) denken
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:33 schreef samsalabim het volgende:
[..]
Tsjaa, misschien moet je gewoon wachten tot je iets meer van noten weet, want volgens mij begrijp je ook geen woord van het advies dat iedereen je geeft...
Waarom combineert een band niet met les?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:03 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb dit jaar even geen les, want ik ging in een band, en allebei combineren gaat volgens mij niet lukken, maar in een band spelen is leuk (en motiveert meer om te oefenen, soms heb je gewoon echt even geent tijd en zin) maar gewoon les leer je toch wel meer, watmoetik kiezen?
Qua cash (dat band, is een organisatie, dan wordt je aan andere bandleden gekoppeld, en krijg je les met je band en regelen ze optredens) en les is ook duur, en allebei gaat financieel denk ik niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom combineert een band niet met les?
Gaat prima samen volgens mij, je bent alleen wat meer tijd kwijt maar dat mag niet uitmaken want het is een hobby.
Dus je betaalt om samen te mogen spelen ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:26 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Qua cash (dat band, is een organisatie, dan wordt je aan andere bandleden gekoppeld, en krijg je les met je band en regelen ze optredens) en les is ook duur, en allebei gaat financieel denk ik niet.
Ja, dat vond ik ook al, maar goed, die regelen dan wel de optredens en oefenapparatuur en ruimte en leraar die kan bassen drummen gitaren en toetsen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus je betaalt om samen te mogen spelen ?
Het hele idee van een band is toch dat je met een groep vrienden samen muziek maakt ?
Die's makkelijkquote:
Dus als ikmet die eerste op de 3 5 doe, dan eindig ik op de 18?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef Lespaulspelert het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets? Vanaf welke fret is dat, en wat betekent rood?
Leer eerst de tonen op je hals uit je kop, en kijk dan hoe uit welke tonen een toonladder bestaat. Dan weet je in ieder geval waar je mee beizg bent wnat dit gaat niet op schietenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:12 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Dus als ikmet die eerste op de 3 5 doe, dan eindig ik op de 18?
Aye, dus nog eerst een stukje theorie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Leer eerst de tonen op je hals uit je kop, en kijk dan hoe uit welke tonen een toonladder bestaat. Dan weet je in ieder geval waar je mee beizg bent wnat dit gaat niet op schieten
vette foto deanquote:
Zo zie ik er niet alleen uit...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:31 schreef genakt het volgende:
[..]
vette foto dean
je ziet er eigenlijk wel uit als een hele aardige gozer
is een compliment
Ja en die in zijn LP zijn ook een lening voor onbepaalde tijdquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:57 schreef KaMo het volgende:
Ja, maar nu wil hij dat element ook in zijn V, wat weer geld kost
dat is 'ie ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:31 schreef genakt het volgende:
[..]
vette foto dean
je ziet er eigenlijk wel uit als een hele aardige gozer
is een compliment
Ah, op die fietsquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja en die in zijn LP zijn ook een lening voor onbepaalde tijd![]()
Ik doe er niks mee en Dean is er schijnbaar mee in zijn spreekwoordelijke nopjes!
Ik moet mijn SH-4 dus goed in de gaten blijven houden wanneer we de zooi in elkaar gaan zetten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:32 schreef The_Dean het volgende:
En dankzij TeleluvR wil ik nu ook een Seymour Duncan SH-4 in mijn Dean V. Vanavond voor het eerst in tijden eens met de V geoefend ipv de LP, maar miste hem meteen
Dat kun je beter niet doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:48 schreef guitarist het volgende:
[..]
Thanks. Ik ken Ataris niet, maar ik zal het eens luisteren.
Net binnen, bedanktquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:19 schreef genakt het volgende:
kamo laat even weten als je spulletjes erzijn. Het zal een van deze dagen toch wel moeten komen
Met natuurlijk, anders ziet het eruit als een speelgoed gitaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:40 schreef KaMo het volgende:
Hmmm
Zonder:
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Met een epi pup die ik nog heb liggen, met kapjes (hoe ik het eigenlijk wil)
[ afbeelding ]
Kan je het element niet uit het kapje halen? Iemand ervaring daarmee?
[ afbeelding ]
Sommige elementen zitten gewoon vast, ik heb er 1 die al zo was en 1 waar ik zelf een kapje overheen heb gedaan, dan zet je hem met 2 soldeerpuntjes vastquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:48 schreef KaMo het volgende:
Ja, maar ik heb geen zilveren kapjes, enkel pickupringen.
In dat zilveren kapje zit een epiphone element vast, met soort van kaarsvet
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:54 schreef KaMo het volgende:
Maar is het mogelijk de epipup, uit het kapje te halen?
quote:
Dat valt tegen, ik heb mijn 2 epiphone dingen ook uit elkaar proberen te halen, maar dat lukte ook niet zonder iets verrot te maken, dus heb ik ze maar verkochtquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:03 schreef TeleluvR het volgende:
Gewoon een kwestie van los solderen op die 2 punten: Je houd dan een epiphone open humbucker over. Maar voordat je begint zou ik eerst even kijken of het kapje uberhaupt wel past op je gibson pickup qua poolstaafspacing.
Ksst, hij is al mijn grootste vriend =(quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Jij bent mijn grootste vriend Dean!
Wie zijn je forumvriendjes? (ctrl-f topic) [2]
![]()
Alleen maar gitaristentopic mesnenquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
The_Dean
Witchfynder
TeleluvR
brother52
-Menn0-
KaMo
genakt
Cynic
Gitaarmat
guitarist
Metalfreak
allsystemshalt
Aresdreams
Ch.J.E_van_Hulthem
Meursault
Svyatagor
blckbb
Libelah
Met stip op 1!quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
The_Dean
Haha hetzelfde hier, echt alleen maar mensen die hier rondhangenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ksst, hij is al mijn grootste vriend =(
[..]
Alleen maar gitaristentopic mesnen=D
Wel de bedoeling jaquote:
Kramtried is Fries voor ijzerdraad. Waar ze dus onder andere krammen en prikkeldraad en zo van maken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:40 schreef genakt het volgende:
waar staat kramtried voor dean ?
aw fijn dat het binnen is kamo begon hem al beetje te knijpen
en mac_!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Jij bent mijn grootste vriend Dean!
Wie zijn je forumvriendjes? (ctrl-f topic) [2]
![]()
Waar heb ik dat allemaal aan verdiendquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ksst, hij is al mijn grootste vriend =(
[..]
Alleen maar gitaristentopic mesnen=D
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
The_Dean
Witchfynder
TeleluvR
Dribbel_
brother52
KaMo
-Menn0-
allsystemshalt
Cynic
Gitaarmat
genakt
Aresdreams
Metalfreak
Svyatagor
Ch.J.E_van_Hulthem
Meursault
Circle.Of.Filth
Libelah
Daantke
TwyLight
--H-I-M--
DrD00m
blckbb
sunshine
PeZu
wimjongil
cerror
GuitarJJ
infp2009
seekfaM
Jimbo
Ayca
Hardrebel
Patrijz
Broekpaling
teknomist
Scorpie
Braddie
PICHT
Breuls
boem-dikkie
PrintScreen
Zeroku
StephanL
belsen
Prowl
Alexxxxx
Paul
SolidasRock
ChipsZak.
SPOILER: my buddiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dean wint hiermee een Sennheiser microfoon! Gefeliciteerd![]()
Vet ding trouwens, de mijne is net binnen! Ziet er echt heeeeeeel professioneel uit
,,/
L.no
Luctor.et.Emergo
DjRex89
jna
Bootje84
Bravebart
Puala
Isdatzo
Witchfynder
PieterBas
Kuno_van_Dijk
brother52
TeleluvR
AMDB
Psychonikeo
Houniet
Piles
Dribbel_
Milou__
allsystemshalt
motorbloempje
Cynic
KaMo
Gitaarmat
genakt
Etcetera
Aresdreams
-Menn0-
Broekpaling
Metalfreak
guitarist
Svyatagor
Meursault
DrD00m
Daantke
Ch.J.E_van_Hulthem
Daph_
Dzjenn.
ManianMan
Circle.Of.Filth
Harajuku.
rhubarbje
Stevennn
blckbb
-Dirk-
Angel_of_Dth
CasB
Libelah
automatic_
wimjongil
Leg jij maar eens waarom er haast geen gitaartopic-holmaatjes in de top tien staan!quote:
Omdat we allemaal het meest posten in het gitaristen topic naast andere topics, en jij post daarvan het meeste hier, dus zijn de meeste reacties met jou verbondenquote:
Zit wat inquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat we allemaal het meest posten in het gitaristen topic naast andere topics, en jij post daarvan het meeste hier, dus zijn de meeste reacties met jou verbonden![]()
Goede vraag inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Leg jij maar eens waarom er haast geen gitaartopic-holmaatjes in de top tien staan!
bij mijquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:30 schreef genakt het volgende:
ik sta gewoon in iemand zijn vrienden lijstje
The_Dean
Witchfynder
TeleluvR
brother52
Dribbel_
Walter_Sobchak
Cynic
TwyLight
KaMo
-Menn0-
Jarno
Aresdreams
Mr.Noodle
Gitaarmat
guitarist
Swetsenegger
Junkie
Tijn
allsystemshalt
De_Hertog
Roel_Jewel
genakt
koffiekoekje
nelisb
Metalfreak
Gebraden_Wombat
fyah
Tonio-mcdo
Meursault
Ch.J.E_van_Hulthem
Libelah
Zpottr
DrD00m
--H-I-M--
Geqxon
GoeRoe86
wimjongil
Daantke
Circle.Of.Filth
Renesite
Maravilla
infp2009
blckbb
Litpho
ikheetmartijn
jakkop
Blaxje
DutchErrorist
Broekpaling
Tomasso
Andere SCquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Leg jij maar eens waarom er haast geen gitaartopic-holmaatjes in de top tien staan!
Vet veel moeite zo'n lijstjequote:Op woensdag 19 mei 2010 18:41 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ben een Apple- en gitaristenhoer.
[..]
Ik was van de week heel erg verkouden, heilig spul is dat danquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:42 schreef genakt het volgende:
en Kamo waar gebruik je die vaporub voor!
word dat elke avond even bij je ingesmeerd
Ja, even kaarten proberen te scoren!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:54 schreef -Menn0- het volgende:
In other news:
10 November: VOLBEAT HMH!!!!![]()
![]()
![]()
Deze graag:quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:00 schreef KaMo het volgende:
Hmmm, Thomann heeft ze voor 10 euro per stuk!
Toch nogsteeds duur, maarja, het ziet er wel veeeeeel beter uit
Eens kijken of niet iemand die ik ken nog wat nodig heeft
Is de frequentie vrij instelbaar? Want vaak zijn die gebonden aan een paar verschillende vaste stappen die ook nog verschillen van dingen bij hetzelfde merk. Om te voorkomen dat het gaat storen als mensen eenzelfde set op het podium gebruiken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:25 schreef -Menn0- het volgende:
Oew ik kan met die ontvanger van de mic ook gitaar draadloos ontvangen! Dus nu hoef ik alleen maar een zender te kopen voor m'n gitaar. Zal vast een stuk schelen met de prijssssss
kan je ook beiden tegelijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:25 schreef -Menn0- het volgende:
Oew ik kan met die ontvanger van de mic ook gitaar draadloos ontvangen! Dus nu hoef ik alleen maar een zender te kopen voor m'n gitaar. Zal vast een stuk schelen met de prijssssss
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Sjonge. Ik ga ook maar een Indotopic zoeken ofzo...quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:48 schreef Ayca het volgende:
Bij mij nietmaar ik ben ook iets vaker in het turkentopic dan hier
Jep is instelbaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is de frequentie vrij instelbaar? Want vaak zijn die gebonden aan een paar verschillende vaste stappen die ook nog verschillen van dingen bij hetzelfde merk. Om te voorkomen dat het gaat storen als mensen eenzelfde set op het podium gebruiken.
Ja kan ook nogquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
kan je ook beiden tegelijk?
Maar zo niet, nogsteeds chill!
Bestaat zo goed als geheel uit mensen uit 2 topicreeksenquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
The_Dean
brother52
TeleluvR
KaMo
Dribbel_
allsystemshalt
Cynic
Aresdreams
Metalfreak
Gitaarmat
genakt
tijnbrein
guitarist
Svyatagor
-Menn0-
Meursault
Circle.Of.Filth
Sjoegerd
Daantke
DrD00m
Darkestrah
Ch.J.E_van_Hulthem
lifeblind
GimmeGore
Tokus
Rechterbal
ThE_ED
Libelah
blckbb
BOKA
wimjongil
Sautor
Marijkezwolle
RoW_0
--H-I-M--
IkBenOzan
infp2009
J0ttem
Litpho
Monolith
Etcetera
AlchemistOfSorrows
GuitarJJ
Breuls
tony_clifton-
Brammie1
Ayca
Mirel
GoeRoe86
Asta
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:08 schreef genakt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben weer vrijgezel dus
misschien kunnen we wel keertje samen gitaar spelen
Jij bent veulst te oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen ik weet niet hoe het dan zit met de output.... Daar heb ik maar 1 uitgang voor, dus dan gaat de zang ook over de gitaarversterker denk ikquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat is wel relax danlijkt me dat dat dan wel moet kunnen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jij bent veulst te oud
En kamo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of je maakt er zelf een aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sjonge. Ik ga ook maar een Indotopic zoeken ofzo...
We kunnen samen een Indo-Europeanen topic beginnenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:44 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
is er ook een duitser topic dan?
Schuift da'?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef Schuifpui het volgende:
Woont er iemand in Delft die m'n gitaar wil stemmen?![]()
![]()
![]()
Niet meerquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef Schuifpui het volgende:
![]()
![]()
Een snaar klonk net niet helemaal goed, dus ik wilde hem iets aandraaien, maar nu heb ik het helemaal verneukt. Ik heb zo'n apparaatje, een elto GT-900 chromatic auto tuner, maar hij doet niets, er knipperen alleen twee lampjes bij de bes en # teken. Er zit een calibratieknop op, maar die doet ook niets.
Ik weet hoe het in theorie moet, 5e vakje moet hetzelfde zijn als de volgende snaar e.d., maar ik vind het moeilijk om te horen.
Morgen dan maar even een nieuwe stemapparaatje kopen, je moet toch iedere dag stemmen en ikg a niet iedere dag langskomenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef Schuifpui het volgende:
![]()
![]()
Een snaar klonk net niet helemaal goed, dus ik wilde hem iets aandraaien, maar nu heb ik het helemaal verneukt. Ik heb zo'n apparaatje, een elto GT-900 chromatic auto tuner, maar hij doet niets, er knipperen alleen twee lampjes bij de bes en # teken. Er zit een calibratieknop op, maar die doet ook niets.
Ik weet hoe het in theorie moet, 5e vakje moet hetzelfde zijn als de volgende snaar e.d., maar ik vind het moeilijk om te horen.
Batterij leeg?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef Schuifpui het volgende:
![]()
![]()
Nee zelfs een nieuwe batterij. Als ik hem aanzet springt hij even naar de A, daarna gaat het metertje helemaal terug en gaan die lampjes knipperen. Hij lijkt niet stuk, misschien iets met de input dan.quote:
Misschen een stomme opmerking, maar staat het volume van je gitaar open ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:08 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Nee zelfs een nieuwe batterij. Als ik hem aanzet springt hij even naar de A, daarna gaat het metertje helemaal terug en gaan die lampjes knipperen. Hij lijkt niet stuk, misschien iets met de input dan.
Huh, wtf?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:31 schreef Gitaarmat het volgende:
Komen jullie ook nog een keer weer naar Vera, Brian?
Yep, dat heb ik nog wel even gecheckt voor ik hier postte.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschen een stomme opmerking, maar staat het volume van je gitaar open ?
Hahaa, de smoel van die vent:quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Deze graag:
http://www.thomann.de/nl/electro_harmonix_nano_lpb1.htm
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:11 schreef guitarist het volgende:
[..]
Huh, wtf?
Ow wacht, Vera Groningen?
Mijn zus heet Vera, vandaar dat ik in de war was..
Vast ooit wel weer eens.
Hey, die heb ik nog liggen! Weet nog niet zeker of ik er nog wat mee doe of niet. Zo niet dan mag jij hem uiteraard tegen zo-goed-als-niks van me overnemenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Deze graag:
http://www.thomann.de/nl/electro_harmonix_nano_lpb1.htm
Als Dean het dan niks vind, dan neem ik em weer van Dean over!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hey, die heb ik nog liggen! Weet nog niet zeker of ik er nog wat mee doe of niet. Zo niet dan mag jij hem uiteraard tegen zo-goed-als-niks van me overnemen.
We hadden toch al een datum?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:28 schreef Witchfynder het volgende:
Maar nu je het er toch niet over hebben:
Wanneer doen we weer een meeting? Ik stem voor juli.
Omdat je er niks mee deed!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:30 schreef Daantke het volgende:
juni! juli is iedereen op vakantie.
waarom jat je mijn gespreksonderwerpen
Precies. Mag vanaf nu ook wel in de OP danquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:47 schreef TeleluvR het volgende:
Ook handig dat we allemaal zo lekker op de hoogte zijn
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:46 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, zoek ff, want het staartje van die afspraak heb ik ff gemist dan.
quote:
In Damwâld met barbecuequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef Witchfynder het volgende:
Ok, 12 juni. En waar was het ook alweer?.
Ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
In Damwâld met barbecue![]()
Ik ben trouwens benieuwd hoe brak ik dan ben. De 11e ga ik waarschijnlijk naar Bad Religion.
Anders de 26equote:Op woensdag 19 mei 2010 22:24 schreef The_Dean het volgende:
Ik weet niet helemaal of ik 12 juni wel kan
Volgens mij heb ik dan een andere BBQ
Ik ga er zsm achteraan, en als ik die andere niet heb, dan kan het zeker hier wel
Minimeetquote:
In Nederland is niks ver, klein klotelandjequote:
26e hebben we een optredenquote:
Relatief verquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
In Nederland is niks ver, klein klotelandje
Ze kiest een gehandicapt nummer (iets wat past bij anouk enz., dus vier akkoorden en geen variatie) wat ze niet eens kan zingen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:29 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
dat klinkt vol lof, hoezo dan?
Dat is wel altijd een mooi feest!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef Daantke het volgende:
Gaan er nog mensen naar Peacedog festival![]()
3 juli, 25 euro, supervette [internationale] namen alternatief/hardcore enzo
Je kunt met me meerijdenquote:
Dan hebben jullie ook eens publiekquote:
Dat is dan wel weer waar.quote:
Oe, ik ben nog op zoek naar een bariton!quote:
Ik reserveer ook vast een shirt (maatje L) en een paar stickers.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:20 schreef The_Dean het volgende:
Hoes design is klaar, zooi is naar de cd-drukker en nieuwe shirts, stickers en backdrop zijn onderweg
Voel me net een klein kind in een snoepwinkel
Vind dit zo vet allemaal
*genoteerdquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik reserveer ook vast een shirt (maatje L) en een paar stickers.
Toch wel een shirt met tourschema op de achterkant?quote:
Die twee en een halve datum die we nu in de planning hebben?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Toch wel een shirt met tourschema op de achterkant?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die twee en een halve datum die we nu in de planning hebben?
heb er 3quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb 8 gitaren. Ik heb 3 aan muur en 5 op zolder.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:42 schreef Lespaulspelert het volgende:
Hoe hebben/leren jullie eigenlijk gitaar, en wat hebben jullie daarvoor betaald?
Van begins af ana?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik leer het zelf en betaal daar niks voor
Ja eigenlijk wel, tussendoor wel wat les gehad maar dat was eigenlijk puur om de theorie een beetje onder de knie te krijgen, dan was dan 50e per maand voor een half uur priveles per weekquote:
mezelf dus niksquote:
Een morgen word je wakker...quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:46 schreef -Menn0- het volgende:
Hoeveel euro ik aan gitaarzooi heb?! Beter houden we dat even geheim
zo word het nummer wel 10 keer zo vetquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:45 schreef Patrijz het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_spirit_cover.html
In ieder geval originele cover van een uitgekauwd nummer...
Die one is echt goed, ik zou wel helemaal gek worden van meerdere dingen door elkaar moeten spelenquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:12 schreef genakt het volgende:
http://www.youtube.com/user/partyzgit
zijn youtube channel staat meer van die rotzooi
metallica one !! door die gast
http://www.youtube.com/user/partyzgit#p/u/2/RRJEL-8Pa8k
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:12 schreef genakt het volgende:
Jammer dat hij verder doet als een randdebiel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:01 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Die one is echt goed, ik zou wel helemaal gek worden van meerdere dingen door elkaar moeten spelen
Ja op zijn hoofd moet je inderdaad niet letten, gewoon aan laten staan en snel een andere tab openen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:37 schreef guitarist het volgende:
[..]
Jammer dat hij verder doet als een randdebiel.
Wij hebben hem ook opgenomenquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:45 schreef Patrijz het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_spirit_cover.html
In ieder geval originele cover van een uitgekauwd nummer...
Tis maar net hoeveel mooier dat nummer erop wordt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:12 schreef genakt het volgende:
JIJ HAALT HET IN JE HOOFT OM 1 VAN DE MEESTERWERKEN VAN METALLICA BELACHELIJK TE MAKENquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:07 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Tis maar net hoeveel mooier dat nummer erop wordt.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:13 schreef genakt het volgende:
[..]
JIJ HAALT HET IN JE HOOFT OM 1 VAN DE MEESTERWERKEN VAN METALLICA BELACHELIJK TE MAKEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de drums er wel op vooruit gegaanquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:07 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Tis maar net hoeveel mooier dat nummer erop wordt.
volgens mij is dat echt zo moeilijk met allebei je handenquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind de drums er wel op vooruit gegaan.
Doe eens normaal joh.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:13 schreef genakt het volgende:
[..]
JIJ HAALT HET IN JE HOOFT OM 1 VAN DE MEESTERWERKEN VAN METALLICA BELACHELIJK TE MAKEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:16 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]Ja straks komen alle taalnazi's eraan! Hoofd met een "t" schrijven, hoe durft 'ie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:34 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja straks komen alle taalnazi's eraan! Hoofd met een "t" schrijven, hoe durft 'ie!
Hij snapt het volgens mij niet, die gitarist doet afbreuk aan het liedje (wat eigenlijk eerlijk gezegd ook niet al te hoog is, maar goed), dus het komt niet geheel tot zijn recht.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:34 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja straks komen alle taalnazi's eraan! Hoofd met een "t" schrijven, hoe durft 'ie!
ja sewiejus jaquote:
Wat een kutgitarist inderdaad die vent, ik hoor er niks van man! Het lied is trouwens wel goed.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:00 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Hij snapt het volgens mij niet, die gitarist doet afbreuk aan het liedje (wat eigenlijk eerlijk gezegd ook niet al te hoog is, maar goed), dus het komt niet geheel tot zijn recht.
Btw gitaarles voor volgend schooljaar gehosseld (nu bij een zelfstandige ouwe rockert, en geen commercieeel klote bedrijf)
Ja dat is altijd zo, eigenlijk moet je altijd voor je gaat spelen weer stemmenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:18 schreef Schuifpui het volgende:
Vandaag toch maar een nieuw stem apparaatje gekocht. Ik heb alleen wel de meest niet ideale kamer voor een gitaar. 's Middags wordt het vrij warm, toen heb ik hem gestemd, nu net wil ik weer gaan spelen, maar het klonk helemaal nergens naar. Alle snaren waren opeens veel te hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |