Die is tof ja. Is ook door een geweldig bandlid geschrevenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:02 schreef The_Dean het volgende:
Oh, en een riffje van The Four Horsemen. Die is bruut, misschien eens helemaal leren
Dave Mustainequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die is tof ja. Is ook door een geweldig bandlid geschreven. Maar of je nu The Four Horsemen of Mechanix beluistert, beiden zijn tof
.
Thanks. Ik ken Ataris niet, maar ik zal het eens luisteren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:58 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Super cool man!
Ik weet niet waarom, maar om de een of andere reden doet het me lichtelijk aan The Ataris (heb het al een goede 8 jaar niet meer geluisterd, maar goed) denken
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:33 schreef samsalabim het volgende:
[..]
Tsjaa, misschien moet je gewoon wachten tot je iets meer van noten weet, want volgens mij begrijp je ook geen woord van het advies dat iedereen je geeft...
Waarom combineert een band niet met les?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:03 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb dit jaar even geen les, want ik ging in een band, en allebei combineren gaat volgens mij niet lukken, maar in een band spelen is leuk (en motiveert meer om te oefenen, soms heb je gewoon echt even geent tijd en zin) maar gewoon les leer je toch wel meer, watmoetik kiezen?
Qua cash (dat band, is een organisatie, dan wordt je aan andere bandleden gekoppeld, en krijg je les met je band en regelen ze optredens) en les is ook duur, en allebei gaat financieel denk ik niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom combineert een band niet met les?
Gaat prima samen volgens mij, je bent alleen wat meer tijd kwijt maar dat mag niet uitmaken want het is een hobby.
Dus je betaalt om samen te mogen spelen ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:26 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Qua cash (dat band, is een organisatie, dan wordt je aan andere bandleden gekoppeld, en krijg je les met je band en regelen ze optredens) en les is ook duur, en allebei gaat financieel denk ik niet.
Ja, dat vond ik ook al, maar goed, die regelen dan wel de optredens en oefenapparatuur en ruimte en leraar die kan bassen drummen gitaren en toetsen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus je betaalt om samen te mogen spelen ?
Het hele idee van een band is toch dat je met een groep vrienden samen muziek maakt ?
Die's makkelijkquote:
Dus als ikmet die eerste op de 3 5 doe, dan eindig ik op de 18?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef Lespaulspelert het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets? Vanaf welke fret is dat, en wat betekent rood?
Leer eerst de tonen op je hals uit je kop, en kijk dan hoe uit welke tonen een toonladder bestaat. Dan weet je in ieder geval waar je mee beizg bent wnat dit gaat niet op schietenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:12 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Dus als ikmet die eerste op de 3 5 doe, dan eindig ik op de 18?
Aye, dus nog eerst een stukje theorie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Leer eerst de tonen op je hals uit je kop, en kijk dan hoe uit welke tonen een toonladder bestaat. Dan weet je in ieder geval waar je mee beizg bent wnat dit gaat niet op schieten
vette foto deanquote:
Zo zie ik er niet alleen uit...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:31 schreef genakt het volgende:
[..]
vette foto dean
je ziet er eigenlijk wel uit als een hele aardige gozer
is een compliment
Ja en die in zijn LP zijn ook een lening voor onbepaalde tijdquote:Op woensdag 19 mei 2010 08:57 schreef KaMo het volgende:
Ja, maar nu wil hij dat element ook in zijn V, wat weer geld kost
dat is 'ie ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:31 schreef genakt het volgende:
[..]
vette foto dean
je ziet er eigenlijk wel uit als een hele aardige gozer
is een compliment
Ah, op die fietsquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja en die in zijn LP zijn ook een lening voor onbepaalde tijd![]()
Ik doe er niks mee en Dean is er schijnbaar mee in zijn spreekwoordelijke nopjes!
Ik moet mijn SH-4 dus goed in de gaten blijven houden wanneer we de zooi in elkaar gaan zetten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:32 schreef The_Dean het volgende:
En dankzij TeleluvR wil ik nu ook een Seymour Duncan SH-4 in mijn Dean V. Vanavond voor het eerst in tijden eens met de V geoefend ipv de LP, maar miste hem meteen
Dat kun je beter niet doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:48 schreef guitarist het volgende:
[..]
Thanks. Ik ken Ataris niet, maar ik zal het eens luisteren.
Net binnen, bedanktquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:19 schreef genakt het volgende:
kamo laat even weten als je spulletjes erzijn. Het zal een van deze dagen toch wel moeten komen
Met natuurlijk, anders ziet het eruit als een speelgoed gitaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:40 schreef KaMo het volgende:
Hmmm
Zonder:
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Met een epi pup die ik nog heb liggen, met kapjes (hoe ik het eigenlijk wil)
[ afbeelding ]
Kan je het element niet uit het kapje halen? Iemand ervaring daarmee?
[ afbeelding ]
Sommige elementen zitten gewoon vast, ik heb er 1 die al zo was en 1 waar ik zelf een kapje overheen heb gedaan, dan zet je hem met 2 soldeerpuntjes vastquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:48 schreef KaMo het volgende:
Ja, maar ik heb geen zilveren kapjes, enkel pickupringen.
In dat zilveren kapje zit een epiphone element vast, met soort van kaarsvet
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:54 schreef KaMo het volgende:
Maar is het mogelijk de epipup, uit het kapje te halen?
quote:
Dat valt tegen, ik heb mijn 2 epiphone dingen ook uit elkaar proberen te halen, maar dat lukte ook niet zonder iets verrot te maken, dus heb ik ze maar verkochtquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:03 schreef TeleluvR het volgende:
Gewoon een kwestie van los solderen op die 2 punten: Je houd dan een epiphone open humbucker over. Maar voordat je begint zou ik eerst even kijken of het kapje uberhaupt wel past op je gibson pickup qua poolstaafspacing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |