Louter één van de grootste zangers ooitquote:Op zondag 16 mei 2010 22:08 schreef guitarist het volgende:
Wie?
Fixedquote:Op zondag 16 mei 2010 22:33 schreef The_Dean het volgende:
Classic rock? Dan kan je aan dingen als Heaven & Hell, Rainbow, DIO enzo denken. Zitten wel lastige dingen in, maar door te leren ga je vooruit
whole lotta love van zeppelin!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:28 schreef Schuifpui het volgende:
Ik heb gisteren een elektrische gitaar gekocht.![]()
![]()
Stond niet echt in de planning, maar het leek me wel leuk en heb hem tweedehands, dus het kost niet zo veel. Ik heb een keyboard met line in, waarover ik zo'n beetje alle denkbare effecten kan gooien, dus voorlopig kyan ik vooruit. Nu het belangrijkste nog, leren gitaar spelen.![]()
Hebben jullie tips voor een beginnend gitarist? Ik ben ook nog opzoek naar liefst bekende nummers (classic rock bijv) die goed te doen zijn, ideeën? Ik heb al wel eerder af en toe eens op een gitaar gespeeld, dus ik kan wel een heel klein beetje spelen, maar nog niet echt vloeiend. Ik kan noten lezen en tabs zijn ook duidelijk.
Kostdat?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:04 schreef KaMo het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)n_en_Volumeregelaar/
Iemand interesse? Ik hoef er maar 1 namelijk
10 exclusief verzending (is ongeveer helft namelijk)quote:
PM maar als je hem wilt, ik heb zo net besteldquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 00:19 schreef -Menn0- het volgende:
![]()
Nou ik zei op dag 1 al tegen Brian: wordt em nie..... Meiden zijn veel beter!
Wat vet!![]()
Thanks voor het stemmen mensen!![]()
HELL YEAH!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 00:13 schreef genakt het volgende:
GEFELICITEERD MENNO
hij heeft gewonnen
De winnaar van FOK!Idols 2010 is geworden...
Tja dat krijg je als er zoveel op vriendjes wordt gestemdquote:Op maandag 17 mei 2010 00:13 schreef genakt het volgende:
GEFELICITEERD MENNO
hij heeft gewonnen
De winnaar van FOK!Idols 2010 is geworden...
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:17 schreef genakt het volgende:
er word hier teveel op vriendjes gestemd![]()
uitslag kan je van te voren al bepalen
De mic heeft hij al!quote:Op maandag 17 mei 2010 10:09 schreef Patrijz het volgende:
Gefeliciteerd Menno!Goed bezig! Nu die band oprichten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |