Tijdens Heathen zei Lee Altus dat ook. Tja, toen wisten wij het nog niet zeker.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:56 schreef emokid het volgende:
Hé Turk, als je voortaan een ruzie maakt moet je wel komen opdagen, schijterd.
Testament zanger riep nog tijdens het optreden dat Dio leefde en dat het "geruchten" waren.. had hij het even mis.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
Vorige maand Peter Steele nu Ronnie James Dio.
Vlakbij Nijverdalquote:Op zondag 16 mei 2010 21:59 schreef Monolith het volgende:
Gratis kaartjes voor Sepultura en Chiraw, nu nog even opzoeken waar Vriezenveen ook alweer ergens lag.
Ik deed ook een grapjes PIquote:Op zondag 16 mei 2010 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik ben iig niet true. Ik luister ook naar niet metalartiesten namelijk
Leugens!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik deed ook een grapjes PIIk luister zelfs meer niet-metal dan metal
![]()
Wat zijn leugens, de grapjes PI of het meer niet-metal luisterenquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zijn leugens, de grapjes PI of het meer niet-metal luisterenEn als het dat laatste is, hoe weet jij dat!?
![]()
Weet ikquote:Op zondag 16 mei 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik deed ook een grapjes PIIk luister zelfs meer niet-metal dan metal
![]()
Scary shit Witchfynder, scary shitquote:
Nopequote:Op zondag 16 mei 2010 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet ikVandaar ook mijn reactie dat ik true ben
![]()
Jij ook niet
Ooooh bedoel je dat met 'niet-metal'?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Scary shit Witchfynder, scary shit![]()
[..]
NopeVroeger wel, vroeger liep ik ook in bandshirts en had ik een spijkerjack met patches enzo
En kisten, en een legerjas met een Metallica patch op de rug
Maar dan heb ik het echt over meer dan 10 jaar geleden
Nu ben je een lief meisje dat naar andere muziek luistert met een lada.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Scary shit Witchfynder, scary shit![]()
[..]
NopeVroeger wel, vroeger liep ik ook in bandshirts en had ik een spijkerjack met patches enzo
En kisten, en een legerjas met een Metallica patch op de rug
Maar dan heb ik het echt over meer dan 10 jaar geleden
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ooooh bedoel je dat met 'niet-metal'?
Hihihi, mijn Lada heeft nog steeds geen radioquote:Op zondag 16 mei 2010 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu ben je een lief meisje dat naar andere muziek luistert met een lada.
Zo hoort het gewoon luisteren waar jezelf zin in hebtquote:Op zondag 16 mei 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Hihihi, mijn Lada heeft nog steeds geen radioMaar 1 juni APK, als ze daar doorheen komt, dan krijgt ze een radio cadeau
![]()
Maar ik luister vaak naar waar ik zin in heb, en door m'n brede smaak kan dat echt van alles zijn
verreken dat met de kosten van het vliegtuig en per biertje wordt het wel iets duurderquote:Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Teehee, 1,20 voor een halve liter bier op het festival.
Vriend van me kon gratis kaartjes krijgen, maar hoefde ze zelf niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vlakbij NijverdalEn hoe kom je aan die kaartjes, wil ik ook wel
Ho ho, ik vlieg KLM, daar krijg ik ook nog een biertje.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
verreken dat met de kosten van het vliegtuig en per biertje wordt het wel iets duurder
Met alle extra terroristenbelastingellende, dossierkosten en weet ik veel wat kom ik op 202,50 pp. uit, retour. Met de auto kom je op 250 euro uit voor benzine (voor de hele auto) en met trein kwam ik op 220 ong. uit, pp.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:21 schreef GimmeGore het volgende:
Wat ben je nou kwijt voor een vlucht naar Praag?
Ik bekijk nog even de mogelijkheden.
Waarschijnlijk wordt het de trein omdat ik een interrail wil.
Yup, maar we zagen het niet zitten om pakweg 1000 km terug te rijden na 3 dagen festival.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:27 schreef Tokus het volgende:
kortom, de auto is goedkoper, als je de reistijd niet meetelt
Zo duur zijn de treinen in Tsjechië toch niet?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met alle extra terroristenbelastingellende, dossierkosten en weet ik veel wat kom ik op 202,50 pp. uit, retour. Met de auto kom je op 250 euro uit voor benzine (voor de hele auto) en met trein kwam ik op 220 ong. uit, pp.
Maar vanaf Praag moet er nog wel een trein gefixed worden. 20 euro ofzo.
Het is een slaaptrein, je stapt in in Arnhem (ik dan) en stapt weer uit in Praag en ondertussen kan je slapen.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Trein is volgens mij overigens best te doen, maar duurt ook lang, maar met een paar gezellige mensen, wat biertjes en slap ouwehoeren ben je er zo.
Het is 160 km. Praag -> Trutnov. (9 euro enkeltje; verkeerd gekeken). 20 euro was een enkeltje met taxi, wat ze op de site belachelijk duur vonden. Hehe, moet je in .nl eens proberen. 20 euro voor 160km taxi.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:36 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Zo duur zijn de treinen in Tsjechië toch niet?
Och dat valt best wel mee, na 5 dagen metalcamp was die 1300 km goed te doenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Yup, maar we zagen het niet zitten om pakweg 1000 km terug te rijden na 3 dagen festival.
De vraag is waarom je het jezelf zou aandoen als je het geld kan missen.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:45 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Och dat valt best wel mee, na 5 dagen metalcamp was die 1300 km goed te doen
cafeïne-shots for teh win!
Dat is om van het vliegveld naar het centrum te komenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
20 euro was een enkeltje met taxi, wat ze op de site belachelijk duur vonden.
Misschien was hij beledigd omdat je dacht dat hij op Fok zat?quote:Ten tweede, moslimturk, ik heb je lopen zoeken. ik heb 2 turken gevraagd of ze emokid waren van fok.nl. zo'n kleine dikke pinquin turk keek me aan en zei: wil je me niet zo beledigen? lol. pwned
Nicequote:Op zondag 16 mei 2010 22:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vriend van me kon gratis kaartjes krijgen, maar hoefde ze zelf niet.
De auto is ook goedkoper, maar ik weet niet of je de Tsjechische wetgeving zo leuk vind, zitten nogal wat rare kronkels in...quote:Op zondag 16 mei 2010 23:27 schreef Tokus het volgende:
kortom, de auto is goedkoper, als je de reistijd niet meetelt
Ik zou denk ik wat leuke steden op de weg er naartoe zoeken en dan wat extra dagen erbij nemen, om dingen onderweg te bekijken.
Damn, R.I.P.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ronnie James Dio is dus toch overleden. Staat nu ook op de officiele website.
Ah dus Brabantia slaat dus toch op dat merk wc pottenquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 00:23 schreef Monolith het volgende:
Altijd weer die allochtonen in het Fok! metalheads topic, daar hoor je de politiek nooit over.
En een appartementje geregeld. Nu nog een mountainbike huren en klaar is Appeltje.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Zooow, vlucht naar Obscene Extreme is geboekt. Meteen een dagje Praag ervoor geplakt.
Waarom zou ik je foto onthouden, en vooraan stond ik ook. In de pit zelfs.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:44 schreef emokid het volgende:
Ik ben niet eens moslim.. Dat verhaaltje is compleet bedacht, ik stond de hele tijd duidelijk vooraan en heb altijd een foto gehad op last.fm, zelfs toen ik je "beledigde" daar. Als je dat hebt onthouden, heb je ook wel mijn avatar kunnen onthouden.
Ik begrijp best dat jij je eer probeert te redden hier maar hier kom je niet mee weg.Leuk geprobeerd.
Ik wil wel maar ik kan in juli geen vrij krijgen en ik heb nog maar 8 vakantiedagen ofzo.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:10 schreef GimmeGore het volgende:
oh, stfu...
Ik moet echt ff iemand vinden om mee te slepen naar Obscene.
Ik wist het niet zeker, dus ik heb het maar opgezocht en het schijnt te kunnenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:46 schreef Adames het volgende:
rare nummering in TT
ik zit me af te vragen hoe het anders zou moeten.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wist het niet zeker, dus ik heb het maar opgezocht en het schijnt te kunnen.
Volgens mij kan het niet anders.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:43 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik zit me af te vragen hoe het anders zou moeten.
Vroeger was het nog makkelijk met onze nummering. XXIV ofzoquote:Op maandag 17 mei 2010 10:55 schreef Witchfynder het volgende:
Wie is die malloot die met die Romeinse nummering is begonnen? Dat zal ik wel weer geweest zijn?.
Zo moeilijk is het toch nietquote:Op maandag 17 mei 2010 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vroeger was het nog makkelijk met onze nummering. XXIV ofzo.
Entombed 12 september in Atak.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:28 schreef Trashcanman het volgende:
Yay! Ik heb er weer een favoriet Entombed-achtig bandje bij: Black Breath.
Back in the day...toen wij nog jong en langharig warenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vroeger was het nog makkelijk met onze nummering. XXIV ofzo.
dat is trve. Snap dat dan.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:55 schreef Witchfynder het volgende:
Wie is die malloot die met die Romeinse nummering is begonnen? Dat zal ik wel weer geweest zijn?.
Precies. Dat waren pas tijden.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Back in the day...toen wij nog jong en langharig waren.
Goede tipquote:
Nee, het is echt pas echt true als het met geitenbloed oid geschreven isquote:
Nee dat drink je geitenbloed. Je ondertekend contracten en dergelijk met je eigen bloed. Dat is voor vrouwen een stuk makkelijker dan mannen.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goede tip
[..]
Nee, het is echt pas echt true als het met geitenbloed oid geschreven is
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:33 schreef Reuzelbek het volgende:
Gaan er mensen hier naar Oomph! op 30 mei?
Oh is dat de truc! I'm doing it all wrong!quote:Op maandag 17 mei 2010 12:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat drink je geitenbloed. Je ondertekend contracten en dergelijk met je eigen bloed. Dat is voor vrouwen een stuk makkelijker dan mannen.
Die lui van Running Wild zijn dan ook maar wat? 20 jaar? jonger dan de mannen van Heaven & Hell?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:16 schreef Reneuh het volgende:
RIP Dio
Moet zeggen dat ik maar een klein stukje van hem heb gezien vorig jaar op Wacken. Vond het toch een behoorlijke overgang van de explosieve show van Running Wild naar de ietwat tamme show van Heaven and Hell. Maar dat kan ook aan mij liggen
Klinkt wel leuk (even geyoutubed), maar helaas geen budgetquote:Op maandag 17 mei 2010 12:08 schreef Reuzelbek het volgende:
Nog maar eens proberen dan (of is dit niet metal genoeg?):
[..]
Ah dat is wel jammer. Ben zelf heel benieuwd, ze zullen wel nieuwer werk spelen, dat is wat meer 'mainstream'. Toch een aanrader voor Rammstein liefhebbers als zeg ik het zelf.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk (even geyoutubed), maar helaas geen budget
Schapenbloed mag overigens ook als er geen geitenbloed voor handen is.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh is dat de truc! I'm doing it all wrong!
Haha ze zijn de voorlopers van Rammstein. Het wordt ook wel beweerd dat Rammstein haar inspiratie van Oomph! heeft. Hun oudere werk is veel expirementeler en heeft een echte industrial sound:quote:Op maandag 17 mei 2010 12:12 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb Oomph! 2x gezien en 2x dacht ik: wat is dit voor heel slap aftreksel van Rammstein.
Ja, tuurlijk! Laat maar weten wanneer je zin/tijd hebt. Mijn telefoonnummer is nog hetzelfdequote:Op maandag 17 mei 2010 11:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Dat waren pas tijden.
Heb je nog een keer tijd om bij te kletsen trouwens? Ik woon tegenwoordig tijdelijk weer in de buurt van Rotterdam.
Toch gek, want Laibach wordt ook al de voorloper van Rammstein genoemd en dat Rammstein daar de inspiratie vandaan heeft.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:16 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Haha ze zijn de voorlopers van Rammstein. Het wordt ook wel beweerd dat Rammstein haar inspiratie van Oomph! heeft.
Het kan toch dat Rammstein van beide bands inspiratie vandaan heeft gehaald.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:25 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Toch gek, want Laibach wordt ook al de voorloper van Rammstein genoemd en dat Rammstein daar de inspiratie vandaan heeft.
Alsof Rammstein maar door één band geïnspireerd zou kunnen zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 12:25 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Toch gek, want Laibach wordt ook al de voorloper van Rammstein genoemd en dat Rammstein daar de inspiratie vandaan heeft.
Ik weet niet of die van mij nog hetzelfde is maar goed, ik PM straks wel evenquote:Op maandag 17 mei 2010 12:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk! Laat maar weten wanneer je zin/tijd hebt. Mijn telefoonnummer is nog hetzelfde.
Van beide, volgens mij...quote:Op maandag 17 mei 2010 12:25 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is maar met Duitse industrial metal vind ik het al snel kitscherig. Leuk voor zo af en toe maar dan heb ik toch liever:quote:Op maandag 17 mei 2010 12:16 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Haha ze zijn de voorlopers van Rammstein. Het wordt ook wel beweerd dat Rammstein haar inspiratie van Oomph! heeft. Hun oudere werk is veel expirementeler en heeft een echte industrial sound:
Denk wel dat ze het meest recente werk spelen. Goed Rammstein is aanzienlijk meer indrukwekkend, maar daar betaal je dan ook voor
Ik zat er al op te wachtenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:32 schreef lifeblind het volgende:
Als het dan industrial moet zijn, geef mij dan maar
Jammer als bands zo afglijden...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:15 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Exploited was best ok, maar feitelijk was het een schim van vroeger, alleen Wattie is er nog maar bij met een stel jonkies... Jammer wel!
En ik ben er nu echt uit: ik haat punkers
Wat verwacht je van een subcultuur wiens hoogste doel chaos veroorzaken lijkt te zijn?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:58 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Rare snuiters... dat is wel duidelijk hehe...
Punker + beschaving = Metalheadquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:39 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Dat chaos gebeuren lukt ze goed, lijkt wel of er constant een relletje uitbreekt maar dan zijn er twee van die idioten bezig met wat klappen uit de delen voor de 'gein'.. mjah, geef mij maar een metal concert, dat gaat tenminste altijd rustig en een stuk beschaafder hahaha (nooit gedacht dat ik dat nog es zou zeggen).
tov de Nighttown is de Entree wel netjes nu, maar verderquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:50 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Tsja... dat zie ik er eigenlijk ook niet echt vanaf
Tja. Ergens wel te verwachten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:44 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Hahha... dat is net zoals als E = MC2
maareh... als Rotterdamse muziekliefhebber vind ik dit dan wel weer schokkend om te lezen:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43494587
Mwoah, Ahoy enzo...quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:32 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Jammer is het wel... straks is Baroeg nog de grootste zaal van Rotterdam!
Dat zou wel de gekste zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:32 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Mja, blijft voor mij wel de zaal met de beste programmering altijdquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:32 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Daarvan hoopt al jaren iedereen die niet volslagen toondoof is dat er per ongeluk een oud duits bommetje onder ligt.quote:
Dan kun je 29-7 je lol op, want dan staan er maar liefst twee metalbands in de Exit te heerschenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:44 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
En Exit is voor punkers, en daar had ik het net al over
Zo ziet Ahoy er op dit moment wel uit, ja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarvan hoopt al jaren iedereen die niet volslagen toondoof is dat er per ongeluk een oud duits bommetje onder ligt.
Ze zijn aan het verbouwen. Groter en een constructie die het geluid niet meteen verziekt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarvan hoopt al jaren iedereen die niet volslagen toondoof is dat er per ongeluk een oud duits bommetje onder ligt.
Vind ik ook ja...quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:45 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, blijft voor mij wel de zaal met de beste programmering altijd
Jullie zijn mijn allerbeste Fok-vriendjesquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
tijnbrein
GimmeGore
lifeblind
Witchfynder
BOKA
Trashcanman
emokid
Tokus
Marijkezwolle
ThE_ED
Syb-rund.
Arcturus
Asta
Quir
AlchemistOfSorrows
RoW_0
Roel_Jewel
heartwork
trebremmit
GoeRoe86
Monolith
Bosbeetle
arucard
On
Boze_Appel
Desunoto
o.us
RacerDKB
Dribbel_
8108139dpths
Seam
NanKing
laforest
PiRANiA
porsche1
Penisbaard
VaderVanJezus
Sapstengel
Buffalo-Soldier
FalleNk810i
SicSicSics
zquing
nipeng
Siniti
ranja
SuperwormJim
xpompompomx
Mark
Felixa
Crientj
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Darkestrah
tijnbrein
GimmeGore
Witchfynder
BOKA
Marijkezwolle
Tokus
AlchemistOfSorrows
Trashcanman
Monolith
Ezio
ThE_ED
heartwork
Asta
jagga
FalleNk810i
On
dikke_donder
trebremmit
RoW_0
Boze_Appel
SharQueDo
GI
emokid
Syb-rund.
MarkyB
Arcturus
WitchfinderGeneral
ufopiloot
arucard
Isabeau
Katth
bartrid
Mark
nipeng
SicSicSics
VaderVanJezus
Luiaerdt
Vengswiejj
xpompompomx
Blistering
DJ_
laforest
horned_reaper
Sapstengel
Bryze
GoeRoe86
Fir3fly
Bosbeetle
Metonae
Darkestrah en Lifeblind staan hoogquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Darkestrah
Witchfynder
tijnbrein
lifeblind
The_Dean
Trashcanman
arucard
GimmeGore
allsystemshalt
Beavis
FalleNk810i
Tokus
trebremmit
BOKA
ThE_ED
e-wok
Jor_Dii
heartwork
Boze_Appel
RoW_0
Monolith
On
KaMo
Marijkezwolle
Bosbeetle
draculettetje
Gitaarmat
xpompompomx
emokid
Dribbel_
DrD00m
Siniti
brother52
Maisnon
lizardtattoo
Arcturus
Asta
RickoKun
Doler12
Meursault
leRomein
DeHovenier
Cynic
Iblis
Aresdreams
TweeBallenZak
CaptainCookie
wapwip
Metalfreak
VaderVanJezus
En dat zijn nog altijd de beste featuresquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Eentje in de categorie "Omdat het kan!"
Misschien heeft het wat te maken met hoe vaak je iemand hebt gequote of in hetzelfde topic hebt gepost. Bij mij staat Ritmo er bij...quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Darkestrah en Lifeblind staan hoog![]()
Vraag me af waarom Witchfynder zo hoog staat, zal zeker komen door iets van het supergeheime algoritme
[..]
Er staat een Bot in mijn lijstquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
tijnbrein
tomtomaat
qonmann
SlariBot
remlof
Darkestrah
lifeblind
De_Hertog
Witchfynder
nightcowboy
ScottTracy
BOKA
Tokus
Guppyfriend
skittelman
Omniej
banaantjeEE
automatic_
MMUFC
Sally
Etcetera
Ofyles2
tliciouz
PhysicsRules
vergeetmewelletje
mr_anonimous
ThE_ED
lubje25
Mark
tong80
c0nd0r
Bob-B
Adelante
Yankee
ParanoidEv
Asta
Rucebo
rulerofdeath
Marijkezwolle
Sjowhan
starla
LightLuke
gateway
djayzz
Empathologica
Monolith
donroyco
Vork
Debsterr
RoW_0
tijnbrein
Nouk84
Pien85
djayzz
Murmeli
vencodark
stbabylon
Witchfynder
Thrustmaster_Special
Tokus
KudFokker
Cuegirllie
Q.
ArTiC
Kluts
automatic_
Darkestrah
El_Matador
rival
Belsezar
GimmeGore
S95Sedan
BOKA
Sp00k13
mrbox
Asta
kingmob
Ripley
krengetje
Catbert
RealZeus
Lotusss
Litpho
HeatWave
yvonne
AirwiN
kwaakvaak
Carooltje79
STING
Arcee
Sinceria
Duimelot
Godtje
ObviousClone
RoW_0
De_Kardinaal
Crazy-M
erikje14
lifeblind
GoeRoe86
vencodark
krengetje
El_Matador
RealZeus
Good.vs.Evil
Cue_
Thrustmaster_Special
stbabylon
Murmeli
djayzz
automatic_
ArTiC
Nouk84
STING
Samzz
mrbox
Thrust
Carooltje79
Cuegirllie
AirwiN
Bengeltje
Jannuk
Q.
Pien85
Ofresca
EchtGaaf
goldfinger1963
Lotusss
Tally
Cassandra87
Knuffelzacht
Ang3l
De_Kardinaal
Barbusse
mr_anonimous
Duimelot
HeatWave
FireFox1
JaniesBrownie
RaXz
littledrummergirl
Belsezar
S95Sedan
ThE_ED
Snuitebolletje
Tegan
dyonvbaal
francis998
dawg
Kluts
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:23 schreef GimmeGore het volgende:
Nah! En ik ben niet eens een vriendje van Tijn
Ik ook nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:23 schreef GimmeGore het volgende:
Nah! En ik ben niet eens een vriendje van Tijn
Ik wel?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar Tijn staat ook niet in mijn lijstje
Nee!quote:
Waar maak jij uit op dat het een wedstrijdje zou zijn? Het valt alleen op dat sommige mensen waar je wel "vriendjes" mee bent niet in de lijst staan. Is niets competitie achtigs aan hoor...quote:
Jij hebt makkelijk praten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat het een wedstrijdje zou zijn? Het valt alleen op dat sommige mensen waar je wel "vriendjes" mee bent niet in de lijst staan. Is niets competitie achtigs aan hoor...
Hoezo?quote:
Vast niet, want in Tijn's lijstje stond ik ook al nietquote:
Was jij die afro die ik op de grond duwde toen je wanhopig op zoek was naar een plectrum?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:19 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Waarom zou ik je foto onthouden, en vooraan stond ik ook. In de pit zelfs.
Mijn eer proberen te redden, give me a break gast. Welke eer? Mij bashen omdat ik geen moslim ben nou dat is pas een goeie instelling van jou emoblaag.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vast niet, want in Tijn's lijstje stond ik ook al niet
Zij is coolquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:16 schreef Witchfynder het volgende:
Die littledrummergirl staat echt in iedereens lijstje overal geloof ik.
Yeah, al bijna Megadeth!.
Je vindt haar cool maar je weet niet wie het is? Say what?quote:
Sarcasmequote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je vindt haar cool maar je weet niet wie het is? Say what?.
Ze hangt (ook) in al die singles, bimeeting weet-ik-het topics rond, dus ja, dan krijg je dat.
die worden door Universal nogal gepusht.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:16 schreef Witchfynder het volgende:
Die littledrummergirl staat echt in iedereens lijstje overal geloof ik.
Yeah, al bijna Megadeth!.
Apart voorprogramma hebben ze geboekt:
Dat is meestal de reden waarom een of andere maffe band er ineens staat.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:39 schreef Tokus het volgende:
[..]
die worden door Universal nogal gepusht.
Correctquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:13 schreef GimmeGore het volgende:
Ow dus jij bent HornedReaper van Festivalinfo?(ja toch? ben er al een tijdje niet meer geweest)
Ik ook! Ben zelf uiteraard ook weer aanwezig.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:00 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Hier wordt ik nou blij van:
[ afbeelding ]
Ik ben een doom metal liefhebber tot en met, tuurlijk vind ik dit leukquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:34 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Ik lurk op wat metal fora... en vond dit, dacht dat jullie dit ook wel leuk zouden vinden? En jawel hoor
Maar dat is toch helemaal niet de bedoeling van Doom Metal?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:00 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha... dat zou het geval zijn op een black metal festivalquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar dat is toch helemaal niet de bedoeling van Doom Metal?.
Yeah baby!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:34 schreef GimmeGore het volgende:
Death Feast over 3 weken!
Eindelijk een meerdaags festival!
Ik niet ken er geen een band vanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:00 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Je weet wat het woord 'doom' betekent, he?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:20 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
[..]
Hahaha... dat zou het geval zijn op een black metal festival
Ah: DDD, het festival wat ik elk jaar op de een of andere manier misloopquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:00 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
O, zijn die mongolen ook nog steeds actief...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:33 schreef ThE_ED het volgende:
WESTBORO BAPTIST CHURCH To Picket RONNIE JAMES DIO's Public Memorial Service?
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=140446
Een van mijn tvhelden, ben lewis, heeft een keer een weekje met hen opgetrokken voor een van zijn docu's.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O, zijn die mongolen ook nog steeds actief...
Die docu heb ik ook gezien. Die gasten zijn gestoord.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:22 schreef heartwork het volgende:
[..]
Een van mijn tvhelden, ben lewis, heeft een keer een weekje met hen opgetrokken voor een van zijn docu's.
Echt een hypocriete bende daar.
Ik hoop alleen dat de metalfans die hem een laatste groet willen wensen zo netjes (en vooral verstandig) zijn om niet met hun in discussie te gaan of slaag te raken omdat zij hun 'idool' beledigen. En vooral geen interviews aangaan met de media zodat er weer een of andere kneus aan het woord komt die alles zo zwart-wit ziet als de pest. Ijdele hoop waarschijnlijk.
Dat. Louis Theroux is mijn held.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb de docu van Louis Theroux gezien, en echt, die gasten zijn inderdaad gestoord. Dieptriest gewoon.
Hoe kan ik ben lewis schrijven als ik het uiteraard over louis had?quote:
Belangrijker is, ga je nou wel of niet naar OEF?quote:Op zondag 23 mei 2010 08:58 schreef GimmeGore het volgende:
Dat is zo irritant, ik heb dat gehad met een ticket wat ik wou overkopen.
Die gozer liet het er tot de dag voor het concert op staan.
En wou het dan daarna nog gaan versturen. Nou, ik heb al vaak genoeg gehad dat mijn post niet de volgende dag bezorgd werd, dus ik hoefde dat ticket niet meer.
Kreeg ik nog een scheldkanonnade over me heen in een mailtje, dat ik een slechte bieder was. (uiteindelijk een ticket voor de deur overgekocht)
quote:Op zondag 23 mei 2010 10:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, binnen nu en 10 jaar is heel die stad weggezonken.
Al die bontkraagjes zijn te zwaar om de fundamenten te laten dragenquote:Op zondag 23 mei 2010 11:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik woon daar ja een beetje respect voor die mooie stad GVD
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als die bontkraagjes zijn zwaar om de fudnamenten te laten dragen.
Oh. Dat is inderdaad een hele geruststelling, gezien ik hier net een huis gekocht heb.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, binnen nu en 10 jaar is heel die stad weggezonken.
Nog een gek die in Dordt komt wonen.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:31 schreef heartwork het volgende:
[..]
Oh. Dat is inderdaad een hele geruststelling, gezien ik hier net een huis gekocht heb.hehe.
Pluspunt van Dordt is wel dat het 's-nachts zo uitgestorven is op straat dat je net zo goed in je nakie kunt lopen, want er is toch niemand die je ziet.
maar goed, metal.
Heb weer eens Until the light takes us en bm satanica gekeken. UTLTU vond ik dan nog wel oke, maar ook niet echt bijzonder. Geen nieuwe informatie, geen fans aan het woord, enkel het standaard geneuzel over christenen en de veramerikanisering van Noorwegen. er moet toch wel iets meer in de wereld gebeuren wat hen interesseert of bezig houdt? Blijkbaar niet.
Bm satanica is echt gemaakt door een puber van 16 die helemaal gek is van watain (sworn to the dark heb ik in fragmenten bijna helemaal gehoord). Kan gewoon niet anders. Snapte ook niet echt wat vreid er nou mee te maken had. En dat gezever van niklas op het einde. Hij maakt leuke muziek hoor, maar wat een kortzichtig ei is dat zeg.![]()
*dubt.. wel naar megadeth.. niet naar megadeth...
Ik woon er al. Maar 'net' gekocht is misschien wat breed genomen. Het huis is namelijk al sinds juli vorig jaar in mijn eigendom. Al woon ik er pas sinds februari. (zelfstandig verbouwd he.. dan krijg je dat).quote:Op zondag 23 mei 2010 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog een gek die in Dordt komt wonen.Waar?
Okequote:Op zondag 23 mei 2010 15:26 schreef heartwork het volgende:
[..]
Ik woon er al. Maar 'net' gekocht is misschien wat breed genomen. Het huis is namelijk al sinds juli vorig jaar in mijn eigendom. Al woon ik er pas sinds februari. (zelfstandig verbouwd he.. dan krijg je dat).
En waar.. dat durf ik niet te zeggen gezien wij naaktlopen snachts.
Misschien dat je een camera op de krommedijk kunt zetten.
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik loop overdag gewoon naakt niemand die het ziet. Ja een paar mensen die langs varen in een bootje maar goed dat maakt niet uit. Ik ergens langs het water op de Staart.
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:05 schreef heartwork het volgende:
[..]
Niet echt een vooruitzicht waar ik blij van wordt.
gatver.
Wel uitverkocht, nog steeds uitverkocht, zeer zeker uitverkocht... lastige keuzes!quote:Op zondag 23 mei 2010 14:31 schreef heartwork het volgende:
*dubt.. wel naar megadeth.. niet naar megadeth...
There, there... *troost*quote:Op zondag 23 mei 2010 16:05 schreef heartwork het volgende:
[..]
Niet echt een vooruitzicht waar ik blij van wordt.
gatver.
Nogal ja, kan wel betere thrash vinden.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Duits dus.
Maar het zit ook gewoon ontzettend brak in elkaar, zeg.
S.O.Dquote:Op maandag 24 mei 2010 00:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nogal ja, kan wel betere thrash vinden.
Nu we het toch over thrash hebben: ik zou nog eens een mixtape voor Bosbeetle in elkaar flansen met allemaal thrash/crossover (en een beetje hc) er op.
Dit zijn al wat bands die er op zouden kunnen komen:
-Municipal Waste
-Hirax
-Carnivore
-Dead Horse
-Cryptic Slaughter
-Siege
-Artillery
-Bulldozer
-Toxic Holocaust
-Coroner
-Wehrmacht
-Anti Climex
-Sacrifice
-Dark Angel
-vio-lence
-Sacred Reich
-Kreator
-Destuction
-Sodom
-D.R.I.
-Accüsed
-Jerry's Kids
Hebben de metalheads hier nog wat leuke aanvullingen hierop?
Idd, Razor is gewoon gaaf, moeilijk om dat te ontkennenquote:
Ah nice, dank je. Ludichrist moet ik even checken, die ken ik nog niet. De rest maakt iig een goede kans om in de mixtape (ehm tape? mp3 lijst dusquote:Op maandag 24 mei 2010 00:33 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
S.O.D
Ludichrist
Crumbsuckers
Exhorder
Spazztic blurr
Discharge
Maar dit is ook al beter. Desondanks is het lang niet zo tof als dit:quote:Op maandag 24 mei 2010 00:35 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Idd, Razor is gewoon gaaf, moeilijk om dat te ontkennen
Van Wall-Martquote:
Hatespherequote:Op maandag 24 mei 2010 00:33 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
S.O.D
Ludichrist
Crumbsuckers
Exhorder
Spazztic blurr
Discharge
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nogal ja, kan wel betere thrash vinden.
Nu we het toch over thrash hebben: ik zou nog eens een mixtape voor Bosbeetle in elkaar flansen met allemaal thrash/crossover (en een beetje hc) er op.
Dit zijn al wat bands die er op zouden kunnen komen:
-Municipal Waste
-Hirax
-Carnivore
-Dead Horse
-Cryptic Slaughter
-Siege
-Artillery
-Bulldozer
-Toxic Holocaust
-Coroner
-Wehrmacht
-Anti Climex
-Sacrifice
-Dark Angel
-vio-lence
-Sacred Reich
-Kreator
-Destuction
-Sodom
-D.R.I.
-Accüsed
-Jerry's Kids
Hebben de metalheads hier nog wat leuke aanvullingen hierop?
waarom niet?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:22 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nee, die komt er dus mooi niet in.
Omdat Slayer me een fikse tijd geleden al uit de neus kwam. Ondanks dat ze een aantal metalklassiekers op hun naam hebben vind ik Slayer zwaar overrated.quote:
Precies dit! Als je hen vergelijkt met bands als Testament (must op mixtape!) en nu Heathen, die zichzelf blijven verbeteren, waar is Slayer dan nog? Ze maken al 10 jaar dezelfde meuk en het wordt steeds minder.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Omdat Slayer me een fikse tijd geleden al uit de neus kwam. Ondanks dat ze een aantal metalklassiekers op hun naam hebben vind ik Slayer zwaar overrated.
Dude, je weet toch. MP/matties die opeens thuis blijven met hun vriendin ftw.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wel uitverkocht, nog steeds uitverkocht, zeer zeker uitverkocht... lastige keuzes!.
Goedzo mijnbeste.quote:
Whooaaa, gaylords! Nou, in dat geval wil je natuurlijk welquote:Op maandag 24 mei 2010 14:16 schreef heartwork het volgende:
[..]
Dude, je weet toch. MP/matties die opeens thuis blijven met hun vriendin ftw.
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:05 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ben voor het eerst oom gewordenOp zoek naar kleine Gorgoroth shirts!
Gefeliciteerd. Pics van je (schoon)zus.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:05 schreef RoW_0 het volgende:
Agreequote:Op maandag 24 mei 2010 20:16 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Pics van je (schoon)zus.
Lekkere oom ben je dan (wat al een shock is, want heb altijd gedacht ,gezien je schrijfwijze, dat je een vrouw was).quote:Op maandag 24 mei 2010 20:05 schreef RoW_0 het volgende:
Ja kind is net een paar uurtjes oud en hij moet al van mij de tekst van Angel of death uit z'n kop kennen hoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:03 schreef heartwork het volgende:
[..]
Lekkere oom ben je dan (wat al een shock is, want heb altijd gedacht ,gezien je schrijfwijze, dat je een vrouw was).
Hoe dan ook.
Begin zijn metal carriere gewoon goed en koop de essentials aan albums.
(al vind ik niets zieliger dan iemand je muzieksmaak opdringen).
Gefeliciteerd met je neefje/nichtje.
Haha! Ik dacht altijd juist dat hij een mafketel was, maar uiteindelijk..uh..oh jaquote:Op maandag 24 mei 2010 21:03 schreef heartwork het volgende:
[..]
Lekkere oom ben je dan (wat al een shock is, want heb altijd gedacht ,gezien je schrijfwijze, dat je een vrouw was).
oh, hier kun je het wel normaal brengen? In dat andere topic is het plaatje wat je post erg ongepast.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:08 schreef RoW_0 het volgende:
Slipknot bassist Paul Gray was found dead at an Urbandale, Iowa hotel on Monday, police sources told BNO News.
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
Shit man.
Nu ben ik ineens de grootste linkshandige metalbassist
dan nog kun je wel enig fatsoen tonen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:44 schreef RoW_0 het volgende:
Kalm aan mensen, ik bedoel niks met dat plaatje. Ik zag het gewoon heel toevallig op 4chan. Als je huilie doet voor "Slipknot can suck my cock" dan ben je toch wel een beetje emo. Welkom op het internet.
Daar ben ik best wel blij omquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:17 schreef Tokus het volgende:
en Mastodon heeft de Europese tour gecancelled, vanwege een alvleesklierontsteking van gitarist Bill Kelleher. De shows in Utrecht (7 juni) en Zoetermeer (8 juni) gaan dus niet door.
Ah, dáár ging het dus om. Ik was naar kwetsende afbeeldingen aan het zoeken, maar zag ze nergens.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:44 schreef RoW_0 het volgende:
Kalm aan mensen, ik bedoel niks met dat plaatje. Ik zag het gewoon heel toevallig op 4chan.
Als je huilie doet voor "Slipknot can suck my cock" dan ben je toch wel een beetje emo. Welkom op het internet.
En Tokus, copy pasta is niet normaal brengen. dat is gewoon copypasta.![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:44 schreef RoW_0 het volgende:
Kalm aan mensen, ik bedoel niks met dat plaatje. Ik zag het gewoon heel toevallig op 4chan.
Als je huilie doet voor "Slipknot can suck my cock" dan ben je toch wel een beetje emo. Welkom op het internet.
Hij toont toch fatsoen? Hij had ook zijn lijk kunnen posten ipv dit kinderlijke plaatje, lekker boeiend!quote:
Een tijdje terug zat zij hij op dit topic nog te huilen over emokid's opmerkingen op last.fm. (quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:20 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hij toont toch fatsoen? Hij had ook zijn lijk kunnen posten ipv dit kinderlijke plaatje, lekker boeiend!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:38 schreef TheSorrow het volgende:
Agja, daar is het een FOK!ker turk voor toch?
There there my son.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:00 schreef RoW_0 het volgende:
Mensen die opkomen voor moslimsheeft de PVDA dit topic overgenomen ofzo?
Emokid noemt mij afvallige en scheldt me uit omdat ik geen moslim ben.
Een of ander emofan huilt vanwege een saaie kutplaatje dat slipknot basht en dan beginnen er al een paar gelijk al te janken
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:39 schreef GimmeGore het volgende:
Jullie zijn allemaal niet lief!
Jullie zijn allemaal een stelletje enge gothics!
Bibelotquote:Deicide heeft helaas besloten haar nieuwe album later te releasen dan gepland. Hierdoor wordt ook de tour uitgesteld naar 2011. Een nieuwe datum is nog niet bekend. Wanneer je je ticket via de website gekocht hebt krijg je automatisch je geld terug, overige tickets kunnen ingeleverd worden bij het adres van aankoop.
DEICIDE (usa)
Het verhaal van het uit Tampa, Florida (USA) afkomstige Deicide is niet bepaald alledaags. De geschiedenis van deze in de metalscene op handen gedragen band is er één van christelijke controverse en satanische schandaaltjes. De bandnaam, die uit het Latijn vertaald zoveel betekent als ‘de moord op God’, sluit dan ook keurig aan bij de anti-christelijke boodschap die de band uitdraagt. Maar naast alle rellen en schandalen maakt Deicide ook gewoon muziek. Geïnspireerd door occulte metalpioniers zoals de oude Venom, Posessed, Master, Celtic Frost en Slayer blaast, briest en brult de band zich al meer dan twintig jaar lang door kwalitatieve hoogstaande oldschool deathmetal heen. Niet voor niets dat Deicide nog immer tot de top van de extreme metal behoort en ook commercieel gezien (met meer dan een half miljoen verkochte albums) een bijzondere positie inneemt. Het in april 2008 verschenen Till Death Do Us Part toont ongenadig aan dat het vierkoppige ongezelschap (tegenwoordig naast Benton bestaande uit de gitaristen Jack Owen en Kevin Quirion en drummer Steve Asheim) nog lang niet uitgeraasd en uitgetierd is.
MAYHEM (nor)
Mayhem is in 1983 in Noorwegen opgericht door Destructor (Oystien Âarseth), die fan was van satanische black metal gespeeld door bands als Bathory, Celtic Frost en Venom. De originele line-up van Mayhem bestond naast Destructor uit Necrobutcher op bass, Manheim op drums en Messiah op zang. In 1986 maakte Mayhem indruk met de demo 'Pure Fucking Armageddon', welke in de underground scene gezien wordt als een klassieker in de extreme metal. Vele bandwisselingen volgen en in 1990 gaat Mayhem met nieuwe zanger 'Dead' opnieuw de studio in. De band begint een Europese tour en wordt al snel bekend om hun extreme live-shows. Een vast onderdeel van de show bestond uit opgespiesde varkenshoofden en zakken vol dode dieren. In 1991 pleegt Dead zelfmoord en roerige tijden breken aan voor de band. In 1994 lijkt de band een stabiele formatie gevormd te hebben met Hellhammer op drums, Necrobutcher als bassist, Blasphemer op gitaar en Maniac als zanger. Studioalbum 'Grand Declaration of War' wordt uitgebracht, waarom meer samples en keyboards te horen zijn en het geheel een industrial metal gevoel geeft. De huidige bezetting van de band bestaat inmiddels uit Atilla (zang), Necrobutcher (bassist), Hellhammer (drums) en Morfeus en Silmaeth op gitaar.
BELPHEGOR (at)
Belphegor omschrijft zichzelf als een van de meest extreme bands uit de death black metal scene. De band is opgericht in 1993 en verwerft gelijk respect met de demo 'Bloodbath in Paradise'. In 1995 volgt het debuutalbum 'The Last Supper'. In 2002 viert Belphegor haar 10-jarige jubileum met het uitbrengen van live-album 'Infernal Live Orgasm'. Het laatst uitgebrachte album 'Bondage Goat Zombie' is het meest heftige album tot nu toe. Belphegor houdt de duivel en demonische geesten in metal muziek levend.
Urgehal (nor)
Urgehal brengt de originele Noorse black metal. De band is opgericht in 1992. Het zesde studioalbum 'Ikonoklast' laat black metal in zijn originele vorm horen: groovende black metal met weinig ruimte voor nuances.
Varg (de)
De Viking metal band Varg werd in 2005 opgericht en blikt met het in 2010 uitgebrachte album 'Blutaar' terug op 5 jaar glansrijke bandgeschiedenis. In deze vijf jaar heeft Varg niets meer gedaan dan al hun passie overgeven aan de band en de muziek!
5 bands voor 35 euro? Vind ik niet zo duur hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:29 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Ik zou daar ook heen gaan, maar vond het wel achterlijk duur joh... 35 euro en dan nog allerlei kosten erbij, jammer wel :-(
Megadeth over 2 weken alquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:34 schreef heartwork het volgende:
[..]
5 bands voor 35 euro? Vind ik niet zo duur hoor.
Dat betaal je ook voor een concert van megadeth.. om maar eens iets te noemen.
Jij snapt er helemaal niets van hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:40 schreef Darkestrah het volgende:
OMG ALLEEN TURKEN HOUDEN VAN SLIPKNOT HURR DURRRRRR
Ik las het net ook ja, ik baal er enorm van! Fucking Deicide in Bibelot, daar had ik bij moeten zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:22 schreef heartwork het volgende:
^![]()
Hoe dan ook. Slecht nieuws.
[..]
Bibelot
Godsknijter..
En ik had zooooo'n zin in Urgehal.
Heb je al inkopen gedaan?quote:
Ja en in Thailand koop je een villa met alles erop en eraan voor 2 ton.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:35 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Maar een festival als Neurotic Deathfest is net zo duur voor 1 dag en dan heb je 21 bands, dacht ik zo...
Je moet er wat voor over hebben toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:14 schreef heartwork het volgende:
[..]
Ja en in Thailand koop je een villa met alles erop en eraan voor 2 ton.
En in de gulden tijd was alles goedkoper.
En en en...
Dude.. chilllllll..
Jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:52 schreef TheSorrow het volgende:
Wel Prostitute Disfigurement in de Baroeg
Nee, ik ga met de trein, dus ik neem sowieso niet zoveel mee.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:56 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Heb je al inkopen gedaan?Ik heb mn mini gasstelletje al klaar staan, pannetjes, 48 blikken cola
Volgende week maar eens inkopen doen met die maat van me, zodat we daar genoeg lekkers kunnen bakken
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:18 schreef Tokus het volgende:
en daarbij 3 Inches of Blood in het voorprogramma)
op de site van de Melkweg zie ik 20 euro staan. maar idd, op de myspace van de band staat dat het gratis is. raar gedoe, waar ik overigns al over had gemaild met iemand die er wat mee te maken heeft.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:29 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, jezus...lijkt me echt supergaaf. Op de Melkweg site staat dat het gratis is, op de MySpace van TDT dat het gratis is.
Durf je Fall Out Boy niet op te noemen? Daar is ook een lid van in The Damned Things.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:18 schreef Tokus het volgende:
hm, binnenkort weer een druk weekje met concerten, met Megadeth, The Damned Things (leden van Anthrax, Everytime I Die en nogwat, en daarbij 3 Inches of Blood in het voorprogramma) en Genitorturers op rij.
die durf ik best te noemen hoor: Falloutboy. Alleen op het moment van typen daarnet schoot die band me niet te binnen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:47 schreef emokid het volgende:
[..]
Durf je Fall Out Boy niet op te noemen? Daar is ook een lid van in The Damned Things.
Ik wil niet stoken ofzo hoor, maar:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:19 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is religie identiteit? Gast wat ben jij achterlijk zegZeker een slipknot fan
Waarschijnlijk wel, niet helemaal mijn smaak, maar het is lekker dichtbijquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:49 schreef heavyyield het volgende:
Gaan er mensen naar Nile en Monolith Deathcult op 23 juni? Paard van Troje, Den Haag.
Nee joh, volgens mij is hij gewoon nog blij dat hij 20 euro extra loon krijgt door de geslaagde stakingquote:
Ik dacht dat jullie allemaal mijn 'hoera-er-is-een-school-die-zo-stom-is-om-heartwork-aan-te-nemen-feestje' mee aan het vieren waren.quote:
Wat voor schôl is het? Wat voor klassen krijg je? [/ex-docent]quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:00 schreef heartwork het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie allemaal mijn 'hoera-er-is-een-school-die-zo-stom-is-om-heartwork-aan-te-nemen-feestje' mee aan het vieren waren.
Ach ja. dan trakteer ik maar op:
[ afbeelding ]
Hou je gedeist, jij. Vlegel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:00 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Nee joh, volgens mij is hij gewoon nog blij dat hij 20 euro extra loon krijgt door de geslaagde staking
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:00 schreef heartwork het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie allemaal mijn 'hoera-er-is-een-school-die-zo-stom-is-om-heartwork-aan-te-nemen-feestje' mee aan het vieren waren.
Ach ja. dan trakteer ik maar op:
[ afbeelding ]
Vet verhaal man, zijn er uberhaupt nog kaarten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |