O, zijn die mongolen ook nog steeds actief...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:33 schreef ThE_ED het volgende:
WESTBORO BAPTIST CHURCH To Picket RONNIE JAMES DIO's Public Memorial Service?
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=140446
Een van mijn tvhelden, ben lewis, heeft een keer een weekje met hen opgetrokken voor een van zijn docu's.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O, zijn die mongolen ook nog steeds actief...
Die docu heb ik ook gezien. Die gasten zijn gestoord.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:22 schreef heartwork het volgende:
[..]
Een van mijn tvhelden, ben lewis, heeft een keer een weekje met hen opgetrokken voor een van zijn docu's.
Echt een hypocriete bende daar.
Ik hoop alleen dat de metalfans die hem een laatste groet willen wensen zo netjes (en vooral verstandig) zijn om niet met hun in discussie te gaan of slaag te raken omdat zij hun 'idool' beledigen. En vooral geen interviews aangaan met de media zodat er weer een of andere kneus aan het woord komt die alles zo zwart-wit ziet als de pest. Ijdele hoop waarschijnlijk.
Dat. Louis Theroux is mijn held.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb de docu van Louis Theroux gezien, en echt, die gasten zijn inderdaad gestoord. Dieptriest gewoon.
Hoe kan ik ben lewis schrijven als ik het uiteraard over louis had?quote:
Belangrijker is, ga je nou wel of niet naar OEF?quote:Op zondag 23 mei 2010 08:58 schreef GimmeGore het volgende:
Dat is zo irritant, ik heb dat gehad met een ticket wat ik wou overkopen.
Die gozer liet het er tot de dag voor het concert op staan.
En wou het dan daarna nog gaan versturen. Nou, ik heb al vaak genoeg gehad dat mijn post niet de volgende dag bezorgd werd, dus ik hoefde dat ticket niet meer.
Kreeg ik nog een scheldkanonnade over me heen in een mailtje, dat ik een slechte bieder was. (uiteindelijk een ticket voor de deur overgekocht)
quote:Op zondag 23 mei 2010 10:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, binnen nu en 10 jaar is heel die stad weggezonken.
Al die bontkraagjes zijn te zwaar om de fundamenten te laten dragenquote:Op zondag 23 mei 2010 11:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik woon daar ja een beetje respect voor die mooie stad GVD
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als die bontkraagjes zijn zwaar om de fudnamenten te laten dragen.
Oh. Dat is inderdaad een hele geruststelling, gezien ik hier net een huis gekocht heb.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, binnen nu en 10 jaar is heel die stad weggezonken.
Nog een gek die in Dordt komt wonen.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:31 schreef heartwork het volgende:
[..]
Oh. Dat is inderdaad een hele geruststelling, gezien ik hier net een huis gekocht heb.hehe.
Pluspunt van Dordt is wel dat het 's-nachts zo uitgestorven is op straat dat je net zo goed in je nakie kunt lopen, want er is toch niemand die je ziet.
maar goed, metal.
Heb weer eens Until the light takes us en bm satanica gekeken. UTLTU vond ik dan nog wel oke, maar ook niet echt bijzonder. Geen nieuwe informatie, geen fans aan het woord, enkel het standaard geneuzel over christenen en de veramerikanisering van Noorwegen. er moet toch wel iets meer in de wereld gebeuren wat hen interesseert of bezig houdt? Blijkbaar niet.
Bm satanica is echt gemaakt door een puber van 16 die helemaal gek is van watain (sworn to the dark heb ik in fragmenten bijna helemaal gehoord). Kan gewoon niet anders. Snapte ook niet echt wat vreid er nou mee te maken had. En dat gezever van niklas op het einde. Hij maakt leuke muziek hoor, maar wat een kortzichtig ei is dat zeg.![]()
*dubt.. wel naar megadeth.. niet naar megadeth...
Ik woon er al. Maar 'net' gekocht is misschien wat breed genomen. Het huis is namelijk al sinds juli vorig jaar in mijn eigendom. Al woon ik er pas sinds februari. (zelfstandig verbouwd he.. dan krijg je dat).quote:Op zondag 23 mei 2010 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog een gek die in Dordt komt wonen.Waar?
Okequote:Op zondag 23 mei 2010 15:26 schreef heartwork het volgende:
[..]
Ik woon er al. Maar 'net' gekocht is misschien wat breed genomen. Het huis is namelijk al sinds juli vorig jaar in mijn eigendom. Al woon ik er pas sinds februari. (zelfstandig verbouwd he.. dan krijg je dat).
En waar.. dat durf ik niet te zeggen gezien wij naaktlopen snachts.
Misschien dat je een camera op de krommedijk kunt zetten.
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik loop overdag gewoon naakt niemand die het ziet. Ja een paar mensen die langs varen in een bootje maar goed dat maakt niet uit. Ik ergens langs het water op de Staart.
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:05 schreef heartwork het volgende:
[..]
Niet echt een vooruitzicht waar ik blij van wordt.
gatver.
Wel uitverkocht, nog steeds uitverkocht, zeer zeker uitverkocht... lastige keuzes!quote:Op zondag 23 mei 2010 14:31 schreef heartwork het volgende:
*dubt.. wel naar megadeth.. niet naar megadeth...
There, there... *troost*quote:Op zondag 23 mei 2010 16:05 schreef heartwork het volgende:
[..]
Niet echt een vooruitzicht waar ik blij van wordt.
gatver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |