Punker + beschaving = Metalheadquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:39 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Dat chaos gebeuren lukt ze goed, lijkt wel of er constant een relletje uitbreekt maar dan zijn er twee van die idioten bezig met wat klappen uit de delen voor de 'gein'.. mjah, geef mij maar een metal concert, dat gaat tenminste altijd rustig en een stuk beschaafder hahaha (nooit gedacht dat ik dat nog es zou zeggen).
tov de Nighttown is de Entree wel netjes nu, maar verderquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:50 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Tsja... dat zie ik er eigenlijk ook niet echt vanaf
Tja. Ergens wel te verwachten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:44 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Hahha... dat is net zoals als E = MC2
maareh... als Rotterdamse muziekliefhebber vind ik dit dan wel weer schokkend om te lezen:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43494587
Mwoah, Ahoy enzo...quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:32 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Jammer is het wel... straks is Baroeg nog de grootste zaal van Rotterdam!
Dat zou wel de gekste zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:32 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Mja, blijft voor mij wel de zaal met de beste programmering altijdquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:32 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
Daarvan hoopt al jaren iedereen die niet volslagen toondoof is dat er per ongeluk een oud duits bommetje onder ligt.quote:
Dan kun je 29-7 je lol op, want dan staan er maar liefst twee metalbands in de Exit te heerschenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:44 schreef WitchfinderGeneral het volgende:
En Exit is voor punkers, en daar had ik het net al over
Zo ziet Ahoy er op dit moment wel uit, ja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarvan hoopt al jaren iedereen die niet volslagen toondoof is dat er per ongeluk een oud duits bommetje onder ligt.
Ze zijn aan het verbouwen. Groter en een constructie die het geluid niet meteen verziekt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarvan hoopt al jaren iedereen die niet volslagen toondoof is dat er per ongeluk een oud duits bommetje onder ligt.
Vind ik ook ja...quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:45 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, blijft voor mij wel de zaal met de beste programmering altijd
Jullie zijn mijn allerbeste Fok-vriendjesquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
tijnbrein
GimmeGore
lifeblind
Witchfynder
BOKA
Trashcanman
emokid
Tokus
Marijkezwolle
ThE_ED
Syb-rund.
Arcturus
Asta
Quir
AlchemistOfSorrows
RoW_0
Roel_Jewel
heartwork
trebremmit
GoeRoe86
Monolith
Bosbeetle
arucard
On
Boze_Appel
Desunoto
o.us
RacerDKB
Dribbel_
8108139dpths
Seam
NanKing
laforest
PiRANiA
porsche1
Penisbaard
VaderVanJezus
Sapstengel
Buffalo-Soldier
FalleNk810i
SicSicSics
zquing
nipeng
Siniti
ranja
SuperwormJim
xpompompomx
Mark
Felixa
Crientj
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Darkestrah
tijnbrein
GimmeGore
Witchfynder
BOKA
Marijkezwolle
Tokus
AlchemistOfSorrows
Trashcanman
Monolith
Ezio
ThE_ED
heartwork
Asta
jagga
FalleNk810i
On
dikke_donder
trebremmit
RoW_0
Boze_Appel
SharQueDo
GI
emokid
Syb-rund.
MarkyB
Arcturus
WitchfinderGeneral
ufopiloot
arucard
Isabeau
Katth
bartrid
Mark
nipeng
SicSicSics
VaderVanJezus
Luiaerdt
Vengswiejj
xpompompomx
Blistering
DJ_
laforest
horned_reaper
Sapstengel
Bryze
GoeRoe86
Fir3fly
Bosbeetle
Metonae
Darkestrah en Lifeblind staan hoogquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Darkestrah
Witchfynder
tijnbrein
lifeblind
The_Dean
Trashcanman
arucard
GimmeGore
allsystemshalt
Beavis
FalleNk810i
Tokus
trebremmit
BOKA
ThE_ED
e-wok
Jor_Dii
heartwork
Boze_Appel
RoW_0
Monolith
On
KaMo
Marijkezwolle
Bosbeetle
draculettetje
Gitaarmat
xpompompomx
emokid
Dribbel_
DrD00m
Siniti
brother52
Maisnon
lizardtattoo
Arcturus
Asta
RickoKun
Doler12
Meursault
leRomein
DeHovenier
Cynic
Iblis
Aresdreams
TweeBallenZak
CaptainCookie
wapwip
Metalfreak
VaderVanJezus
En dat zijn nog altijd de beste featuresquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Eentje in de categorie "Omdat het kan!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |