quote:Op maandag 24 mei 2010 20:05 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ben voor het eerst oom gewordenOp zoek naar kleine Gorgoroth shirts!
Gefeliciteerd. Pics van je (schoon)zus.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:05 schreef RoW_0 het volgende:
Agreequote:Op maandag 24 mei 2010 20:16 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Pics van je (schoon)zus.
Lekkere oom ben je dan (wat al een shock is, want heb altijd gedacht ,gezien je schrijfwijze, dat je een vrouw was).quote:Op maandag 24 mei 2010 20:05 schreef RoW_0 het volgende:
Ja kind is net een paar uurtjes oud en hij moet al van mij de tekst van Angel of death uit z'n kop kennen hoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:03 schreef heartwork het volgende:
[..]
Lekkere oom ben je dan (wat al een shock is, want heb altijd gedacht ,gezien je schrijfwijze, dat je een vrouw was).
Hoe dan ook.
Begin zijn metal carriere gewoon goed en koop de essentials aan albums.
(al vind ik niets zieliger dan iemand je muzieksmaak opdringen).
Gefeliciteerd met je neefje/nichtje.
Haha! Ik dacht altijd juist dat hij een mafketel was, maar uiteindelijk..uh..oh jaquote:Op maandag 24 mei 2010 21:03 schreef heartwork het volgende:
[..]
Lekkere oom ben je dan (wat al een shock is, want heb altijd gedacht ,gezien je schrijfwijze, dat je een vrouw was).
oh, hier kun je het wel normaal brengen? In dat andere topic is het plaatje wat je post erg ongepast.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:08 schreef RoW_0 het volgende:
Slipknot bassist Paul Gray was found dead at an Urbandale, Iowa hotel on Monday, police sources told BNO News.
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:36 schreef Witchfynder het volgende:
Shit man.
Nu ben ik ineens de grootste linkshandige metalbassist
dan nog kun je wel enig fatsoen tonen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:44 schreef RoW_0 het volgende:
Kalm aan mensen, ik bedoel niks met dat plaatje. Ik zag het gewoon heel toevallig op 4chan. Als je huilie doet voor "Slipknot can suck my cock" dan ben je toch wel een beetje emo. Welkom op het internet.
Daar ben ik best wel blij omquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:17 schreef Tokus het volgende:
en Mastodon heeft de Europese tour gecancelled, vanwege een alvleesklierontsteking van gitarist Bill Kelleher. De shows in Utrecht (7 juni) en Zoetermeer (8 juni) gaan dus niet door.
Ah, dáár ging het dus om. Ik was naar kwetsende afbeeldingen aan het zoeken, maar zag ze nergens.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:44 schreef RoW_0 het volgende:
Kalm aan mensen, ik bedoel niks met dat plaatje. Ik zag het gewoon heel toevallig op 4chan.
Als je huilie doet voor "Slipknot can suck my cock" dan ben je toch wel een beetje emo. Welkom op het internet.
En Tokus, copy pasta is niet normaal brengen. dat is gewoon copypasta.![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:44 schreef RoW_0 het volgende:
Kalm aan mensen, ik bedoel niks met dat plaatje. Ik zag het gewoon heel toevallig op 4chan.
Als je huilie doet voor "Slipknot can suck my cock" dan ben je toch wel een beetje emo. Welkom op het internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |