Dit is hem, bedankt manquote:Op maandag 24 mei 2010 23:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dirty Dutch 2008 CD - Mixed by Chuckie
No worries, mate!quote:
welke zender was dat dan? en wat voor genre?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik hoorde gister n nummer, heb m opgeslagen maar kan echt niks vinden op youtube, dus waarschijnlijk fout geschreven.. iemand n idee?
the next foret d shorrt dj dice
in de kroegquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
welke zender was dat dan? en wat voor genre?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:11 schreef porsche1 het volgende:
http://www.attitudeisaltitude.com/video-nick-vujicic.php
Nog steeds niemand?
Fuck QuickTimequote:This content requires the QuickTime Plugin
Ik heb geShazamd, maar lukte nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:11 schreef porsche1 het volgende:
http://www.attitudeisaltitude.com/video-nick-vujicic.php
Nog steeds niemand?
Ik heb hem ook gedownload, het filmpje. Maar dan wil ik hem afspelen met QuickTime, dan krijg ik een error.quote:
Geen linkje van de bewuste reclame toevallig ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:46 schreef Nielsch het volgende:
Dat Italiaanse nummer uit die voetbalreclame van Axe, welk nummer is dat? Volgens mij zingen ze het ook in The Godfather films tijdens diverse feesten. Alvast bedankt!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:04 schreef Harrie22 het volgende:
Beste mensen,
Dit weekend heb ik een dancenummer gehoord met een soort jodel erin, afgewisseld met aardig wat harde beats.
Eigenlijk is het best een fout nummer...
Weet iemand wat dit kan zijn? Zelf heb ik de indruk dat het nog redelijk nieuw is, maar ik kan me natuurlijk vergissen...
Voldoet niet volledig aan de omschrijving maar is het proberen waard.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:12 schreef Harrie22 het volgende:
Snelle reactie, maar helaas...
Was meer dance-achtig. Ze draaiden het bij ons op toernooi.
Het was ook niet echt jodelen, maar het leek erop
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:46 schreef Nielsch het volgende:
Dat Italiaanse nummer uit die voetbalreclame van Axe Rexona, welk nummer is dat? Volgens mij zingen ze het ook in The Godfather films tijdens diverse feesten. Alvast bedankt!
Neen helaas.. dat is hem ook nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Voldoet niet volledig aan de omschrijving maar is het proberen waard.
Gok :
Dat is hem, dank je wel! Nog even gegoogeld, en hij zit in Godfather III.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
maar heeft volgens mij niets met The Godfather te maken .. dat is
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:04 schreef Harrie22 het volgende:
Beste mensen,
Dit weekend heb ik een dancenummer gehoord met een soort jodel erin, afgewisseld met aardig wat harde beats.
Eigenlijk is het best een fout nummer...
Weet iemand wat dit kan zijn? Zelf heb ik de indruk dat het nog redelijk nieuw is, maar ik kan me natuurlijk vergissen...
Uit de comments heb ik dit gevist:quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:43 schreef bhm het volgende:
Welk nummer zit hier onder? En weet iemand of er onder de nederlandse versie een andere zat? Ik herinnerde het nummer me namelijk anders
Ja had ik inmiddels ook gevonden, misschien dat iemand nog wat weet? Vond deze niet echt lijken. Paar stukjes van de saxofoon wel maar verder niet.quote:
Dat keek ik ook altijd vroegerquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:43 schreef bhm het volgende:
Welk nummer zit hier onder? En weet iemand of er onder de nederlandse versie een andere zat? Ik herinnerde het nummer me namelijk anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |