quote:Op zondag 16 mei 2010 18:35 schreef Trystar het volgende:
Schumacher is handed a 20-second penalty in lieu of a drive-through for his last lap move on Schumacher Alonso
Imo hadden ze alleen plaats 6 en 7 hoeven omdraaien, dit is wel nogal overdreven ja..quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:38 schreef OEM het volgende:
Regel 1 in het FIA regelboek:
In any case in which the rules are not clear beyond the obvious, a decision will be taken in favor of Ferrari.
Daar staat dus ook gewoon dat die groene vlaggen altijd gezwaaid worden in de laatste bocht. Dat argument kan dus van tafel.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:29 schreef roelofjan het volgende:
Nogmaals, geef nou eens een reden om aan te nemen dat de safety car periode nog van kracht was?
[..]
Zeker een mooie actie van Schumacher, dat mag niet vergeten worden. Hij was gewoon scherp.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:41 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze zullen zeggen, ik vond het een verschrikkelijk mooie en verdiende actie. Alonso heeft in het verleden heel wat minder prettige acties laten zien, dit daarentegen was een erg mooie van schumacher. Deed me denken an een aantal jaar geleden waarin trulli in de laatste ronde werd gepasseerd.
De coureurs van Sauber halen dan ook zelden het einde van de race.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:43 schreef roelofjan het volgende:
Sebastien Buemi scoot z'n eerste punt dit seizoen.
Mu.v. van de nieuwe teams hebben alleen de coureurs van Sauber nog geen punten gescoord volgens mij...
Nee hoor, dat klopt gewoon. De SC gaat naar binnen dus zwaaien ze met de groene vlag in de laatste bocht zoals in de regels staat.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:46 schreef Hoss het volgende:En ten tweede hadden ze nooit de baan vrij moeten geven d.m.v. de groene vlaggen.
Daarom begrijp ik de straf ook niet. Had hem vanwege de onduidelijkheid van de regels dan teruggezet naar zijn oude (zevende) plek.quote:
Wederom, lees de regels duidelijker.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:47 schreef Montov het volgende:
Belachelijke beslissing. Een inhaalactie onder groen afstraffen...
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:46 schreef Hoss het volgende:
Ik vind het ook ZEER onterecht. De FIA heeft de veelbesproken regel 40.13 te onduidelijk geformuleerd, waardoor deze om verschillende manieren te interpreteren is. Een regel hoort juist duidelijkheid te geven. Het is gewoon een fout van de FIA. Ten eerste hebben ze de regels dus niet duidelijk geformuleerd. En ten tweede hadden ze nooit de baan vrij moeten geven d.m.v. de groene vlaggen. Ze willen dit dus niet toegeven en dan zul je zien dat de regel straks wel aangepast wordt.
Ja, maar als de race onder SC eindigt dan geven ze dat toch apart aan?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor, dat klopt gewoon. De SC gaat naar binnen dus zwaaien ze met de groene vlag in de laatste bocht zoals in de regels staat.
Waarom? Dat staat blijkbaar niet in de regels.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar als de race onder SC eindigt dan geven ze dat toch apart aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |