Ik had cola en brood, en wat chocolade omdat ze zeggen dat dat goed voor je hersenen is.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:19 schreef Daniane het volgende:
Wat nemen jullie voor eten mee met jullie examens?
En als je het onveilig doet heb je misschien kans op nog meer leven! Nouja, mama van 12..quote:Op zondag 16 mei 2010 19:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je lul in een meisje van 12 stoppen. Dat is pas leven.
WTFquote:Op zondag 16 mei 2010 20:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik neem een hele lading mee naar het examen.Twee Breakers, Sultana Yoghurt's, brood, flesje water, kauwgom, Fisherman's Friends. Enneh. Oja Sinaasappelsap van AH!
en van die mentos... kan je lekker op zuigen. Beter dan kauwgum waar in no-time de smaak vanaf is.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had cola en brood, en wat chocolade omdat ze zeggen dat dat goed voor je hersenen is.
quote:
Really? Ik neem druiven meequote:Op zondag 16 mei 2010 20:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik neem een hele lading mee naar het examen.Twee Breakers, Sultana Yoghurt's, brood, flesje water, kauwgom, Fisherman's Friends. Enneh. Oja Sinaasappelsap van AH!
Als je je daardoor al niet kan concentrerenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:42 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Really? Ik neem druiven meezelfs een appel was me teveel, ik doe alles om mijn omstanders niet te storen! Zul je zien dat ik tussen 4 Noortjes inzit met slurpende Breakers, krakende Sultana's en knisperende Fisherman's
Breakers maken geen lawaai, op Sultana's kan je zuigen en Fisherman's Friends maken al helemaal geen lawaai. Ik ben niet helemaal dom hoor.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:42 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Really? Ik neem druiven meezelfs een appel was me teveel, ik doe alles om mijn omstanders niet te storen! Zul je zien dat ik tussen 4 Noortjes inzit met slurpende Breakers, krakende Sultana's en knisperende Fisherman's
Vooral dat eerste is vervelend.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:46 schreef Renesite het volgende:
Enige wat mij irriteert. Snuivende neuzen en trillende benen
Oordoppen en hand voor je ogen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:46 schreef Renesite het volgende:
Enige wat mij irriteert. Snuivende neuzen en trillende benen
Oordoppen yay.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Vooral dat eerste is vervelend.
Of mensen die gaan zitten klikken met hun pen.
Kan je beter afkijkenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oordoppen en hand voor je ogen.
Kut trouwens, ik zit denk ik achterin (examennr 43). Ik zit aaaaltijd vooraan bij toetsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |