Wat een verschil. Bijna een 7quote:Op zondag 16 mei 2010 14:06 schreef Renesite het volgende:
Na afgelopen 2 tentamenperiodes heeft mijn gemiddelde cijfer wel een knal gekregen. 6,14 sta ik nu gemiddeld
ZESJESCULTUUUR!
Ow nee, een 6,4
Daaromquote:Op zondag 16 mei 2010 14:22 schreef Sjoegerd het volgende:
Zesjescultuur.. Waarom meer als je toch dezelfde studiepunten ervoor krijgt?
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom
4 5,5jes en een 5,6
Mijn herkansingen zijn 2 maal een 5,2
So what.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. En dan gaat het een keer fout, en dan is het feest
.
Hmm. Op zich niet zo'n hele lage cijfers.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
So what.
VMBO:
Wiskunde 6
Sport ----- V
AK -------- 7
NL -------- 7
ENG ----- 7
Maatsch- 7
Nask----- 7
Ec ------- 7
Du ------- 8
Gemiddeld: 7
MBO:
Bedrijfs orr. ----------------------------------- 7
Maatschapp. Culturele Vorming -------- 6
ICT --------------------------------------------- 7 (begon met 4 9ens)
Zakelijke comm. ---------------------------- 7
Keuzetaal (engels)------------------------- 7
Bedrijfseconomische beroepsvorming 6
Juridische beroepsvorming ------------- 6
Bestuurlijke broepsvormming----------- 6
Ambtelijk handelen ----------------------- 7
Openbaar bestuur ------------------------ 7
Bestuur beleid en financieel ----------- 6
Pers en PR --------------------------------- 8
Sociaal juridische beroepsvorming--- 6
Gemiddeld: 6,6.
HBO
nu: gemiddeld 6,4.
Als ik gemiddeld genomen 0,4 - 0,2 daal kan ik prima die universiteit ook nog doen
Neequote:
Ik kijk er nu positief tegen aan!quote:
Ja, ik mag ook bijna alles lager dan een 5 halen, maar dan nogquote:Op zondag 16 mei 2010 15:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik kijk er nu positief tegen aan!
omdat ik eigenlijk alleen zak als ik een 2.2 haal voor biologie
Dan zou ik niet eens beginnen met de examens. Fuck themquote:Op zondag 16 mei 2010 15:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik kijk er nu positief tegen aan!
omdat ik eigenlijk alleen zak als ik een 2.2 haal voor biologie
Ik heb alle mogelijke rampscenario's al uitgeschreven en ben er inmiddels van overtuigd dat ik ga zakken. Wat doe ik hier?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik mag ook bijna alles lager dan een 5 halen, maar dan nog.
Euhquote:Op zondag 16 mei 2010 16:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vriendin van mij is (heeft? Is toch?) haar moed verloren. Beetje naar.
heeftquote:Op zondag 16 mei 2010 16:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is ja. En hoezo moed verloren? Dat ze er niets voor doet?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoezo?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:18 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ik heb alle mogelijke rampscenario's al uitgeschreven en ben er inmiddels van overtuigd dat ik ga zakken. Wat doe ik hier?
Nee.quote:
Omdat ikkkkkkk dom ben en op al m'n goede vakken ga scoren en al m'n slechtjes ga verneukenquote:Op zondag 16 mei 2010 16:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is ja. En hoezo moed verloren? Dat ze er niets voor doet?
[..]
Hoezo?
OJA ik ben trouwens dom.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:20 schreef Renesite het volgende:
Zij is = het zijn.
Heeft = hebben
Vriendin had
Zij had
Maar tt.
Zij heeft haar moed verloren.
Jawel toch.quote:
Ja toch? Ik snap mezelf niet meer. Ik ga wel googlen.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is ja. En hoezo moed verloren? Dat ze er niets voor doet?
[..]
Hoezo?
NIEWOARquote:Op zondag 16 mei 2010 16:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
OJA ik ben trouwens dom.Maargoed laat maar.
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
MAAR!
Beide vervoegingen komen voor, maar kunnen niet in alle gevallen door elkaar worden gebruikt. Als de nadruk ligt op de gebeurtenis van het 'verliezen' ('kwijtraken'), heeft de vervoeging met hebben de voorkeur. Alleen als het resultaat van de handeling ('kwijt zijn') wordt benadrukt, is ook de vervoeging met zijn mogelijk, al is die niet voor alle taalgebruikers aanvaardbaar en komt ze meer in gesproken dan in geschreven taal voor.
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
OH FUCK ik moet ook nog boodschappen doen.
Loop je naar Amsterdam, genoeg rommel hier.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:12 schreef Zeroku het volgende:
Kutzooi. Loop ik naar de winkel vergeet alsnog die rommel voor morgen.
Leuk.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Loop je naar Amsterdam, genoeg rommel hier.
Okai. Dankuquote:Op zondag 16 mei 2010 18:17 schreef Juicyhil het volgende:
Dan gaat het meestal spetteren. Of dat hoor je gewoon.
Mezelf, een goed humeur, ...quote:Op zondag 16 mei 2010 18:19 schreef Daniane het volgende:
Wat nemen jullie voor eten mee met jullie examens?
Ja, ik wilde eten meenemen, maar net vergetenquote:Op zondag 16 mei 2010 18:19 schreef Daniane het volgende:
Ben jij eten? en is je humeur ook eten? hahaquote:
Haha okeee.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eten meenemen, maar net vergeten. Maar ik denk gewoon zo'n zak Haribo.
Neem je crackers mee, sultana, etc etc etc.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:28 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ben jij eten? en is je humeur ook eten? haha
[..]
Haha okeee.
ik neem denk k n boterham mee ofzo.
crackers vullen bij mij niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neem je crackers mee, sultana, etc etc etc.
Is ie voorbij het maximum streepje dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:31 schreef Zeroku het volgende:
Kut, volgens mij heb ik veel te veel olie in die wok gedaan.
Streepje?quote:
zo, jij hebt veel beleefdquote:Op zondag 16 mei 2010 18:51 schreef tliciouz het volgende:
OMG, mijn mams heeft vorige week de was gedaan omdat hier de wasmachine kapot is, is kei veel gekrompenik heb nu navel truitjes.
quote:
Ik had cola en brood, en wat chocolade omdat ze zeggen dat dat goed voor je hersenen is.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:19 schreef Daniane het volgende:
En als je het onveilig doet heb je misschien kans op nog meer leven! Nouja, mama van 12..quote:Op zondag 16 mei 2010 19:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je lul in een meisje van 12 stoppen. Dat is pas leven.
WTFquote:Op zondag 16 mei 2010 20:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik neem een hele lading mee naar het examen.Twee Breakers, Sultana Yoghurt's, brood, flesje water, kauwgom, Fisherman's Friends. Enneh. Oja Sinaasappelsap van AH!
en van die mentos... kan je lekker op zuigen. Beter dan kauwgum waar in no-time de smaak vanaf is.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had cola en brood, en wat chocolade omdat ze zeggen dat dat goed voor je hersenen is.
quote:
Really? Ik neem druiven meequote:Op zondag 16 mei 2010 20:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik neem een hele lading mee naar het examen.Twee Breakers, Sultana Yoghurt's, brood, flesje water, kauwgom, Fisherman's Friends. Enneh. Oja Sinaasappelsap van AH!
Als je je daardoor al niet kan concentrerenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:42 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Really? Ik neem druiven meezelfs een appel was me teveel, ik doe alles om mijn omstanders niet te storen! Zul je zien dat ik tussen 4 Noortjes inzit met slurpende Breakers, krakende Sultana's en knisperende Fisherman's
Breakers maken geen lawaai, op Sultana's kan je zuigen en Fisherman's Friends maken al helemaal geen lawaai. Ik ben niet helemaal dom hoor.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:42 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Really? Ik neem druiven meezelfs een appel was me teveel, ik doe alles om mijn omstanders niet te storen! Zul je zien dat ik tussen 4 Noortjes inzit met slurpende Breakers, krakende Sultana's en knisperende Fisherman's
Vooral dat eerste is vervelend.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:46 schreef Renesite het volgende:
Enige wat mij irriteert. Snuivende neuzen en trillende benen
Oordoppen en hand voor je ogen.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:46 schreef Renesite het volgende:
Enige wat mij irriteert. Snuivende neuzen en trillende benen
Oordoppen yay.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Vooral dat eerste is vervelend.
Of mensen die gaan zitten klikken met hun pen.
Kan je beter afkijkenquote:Op zondag 16 mei 2010 20:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oordoppen en hand voor je ogen.
Kut trouwens, ik zit denk ik achterin (examennr 43). Ik zit aaaaltijd vooraan bij toetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |