3? Zoveel?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die 3 hersencellen van mij draaien overuren.
Weet ik niet, mijn telcel (quote:
Door jouw blote torsoquote:
Ik doe mijn bestquote:Op zondag 16 mei 2010 23:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat denken jullie? Deeltje 25 voor middernacht?
quote:
Oh wat zielig.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik niet, mijn telcel () is net gestorven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Heb je het ooit gehoord van die man uit Den Bosch die niet gecremeerd mocht worden?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Hee hebben jullie het laatste nieuws gehoord die zijn gescheiden?
Je billen
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Neequote:Op zondag 16 mei 2010 23:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je het ooit gehoord van die man uit Den Bosch die niet gecremeerd mocht worden?
Hij was nog niet doodquote:
noooooooooooooooooquote:Op zondag 16 mei 2010 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Hee hebben jullie het laatste nieuws gehoord die zijn gescheiden?
Je billen
Shit als zelfs dat niet luistert|d?..quote:Op zondag 16 mei 2010 23:10 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nooooooooooooooooo
ik had ze nog zo gezegd bij elkaar te blijven
Doet me denken aan een grappig verhaal.quote:
ER ZIT EEN GAT INquote:Op zondag 16 mei 2010 23:10 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nooooooooooooooooo
ik had ze nog zo gezegd bij elkaar te blijven
Vertel.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Doet me denken aan een grappig verhaal.
quote:
Pas geleden kwamen ze bij een collega een lijk ophalen, maar ze waren verkeerd en ze geloofden het niet.quote:
oost-indisch doof. meestal luistert men wel naar mijquote:Op zondag 16 mei 2010 23:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Shit als zelfs dat niet luistert|d?..
Ik zou diegene gewoon meegevenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Pas geleden kwamen ze bij een collega een lijk ophalen, maar ze waren verkeerd en ze geloofden het niet.
Hij: Maar we komen toch echt het lichaam ophalen
Collega (die bij vriend was): Ik heb hier wel een lichaam maar die lieeft nog.
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:15 schreef BarrieButsers het volgende:![]()
Dat is echt dom hahahha
Zou eigenlijk die vriend stil op de grond moeten gaan liggen
Hahaha.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zou diegene gewoon meegeven![]()
ZOMBIES!
klopt, ik had ervoor gezorgd dat t niet ging regenenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
Hahaha.![]()
Maar was echt heel droog.
Tsja wat wil je met zo'n beroep he. Dan luistert iedereen gelijk naar je want stel datquote:Op zondag 16 mei 2010 23:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oost-indisch doof. meestal luistert men wel naar mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja wat wil je met zo'n beroep he. Dan luistert iedereen gelijk naar je want stel dat
Nog mensen gered vandaag?Goku is sterker dan Superman hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Flauwquote:Op zondag 16 mei 2010 23:20 schreef bijdehand het volgende:
Voor iedereen die even wil lachen:
[ afbeelding ]
Is toch ook?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:20 schreef bijdehand het volgende:
Voor iedereen die even wil lachen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja wat wil je met zo'n beroep he. Dan luistert iedereen gelijk naar je want stel dat
Nog mensen gered vandaag?ja, ik schijn toch iets af te dwingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen gered... hmmm, niet veel bijzonders. 1 oud vrouwtje dat over wilde steken voor een vrachtwagen![]()
1 meisje die het nodig vond om van 5 hoog uit een raam te vallen.
en 1 duifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, ik schijn toch iets af te dwingen![]()
Mensen gered... hmmm, niet veel bijzonders. 1 oud vrouwtje dat over wilde steken voor een vrachtwagen![]()
en 1 duifDuiven moet je niet redden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vieze kutbeesten die alles onderschijten.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, ik schijn toch iets af te dwingen![]()
en 1 duifWauw wat een heldendaden johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wie valt nou van 5 hoog? Zeker blond.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
ik heb trouwens wel serieus een duif gered hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 23:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Duiven moet je niet redden.Vieze kutbeesten die alles onderschijten.
blond en 16... dan krijg je dat hequote:Op zondag 16 mei 2010 23:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wauw wat een heldendaden joh
En wie valt nou van 5 hoog? Zeker blond.
Foei!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:25 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik heb trouwens wel serieus een duif gered hoor![]()
wel eigen belang maar toch: reed in mn pimpbak hier in de maaspoort, vond een duif het nodig om ineens de weg op te vliegen om daar eten te pakkenKon nog net mn stuur naar links gooien (lang leve de tweebaansweg)
haha, auto van mn pa. kwam terug van tennissen. een renaultjequote:Op zondag 16 mei 2010 23:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat voor pimpbak heb je? Pics or it didn't happen
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:23 schreef FedExpress het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ahaa een echte superman bak!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:26 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haha, auto van mn pa. kwam terug van tennissen. een renaultje
quote:
Volgende keer gewoon PLET-FLATS doen.quote:
heel de auto viesquote:Op zondag 16 mei 2010 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon PLET-FLATS doen.
Plet flats hatsjikideequote:Op zondag 16 mei 2010 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon PLET-FLATS doen.
Een Mustang is een echte supermanautoquote:Op zondag 16 mei 2010 23:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
? Jij bezit ook een superman auto?
Ja hier is ook alles vies van die poepdingen.quote:
Ohh dus daaarom ben jij geen echte superman en FedExpress welquote:Op zondag 16 mei 2010 23:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een Mustang is een echte supermanauto
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hier is ook alles vies van die poepdingen.
Als hij een Mustang heeft dan erken ik heb als mijn Superman. Anders niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh dus daaarom ben jij geen echte superman en FedExpress wel
Ahhhquote:Op zondag 16 mei 2010 23:34 schreef FedExpress het volgende:
ik denk dat superman zijn vermoeide lijf weer ten ruste gaat leggen
Nee dat zijn kwakjesquote:
Mustang is ook iets uit 2008. Er is zat beters te vinden tegenwoordig ofniet?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als hij een Mustang heeft dan erken ik heb als mijn Superman. Anders niet.
Droom van een kryptoniet-vrij ijsje!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:34 schreef FedExpress het volgende:
ik denk dat superman zijn vermoeide lijf weer ten ruste gaat leggen
Wie z'n kwakjes?quote:
Nee zo'n oude Mustang. Prachtigquote:Op zondag 16 mei 2010 23:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mustang is ook iets uit 2008. Er is zat beters te vinden tegenwoordig ofniet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
alsof ik een auto nodig heb normaalquote:Op zondag 16 mei 2010 23:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als hij een Mustang heeft dan erken ik heb als mijn Superman. Anders niet.
thanks!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahhh
Truste danmaar
Sterkte morgen haha
In Den Bosch rijdt er eentjequote:
Superman kan z'n vrienden wel dragen en slaap lekkerquote:Op zondag 16 mei 2010 23:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
alsof ik een auto nodig heb normaal![]()
was alleen nodig omdat mijn vrienden (niet in het bezit van superkrachten) ook vervoerd moesten worden.
[..]
thanks!
Nog veel plezier hier en alvast welterusten!
Jij ook! Doeeeiquote:Op zondag 16 mei 2010 23:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
alsof ik een auto nodig heb normaal![]()
was alleen nodig omdat mijn vrienden (niet in het bezit van superkrachten) ook vervoerd moesten worden.
[..]
thanks!
Nog veel plezier hier en alvast welterusten!
Die 5 minuten?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:39 schreef FedExpress het volgende:
maak ik net einde topic niet mee, maar jakan niet alles hebben he
inclusief alle tennistassen... zoek ik toch niet joh. zie ik helemaal niks meer moet ik allemaal weer moeilijk gaan doen enzoquote:Op zondag 16 mei 2010 23:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Superman kan z'n vrienden wel dragen en slaap lekker
Goku zou zijn vrienden teleporterenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
inclusief alle tennistassen... zoek ik toch niet joh. zie ik helemaal niks meer moet ik allemaal weer moeilijk gaan doen enzo
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]IIIIEEEEEE EEN NEGERTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Een prachtigequote:
Vlakbij Pettelaer.quote:
goku is fakequote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Verleidelijk toch
Dan heb je alles
Goku zei tegen mij dat Superman homo is. En Goku heeft altijd gelijkquote:Op zondag 16 mei 2010 23:43 schreef FedExpress het volgende:
[..]
goku is fake![]()
sorry voor de zoveelste wake-up call...
wat een kl**tzakquote:Op zondag 16 mei 2010 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Goku zei tegen mij dat Superman homo is. En Goku heeft altijd gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |