quote:Op zondag 16 mei 2010 12:07 schreef mjan het volgende:
Nu hebben we gerookte fietsen.
Met de vlam in de pijpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zondag 16 mei 2010 15:22 schreef BarrieButsers het volgende:Hey Kut, gij ook hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:Op zondag 16 mei 2010 15:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zit af en toe naar kindjes te gluren.
Zo begint het...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:
Bahquote:
Nee joh, keilekker. Moet ik voor jou ook wat uitzoeken?quote:
Mits vrouwelijk en 16+quote:Op zondag 16 mei 2010 17:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee joh, keilekker. Moet ik voor jou ook wat uitzoeken?
Die zitten er niet bij.quote:
Turkse en Marokkaanse jongetjes van 8 tot 14 ofzo.quote:
Idd. Alsof er in Boschveld sexy sletjes met korte rokjes zouden rondlopen.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:52 schreef bijdehand het volgende:
Sorry, geen interesseHad eigenlijk ook niets anders verwacht
Ik hou niet van sexy sletjes met korte rokjesquote:Op zondag 16 mei 2010 17:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd. Alsof er in Boschveld sexy sletjes met korte rokjes zouden rondlopen.
Wat dan? Burka's?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hou niet van sexy sletjes met korte rokjes
Nope. Ook geen hoofddoekjes of snorren. Gewone meisjesquote:
Meisjes zoals BB ?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nope. Ook geen hoofddoekjes of snorren. Gewone meisjes
quote:
Weet niet of zij normaal is?quote:
Jij sjanst nooooooitquote:Op zondag 16 mei 2010 18:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet niet of zij normaal is?![]()
Nu klinkt alsof ik dit allemaal zeg om te sjansen
Via internet is het toch fake johquote:
Die foto was anders best duidelijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Via internet is het toch fake johIk weet niet hoe ze eruit ziet joh.
Ik kan geen gezichten voor me halenquote:Op zondag 16 mei 2010 18:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die foto was anders best duidelijk.
Pffffquote:
Kan ik echt niet hoorquote:
Verrekte mongolquote:Op zondag 16 mei 2010 18:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan ik echt niet hoorBest sneu eigenlijk
ik vind het niet grappigquote:
Mijne nietquote:
Ik weet niet of ik moet lachen of stomverbaasd moet kijken. Waarom maakt iemand dit?quote:
Weet ik veel.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of stomverbaasd moet kijken. Waarom maakt iemand dit?
Ik weet niet veelquote:
quote:
quote:
quote:
Als ik later rijk word kom ik wel patsen bij jouquote:
Jij wordt pas rijk als Pasen en Pinksteren op 1 dag valt.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik later rijk word kom ik wel patsen bij jou
Wedden?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij wordt pas rijk als Pasen en Pinksteren op 1 dag valt.
quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:24 schreef FedExpress het volgende:
hellooooo
Ben je uitgebluft of wil je ook daadwerkelijk wedden?quote:
Nee je bent gewoon grappig.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben je uitgebluft of wil je ook daadwerkelijk wedden?
Ik zit verdomme alleen met die bijdehand opgescheept.quote:
En een toekomstige miljonairquote:
De vorige keer hoorde ik je niet klagenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zit verdomme alleen met die bijdehand opgescheept.![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De vorige keer hoorde ik je niet klagen
1-0quote:
nu niet meerquote:Op zondag 16 mei 2010 21:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zit verdomme alleen met die bijdehand opgescheept.![]()
Mijn klacht is dat je daarna iets niet nakwam.quote:
quote:
Trioquote:
Ik begon aan mezelf te twijfelenquote:Op zondag 16 mei 2010 21:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn klacht is dat je daarna iets niet nakwam.
Lekker.quote:
quote:
Nooit van m'n leven.quote:
Kijk met jou kan ik pratenquote:
quote:
GOEDMAKENquote:
Eerst alles op een rijtje zettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eerst alles op een rijtje zetten
Had dat dan meteen gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Iets met niet durven en later niet meer doen omdat het toch te laat is terwijl het steeds later wordt en hopen dat het zich vanzelf oplost...quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iets met niet durven en later niet meer doen omdat het toch te laat is terwijl het steeds later wordt en hopen dat het zich vanzelf oplost...
Vandaar dat alles op een rijtje zettenquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vandaar dat alles op een rijtje zetten
quote:
Klinkt vast viezer dan dat je bedoeldequote:Op zondag 16 mei 2010 21:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Ik zit ondertussen soppend naar Alberto te kijken.
Neuh, ik ben gewoon heul vies.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klinkt vast viezer dan dat je bedoelde
HAHA JE SCHROK!! Deed bijdehand pas ook.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:50 schreef FedExpress het volgende:
WHAAAAAA!
Ik doe niet aan schrikken. Alleen aan fake-schrikken. Net als Supermanquote:Op zondag 16 mei 2010 22:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
HAHA JE SCHROK!! Deed bijdehand pas ook.
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik doe niet aan schrikken. Alleen aan fake-schrikken. Net als Superman
jij snapt hetquote:Op zondag 16 mei 2010 22:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik doe niet aan schrikken. Alleen aan fake-schrikken. Net als Superman
Die 3 hersencellen van mij draaien overuren.quote:
wattist wonderwoman?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |