quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
alsof ik een auto nodig heb normaalquote:Op zondag 16 mei 2010 23:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als hij een Mustang heeft dan erken ik heb als mijn Superman. Anders niet.
thanks!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahhh
Truste danmaar
Sterkte morgen haha
In Den Bosch rijdt er eentjequote:
Superman kan z'n vrienden wel dragen en slaap lekkerquote:Op zondag 16 mei 2010 23:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
alsof ik een auto nodig heb normaal![]()
was alleen nodig omdat mijn vrienden (niet in het bezit van superkrachten) ook vervoerd moesten worden.
[..]
thanks!
Nog veel plezier hier en alvast welterusten!
Jij ook! Doeeeiquote:Op zondag 16 mei 2010 23:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
alsof ik een auto nodig heb normaal![]()
was alleen nodig omdat mijn vrienden (niet in het bezit van superkrachten) ook vervoerd moesten worden.
[..]
thanks!
Nog veel plezier hier en alvast welterusten!
Die 5 minuten?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:39 schreef FedExpress het volgende:
maak ik net einde topic niet mee, maar jakan niet alles hebben he
inclusief alle tennistassen... zoek ik toch niet joh. zie ik helemaal niks meer moet ik allemaal weer moeilijk gaan doen enzoquote:Op zondag 16 mei 2010 23:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Superman kan z'n vrienden wel dragen en slaap lekker
Goku zou zijn vrienden teleporterenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
inclusief alle tennistassen... zoek ik toch niet joh. zie ik helemaal niks meer moet ik allemaal weer moeilijk gaan doen enzo
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]IIIIEEEEEE EEN NEGERTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Een prachtigequote:
Vlakbij Pettelaer.quote:
goku is fakequote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Verleidelijk toch
Dan heb je alles
Goku zei tegen mij dat Superman homo is. En Goku heeft altijd gelijkquote:Op zondag 16 mei 2010 23:43 schreef FedExpress het volgende:
[..]
goku is fake![]()
sorry voor de zoveelste wake-up call...
wat een kl**tzakquote:Op zondag 16 mei 2010 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Goku zei tegen mij dat Superman homo is. En Goku heeft altijd gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |