SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
Geen idee, dat was mijn vraag dusquote:Op zondag 16 mei 2010 13:54 schreef Omnifacer het volgende:
Ze zouden die studio's toch naar de Westergasfabriek verhuizen?
quote:Op zondag 16 mei 2010 09:35 schreef Veerboot het volgende:
Toch maar alvast een tvp voor het nieuwe seizoen.
Bron?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:24 schreef Jac0bus het volgende:
En volgend seizoen was het toch niet alleen P&W, maar ook af en toe afgewisseld tussendoor met Knabbel & Babbel?
Geen idee, dat was ook een vraag. Dat was geloof ik een voorstel toen het een paar maanden terug over de hervormingen bij de PO ging in verband met de nieuwe omroepen etc. Ik ga hem even opzoekenquote:
Ben benieuwd of de tijd hetzelfde blijftquote:Op zondag 16 mei 2010 17:41 schreef Jac0bus het volgende:
Kan hem niet vinden. Ik dacht dat het begin dit jaar was gezegd. Kan natuurlijk ook een slecht gerucht of een enge nachtmerrie zijn geweest. Ik hoop in ieder geval dat P&W 100% blijven
Mag van mij eerlijk gezegd wel wat vroeger. Van tien tot elf misschien. Dan kijken er denk ik 3x meer mensen naar. Ik ken er nu zoveel die niet kijken omdat ze het te laat vinden.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de tijd hetzelfde blijft
Klopt zojuist gelezen op twitter..Bert vd Veer meldde dit..En ik wist het alquote:Op zondag 16 mei 2010 13:54 schreef Omnifacer het volgende:
Ze zouden die studio's toch naar de Westergasfabriek verhuizen?
Klopt, ik hoorde dat Artis het hele pand krijgt en aangezien DWDD en P&W er allebei zitten... Ik geloof dat zomergasten en buitenhof er ook zitten/zaten.quote:
offtopic.. Witteman is nu elke woensdag te zien in '' Het Lagerhuis'' over politiek.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Witteman zonder overhemd en jasje
Hij is oud aan het worden zegquote:Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Witteman zonder overhemd en jasje
Lagerhuis. Maar klopt, ik zal zeker kijken. Ze hebben nog een uitzending tussen Halsema en Verhagen in te halen.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
offtopic.. Witteman is nu elke woensdag te zien in '' Het Lage Huis'' over politiek.
Dan komen er tenminste ook niet zo veel sirenes meer door de uitzending heen.... Hoop ik in elk gevalquote:Op zondag 16 mei 2010 17:51 schreef Veerboot het volgende:
De nieuwe studio's komen inderdaad in de Westergasfabriek.
[ afbeelding ]
P&W-crew heeft er toevallig vanmiddag schijnbaar een kijkje genomen:
http://tweetphoto.com/22689311
http://tweetphoto.com/22690439
Sorrie voor mijn foute spellingquote:Op zondag 16 mei 2010 22:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Lagerhuis. Maar klopt, ik zal zeker kijken. Ze hebben nog een uitzending tussen Halsema en Verhagen in te halen.
Ik hoop dat de Haarlemmerweg niet te horen is in de studio, dan zit het goed.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan komen er tenminste ook niet zo veel sirenes meer door de uitzending heen.... Hoop ik in elk geval
Volgens mij vind ik dat een vreselijk kereltje, maar er schiet me zo geen gezicht te binnen.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 18:57 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij vind ik dat een vreselijk kereltje, maar er schiet me zo geen gezicht te binnen.
Plus Henk Bleker, waarnemend CDA-voorzitter over vertrek Klink.quote:Op maandag 6 september 2010 16:12 schreef PiRANiA het volgende:
Vanavond in de uitzending
Henk Kamp
Oud-VVD-minister gaat in op de mislukte formatie.
Kustaw Bessems
Hoe moet het verder met de formatie?
Arthur Japin
De schrijver presenteert zijn nieuwe roman 'Vaslav'.
Idd, Bleker speelt het goed. Moet je ze zien als over een paar weken het kabinet rond is. Met CDA.quote:
Uit de brief van Klink blijkt dat niet.quote:Op maandag 6 september 2010 23:12 schreef Toad het volgende:
Euh, Bleker, vroeg je Klink nou om die brief te schrijven of niet?
Hm, oke.quote:Op maandag 6 september 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Uit de brief van Klink blijkt dat niet.
Klink schrijft in die brief dat hij zelf de behoefte voelde om z'n bezwaren eens op papier te zetten.
Heeft z'n grapjas aan, zeker.quote:Op maandag 6 september 2010 23:33 schreef -jos- het volgende:
Hahah Bleeker zegt: CDA is centrum, niet rechts
Ik wil ook een baan op de antillenquote:Op maandag 6 september 2010 23:33 schreef alors het volgende:
Die kop van Henk KampAls een hond die smachtend naar het baasje kijkt, wachtend op een koekje...
Inderdaad goed te zien dat Bleker niet op de lijn van Verhagen zit en Kamp niet op die van Rutte.quote:Op maandag 6 september 2010 23:59 schreef Arcee het volgende:
Mooi dat P&W wel uitgebreid op de inhoud van de brief van Klink in gingen.
Nee. Die ene zetel in combinatie met de grote winst van rechts.quote:Op dinsdag 7 september 2010 03:45 schreef WilburQuant het volgende:
Ik kan er echt niet tegen dat ze het maar steeds hebben over Rutte die iets moet schrijven. De VVD heeft slechts één zetel meer dan de PvdA. Waarom worden in godsnaam alle initiatieven bij de VVD gelegd. Ze hebben al vele kansen gehad. Laat nu eens een keer iemand anders iets proberen. Ik erger me er dood aan dat ze zoveel waarde schijnen te hechten aan één (!!!!) zetel!
Hoeveel zetels heeft rechts eigenlijk gewonnen als je de winstzetels van PVV en VVD bij elkaar optelt en dan de 21 zetels verlies van het CDA er weer aftrekt dan? Onzin dus. Als je het winst behalen wilt benadrukken, moet je het feit dat het CDA gehalveerd is óók benadrukken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee. Die ene zetel in combinatie met de grote winst van rechts.
Cohen is aan zet? Het begint er steeds meer op te lijken dat VVD, PVV en CDA weer met elkaar om de tafel gaan, wat heeft Cohen dan te doenquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:46 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Hoeveel zetels heeft rechts eigenlijk gewonnen als je de winstzetels van PVV en VVD bij elkaar optelt en dan de 21 zetels verlies van het CDA er weer aftrekt dan? Onzin dus. Als je het winst behalen wilt benadrukken, moet je het feit dat het CDA gehalveerd is óók benadrukken.
Cohen aan zet
Zetels voor het oprapen de komende verkiezingen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Cohen is aan zet? Het begint er steeds meer op te lijken dat VVD, PVV en CDA weer met elkaar om de tafel gaan, wat heeft Cohen dan te doen
Bleker zat constant te liegen en uit z'n nek te lullen. Hij werd een paar keer mooi aangepakt door onze Gustav.quote:Op maandag 6 september 2010 23:08 schreef Sloggi het volgende:
Twee weken geleden vond ik het nog een vrij sympathieke, betrouwbare man. Nu geloof ik geen woord meer van wat 'ie zegt.
LOLquote:Op maandag 6 september 2010 23:09 schreef borisz het volgende:
De wallen van Bleker worden groter dan die van Wim Kok.
Nu vaste politiek commentator bij P&Wquote:
Haha, hi-la-risch.quote:
Goedaardige hersentumor, die lastig te bereiken is.quote:
Dat zeker jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:15 schreef Bruce117 het volgende:
Knap en moedig dat hij daar zo zit 2 dagen nadat hij het zelf gehoord heeft.
Yup. En zelf z'n verhaal doen ipv dat roddelbladen zelf weer wat verzinnen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:15 schreef Bruce117 het volgende:
Knap en moedig dat hij daar zo zit 2 dagen nadat hij het zelf gehoord heeft.
Erg knap dat hij het op deze wijze weet te brengen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. En zelf z'n verhaal doen ipv dat roddelbladen zelf weer wat verzinnen.
Goedaardig. Maar is over 3 maanden dusdanig gegroeid dat het wel een acute dreiging op gaat leveren. Dus voor die tijd moet hij bekijken hoe hij het wil gaan behandelen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:17 schreef Zwansen het volgende:
Ik schakel net te laat in. Hij heeft een tumor in zijn hersenen en heeft nog maar 3 maanden te leven?
Dan ga ik zo even wat chips halenquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Nu al een boeiende uitzending.
En straks iemand aan het woord die voor steniging is.
Ah, ok. Dus iets minder erg dan ik dacht. Hopen dat het meevalt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goedaardig. Maar is over 3 maanden dusdanig gegroeid dat het wel een acute dreiging op gaat leveren. Dus voor die tijd moet hij bekijken hoe hij het wil gaan behandelen.
De nieuwe informateur die net is benoemdquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Huh, wat was die vraag waar Willink het antwoord op was?
Wie de nieuwe informateur was.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Huh, wat was die vraag waar Willink het antwoord op was?
Staat nu gewoon ook al op zijn wikipedia paginaquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:21 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/politiek(...)eer-informateur.html
Hij komt best intelligent over hoor. Beetje jammer van z'n islam-extremisme. Maar z'n punt dat een land dingen zelf mag bepalen zit ook wel iets in.quote:
Zelfs genocide onder bepaalde omstandigheden goed praten?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:23 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Hij komt best intelligent over hoor. Beetje jammer van z'n islam-extremisme. Maar z'n punt dat een land dingen zelf mag bepalen zit ook wel iets in.
Wel als ze mensenrechten gewoon opzij schuiven.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Evertjan het volgende:
laat Iran zelf hun eigen dingen oplossen heeft Nederland niks mee te maken
Hij wil het hier niet invoeren ofzo, dat is juist het hele punt van zijn betoog.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Nuchterheid het volgende:
En dit soort achterlijken dien je dus het land uit te trappen
Dus als jou in een of ander niet-Westers land iets overkomt dan moeten we alles ook maar op z'n beloop laten?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Evertjan het volgende:
laat Iran zelf hun eigen dingen oplossen heeft Nederland niks mee te maken
Hij zei juist dat genocide een uitzondering was. Verder vind ik ook dingen als steniging en de doodstraf en dergelijke hardstikke fout, maar ik heb daar als Nederlander niks over te zeggen als ze dat in Iran doen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zelf genocide onder bepaalde omstandigheden goed praten?
ja en wat wou je er aan gaan doen. Enigste wat we kunnen doen is diplomatie druk uitoefenen daar hebben die gasten schijt aan in dat soort landenquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:24 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Wel als ze mensenrechten gewoon opzij schuiven.
eens.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:25 schreef speknek het volgende:
Die andere dude, waarom geven ze hem een podium.
Dan is het geen interne gelegenheid meer natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dus als jou in een of ander niet-Westers land iets overkomt dan moeten we alles ook maar op z'n beloop laten?
Dat is dit ook niet...quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:25 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dan is het geen interne gelegenheid meer natuurlijk.
die vrouw is toch Iraanse of heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dus als jou in een of ander niet-Westers land iets overkomt dan moeten we alles ook maar op z'n beloop laten?
Precies, en er zit ook wel een kern van waarheid in dat het de beslissing van Iran is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja en wat wou je er aan gaan doen. Enigste wat we kunnen doen is diplomatie druk uitoefenen daar hebben die gasten schijt aan in dat soort landen
Omdat wij gelijk hebben.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:25 schreef Me_Wesley het volgende:
Ergens heeft hij een punt, waarom zouden we onze waarden aan hun opleggen
Gadver, wat een eng mannetje. Weet zeker dat die idioot maar al te graag de eerste steen zou werpen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:25 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hij wil het hier niet invoeren ofzo, dat is juist het hele punt van zijn betoog.
Ergens heeft hij een punt, waarom zouden we onze waarden aan hun opleggen, dat willen we omgekeerd toch ook niet?
Ja, dit gaat NIET over die Iraans-Nederlandse vrouw.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die vrouw is toch Iraanse of heb ik wat gemist?
Dat is natuurlijk wel zo.quote:
Hij geeft volgens mij juist aan dat het niet de straf van zijn keuze is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:27 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gadver, wat een eng mannetje. Weet zeker dat die idioot maar al te graag de eerste steen zou werpen.
Komt hij ook, hij spreekt ook nog eens goed Nederlands. Dat hij een rare mening heeft ben ik helemaal met je eens, maar hij onderbouwt het in ieder geval nog een beetje en dat is al meer dan vele anderen doen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
En dan zei iemand in deze thread dat 'ie best intelligent overkwam.
ik vond de aanpak van Halsema treffender.quote:
Uiteraard, maar het heeft zijn grenzen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:23 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Hij komt best intelligent over hoor. Beetje jammer van z'n islam-extremisme. Maar z'n punt dat een land dingen zelf mag bepalen zit ook wel iets in.
Zijn standpunt ten opzichte van moslims en de islam is wel duidelijk, daar laat hij weinig twijfel over bestaan.quote:
en dan vooral dtat een man die overspel pleegt een schouderklop krijgt... Dat niet te vergeten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het heeft zijn grenzen.
Een vrouw (waarschijnlijk zonder eerlijk proces) ter dood veroordelen (op de meest gruwelijke manier) omdat ze overspel heeft gepleegd?
WTF.
een Gouverneur kan gratie verlenen en is ook meerdere keren gebeurtquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:30 schreef Me_Wesley het volgende:
Omdat ze brieven schrijven om haar te redden van de doodstraf?
Als iemand in Amerika veroordeeld wordt ter doodstraf komen ze ook niet vrij als er brieven gestuurd worden.
Dat vind ik ook belachelijk. Maar wat geeft ons het recht om ze daar op aan te spreken? Zijn we buurlanden, hebben we er belang bij? Je kunt wel moraalridder over de wereld gaan spelen zoals de VS maar dat werkt ook niet (en zeker niet bij een land zo klein als NL).quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het heeft zijn grenzen.
Een vrouw (waarschijnlijk zonder eerlijk proces) ter dood veroordelen (op de meest gruwelijke manier) omdat ze overspel heeft gepleegd?
WTF.
Ik kan tot op zekere hoogte begrijpen dat ze overspel strafbaar stellen en het afkeuren, maar de doodstraf? En dan alleen voor de vrouw?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:30 schreef Schnappieter het volgende:
Dit is dus een discussie waar je niet uitkomt... Zulke universele mensenrechten staan wij wel echter als Westen (ik als persoon dus ook) maar principes zijn gewoon (nog) niet in alle landen gelijk.
Die verklaring is dus nog niet universeel. Hoe graag wij dat allemaal ook willen, het is gewoon nog niet zo...quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:32 schreef Lagrinta het volgende:
Het is toch niet te geloven. De universele verklaring van de rechten van de mens en dan? Iran doet wat ze willen? En dan?
Die verklaring is ook opgesteld vanuit een bepaald standpunt. Alsof dat zo universeel is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:32 schreef Lagrinta het volgende:
Het is toch niet te geloven. De universele verklaring van de rechten van de mens en dan? Iran doet wat ze willen? En dan?
Heeft ie van Tommy geleend.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:31 schreef -jos- het volgende:
lol, die Iranier met onderbroek over zn hoofd
Ja, ik ben het er ook niet mee eens en vind het zelfs ronduit verwerpelijk, maar het zijn gewoon helemaal onze zaken niet. En al gaan we proberen ons er tegenaan te bemoeien dan nog heeft dat geen invloed op Iran.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik kan tot op zekere hoogte begrijpen dat ze overspel strafbaar stellen en het afkeuren, maar de doodstraf? En dan alleen voor de vrouw?![]()
Ik zie het helemaal voor me.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:33 schreef Sloggi het volgende:
Wat een flapdrol. Je zal maar met zo'n kerel in een werkgroep zitten.
Juist, maar de massa huilt weer liever mee met de wolven in het bos. Lekker makkelijk en goedkoop.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:32 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Die verklaring is dus nog niet universeel. Hoe graag wij dat allemaal ook willen, het is gewoon nog niet zo...
Een ramp is toch wel iets anders dan een rechtszaak die betrekking heeft op 1 persoon he, hoe verwerpelijk die ook is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:34 schreef Zwansen het volgende:
Wat vindt hij van de hulp aan Pakistan? Is dat ook een interne aangelegenheid?
Is geen Iraniër. Die dragen niet zulke hoofddeksels.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:31 schreef -jos- het volgende:
lol, die Iranier met onderbroek over zn hoofd
Wie mag oordelen over de status van Iran?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:34 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Juist, maar de massa huilt weer liever mee met de wolven in het bos. Lekker makkelijk en goedkoop.
Ja Iran is een schurkenstaat maar daar kunnen wij niks aan doen.
Welk punt heeft hij dan? Dat "wij hier ons niet moeten bemoeien met wat er in Iran gebeurt? Onze huidige beschaving staat boven die van Iran dus hebben we wel degelijk het recht om daarin te interferen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:31 schreef Me_Wesley het volgende:
Kan iedereen wel dom gaan lachen, maar hij heeft een punt.
VNquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie mag oordelen over de status van Iran?
Wij VINDEN dat onze beschaving daar boven staat. Zij vinden van niet. Dat is een mening. Het is niet objectief vast te stellen. Ik begrijp het en ik vind het ook, maar het blijft maar een mening.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Welk punt heeft hij dan? Dat "wij hier ons niet moeten bemoeien met wat er in Iran gebeurt? Onze huidige beschaving staat boven die van Iran dus hebben we wel degelijk het recht om daarin te interferen.
dat is idd wel triest jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:36 schreef Be-Smart het volgende:
En nu denkt natuurlijk heel PVV, VVD en CDA-stemmend Nederland dat alle mosilims zijn zoals deze dwaas.
Je doet je naam geen eer aan. Iran vindt natuurlijk precies hetzelfde, dat hun beschaving ver boven die van de westerse wereld staat.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Welk punt heeft hij dan? Dat "wij hier ons niet moeten bemoeien met wat er in Iran gebeurt? Onze huidige beschaving staat boven die van Iran dus hebben we wel degelijk het recht om daarin te interferen.
Je mag zeggen wat je wil maar ik vind het goedkoop want je bereikt er niets mee. Iran heeft totale schijt aan de wereld.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Tuurlijk johquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:36 schreef Be-Smart het volgende:
En nu denkt natuurlijk heel PVV, VVD en CDA-stemmend Nederland dat alle mosilims zijn zoals deze dwaas.
De VS ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:37 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je wil maar ik vind het goedkoop want je bereikt er niets mee. Iran heeft totale schijt aan de wereld.
Dat vind ik echt grote onzin. Omdat wij boven hun beschaving staan (wat ook subjectief is), hoeft nog niet te betekenen dat zij hun beschaving aan de onze moeten aanpassen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En op bepaalde vlakken is dat ook zeker waar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:36 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Je doet je naam geen eer aan. Iran vindt natuurlijk precies hetzelfde, dat hun beschaving ver boven die van de westerse wereld staat.
Waarom zijn het niet 'onze zaken'? Omdat er een grens tussen zit?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:34 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Ja, ik ben het er ook niet mee eens en vind het zelfs ronduit verwerpelijk, maar het zijn gewoon helemaal onze zaken niet. En al gaan we proberen ons er tegenaan te bemoeien dan nog heeft dat geen invloed op Iran.
Dat dachten landen in de 17e en de 19e eeuw ook, om maar wat te noemen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die ja, typo van mijn kant.quote:
Goh, zou ze dat bewust hebben gedaan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:39 schreef Louis22 het volgende:
Femke heeft die metafoor trouwens wel gejat van Wilders van de algemene beschouwingen van '07 ofzo.
Volgens de door ons vastgestelde maatstaf van beschaving? Iets met een wc eend?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Goh! Zou dat bewust zijn geweest?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:39 schreef Louis22 het volgende:
Femke heeft die metafoor trouwens wel gejat van Wilders van de algemene beschouwingen van '07 ofzo.
Geparodieerd denk ik eerderquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:39 schreef Louis22 het volgende:
De VS denkt nu nog steeds zo, en dat gaat dus ook vaak fout (zie Irak,Afghanistan etc.). En de VS is vele malen machtiger dan wij en als zij dus al nauwelijks zulke zaken kunnen veranderen, dan kunnen wij dat als Nederland al helemaal niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom zijn het niet 'onze zaken'? Omdat er een grens tussen zit?
We zijn allemaal mensen en het feit dat er een grens tussenzit en het toevallig 'buitenlanders' zijn, wil niet zeggen dat wij hier ons niet druk over kunnen en mogen maken en proberen dit tegen te gaan.
We mogen blij zijn dat de VS niet zo is blijven denken in de 2e wereldoorlog.
Dat is toch de grapquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:39 schreef Louis22 het volgende:
Maar moraliteit is categorisch niet objectief vast te stellen, dus als je die mening bent toegedaan moet je ernaar handelen. Het 'begrijpen' of 'relativeren' is een valse schijnvoorstelling.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:36 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Wij VINDEN dat onze beschaving daar boven staat. Zij vinden van niet. Dat is een mening. Het is niet objectief vast te stellen. Ik begrijp het en ik vind het ook, maar het blijft maar een mening.
Het is toch ook geen kwestie van kunnen? Meer van mogen... 'Het zijn onze zaken niet' vind ik erg makkelijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:40 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
De VS denkt nu nog steeds zo, en dat gaat dus ook vaak fout (zie Irak,Afghanistan etc.). En de VS is vele malen machtiger dan wij en als zij dus al nauwelijks zulke zaken kunnen veranderen, dan kunnen wij dat als Nederland al helemaal niet.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens de door ons vastgestelde maatstaf van beschaving? Iets met een wc eend?
Helemaal mee eens, ik begrijp dan ook niet dat ze gestenigd word. Ik denk alleen dat het een Iranese aangelegenheid is en niet een Nederlandse of wat dan ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar moraliteit is categorisch niet objectief vast te stellen, dus als je die mening bent toegedaan moet je ernaar handelen. Het 'begrijpen' of 'relativeren' is een valse schijnvoorstelling.
Wil je svp niet suggereren dat de mening van buitenlanders gelijk is aan die van het Westen, dat trekken de meesten onder ons niet. Kansloze discussie.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:40 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
De VS denkt nu nog steeds zo, en dat gaat dus ook vaak fout (zie Irak,Afghanistan etc.). En de VS is vele malen machtiger dan wij en als zij dus al nauwelijks zulke zaken kunnen veranderen, dan kunnen wij dat als Nederland al helemaal niet.
Precies, dat doen wij, dat doet Iran, en we gaan niet lopen kutten met elkaars moraliteit cq. rechtssysteem.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:40 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar moraliteit is categorisch niet objectief vast te stellen, dus als je die mening bent toegedaan moet je ernaar handelen. Het 'begrijpen' of 'relativeren' is een valse schijnvoorstelling.
Wakker worden: eigenbelangen! Amerika bestaat uit Europeanen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom zijn het niet 'onze zaken'? Omdat er een grens tussen zit?
We zijn allemaal mensen en het feit dat er een grens tussenzit en het toevallig 'buitenlanders' zijn, wil niet zeggen dat wij hier ons niet druk over kunnen en mogen maken en proberen dit tegen te gaan.
We mogen blij zijn dat de VS niet zo is blijven denken in de 2e wereldoorlog.
Als je het niet kan, heeft het sowieso al geen zin natuurlijk. En in dit geval zijn het onze zaken ook niet, het gaat hier om 1 individuele rechtszaak in een land op een ander continent. Nee sorry dat zijn onze zaken niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is toch ook geen kwestie van kunnen? Meer van mogen... 'Het zijn onze zaken niet' vind ik erg makkelijk.
Jawel, want wij hebben gelijk en zij niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:42 schreef Me_Wesley het volgende:
Precies, dat doen wij, dat doet Iran, en we gaan niet lopen kutten met elkaars moraliteit cq. rechtssysteem.
Dat is ieder triest van ons, er zit een buitenlander met een laptop op het Binnenhof, oh noes!quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:43 schreef Breekfast het volgende:
Die idioot studeert trouwens in Nijmegen.
Hij was al eens opgepakt op het Binnenhof aangezien hij verdacht gedrag vertoonde door emt een laptop daar ergens te gaan zitten ofzo.
Triets figuur iig
Is goed voor het zetelaantal van de PVV.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:43 schreef Wopper1 het volgende:
De volkskrant is wel diep gezonken zeg.. Waarom geven ze die jongen ruimte in een landelijke krant?
Goed puntquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Jawel, want wij hebben gelijk en zij niet.
Dat zegt niemand. Als je alleen gaat verkondigen dat wij superieur zijn aan Iran trek je helemaal de deur dicht. Stenigen is primitief en wreed maar een grote bek tegen Iran werkt alleen maar averechts.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:41 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
![]()
Natuurlijk. Stenigen is ok. De Holocaust is positief als je maar het juiste perspectief kiest. Homo's moeten van het hoogste gebouw in de stad gegooid worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |